Sziasztok! Kiokositana a valaki vcds ügyben? 16.8-as clone verziom van., sajnos sok funkcióra kiirja ,hogy kb teljes verzió igényes a megjelenités stb.., pl a full-scan futtatásnál, végrehajtótesztnél., most csak ezek jutnak eszembe ,de ezenkivül még több kivánatos funkciónál jön ez a szöveg., lehetne ezen segiteni utólag?Privátban várnám a lehetőségeket ,természetesen akár vétel formájában is. Mellesleg az elöző Vcds 11.11.3-s verziónál , ugy rémlik nem volt ilyen durva leszegényités.., legalábbis ugy rémlik. Melyik verzió volna ami ennél a jelenlegi 16.8-nál "komfortossabb" volna?
Segítséget szeretnék kérni. Adott egy '97-es 1.6-os Skoda felicia, amin tavaly folytószelepház csere történt. Az alapjárat hidegen jó, de meleg motornál 550-650- közé esik vissza. Mivel már nem használjuk rendszeresen, csak amolyan "hétvégi autó" jelleggel, nem nagyon foglalkoztam vele, de elég zavaró a dolog. Mivel panaszkodtam ismerősöknek kaptam egy laptop-ot Vag-Com 208.1 es szoftverrel + egy kék színű kábellel. Olvasgattam a Ross-Tech oldalát, ott le van írva + képekkel illusztrálva, hogy hogyan is kell alapállapotba állítani a pillangószelepet. És itt jön a baki! A Ross-Tech oldala szerint a 30mp-es várakozás után kész kéne, hogy legyen a gyári visszaállítás, de nekem valamiért nem kezdi el a ADP. Run műveletet csak egy számot mutat ami 37.0 . Utána kerestem és ennek a számnak gyári beállítása 55.0 lenne. Szerelőhöz azért nem viszem, mert az egyik helyen azt mondták, hogy nekik már valami miatt nincs Vag-Com-szoftverük, a másik helyen meg közölték, hogy régi autóval már nem foglalkoznak, úgyhogy marad az itthoni "barkács" :/. Ha tudtok, segítsetek! Köszönöm
De lehet a difiből jön mert az összkerék működik teljesen jól hibát sem ír nem rángat semmi csak a hang.És még egy kérdés kb milyen meleg lehet üzemi hőn a difi?
A most berakott 'A' végűn a kódolásban a G85->J527 bitje nincs véletlenül nullán? 0.byte 0. bit talán, vagy arrafelé az elején. A csúszógyűrű is cserélve lett?
Azt meg nézték egyforma a két elektronika a softverszám az egyik 0030 a másik 0070,azt mondták egy formának,a kódolást nem tudom hol és hogyan kel meg csinálni.
Ne haragudj , amiért csak ugy válaszolok a kérdésedre hogy nem néztem utána a két elektronika megfelelőségéről. pontosabban arrol hogy a réginek a tempomat iugény miatt megfelelő ez az uj.
Az uj elektronika megfelően van kodolva a régi és az uj pataméterek szerint.
Ha nem megfelelpő a kodolás nem lessz jo az alapbeállitás sem hiába probálod megcsinálni.
Egy kis segitséget szeretnék kérni,van egy vw caddy 1.9 pdti-m tettem bele egy tempomat kapcsolót és cseréltem egy kormány elektronikát (a régi elektronika száma:1K0953549AE az új-é:1K0953549A) és azóta nem tudom meg tannítani neki a kormányzási szögett azt hozza hibába nem meg felelő alapbe állítás,tudnátok segíteni mivel probáljam meg? A válaszokat előre is köszönöm.
Én is értem, hogy valakit zavar, hogy ő 230e-ért vette, kínában meg most 10e, de hát aki pénzt keres vele és nincs ideje a sok hibással foglalkozni, az jobban is teszi, ha minőségit vásárol. A hamisításáról sem én tehetek. Van más félreértés is. A kábel az hardwer a szoftver még nincs, de ha lenne se törvénytelen, csak ha üzleti célra használnám így kicsit túlzott warezozásnak nevezni. Egyébként vettem gyári használtat 23e-ért. A jófogáson még kapható. Remélem így mindenki megnyugodhat. Ha jól látom a VCDS szabadon letölthető.
Én nem tudom, kit értesz "ezek a srácok" alatt. Én senkiről nem állítottam semmit mert nem ismerek személyesen senkit. Biztos rendes srácok.
Az autószerelőkkel kapcsolatban távol álljon tőlem az általánosítás. Leírtam ezt is. Aki ezt sértésként magára veszi, az a saját ügye.
De értem mit akarsz, és mi a gondod. Te meg ezt értsd meg. Nincs olyan fórum ahol tolerálják a varezt. Csak az erre szakosodott helyeken.
Mindegy hogy neked tört windows-od van, kérhetsz segítséget a microfos oldalán is, de ha leírod, hogy te tőrt vindows-al dolgoziol ne várj segítséget. Mert ez pofátlanság.
Egy rendes "szakmai" fórumon ezt nem ILLIK. Ezek a srácok azért segítenek még azoknak is akik a kék vag-com 409.1 kábelt használják, mert normálisan kérdeznek. És nem úgy kezdik, hogy lopott szoftverrel és illegális kábellel dolgozom. Tudja mindenki de senki nem kérkedik vele. Te meg pont abba taposol bele két lábbal, bele szarva ami vékony jég.
De most csak egyszer. a fent említett kék kábel 2005 ig. Az felett VCDS.
És igen. Minden szakmának van alja és csúcsa. Ahova segítségért jövök, ott nem kezdem el az autó szerelőket bántani, nyersebben fogalmazva, ahol eszek oda nem szarok.
Kb 13 éve vettem az első HEX-COM Can interfészem kb 130 ezer Forintért. Először csak saját autóhoz.
Nemrég váltottam le egy HEX-NET-re, asszem 233 ezret fizettem a futárnak.
Nekem az az érdekem hogy a gyártó/forgalmazó mindig ellásson frissítésekkel, ahogy eddig mindig.
Ha ez a lehetőség megszűnne, mert olyan szintű lenne a szellemi termékeinek eltulajdonítása, nagyon pipa lennék a hobbihuszárokra, meg a csaksajátautós gyerekekre remélem érted mire gondolok.
Ezért ebben a kérdésben ne várj túl sok segítő szándékot itt.
Bár egy valamiben segítek: szerintem ne reklámozd egy nyilvános felületen a nyilvánvaló szellemi tulajdon megsértését, bajod lehet belőle.
Utángyártott* VCDS nem létezik. A kínai csatolók feltört "klónozott" illegális eszközök.
* az "utángyártásnak" vannak jogi feltételei/lehetőségei. Ezekkel a kínaiak jottányit sem törődnek. Gyakorlatilag meglopják a jogtulajdonost, ahogy mindenki is, aki ezeket az eszközöket használja.
Én nem tudom, mit értesz "hekker" alatt. Remélem nem azt, hogy valaki vásárol egy utángyártott kábelt, ugyanis az messze nem hekkerkedés. Ha megnézed a korábbi hozzászólásokat, azok között is találsz számos olyat, akik utángyártott kábellel dolgozik, vagy arról kérdez. Tehát nem olyan idegen ez ebben a topicban, bár ha én lennék az első, akkor se tiltja a szabályzat.
Azt sem hiszem, hogy elvártam volna bármilyen segítséget. Kérdeztem, és az válaszol, aki jónak látja.
Azt kellene észrevenned ,hogy nem hekker fórumon kérdezel. Itt a régi kollégák mind segitőkész és korrekt szakemberek. A most irott hozzászólásod után is elvárnád a segítséget? Ha igen akkor nad-on vastag a bőr egy bizonyos testrészeden. Nem kellett tanulmány rólad látható volt előre mint irtam is
Nyilván abból az egy kérdésemből megismerted a mentalitásomat. Egyébként ha kíváncsi vagy, akkor nem minden szerelő lehúzós. Csak a fele. De inkább trehányak és beképzeltek. Mármint a rosszabbik fele. Szerencsére vannak szakmailag elismerésre méltóak. Ezeket néha nehéz felkutatni, és esetenként heteket kell várni. Tegnap pl 65e-t fizettem ki az egyiknek, de meg voltam elégedve. A múlt héten egy másiknál voltam, az is rendben volt. Remélem azért azt nem állítod, hogy az autószerelő szakma tiszta, mint a patyolat.
De nem is erről van szó. Inkább arról, hogy ez egy fórum, ahol az emberek megosztják az ismereteiket. Nem abban kértem tanácsot, hozzányúljak e az autómhoz. Gondolom Te sem úgy születtél, hogy értettél a vcds-hez, viszont most sem értenél, ha a tanáros/mestered azt javasolta volna, hogy menj haza fiam, majd bízd rá arra aki ért hozzá. Még a végén elcseszed.
Ne gondold, hogy nem vagyok már túl számos ilyen "kihíváson". Remélem nincs harag.
Szerintem nem jól emlékszel, van olyan kábel. A gyári Ross-Techre is ez van írva: HEX+CAN.
Elmondom akkor a másik oldalt, mikor a "szakik" képtelenek rendesen beállítani a szervíz intervallumomat, meg szótárazzák az angol vcds-t. Nos, köszi. Ha semmit nem próbálnék magam megcsinálni, még a rácsos ágyban üldögélnék.
Ha meg elcseszem, akkor se ingyen kell megcsinálni a "szakiknak", ugye? Mindenki saját felelősségére birizgálja a saját autóját. Egyébként sem illegális.
Egyébként utánanézek. Például itt, de máshol is. Bízom benne, hogy nem csak a gugli, hanem a fórumtársak is a barátaim. :-)