Ilyen nincs és ha jol emlékszem már vagy 12 éve volt utoljára.
Nem kioktatás volt , de ha már venni akarsz valamit akkor nézz utána , hogy mit is akarsz venni.
Amugy meg mindenki igy kezdi , hogy saját autot akar birizgálni piszkálni.
Ez akkor is illegális.
Nem a szakmai féltékenység beszél ilyenkor belőlem csak amikor az otthon babrálok jönnek vissza lekiabálni a szakik fejét ha nem ugy segitenek ahogyan Ők szeretnék.
A másik véglet pedig lehet sokuk után melozni , keresni mit is állitottak el SZAKSZERÜEN!
Szoval keress és találsz. A gugli a Te barátod is.
Ha jot akarsz venni akkor M3 KFt vagy keresd Molnár Jocot.
Sziasztok! Szeretnék beszerezni egy VCDS kábelt kínából. (VAG-COM hex-can) Amatőr vagyok, csak otthoni saját autó hibakiolvasására használnám. (2008 Vw Passat) Mire kell figyelni? Láttam, többféle chippel is kínálják. Egyik csak usb 2.0-t tud a másik 3.0-t is, aztán a szoftververziók, stb.
Esetleg forrást, ami biztos jól működik.
Kioktató hozzászólók kíméljenek. A segítőket meg előre is köszönöm.
Teljesen lényegtelen mert sűrűbben cseréltem, de legalább így nem vinnyog. 1 perc sincs reszetelni. Valószínű azért ennyi mert eszak amerikai lett kiválasztva, a videoban látszik. A 17-es (instrument) menű alatt át tudom irni manuálisan az értékeket is.
...szerintem valami nem kerek, mert az inspekció is alapból 2 év lenne, tehát nem 365 hanem 720 nap kellene legyen... a 365 nap az a fix intervallum értéke.
Itt visszaolvasva többen is kértek segítséget a szerviz nullazasba “Clio”, “permetelő” és én is, de vagy választ sem kaptak/ kaptunk, vagy a válasz az volt, hogy kényes dolog ne “turkalj” bele, a clon valoszinűleg úgysem tudja, stb. Ezért én megcsináltam és le is videoztam, hogy másoknak segítségére legyen. Lehet nem szakszerű a szöveg a videón, de lesz*arom. remelem többet segit a kezdőknek, mint itt a “nagy profik” nekem segítettek.
Mivel az olajat kicsereltem, így át kell allitanim, ha nem akarom, hogy vilagitsin a service lámpa. YouTube tele van ilyen videókkal, csak gondoltam valaki itt le tudna írni.
Hááát, ha még nem használtál VCDS-t, akkor szerintem ne ezzel kezd. Olyan helyen kell "turkálni" ehhez a műszercsoportban, ahol nagyon könnyen el is lehet baxni.
Sziasztok, kaptam egy valószínűleg klón vcds progit, új verziót. A kocsim egy 2015 passat. Szeretnem a rugalmas szerviz intervallumát átállítani fix 15e re. merre tudom ezt megtenni és kéri e a progi a security codeot? Köszi.
Adott egy VAG171 kábel ami eddig normálisan működött. A probléma az hogy a vcds program azt írja Licensz státusz: Nem jogosult/demó. Eddig a Licensz státusznál azt írta hogy jogosult/licenszes. Valahogy meglehet oldani hogy újra normálisan működjön a program?
értem, na ezt sem tudtam, de legalább mostmár tudom, szóval köszönöm, megkaptam a választ a kérdésemre, és reméljük mérnökként csak megbírkózok azzal a fránya összeadással XD :D üdv mindenkinek.
Kellene egy segítség. Golf 5 tempomat hiba. Tempomat kapcsoló bekapcsolásakor villanik 1-et a műszerfalon az ikon és kialszik. Ha leveszem a gyújtást, akkor újra villanik. A tempomat nem működik. A motorvezérlőben ésa kormányoszlop elektronikában jók a kódolások és a kapcsolók adatai (fék, kuplung, set, res stb)
A kormányoszlop elektronika és a kapcsoló lett cserélve.
Baszakszik benne a óra csoport le veszem a gyújtást remeg a mutató stb . Bal oldali kék csati ba melyik pin lehet a ludas vagy az óra csoport rossz ? vagy maga busz rendszer be van baj ?
bocsi akkor fordítva írtam, de a lényegen nem változtat, a kocsi nem jelzet ablakmosóra és gyárilag 05-ös a kódolása, az mit foglal magában, illetve a 07 mit foglalna magában? köszi
Sziasztok Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy audi a6 c5 (1998.12.31.) a 17-es vezérlőben az átkódolásnál vannak ugye segítségek, hogy 01 az fékkopásjelző, 04 az mosófolyadék jelző...stb. de mi a helyzet a többivel? az autóban 2 olyan kóddal kezdődik, ami nincs rajta a listán, meg tudná mondani valaki, hogy a 07 és a 05 mit jelent? (a kérdés amiatt van, mert nem jelez mosófolyadékra a műszerfal sem, és keresem mi mit jelente) 05 volt gyárilag, és nem jelzett, és át tudom 07-re is írni, de akkor ugye az övet is keresi, meg a 06-nál is, de ha mosófolyadékra átírom, a 01-re akkor a fékkopásjelző ledje nem megy. köszönöm a válaszokat
Az ABS-ed ez miatt nem működik: 01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)
Ezt okozhatja maga a pumpa hibája is, de gyakoribb maga az elektronika belső gondja. Többnyire lehet javítani, én sok darabon túl vagyok már.
A tempomatodat már nem kell aktiválni, mert már most is felismeri a kapcsolója helytelen állását, és látni is a komponens mezőben (1,9l R4 EDC G70AG 1443)
Ok, akkor megnézem a fékpedálok kapcsolóit. (Csinál olyat a kocsi ha huzamosabb ideig megyek és nem nyomok féket akkor az izzítás villog. Pillanatra megnyomom a fékpedált és elalszik.) Meg akkor már megnézem a kuplung pedál kapcsolóra milyen kábelek mennek, mert a kapcsoló ott van de nincs rajta semmi kábel.
-------------- Amit múltkor ajánlottál programot kapcsolási rajzra, az meg van, de nem tudom merre induljak.
Szerezzek egy manuál váltós kábelköteget? De akkor a motorvezérlőben át is kellene írni, hogy a kocsi manuál? Vagy tételesen nézzem át és kössek át mindent. (Kábeleztem már be szűz kasznit is, nem kis munka, de nem lehetetlen)
csak nem tudom melyik a jobb megoldás. És ha kicserélem utána menni fog az autó vagy el sem indul, amíg nincs átírva. Lábkiosztás amúgy ugyan az motorvezérlőnél... stb... sok sok kérdés. És csak egy részét tudom meg a kapcsolási rajzból.
És nem tudom a 409es kábelem ami van mire elég. És nincs aki ki tudja próbálni, aki ért annyira hozzá, hogy kipróbálja és megmondja. Én meg nem merek bele piszkálni a programba. (Hülye meg nem vagyok, hogy csak úgy vaktában játszadozzak, belépve az advanced módba engedne átírni, de nem tudom át is írná-e...)