Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsoltno1 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 34768

Sziasztok!

 

Adott egy audi A5 - a DPF 44,1% - gondoltam elindítom a DPF regenerációját hátha segít.

Belépek kéri a féket a gázt ok egy pillanatra felugrik a Fut (mivel magyar nyelvű a szoftverem)

és máris átlép a várakozásra és semmit nem csinál, ha hozzá nyúlok a gázpedálhoz azonnal hibát ír ki.

 

Találkoztatok már ilyennel? esetleg van ötletetek miként tudnám elindítani a regenerációt?

 

 

409 Creative Commons License 2019.03.09 0 0 34767

 

 Ha ezt mégegyszer átolvasod, biztos, hogy Te magad érted?

Előzmény: miklos2peter (34766)
miklos2peter Creative Commons License 2019.03.09 0 0 34766

Sziasztok

Van egy 1998 as a3  8szelepes audija az egyik ismerősömnek.

Melyik az a legolcsóbb autódiagnosztikai eszköz amivel lehetne hibát olvasni és törölni. Sok oldalon azt irják hogy a 8P modellekkel nem kompatibilis.

Ez nem tudom mit jelent, és az t sem hogy a barátomé milyen.

Valaki elmagyarázná nekem?

Köszönöm szépen a segítségeteket.

M.Peti

SzLaci39 Creative Commons License 2019.03.09 0 0 34765

Sziasztok!

 

Egy 2011-es Audi A8-al van problémám 4.2 FSI motoros, de gondolom ez most nem lesz lényeg. Nem működő klímával vettem, három alkatrész hibát írt ki vásárlás előtt diagon is, hűtőköri nyomáskapcsoló cserét, illetve egyik "flap" motrot (4H1 819 354 B), és egy szelepet (4H0 121 670A). Szakszervízben ezeket cseréltettem, viszont nem tudtam úgy elhozni, hogy működjön is... Azt mondták, hogy a zsaluk adaptálása végigfut, viszont a kompresszor alapbeállításánál már a zsalukra hibát kapnak (remélem júl fogalmazok). Van eredeti VCDS-em, kiolvasott hibákat lent bemásolom, de fogalmam sincs merre induljak el vele. Szervízben mondták, hogy mivel nem tudják az előéletét, így a fennmaradó kódok miatt nem tudnak vele mit kezdeni, próbáljam itthon VCDS-el kódokat változtatni. Az autó eleje volt törve, ezt láttam vininfo-n képekkel, de többet én sem tudok róla. Annyit még, hogy SAJNOS le lett magyarítva az MMI, nem tudom ennek van e, lehet e köze ehhez. Weben erről a flash-elésről olvastam, sajna emiatt kapom például azt is vissza, hogy a Bose hang nem jól kódolt, de ez más téma. Találkozott már valaki effélével, vagy segítenétek merre induljak el ezzel a kódolással? A klíma rendszerben tulajdonképpen alkatrész hiba mostmár így nincs, a vezérlő körül van gondolom a bajság. Napokat keresgéltem weben ezekkel a kódokkal kapcsolatban, de semmi megoldásra, vagy rávezetésre nem találok sajnos. Köszönöm előre is ha tudtok segíteni! 

 

Ezeket a hibákat olvastam ki most (sortöréseket leszedtem, és a szerintem nem lényeges egyéb infókat is): 

VCDS verzió: HGJ 18.9.0.2  HEX-NET CB: 0.4437.4
Adat verzió: 20181218 DS296.0

 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
                Cím 08: Légkondi       Címke: HGJ4H0-820-043.CLB
Vezérlő alkatrész VAG szám: 4H0 820 043 E    HW: 4H0 820 043 E
  Alkatrész és/vagy verzió: Klima 3 Zonen H14 0061
              Szoftver kód: 4881202E8C
                Műhelyszám: WSC 02313 785 00200
              ASAM adatcsomag: EV_AirCondiFront 001050 (AU64)
                       ROD: EV_AirCondiFront_001_AU64.rod
                      VCID: A2086857B504CF5A63-80F6
4 hibakódot talált:0291 - Működéskorlátozás hiányzó üzenet miatt
          U1111 00 [009] - -
          Igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
             hibakörülmény:
                    Hiba állapota: 00000001
                    Hiba priorítása: 6
                    Hiba gyakorisága: 2
                    Számláló nullázása: 233
                    megtett Km: 57914 km
                    Dátum: 2019.03.09
                    idő: 11:10:290292 - Bejáratási előírás
          B10C6 54 [009] - nincs kalibrálva
          Igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
             hibakörülmény:
                    Hiba állapota: 00000001
                    Hiba priorítása: 3
                    Hiba gyakorisága: 1
                    Számláló nullázása: 2330314 - Működéskorlátozás hiányzó üzenet miatt
          U1111 00 [009] - -
          Igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
             hibakörülmény:
                    Hiba állapota: 00000001
                    Hiba priorítása: 6
                    Hiba gyakorisága: 2
                    Számláló nullázása: 233
                    megtett Km: 57914 km
                    Dátum: 2019.03.09
                    idő: 11:10:290243 - Működéskorlátozás fogadott hibaértékek miatt
          U1113 00 [009] - -
          Igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
             hibakörülmény:
                    Hiba állapota: 00000001
                    Hiba priorítása: 6
                    Hiba gyakorisága: 2
                    Számláló nullázása: 233
                    megtett Km: 57914 km
                    Dátum: 2019.03.09
                    idő: 11:10:29
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
                Cím 09: Központi elektr.       Címke: HGJ4H0-907-063-V1.clb
Vezérlő alkatrész VAG szám: 4H0 907 063     HW: 4H0 907 063
  Alkatrész és/vagy verzió: BCM1 2.0      H09 0083
              Szoftver kód: 09072091073C9FE18B000804A0003800009CD308820001218001085C3B00
                Műhelyszám: WSC 02325 102 23024
                      VCID: E582334BECAAF862C6-80B0
1 hibakódot talált:03020 - Helyi adatbusz 2
            012 - El.áramköri hiba
             hibakörülmény:
                    Hiba állapota: 01101100
                    Hiba priorítása: 2
                    Hiba gyakorisága: 1
                    Számláló nullázása: 233
                    megtett Km: 57914 km
                    Idő indikátor: 0
                    Dátum: 2019.03.09
                    idő: 11:15:00
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
               Cím 5F: Infó elektronika       Címke: HGJ4E0-035-6xx-5F.clb
Vezérlő alkatrész VAG szám: 4H0 035 746 M    HW: 4H0 035 746 C
  Alkatrész és/vagy verzió: H-BNT-NA      H49 1034
              Szoftver kód: 020100000001F9EF4D769B1D00000003140001000000000002
                Műhelyszám: WSC 02325 102 23024
                      VCID: B2289817EDE45FDA93-80E6
3 hibakódot talált:03157 - Kommunikációs zavar miatti működéskorlátozás
            000 - -
             hibakörülmény:
                    Hiba állapota: 01100000
                    Hiba priorítása: 6
                    Hiba gyakorisága: 2
                    Számláló nullázása: 232
                    megtett Km: 57914 km
                    Idő indikátor: 0
                    Dátum: 2019.03.09
                    idő: 10:49:36             hibakörülmény:
                    bin. bitek: 00000000 00000000
                    bin. bitek: 00000001 00000000
                    bin. bitek: 00000000 00000010
                    bin. bitek: 00000000 00000000
                    bin. bitek: 00000000 0000000001524 - Telefonantenna
            011 - szakadás
             hibakörülmény:
                    Hiba állapota: 01101011
                    Hiba priorítása: 7
                    Hiba gyakorisága: 1
                    Számláló nullázása: 232
                    megtett Km: 57914 km
                    Idő indikátor: 0
                    Dátum: 2019.03.09
                    idő: 10:49:41             hibakörülmény:
                    feszültség: 14.40 V03623 - Szabaddákapcsoló kód hibás
            000 - -
             hibakörülmény:
                    Hiba állapota: 01100000
                    Hiba priorítása: 6
                    Hiba gyakorisága: 1
                    Számláló nullázása: 232
                    megtett Km: 57914 km
                    Idő indikátor: 0
                    Dátum: 2019.03.09
                    idő: 10:49:31             hibakörülmény:
                    hex érték: 0x0004
                    hex érték: 0x000B
                    számláló: 6

 

 

direx Creative Commons License 2019.03.05 0 0 34764

Szia.

 

 

"élő adatban motor fordulat önindítóval 0 marad "

 

Ez nem szúr szemet esetleg? A fordulatszámjelet ne ledes megoldással vizsgáld , ellenőrizd hanem szkop segitségével.

Rajzod nincs ami alapján vissza tudnád ellenőrizni a tápviszonyokat nem csak állo motornál hanem inditozásnál is.

Előzmény: papi006 (34760)
mica-r Creative Commons License 2019.03.05 0 0 34763

Nem tudnak segíteni? Pedig oda van írva a hiba. 

Vidd el autóműszer javítóhoz, vagy chiptuningoshoz. Az agyával van egy kis baj, vagy elromlott valamitől, vagy korábban manipulálták, stb....

Előzmény: Notin Timea Erika (34762)
Notin Timea Erika Creative Commons License 2019.03.05 0 0 34762

Sziasztok senki nem tud nekem segiteni mi lehet ez ?

 

Cím 17: Muszerfal betét Címke: HGJ8P0-920-xxx-17-MY7.clb
VAG szám SW: 8P0 920 930 R HW: 8P0 920 930 R
Alkatrész: KOMBIINSTR. VDO H80 0400
Revizió: D02 Szériaszám: 2245ED02006026
Kódolás: 0004043
Muhely #: WSC 66565 257 00032
VCID: 41887D981889CB4EC5-8014

1 hibakódot talált:
16346 - vezérlo -ROM hiba
014 - Hibás
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00000011
Hiba priorítása: 1
Hiba gyakorisága: 1
Számláló nullázása: 255
megtett Km: 203595 km
Ido indikátor: 0
Dátum: 2012.07.07
ido: 22:31:36

409 Creative Commons License 2019.03.04 0 0 34761

"viszont gyújtás rá reléje 2sec és elenged, indítózás közben meg sem húz mintha mégis immó

tiltana,"

 

 Az immo nem tilt üzapumpát (és gyújtást sem). Azért nem húz be, mert nincs gyújtás primerjel.

Attól, hogy villog a led, nem biztos, hogy az ecu számára értelmezhető jelet ad. Indítózzál folyamatosan 6sec-nél hosszabbat és utána nézd meg van-e hibakód.

 

A CAN rendszernek semmi köze a motorműködéshez.

Előzmény: papi006 (34760)
papi006 Creative Commons License 2019.03.04 0 0 34760

Szia jeladókat ecunál leddel nézve motor lassan forgatva villognak vezérlés a helyén jeladó tápfeszek ok. trafók nem zárlatosak élő adatban motor fordulat önindítóval 0 marad üza szivattyú ajtónyitásra ok 3bar viszont gyújtás rá reléje 2sec és elenged, indítózás közben meg sem húz mintha mégis immó tiltana, can rendszert kimértem hátha de multival az is jó, élő adat szintén lát mindent can ok.sajnos ecu csere sem hozott eredményt,köteg 80% ban kimérve zárlat, szakadás, terhelés, mégsem ad szikrát egy trafó sem.azért gondoltam can rendszerre mert lehúzott trafókkal sem írta be őket hibakódnak.

direx Creative Commons License 2019.02.27 0 0 34759

Szia,

 

Igen találkoztam ilyen problémával.

Azért visszakérdeznék először.

Mint irtad a jeladok jok , de ugy olvastam és lehet rosszul értelmezem , hogy a kábeleket mérted ki a végpontok között . Jeladok ill. ECU között..

Ha mégis jol értettem akkor ez mind kevés mivel az jelentene előrelépést ha élő adat ellenőrzésnél látnád az ECU által érzékelt jeleket. Fordulatszámjel stb..

A hibakod nemléte nem mérvado.

Előzmény: papi006 (34758)
papi006 Creative Commons License 2019.02.25 0 0 34758

Sajnos utólagos indításgátló nincs,így maradt az ecu hiba,én is erre gondoltam bár ennél a típusnál nem gyakori ,köteg problémával többször találkoztam szétmállott,elrepedt a szigetelés zárlatos lett.köszi a segítséget ha tényleg ez volt tudatom veletek.

nemkri Creative Commons License 2019.02.23 0 0 34757

Utólagosan beépített indításgátló?

Mot. vez. hiba.

Előzmény: papi006 (34756)
papi006 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 34756

biztositék ok test ok trafókon megjön a 15 kivezélést nem kapnak ecu oldalról .

nemkri Creative Commons License 2019.02.22 0 0 34755

Az eső és fény érzékelő nem egy alkatrész általában.Legalábbis nem ugyanaz a jeladó látja el mindkét feladatot,bár legtöbbször egy egységbe építik mindkettőt.

Ennél a tipusnál nem tudom pontosan hogyan oldották meg,de amiket eddig láttam így volt:

 -esőérzékelő:kb. 1x5 cm-s csíkszerű érzékelő(érdemes rávilágítani,hogy lásd)

 -fényérzékelő: egy kameralencse kinézetű,ránézésre is szembetűnő dolog

Előzmény: no_holy_shit (34751)
409 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 34754

Választék:

 

 1, 42-es biztosíték.

 2, trafók közös testpontja elmállott.

 3, mind a 4 trafó megdöglött.

Előzmény: papi006 (34752)
409 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 34753

Mi a jelenség?? 

Előzmény: Toki19 (34750)
papi006 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 34752

Sziasztok, új vagyok itt, segítségeteket szeretném kérni, hátha valaki találkozott már hasonló problémával. Seat cordoba ( 1.4 , 16V, 2004, bby motorkód) vcds-sel nézve hibakód nincs, de nem indul. Sem műszerfalban, sem motorban, sem karosszériavezérlőben nincs hibakód, üzemanyagnyomás rendben, immo nem tilt, főtengelyjeladó, vezérműtengelyjeladó, vízhőmérséklet jeladó rendben, motorvezérlőig kimérve. Áramok 30 és 15 pont és 31-es, jeladókon, vezérlőegységeken rendben. Jelenség, szikra nincs egy hengeren sem. Ha valaki már találkozott hasonlóval, kérem segítsen.Előre is köszönöm!!!!!

no_holy_shit Creative Commons License 2019.02.22 0 0 34751

en ugy tudom, h az esö es fenyerzekelö egy alkatresz. (tehat ha van benne esöerzekelo akkor fenyerzekelö is van benne).

de lehet h tevedek. neked mas infod van?

Előzmény: nemkri (34749)
Toki19 Creative Commons License 2019.02.21 0 0 34750

Sziasztok!

 

Ebben tudnátok segíteni? Hogy álljak neki a hibakeresésnek? Köszönöm!

Seat Altea 2.0 pdtdi 2004

 

Csütörtök,21,Február,2019,16:42:55:00001

VCDS verzió: HGJ 17.8.0 Fut a Windows 10 x64

www.vcds.hu

 

                Cím 01: Motor       Címke: HGJ3G-906-016-BKD.clb

Vezérlõ alkatrész VAG szám: 03G 906 016 HE    HW: 028 101 190 9

  Alkatrész és/vagy verzió: R4 2,0L EDC G000SG  7000

              Szoftver kód: 0050072

                Mûhelyszám: WSC 00939 233 89478

                      VCID: 6DD0F1287491FF2E51-8038

5 hibakódot talált:

 

19557 - Szívócsõ csappantyú motor -V157- szakadás/testzárlat

            P3101 - 000 -  - idõszakos

             hibakörülmény:

                    FRD: 0 /min

                    nyomaték: 40.0 Nm

                    sebesség: 0.0 km/h

                    terhelés: 0.0 %

                    feszültség: 12.24 V

                    bin. bitek: 00101100

                    nyomaték: 0.0 Nm

                    nyomaték: 160.0 Nm

 

19559 - Szívócsõ csappantyú motor -V157- hibás

            P3103 - 000 -  - idõszakos

             hibakörülmény:

                    FRD: 0 /min

                    nyomaték: 40.0 Nm

                    sebesség: 0.0 km/h

                    terhelés: 0.0 %

                    feszültség: 12.16 V

                    bin. bitek: 00101100

                    nyomaték: 0.0 Nm

                    nyomaték: 160.0 Nm

 

19556 - Szívócsõ csappantyú motor -V157- rövidzár pluszra

            P3100 - 000 -

             hibakörülmény:

                    FRD: 0 /min

                    nyomaték: 178.0 Nm

                    sebesség: 0.0 km/h

                    terhelés: 0.0 %

                    feszültség: 10.87 V

                    bin. bitek: 00101111

                    nyomaték: 0.0 Nm

                    nyomaték: 160.0 Nm

 

16725 - Vezérmûtengely helyzetjeladó -G40- valószínûtlen jel

            P0341 - 000 -  - idõszakos

             hibakörülmény:

                    FRD: 672 /min

                    nyomaték: 88.0 Nm

                    sebesség: 0.0 km/h

                    terhelés: 0.0 %

                    feszültség: 10.49 V

                    bin. bitek: 00101100

                    alapjáratStabil.: 0.0*KW

                    (n. megnevezés): 48.0

 

18104 - Hajtás-adatbusz

            P1696 - 000 - valószínûtlen adat a kormányoszlop vezérlõtõl - idõszakos

             hibakörülmény:

                    FRD: 1323 /min

                    nyomaték: 26.0 Nm

                    sebesség: 31.0 km/h

                    terhelés: 4.3 %

                    feszültség: 14.06 V

                    bin. bitek: 11001000

                    bin. bitek: 00000000

                    (n. megnevezés): 1.0

 

 

Készenlét: 1 2 0 0 0

 

Köszönöm szépen!

 

nemkri Creative Commons License 2019.02.21 0 0 34749

Fényérzékelő is van benne?

Előzmény: no_holy_shit (34748)
no_holy_shit Creative Commons License 2019.02.21 0 0 34748

adott egy T6 (2015/12) van benne automata tükör e esörzekelos ablaktörlö, de nincs benne automata fenyszoro.

 

masik kapcsolon(3C8941431AXSH)es engedelyezesen kivul van masra szükseg?

 

elöre is köszönöm

Notin Timea Erika Creative Commons License 2019.02.21 0 0 34747

Sziasztok lenne egy kérdésem hozzátok 

remélem tud nekem valaki segiteni a vcds programal egy ilyen hibátolvastam ki

 


-------------------------------------------------------------------------------
Cím 17: Muszerfal betét Címke: HGJ8P0-920-xxx-17-MY7.clb
VAG szám SW: 8P0 920 930 R HW: 8P0 920 930 R
Alkatrész: KOMBIINSTR. VDO H80 0400
Revizió: D02 Szériaszám: 2245ED02006026
Kódolás: 0004043
Muhely #: WSC 66565 257 00032
VCID: 41887D981889CB4EC5-8014

1 hibakódot talált:
16346 - vezérlo -ROM hiba
014 - Hibás
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00000011
Hiba priorítása: 1
Hiba gyakorisága: 1
Számláló nullázása: 255
megtett Km: 203595 km
Ido indikátor: 0
Dátum: 2012.07.07
ido: 22:31:36

 

 

tudna nekem valaki segiteni hogy mi lehet ez egy audi A3-as ról van szó ?

válaszokat előre is köszönöm :)

.peu Creative Commons License 2019.02.21 0 0 34746

Igen át lehet váltani 7 jegyűre de az csak 24 óráig jó. Legalábbis régen úgy volt. A VCDS tanítja mind két kóddal. De minek átváltani? Az a 7 jegyű szám biztos hogy nem az volt, én úgy gondolom. Sőt biztos hisz nem tanult fel nekik.

Előzmény: 409 (34745)
409 Creative Commons License 2019.02.20 0 0 34745

Mondjuk 2011-es autóhoz nem valószínű a 7jegyű kód.

Előzmény: 409 (34744)
409 Creative Commons License 2019.02.20 0 0 34744
Előzmény: .peu (34743)
.peu Creative Commons License 2019.02.20 0 1 34743

A pin kód 4 vagy 5 jegyű. Szerintem VCDS simán viszi. Hogy ugrott neki a kolléga? Hova írt be hét számot mikor csak 5-re van lehetőség?

Előzmény: nyulas (34742)
nyulas Creative Commons License 2019.02.20 0 0 34742

Igen szalonban lett rendelve alvázszám alapon.A csomagoláson rajt volt "pin:7jegyü szám"Egy teherautos műhely vagyunk az osztrák határ mellett .A kollégák nekiugrottak egy 15.valahányas vag-commal.Ekkor cseppentem bele .Idő  nem volt rá hogy körüljárjam,azonnal .Azonnal  kivitték az osztrák szervizbe ahonnan a kulcs jött és rögtön illesztették is .De nem hagy nyugton a gondolat hogy kellet volna ?Utólag ha leirná valaki megköszönném!

Előzmény: .peu (34741)
.peu Creative Commons License 2019.02.20 0 0 34741

Szalonba rendelted a kulcsokat alvázszámra, akkor fel tudod tanítani mert előprogramozva jöttek.  Ha nem akkor elő kell őket programozni mert komponens védett az autó.

Előzmény: nyulas (34738)
Vaves Creative Commons License 2019.02.19 0 0 34740

A 7 számjegyűt, azt ba..hatod, ahhoz, hogy működjön, kell még egy csomó más adat is. Az eredeti kulcsok plakettjén kéne lennie a pin kódnak (4 jegyű) egy lekaparható fekete rész alatt. Azt nem tudom, hogy 2011-ben is járt-e még a kulcsokhoz pin.

Előzmény: nyulas (34738)
409 Creative Commons License 2019.02.19 0 0 34739

 

 Minek a papírjain van az a kód?

Előzmény: nyulas (34738)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!