Hááát, ha még nem használtál VCDS-t, akkor szerintem ne ezzel kezd. Olyan helyen kell "turkálni" ehhez a műszercsoportban, ahol nagyon könnyen el is lehet baxni.
Sziasztok, kaptam egy valószínűleg klón vcds progit, új verziót. A kocsim egy 2015 passat. Szeretnem a rugalmas szerviz intervallumát átállítani fix 15e re. merre tudom ezt megtenni és kéri e a progi a security codeot? Köszi.
Adott egy VAG171 kábel ami eddig normálisan működött. A probléma az hogy a vcds program azt írja Licensz státusz: Nem jogosult/demó. Eddig a Licensz státusznál azt írta hogy jogosult/licenszes. Valahogy meglehet oldani hogy újra normálisan működjön a program?
értem, na ezt sem tudtam, de legalább mostmár tudom, szóval köszönöm, megkaptam a választ a kérdésemre, és reméljük mérnökként csak megbírkózok azzal a fránya összeadással XD :D üdv mindenkinek.
Kellene egy segítség. Golf 5 tempomat hiba. Tempomat kapcsoló bekapcsolásakor villanik 1-et a műszerfalon az ikon és kialszik. Ha leveszem a gyújtást, akkor újra villanik. A tempomat nem működik. A motorvezérlőben ésa kormányoszlop elektronikában jók a kódolások és a kapcsolók adatai (fék, kuplung, set, res stb)
A kormányoszlop elektronika és a kapcsoló lett cserélve.
Baszakszik benne a óra csoport le veszem a gyújtást remeg a mutató stb . Bal oldali kék csati ba melyik pin lehet a ludas vagy az óra csoport rossz ? vagy maga busz rendszer be van baj ?
bocsi akkor fordítva írtam, de a lényegen nem változtat, a kocsi nem jelzet ablakmosóra és gyárilag 05-ös a kódolása, az mit foglal magában, illetve a 07 mit foglalna magában? köszi
Sziasztok Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy audi a6 c5 (1998.12.31.) a 17-es vezérlőben az átkódolásnál vannak ugye segítségek, hogy 01 az fékkopásjelző, 04 az mosófolyadék jelző...stb. de mi a helyzet a többivel? az autóban 2 olyan kóddal kezdődik, ami nincs rajta a listán, meg tudná mondani valaki, hogy a 07 és a 05 mit jelent? (a kérdés amiatt van, mert nem jelez mosófolyadékra a műszerfal sem, és keresem mi mit jelente) 05 volt gyárilag, és nem jelzett, és át tudom 07-re is írni, de akkor ugye az övet is keresi, meg a 06-nál is, de ha mosófolyadékra átírom, a 01-re akkor a fékkopásjelző ledje nem megy. köszönöm a válaszokat
Az ABS-ed ez miatt nem működik: 01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)
Ezt okozhatja maga a pumpa hibája is, de gyakoribb maga az elektronika belső gondja. Többnyire lehet javítani, én sok darabon túl vagyok már.
A tempomatodat már nem kell aktiválni, mert már most is felismeri a kapcsolója helytelen állását, és látni is a komponens mezőben (1,9l R4 EDC G70AG 1443)
Ok, akkor megnézem a fékpedálok kapcsolóit. (Csinál olyat a kocsi ha huzamosabb ideig megyek és nem nyomok féket akkor az izzítás villog. Pillanatra megnyomom a fékpedált és elalszik.) Meg akkor már megnézem a kuplung pedál kapcsolóra milyen kábelek mennek, mert a kapcsoló ott van de nincs rajta semmi kábel.
-------------- Amit múltkor ajánlottál programot kapcsolási rajzra, az meg van, de nem tudom merre induljak.
Szerezzek egy manuál váltós kábelköteget? De akkor a motorvezérlőben át is kellene írni, hogy a kocsi manuál? Vagy tételesen nézzem át és kössek át mindent. (Kábeleztem már be szűz kasznit is, nem kis munka, de nem lehetetlen)
csak nem tudom melyik a jobb megoldás. És ha kicserélem utána menni fog az autó vagy el sem indul, amíg nincs átírva. Lábkiosztás amúgy ugyan az motorvezérlőnél... stb... sok sok kérdés. És csak egy részét tudom meg a kapcsolási rajzból.
És nem tudom a 409es kábelem ami van mire elég. És nincs aki ki tudja próbálni, aki ért annyira hozzá, hogy kipróbálja és megmondja. Én meg nem merek bele piszkálni a programba. (Hülye meg nem vagyok, hogy csak úgy vaktában játszadozzak, belépve az advanced módba engedne átírni, de nem tudom át is írná-e...)
...nem tudja valaki véletlenül, hogy egy AUDI A2 milyen ellenállási értékeket fogad el a légzsáknál. Van egy makacs hiba, légzsák gyújtó ellenállás túl alacsony, és meg akarom nézni, hogy ha beteszem neki az ellenállást akkor produkálja-e továbbra is...
Elsőre azt a fékpedál felügyelet hibát kellene kideríteni, valószínűleg kapcsoló hiba, bár ki tudja mit kevertek ott össze a pedálbak átépítésekor.
A motorvezérlő szoftverkódját majd át kell írni a végén 2-re, hogy a tempomat helyesen működjön, de ennek nincs köze az ABS működéséhez.
Az ABS-nek bármi baja lehet. Emlékeim szerint ezeknek csak kétféle kódolása van. 2 kerék, vagy 4 kerék hajtás. Mindenesetre, ha valamit cserélni kell benne, az reménytelen. Komplett bontottat kell keríteni.
Sziasztok Elöljáróban: Nagyon kezdő vagyok a diagnosztikában, tehát legyetek elnézőek, ha hülyeséget kérdezek. Az autó egy 1.8t Audi A4 B5 Tegnap leszakadt a kipufogó tőben. Most vissza lett hegesztve A kocsi kidobott valami hibakódot, ha jól emlékszem ezt:16618/ - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Ez nem biztos hogy ez volt) Viszont úgy érzem, mintha nem nagyon akarna a kocsi nagyobb fordulaton húzni...talán valami turbo hiba? Valaki mondta, hogy a 115 merőcsoportban lehet kutakodni. Kérdésem: Kérem szépen valaki magyarázza el miket fogok ott látni, miket kell látni , mik azok az értékek, amik hibára utalnak....Szóval kicsit szájbarágósan mindent ami a ott van, vagy kell lennie.. Köszönöm előre is!