Nyilván abból az egy kérdésemből megismerted a mentalitásomat. Egyébként ha kíváncsi vagy, akkor nem minden szerelő lehúzós. Csak a fele. De inkább trehányak és beképzeltek. Mármint a rosszabbik fele. Szerencsére vannak szakmailag elismerésre méltóak. Ezeket néha nehéz felkutatni, és esetenként heteket kell várni. Tegnap pl 65e-t fizettem ki az egyiknek, de meg voltam elégedve. A múlt héten egy másiknál voltam, az is rendben volt. Remélem azért azt nem állítod, hogy az autószerelő szakma tiszta, mint a patyolat.
De nem is erről van szó. Inkább arról, hogy ez egy fórum, ahol az emberek megosztják az ismereteiket. Nem abban kértem tanácsot, hozzányúljak e az autómhoz. Gondolom Te sem úgy születtél, hogy értettél a vcds-hez, viszont most sem értenél, ha a tanáros/mestered azt javasolta volna, hogy menj haza fiam, majd bízd rá arra aki ért hozzá. Még a végén elcseszed.
Ne gondold, hogy nem vagyok már túl számos ilyen "kihíváson". Remélem nincs harag.
Szerintem nem jól emlékszel, van olyan kábel. A gyári Ross-Techre is ez van írva: HEX+CAN.
Elmondom akkor a másik oldalt, mikor a "szakik" képtelenek rendesen beállítani a szervíz intervallumomat, meg szótárazzák az angol vcds-t. Nos, köszi. Ha semmit nem próbálnék magam megcsinálni, még a rácsos ágyban üldögélnék.
Ha meg elcseszem, akkor se ingyen kell megcsinálni a "szakiknak", ugye? Mindenki saját felelősségére birizgálja a saját autóját. Egyébként sem illegális.
Egyébként utánanézek. Például itt, de máshol is. Bízom benne, hogy nem csak a gugli, hanem a fórumtársak is a barátaim. :-)
Ilyen nincs és ha jol emlékszem már vagy 12 éve volt utoljára.
Nem kioktatás volt , de ha már venni akarsz valamit akkor nézz utána , hogy mit is akarsz venni.
Amugy meg mindenki igy kezdi , hogy saját autot akar birizgálni piszkálni.
Ez akkor is illegális.
Nem a szakmai féltékenység beszél ilyenkor belőlem csak amikor az otthon babrálok jönnek vissza lekiabálni a szakik fejét ha nem ugy segitenek ahogyan Ők szeretnék.
A másik véglet pedig lehet sokuk után melozni , keresni mit is állitottak el SZAKSZERÜEN!
Szoval keress és találsz. A gugli a Te barátod is.
Ha jot akarsz venni akkor M3 KFt vagy keresd Molnár Jocot.
Sziasztok! Szeretnék beszerezni egy VCDS kábelt kínából. (VAG-COM hex-can) Amatőr vagyok, csak otthoni saját autó hibakiolvasására használnám. (2008 Vw Passat) Mire kell figyelni? Láttam, többféle chippel is kínálják. Egyik csak usb 2.0-t tud a másik 3.0-t is, aztán a szoftververziók, stb.
Esetleg forrást, ami biztos jól működik.
Kioktató hozzászólók kíméljenek. A segítőket meg előre is köszönöm.
Teljesen lényegtelen mert sűrűbben cseréltem, de legalább így nem vinnyog. 1 perc sincs reszetelni. Valószínű azért ennyi mert eszak amerikai lett kiválasztva, a videoban látszik. A 17-es (instrument) menű alatt át tudom irni manuálisan az értékeket is.
...szerintem valami nem kerek, mert az inspekció is alapból 2 év lenne, tehát nem 365 hanem 720 nap kellene legyen... a 365 nap az a fix intervallum értéke.
Itt visszaolvasva többen is kértek segítséget a szerviz nullazasba “Clio”, “permetelő” és én is, de vagy választ sem kaptak/ kaptunk, vagy a válasz az volt, hogy kényes dolog ne “turkalj” bele, a clon valoszinűleg úgysem tudja, stb. Ezért én megcsináltam és le is videoztam, hogy másoknak segítségére legyen. Lehet nem szakszerű a szöveg a videón, de lesz*arom. remelem többet segit a kezdőknek, mint itt a “nagy profik” nekem segítettek.
Mivel az olajat kicsereltem, így át kell allitanim, ha nem akarom, hogy vilagitsin a service lámpa. YouTube tele van ilyen videókkal, csak gondoltam valaki itt le tudna írni.
Hááát, ha még nem használtál VCDS-t, akkor szerintem ne ezzel kezd. Olyan helyen kell "turkálni" ehhez a műszercsoportban, ahol nagyon könnyen el is lehet baxni.
Sziasztok, kaptam egy valószínűleg klón vcds progit, új verziót. A kocsim egy 2015 passat. Szeretnem a rugalmas szerviz intervallumát átállítani fix 15e re. merre tudom ezt megtenni és kéri e a progi a security codeot? Köszi.
Adott egy VAG171 kábel ami eddig normálisan működött. A probléma az hogy a vcds program azt írja Licensz státusz: Nem jogosult/demó. Eddig a Licensz státusznál azt írta hogy jogosult/licenszes. Valahogy meglehet oldani hogy újra normálisan működjön a program?
értem, na ezt sem tudtam, de legalább mostmár tudom, szóval köszönöm, megkaptam a választ a kérdésemre, és reméljük mérnökként csak megbírkózok azzal a fránya összeadással XD :D üdv mindenkinek.
Kellene egy segítség. Golf 5 tempomat hiba. Tempomat kapcsoló bekapcsolásakor villanik 1-et a műszerfalon az ikon és kialszik. Ha leveszem a gyújtást, akkor újra villanik. A tempomat nem működik. A motorvezérlőben ésa kormányoszlop elektronikában jók a kódolások és a kapcsolók adatai (fék, kuplung, set, res stb)
A kormányoszlop elektronika és a kapcsoló lett cserélve.
Baszakszik benne a óra csoport le veszem a gyújtást remeg a mutató stb . Bal oldali kék csati ba melyik pin lehet a ludas vagy az óra csoport rossz ? vagy maga busz rendszer be van baj ?
bocsi akkor fordítva írtam, de a lényegen nem változtat, a kocsi nem jelzet ablakmosóra és gyárilag 05-ös a kódolása, az mit foglal magában, illetve a 07 mit foglalna magában? köszi
Sziasztok Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy audi a6 c5 (1998.12.31.) a 17-es vezérlőben az átkódolásnál vannak ugye segítségek, hogy 01 az fékkopásjelző, 04 az mosófolyadék jelző...stb. de mi a helyzet a többivel? az autóban 2 olyan kóddal kezdődik, ami nincs rajta a listán, meg tudná mondani valaki, hogy a 07 és a 05 mit jelent? (a kérdés amiatt van, mert nem jelez mosófolyadékra a műszerfal sem, és keresem mi mit jelente) 05 volt gyárilag, és nem jelzett, és át tudom 07-re is írni, de akkor ugye az övet is keresi, meg a 06-nál is, de ha mosófolyadékra átírom, a 01-re akkor a fékkopásjelző ledje nem megy. köszönöm a válaszokat