Egy 2011-es Audi A8-al van problémám 4.2 FSI motoros, de gondolom ez most nem lesz lényeg. Nem működő klímával vettem, három alkatrész hibát írt ki vásárlás előtt diagon is, hűtőköri nyomáskapcsoló cserét, illetve egyik "flap" motrot (4H1 819 354 B), és egy szelepet (4H0 121 670A). Szakszervízben ezeket cseréltettem, viszont nem tudtam úgy elhozni, hogy működjön is... Azt mondták, hogy a zsaluk adaptálása végigfut, viszont a kompresszor alapbeállításánál már a zsalukra hibát kapnak (remélem júl fogalmazok). Van eredeti VCDS-em, kiolvasott hibákat lent bemásolom, de fogalmam sincs merre induljak el vele. Szervízben mondták, hogy mivel nem tudják az előéletét, így a fennmaradó kódok miatt nem tudnak vele mit kezdeni, próbáljam itthon VCDS-el kódokat változtatni. Az autó eleje volt törve, ezt láttam vininfo-n képekkel, de többet én sem tudok róla. Annyit még, hogy SAJNOS le lett magyarítva az MMI, nem tudom ennek van e, lehet e köze ehhez. Weben erről a flash-elésről olvastam, sajna emiatt kapom például azt is vissza, hogy a Bose hang nem jól kódolt, de ez más téma. Találkozott már valaki effélével, vagy segítenétek merre induljak el ezzel a kódolással? A klíma rendszerben tulajdonképpen alkatrész hiba mostmár így nincs, a vezérlő körül van gondolom a bajság. Napokat keresgéltem weben ezekkel a kódokkal kapcsolatban, de semmi megoldásra, vagy rávezetésre nem találok sajnos. Köszönöm előre is ha tudtok segíteni!
Ezeket a hibákat olvastam ki most (sortöréseket leszedtem, és a szerintem nem lényeges egyéb infókat is):
"viszont gyújtás rá reléje 2sec és elenged, indítózás közben meg sem húz mintha mégis immó
tiltana,"
Az immo nem tilt üzapumpát (és gyújtást sem). Azért nem húz be, mert nincs gyújtás primerjel.
Attól, hogy villog a led, nem biztos, hogy az ecu számára értelmezhető jelet ad. Indítózzál folyamatosan 6sec-nél hosszabbat és utána nézd meg van-e hibakód.
Szia jeladókat ecunál leddel nézve motor lassan forgatva villognak vezérlés a helyén jeladó tápfeszek ok. trafók nem zárlatosak élő adatban motor fordulat önindítóval 0 marad üza szivattyú ajtónyitásra ok 3bar viszont gyújtás rá reléje 2sec és elenged, indítózás közben meg sem húz mintha mégis immó tiltana, can rendszert kimértem hátha de multival az is jó, élő adat szintén lát mindent can ok.sajnos ecu csere sem hozott eredményt,köteg 80% ban kimérve zárlat, szakadás, terhelés, mégsem ad szikrát egy trafó sem.azért gondoltam can rendszerre mert lehúzott trafókkal sem írta be őket hibakódnak.
Mint irtad a jeladok jok , de ugy olvastam és lehet rosszul értelmezem , hogy a kábeleket mérted ki a végpontok között . Jeladok ill. ECU között..
Ha mégis jol értettem akkor ez mind kevés mivel az jelentene előrelépést ha élő adat ellenőrzésnél látnád az ECU által érzékelt jeleket. Fordulatszámjel stb..
Sajnos utólagos indításgátló nincs,így maradt az ecu hiba,én is erre gondoltam bár ennél a típusnál nem gyakori ,köteg problémával többször találkoztam szétmállott,elrepedt a szigetelés zárlatos lett.köszi a segítséget ha tényleg ez volt tudatom veletek.
Az eső és fény érzékelő nem egy alkatrész általában.Legalábbis nem ugyanaz a jeladó látja el mindkét feladatot,bár legtöbbször egy egységbe építik mindkettőt.
Ennél a tipusnál nem tudom pontosan hogyan oldották meg,de amiket eddig láttam így volt:
Sziasztok, új vagyok itt, segítségeteket szeretném kérni, hátha valaki találkozott már hasonló problémával. Seat cordoba ( 1.4 , 16V, 2004, bby motorkód) vcds-sel nézve hibakód nincs, de nem indul. Sem műszerfalban, sem motorban, sem karosszériavezérlőben nincs hibakód, üzemanyagnyomás rendben, immo nem tilt, főtengelyjeladó, vezérműtengelyjeladó, vízhőmérséklet jeladó rendben, motorvezérlőig kimérve. Áramok 30 és 15 pont és 31-es, jeladókon, vezérlőegységeken rendben. Jelenség, szikra nincs egy hengeren sem. Ha valaki már találkozott hasonlóval, kérem segítsen.Előre is köszönöm!!!!!
Igen át lehet váltani 7 jegyűre de az csak 24 óráig jó. Legalábbis régen úgy volt. A VCDS tanítja mind két kóddal. De minek átváltani? Az a 7 jegyű szám biztos hogy nem az volt, én úgy gondolom. Sőt biztos hisz nem tanult fel nekik.
Igen szalonban lett rendelve alvázszám alapon.A csomagoláson rajt volt "pin:7jegyü szám"Egy teherautos műhely vagyunk az osztrák határ mellett .A kollégák nekiugrottak egy 15.valahányas vag-commal.Ekkor cseppentem bele .Idő nem volt rá hogy körüljárjam,azonnal .Azonnal kivitték az osztrák szervizbe ahonnan a kulcs jött és rögtön illesztették is .De nem hagy nyugton a gondolat hogy kellet volna ?Utólag ha leirná valaki megköszönném!
Szalonba rendelted a kulcsokat alvázszámra, akkor fel tudod tanítani mert előprogramozva jöttek. Ha nem akkor elő kell őket programozni mert komponens védett az autó.
A 7 számjegyűt, azt ba..hatod, ahhoz, hogy működjön, kell még egy csomó más adat is. Az eredeti kulcsok plakettjén kéne lennie a pin kódnak (4 jegyű) egy lekaparható fekete rész alatt. Azt nem tudom, hogy 2011-ben is járt-e még a kulcsokhoz pin.