Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2019.05.30 0 0 34849

 

 Ácsi! Azt írtad, hogy 15ekm-re akarod állítani. Most simán visszaállítottad az eddigi 30ekm-re.

Előzmény: Passat B7 (34847)
Passat B7 Creative Commons License 2019.05.30 0 0 34848

Köszi a segítséget, sikerült géppel. 

Előzmény: 409 (34846)
Passat B7 Creative Commons License 2019.05.30 0 0 34847

Itt visszaolvasva többen is kértek segítséget a szerviz nullazasba “Clio”, “permetelő” és én is, de vagy választ sem kaptak/ kaptunk, vagy a válasz az volt, hogy kényes dolog ne “turkalj” bele, a clon valoszinűleg úgysem tudja, stb. Ezért én megcsináltam és le is videoztam, hogy másoknak segítségére legyen. Lehet nem szakszerű a szöveg a videón, de lesz*arom. remelem többet segit a kezdőknek, mint itt a “nagy profik” nekem segítettek. 

 

Es most jöhet a fikázás......

 

https://youtu.be/2qulBNDNJA4

409 Creative Commons License 2019.05.30 0 0 34846

 

 Ha manuálisan nullázod, automatikusan átáll 15ekm-re.

Előzmény: Passat B7 (34845)
Passat B7 Creative Commons License 2019.05.30 0 0 34845

Mivel az olajat kicsereltem, így át kell allitanim, ha nem akarom, hogy vilagitsin a service lámpa. YouTube tele van ilyen videókkal, csak gondoltam valaki itt le tudna írni. 

Előzmény: Vaves (34843)
cam aro Creative Commons License 2019.05.29 -1 0 34844

2015-os flex. service resetet allitani csak az uds-t tamogato vcds tud. 

azt meg nem valoszinu -nem kizarhato- kapsz klonba. 

szerintem ne nyulj hozza. 

Előzmény: Passat B7 (34842)
Vaves Creative Commons License 2019.05.29 -1 0 34843

Hááát, ha még nem használtál VCDS-t, akkor szerintem ne ezzel kezd. Olyan helyen kell "turkálni" ehhez a műszercsoportban, ahol nagyon könnyen el is lehet baxni.

Előzmény: Passat B7 (34842)
Passat B7 Creative Commons License 2019.05.29 0 0 34842

Sziasztok, kaptam egy valószínűleg klón vcds progit, új verziót. A kocsim egy 2015 passat. Szeretnem a rugalmas szerviz intervallumát átállítani fix 15e re. merre tudom ezt megtenni és kéri e a progi a security codeot? Köszi. 

David_02 Creative Commons License 2019.05.29 0 0 34841

Sziasztok!

Adott egy VAG171 kábel ami eddig normálisan működött. A probléma az hogy a vcds program azt írja Licensz státusz: Nem jogosult/demó. Eddig a Licensz státusznál azt írta hogy jogosult/licenszes. Valahogy meglehet oldani hogy újra normálisan működjön a program?

 

atuc Creative Commons License 2019.05.26 0 0 34840

Mit akarsz a hibakódokkal? Ha hibát akarsz keresni, semmire nem jutsz azzal a szarral.

Előzmény: R.B.74 (34839)
R.B.74 Creative Commons License 2019.05.26 0 0 34839

Üdv! 

Egy kérdésem lenne, 2.0 crtdi 2011 vw, melyik olvsó jó hozzá? ELM 327 próbáltam nem lát hibát.

 

Erre a diagra gondoltam, tapasztalata van-e valakinek.

https://www.ebay.com/itm/Autel-MaxScan-VAG405-OBD2-EOBD-Can-Bus-Car-Diagnostic-Code-Reader-for-VW-Audi/223484314655?hash=item3408b4041f:g:kEoAAOSw~odcJJXk

 

 

Vaves Creative Commons License 2019.05.18 0 0 34838

OBD csati:

4,5-ös láb test

16-os láb állandó 12V

7-es láb  K vonal

 

De a gugli a barátod, pl: https://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop425/0007_06-Jarmudiagnosztika/38_kep.png

Előzmény: Shabeee (34836)
balabmw Creative Commons License 2019.05.18 0 0 34837

Melyik fajta diag csati?

Melyik diag vonal? K ...CAN ..stb?

Előzmény: Shabeee (34836)
Shabeee Creative Commons License 2019.05.17 0 0 34836

Sziasztok,

 

Bocs ha off, de meg tudná valaki mondani, hogy a diag csatinak mely lábai a + - és a data? 

Nincs meg a csati, de kéne egyet vcdseznem, adat szál megvan, egy átépítésről van szó, amibe a diag csati még nem került be.

 

Köszi előre is.

 

Balázs

Dávid Hegedűs Creative Commons License 2019.04.28 -1 0 34835

értem, na ezt sem tudtam, de legalább mostmár tudom, szóval köszönöm, megkaptam a választ a kérdésemre, és reméljük mérnökként csak megbírkózok azzal a fránya összeadással XD :D 
üdv mindenkinek.

Előzmény: atuc (34832)
kari-m Creative Commons License 2019.04.26 0 0 34834

Sziasztok.

Kellene egy segítség. Golf 5 tempomat hiba. Tempomat kapcsoló bekapcsolásakor villanik 1-et a műszerfalon az ikon és kialszik. Ha leveszem a gyújtást, akkor újra villanik. A tempomat nem működik. A motorvezérlőben ésa kormányoszlop elektronikában jók a kódolások és a kapcsolók adatai (fék, kuplung, set, res stb)

A kormányoszlop elektronika és a kapcsoló lett cserélve.

Találkozott valaki ilyen hobával.

K34 Attila Creative Commons License 2019.04.26 0 0 34833

Sziasztok segítséget szeretnék kérni .

01336 Konszern komfort adatbusz

80-10-1 szál üzem- időszakos,.

 

Baszakszik benne a óra csoport le veszem a gyújtást remeg a mutató stb . Bal oldali kék csati ba melyik pin lehet a ludas vagy az óra csoport rossz ? vagy maga busz rendszer be van baj ?

 

Valaki találkozott ilyennel ?

 

Válaszokat köszönöm Attila .

atuc Creative Commons License 2019.04.25 0 0 34832

Még egyszerűbben: a kód szám a kiválasztott opciók ÖSSZEGE. Kiválasztod mi legyen benne és a hozzá tartozó számokat összeadod.

Előzmény: Dávid Hegedűs (34830)
mica-r Creative Commons License 2019.04.25 0 0 34831

Ha az összeadással nem állsz hadilábon, akkor ki lehet könnyen sakkozni egy konfigot :-)

Előzmény: Dávid Hegedűs (34830)
Dávid Hegedűs Creative Commons License 2019.04.24 0 0 34830

bocsi akkor fordítva írtam, de a lényegen nem változtat, a kocsi nem jelzet ablakmosóra
és gyárilag 05-ös a kódolása, az mit foglal magában, illetve a 07 mit foglalna magában? 
köszi

Előzmény: 409 (34829)
409 Creative Commons License 2019.04.23 0 0 34829

 

 "01 az fékkopásjelző, 04 az mosófolyadék jelző."

 

 +01 ...  +04

Előzmény: Dávid Hegedűs (34828)
Dávid Hegedűs Creative Commons License 2019.04.23 0 0 34828

Sziasztok 
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy audi a6 c5 (1998.12.31.) a 17-es vezérlőben az átkódolásnál vannak ugye segítségek, hogy 01 az fékkopásjelző, 04 az mosófolyadék jelző...stb. de mi a helyzet a többivel? az autóban 2 olyan kóddal kezdődik, ami nincs rajta a listán, meg tudná mondani valaki, hogy a 07 és a 05 mit jelent? (a kérdés amiatt van, mert nem jelez mosófolyadékra a műszerfal sem, és keresem mi mit jelente) 05 volt gyárilag, és nem jelzett, és át tudom 07-re is írni, de akkor ugye az övet is keresi, meg a 06-nál is, de ha mosófolyadékra átírom, a 01-re akkor a fékkopásjelző ledje nem megy.
köszönöm a válaszokat

Vaves Creative Commons License 2019.04.19 0 0 34827

Az ABS-ed ez miatt nem működik: 01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)

Ezt okozhatja maga a pumpa hibája is, de gyakoribb maga az elektronika belső gondja. Többnyire lehet javítani, én sok darabon túl vagyok már.

A tempomatodat már nem kell aktiválni, mert már most is felismeri a kapcsolója helytelen állását, és látni is a komponens mezőben (1,9l R4 EDC G70AG 1443)

Előzmény: KKrisz75_1 (34819)
balabmw Creative Commons License 2019.04.17 0 0 34826

Nézd át, ha van rajzod. 2db pedálkapcsoló kedvéért én még nem cserélnék köteget. Ha máshol is kókány van, akkor már lehet célszerű.

 

A motvez. kódolást márt leírta neked korabban. Eddig is beindult az automata váltós kódolással..

 

A fékpedál kapcsoló beállításra is találsz a neten leírást.

 

Gondolom az már érted, hogy miért az izzítás lámpa villog..

 

Előzmény: KKrisz75_1 (34824)
balabmw Creative Commons License 2019.04.17 0 0 34825

Nekem sikerült 1/4W-ossal is.

Szerintem a ~2Ohm a lényeg.

Előzmény: Octi19 (34823)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 34824

Ok, akkor megnézem a fékpedálok kapcsolóit. (Csinál olyat a kocsi ha huzamosabb ideig megyek és nem nyomok féket akkor az izzítás villog. Pillanatra megnyomom a fékpedált és elalszik.)
Meg akkor már megnézem a kuplung pedál kapcsolóra milyen kábelek mennek, mert a kapcsoló ott van de nincs rajta semmi kábel.


--------------
Amit múltkor ajánlottál programot kapcsolási rajzra, az meg van, de nem tudom merre induljak.

Szerezzek egy manuál váltós kábelköteget? De akkor a motorvezérlőben át is kellene írni, hogy a kocsi manuál?
Vagy tételesen nézzem át és kössek át mindent.
(Kábeleztem már be szűz kasznit is, nem kis munka, de nem lehetetlen)

csak nem tudom melyik a jobb megoldás. És ha kicserélem utána menni fog az autó vagy el sem indul, amíg nincs átírva. Lábkiosztás amúgy ugyan az motorvezérlőnél... stb... sok sok kérdés.  És csak egy részét tudom meg a kapcsolási rajzból.

És nem tudom a 409es kábelem ami van mire elég. És nincs aki ki tudja próbálni, aki ért annyira hozzá, hogy kipróbálja és megmondja.
Én meg nem merek bele piszkálni a programba. (Hülye meg nem vagyok, hogy csak úgy vaktában játszadozzak, belépve az advanced módba engedne átírni, de nem tudom át is írná-e...)

 

Előzmény: 409 (34820)
Octi19 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 34823

Köszönöm!

Előzmény: 409 (34822)
409 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 34822

2 Ohm /5W

Előzmény: Octi19 (34821)
Octi19 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 34821

...nem tudja valaki véletlenül, hogy egy AUDI A2 milyen ellenállási értékeket fogad el a légzsáknál. Van egy makacs hiba, légzsák gyújtó ellenállás túl alacsony, és meg akarom nézni, hogy ha beteszem neki az ellenállást akkor produkálja-e továbbra is...

409 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 34820

Elsőre azt a fékpedál felügyelet hibát kellene kideríteni, valószínűleg kapcsoló hiba, bár ki tudja mit kevertek ott össze a pedálbak átépítésekor.

A motorvezérlő szoftverkódját majd át kell írni a végén 2-re, hogy a tempomat helyesen működjön, de ennek nincs köze az ABS működéséhez.

 

Az ABS-nek bármi baja lehet. Emlékeim szerint ezeknek csak kétféle kódolása van. 2 kerék, vagy 4 kerék hajtás. Mindenesetre, ha valamit cserélni kell benne, az reménytelen. Komplett bontottat kell keríteni.

Előzmény: KKrisz75_1 (34819)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!