Én nem tudom, mit értesz "hekker" alatt. Remélem nem azt, hogy valaki vásárol egy utángyártott kábelt, ugyanis az messze nem hekkerkedés. Ha megnézed a korábbi hozzászólásokat, azok között is találsz számos olyat, akik utángyártott kábellel dolgozik, vagy arról kérdez. Tehát nem olyan idegen ez ebben a topicban, bár ha én lennék az első, akkor se tiltja a szabályzat.
Azt sem hiszem, hogy elvártam volna bármilyen segítséget. Kérdeztem, és az válaszol, aki jónak látja.
Azt kellene észrevenned ,hogy nem hekker fórumon kérdezel. Itt a régi kollégák mind segitőkész és korrekt szakemberek. A most irott hozzászólásod után is elvárnád a segítséget? Ha igen akkor nad-on vastag a bőr egy bizonyos testrészeden. Nem kellett tanulmány rólad látható volt előre mint irtam is
Nyilván abból az egy kérdésemből megismerted a mentalitásomat. Egyébként ha kíváncsi vagy, akkor nem minden szerelő lehúzós. Csak a fele. De inkább trehányak és beképzeltek. Mármint a rosszabbik fele. Szerencsére vannak szakmailag elismerésre méltóak. Ezeket néha nehéz felkutatni, és esetenként heteket kell várni. Tegnap pl 65e-t fizettem ki az egyiknek, de meg voltam elégedve. A múlt héten egy másiknál voltam, az is rendben volt. Remélem azért azt nem állítod, hogy az autószerelő szakma tiszta, mint a patyolat.
De nem is erről van szó. Inkább arról, hogy ez egy fórum, ahol az emberek megosztják az ismereteiket. Nem abban kértem tanácsot, hozzányúljak e az autómhoz. Gondolom Te sem úgy születtél, hogy értettél a vcds-hez, viszont most sem értenél, ha a tanáros/mestered azt javasolta volna, hogy menj haza fiam, majd bízd rá arra aki ért hozzá. Még a végén elcseszed.
Ne gondold, hogy nem vagyok már túl számos ilyen "kihíváson". Remélem nincs harag.
Szerintem nem jól emlékszel, van olyan kábel. A gyári Ross-Techre is ez van írva: HEX+CAN.
Elmondom akkor a másik oldalt, mikor a "szakik" képtelenek rendesen beállítani a szervíz intervallumomat, meg szótárazzák az angol vcds-t. Nos, köszi. Ha semmit nem próbálnék magam megcsinálni, még a rácsos ágyban üldögélnék.
Ha meg elcseszem, akkor se ingyen kell megcsinálni a "szakiknak", ugye? Mindenki saját felelősségére birizgálja a saját autóját. Egyébként sem illegális.
Egyébként utánanézek. Például itt, de máshol is. Bízom benne, hogy nem csak a gugli, hanem a fórumtársak is a barátaim. :-)
Ilyen nincs és ha jol emlékszem már vagy 12 éve volt utoljára.
Nem kioktatás volt , de ha már venni akarsz valamit akkor nézz utána , hogy mit is akarsz venni.
Amugy meg mindenki igy kezdi , hogy saját autot akar birizgálni piszkálni.
Ez akkor is illegális.
Nem a szakmai féltékenység beszél ilyenkor belőlem csak amikor az otthon babrálok jönnek vissza lekiabálni a szakik fejét ha nem ugy segitenek ahogyan Ők szeretnék.
A másik véglet pedig lehet sokuk után melozni , keresni mit is állitottak el SZAKSZERÜEN!
Szoval keress és találsz. A gugli a Te barátod is.
Ha jot akarsz venni akkor M3 KFt vagy keresd Molnár Jocot.
Sziasztok! Szeretnék beszerezni egy VCDS kábelt kínából. (VAG-COM hex-can) Amatőr vagyok, csak otthoni saját autó hibakiolvasására használnám. (2008 Vw Passat) Mire kell figyelni? Láttam, többféle chippel is kínálják. Egyik csak usb 2.0-t tud a másik 3.0-t is, aztán a szoftververziók, stb.
Esetleg forrást, ami biztos jól működik.
Kioktató hozzászólók kíméljenek. A segítőket meg előre is köszönöm.
Teljesen lényegtelen mert sűrűbben cseréltem, de legalább így nem vinnyog. 1 perc sincs reszetelni. Valószínű azért ennyi mert eszak amerikai lett kiválasztva, a videoban látszik. A 17-es (instrument) menű alatt át tudom irni manuálisan az értékeket is.
...szerintem valami nem kerek, mert az inspekció is alapból 2 év lenne, tehát nem 365 hanem 720 nap kellene legyen... a 365 nap az a fix intervallum értéke.
Itt visszaolvasva többen is kértek segítséget a szerviz nullazasba “Clio”, “permetelő” és én is, de vagy választ sem kaptak/ kaptunk, vagy a válasz az volt, hogy kényes dolog ne “turkalj” bele, a clon valoszinűleg úgysem tudja, stb. Ezért én megcsináltam és le is videoztam, hogy másoknak segítségére legyen. Lehet nem szakszerű a szöveg a videón, de lesz*arom. remelem többet segit a kezdőknek, mint itt a “nagy profik” nekem segítettek.
Mivel az olajat kicsereltem, így át kell allitanim, ha nem akarom, hogy vilagitsin a service lámpa. YouTube tele van ilyen videókkal, csak gondoltam valaki itt le tudna írni.
Hááát, ha még nem használtál VCDS-t, akkor szerintem ne ezzel kezd. Olyan helyen kell "turkálni" ehhez a műszercsoportban, ahol nagyon könnyen el is lehet baxni.
Sziasztok, kaptam egy valószínűleg klón vcds progit, új verziót. A kocsim egy 2015 passat. Szeretnem a rugalmas szerviz intervallumát átállítani fix 15e re. merre tudom ezt megtenni és kéri e a progi a security codeot? Köszi.
Adott egy VAG171 kábel ami eddig normálisan működött. A probléma az hogy a vcds program azt írja Licensz státusz: Nem jogosult/demó. Eddig a Licensz státusznál azt írta hogy jogosult/licenszes. Valahogy meglehet oldani hogy újra normálisan működjön a program?
értem, na ezt sem tudtam, de legalább mostmár tudom, szóval köszönöm, megkaptam a választ a kérdésemre, és reméljük mérnökként csak megbírkózok azzal a fránya összeadással XD :D üdv mindenkinek.
Kellene egy segítség. Golf 5 tempomat hiba. Tempomat kapcsoló bekapcsolásakor villanik 1-et a műszerfalon az ikon és kialszik. Ha leveszem a gyújtást, akkor újra villanik. A tempomat nem működik. A motorvezérlőben ésa kormányoszlop elektronikában jók a kódolások és a kapcsolók adatai (fék, kuplung, set, res stb)
A kormányoszlop elektronika és a kapcsoló lett cserélve.
Baszakszik benne a óra csoport le veszem a gyújtást remeg a mutató stb . Bal oldali kék csati ba melyik pin lehet a ludas vagy az óra csoport rossz ? vagy maga busz rendszer be van baj ?