"viszont gyújtás rá reléje 2sec és elenged, indítózás közben meg sem húz mintha mégis immó
tiltana,"
Az immo nem tilt üzapumpát (és gyújtást sem). Azért nem húz be, mert nincs gyújtás primerjel.
Attól, hogy villog a led, nem biztos, hogy az ecu számára értelmezhető jelet ad. Indítózzál folyamatosan 6sec-nél hosszabbat és utána nézd meg van-e hibakód.
Szia jeladókat ecunál leddel nézve motor lassan forgatva villognak vezérlés a helyén jeladó tápfeszek ok. trafók nem zárlatosak élő adatban motor fordulat önindítóval 0 marad üza szivattyú ajtónyitásra ok 3bar viszont gyújtás rá reléje 2sec és elenged, indítózás közben meg sem húz mintha mégis immó tiltana, can rendszert kimértem hátha de multival az is jó, élő adat szintén lát mindent can ok.sajnos ecu csere sem hozott eredményt,köteg 80% ban kimérve zárlat, szakadás, terhelés, mégsem ad szikrát egy trafó sem.azért gondoltam can rendszerre mert lehúzott trafókkal sem írta be őket hibakódnak.
Mint irtad a jeladok jok , de ugy olvastam és lehet rosszul értelmezem , hogy a kábeleket mérted ki a végpontok között . Jeladok ill. ECU között..
Ha mégis jol értettem akkor ez mind kevés mivel az jelentene előrelépést ha élő adat ellenőrzésnél látnád az ECU által érzékelt jeleket. Fordulatszámjel stb..
Sajnos utólagos indításgátló nincs,így maradt az ecu hiba,én is erre gondoltam bár ennél a típusnál nem gyakori ,köteg problémával többször találkoztam szétmállott,elrepedt a szigetelés zárlatos lett.köszi a segítséget ha tényleg ez volt tudatom veletek.
Az eső és fény érzékelő nem egy alkatrész általában.Legalábbis nem ugyanaz a jeladó látja el mindkét feladatot,bár legtöbbször egy egységbe építik mindkettőt.
Ennél a tipusnál nem tudom pontosan hogyan oldották meg,de amiket eddig láttam így volt:
Sziasztok, új vagyok itt, segítségeteket szeretném kérni, hátha valaki találkozott már hasonló problémával. Seat cordoba ( 1.4 , 16V, 2004, bby motorkód) vcds-sel nézve hibakód nincs, de nem indul. Sem műszerfalban, sem motorban, sem karosszériavezérlőben nincs hibakód, üzemanyagnyomás rendben, immo nem tilt, főtengelyjeladó, vezérműtengelyjeladó, vízhőmérséklet jeladó rendben, motorvezérlőig kimérve. Áramok 30 és 15 pont és 31-es, jeladókon, vezérlőegységeken rendben. Jelenség, szikra nincs egy hengeren sem. Ha valaki már találkozott hasonlóval, kérem segítsen.Előre is köszönöm!!!!!
Igen át lehet váltani 7 jegyűre de az csak 24 óráig jó. Legalábbis régen úgy volt. A VCDS tanítja mind két kóddal. De minek átváltani? Az a 7 jegyű szám biztos hogy nem az volt, én úgy gondolom. Sőt biztos hisz nem tanult fel nekik.
Igen szalonban lett rendelve alvázszám alapon.A csomagoláson rajt volt "pin:7jegyü szám"Egy teherautos műhely vagyunk az osztrák határ mellett .A kollégák nekiugrottak egy 15.valahányas vag-commal.Ekkor cseppentem bele .Idő nem volt rá hogy körüljárjam,azonnal .Azonnal kivitték az osztrák szervizbe ahonnan a kulcs jött és rögtön illesztették is .De nem hagy nyugton a gondolat hogy kellet volna ?Utólag ha leirná valaki megköszönném!
Szalonba rendelted a kulcsokat alvázszámra, akkor fel tudod tanítani mert előprogramozva jöttek. Ha nem akkor elő kell őket programozni mert komponens védett az autó.
A 7 számjegyűt, azt ba..hatod, ahhoz, hogy működjön, kell még egy csomó más adat is. Az eredeti kulcsok plakettjén kéne lennie a pin kódnak (4 jegyű) egy lekaparható fekete rész alatt. Azt nem tudom, hogy 2011-ben is járt-e még a kulcsokhoz pin.
Adva van egy 2011es fabia .Van hozzá gyári uj kulcsok .A papirjain 7 jegyű pin kód .Vagy egy eredeti vag com hozzá .Össze tudnám tanitani az autót az új kulcsokkal?Kaphatnék útmutatást hozzá ?
Ha visszahozzák , akkor letesztelem a leirásod., és fölszedem a kárpitot is a biztonságért.., valami mezei módszer nincs a Komfort modul tesztelésére?? Érdekes hogy csak az ablakot nem vezérli.., Nem biztos, de ugy rémlik hogy a Vcds- nek nem válaszolt a Komfort modul..., ezt akkor a kinai clone mivoltåra fogtam..., de lehet hogy nem ez volt az oka???
Benzinadó probléma törölve (remélem hogy hosszutávon......): Akkucsere+hard reset után magától megjavult. Ablakemelő sajnos nem---- cspataink továbbra is harcban állnak...
Ha visszahozzák , akkor letesztelem a leirásod., és fölszedem a kárpitot is a biztonságért.., valami mezei módszer nincs a Komfort modul tesztelésére?? Érdekes hogy csak az ablakot nem vezérli.., Nem biztos, de ugy rémlik hogy a Vcds- nek nem válaszolt a Komfort modul..., ezt akkor a kinai clone mivoltåra fogtam..., de lehet hogy nem ez volt az oka???
Bal ajtóval kapcsolatban minden müködik, belső zár, tükör, központi...belső világitásra milyenségére nem emlékszem.
Elözmény: Festőtől való elhozatalig minden müködött---onnét kezdve behalt a Bal ablak teljesen--a jobb pedig csak balról müködik--Jobbajtóról nem. (2 Elektromos ablakos). Ezenkivül állandóan üreset mutatott a tank, és égett a lámpa is., félig teletank ellenére. Ezt a hibás tankjelzés figurát egy müszerteszt lefuttatása után rögtön"sikerült" elháritanom----viszont kb 3 nap után visszajött, és most már több müszerfaltesztre sem reagál---visszaállt az eredeti hibás állapot.
A komfort modult teljesen elfelejtettem---VW Passátnál ez szokott beázni a bal szönyeg alatt---erre gondolsz ugye? Ez vezérelne akkor az ablakokat?
Baloldalt,az oldalsó bizti tábla mellett-mögött ..,szemből van egy relé-tábla .,néhány relével és néhány szemből rátüzött biztositékházzal., ebből egy Fémházas ,biztosan a ablakemelőé , mert ha kiveszem akkor jobboldali sem müködik. Ez a relétábla-fölött-elött van egy Fekete elektronika doboz alul kb 3-4 csatival : Ez volna a Központi Elektronika vezérlő modul? Ami nem azonos az ezek szerint a ballábnál levő "Komfort központi Modullal"??
A festőnél többször inditásképtelenre lemerült...töltögették--állizólag más nem történt---akku végső soron elinditja az autót mindig---de ha néhány tekerés még kellene akkor már nem biztos---kb 15-25 perc világitás rajta akkor már kell a töltő stb---.
Hogy vannak ezek a vezérlők : Központi Elekektronika---,Ablakra szerelt Ajtóelektronika---. és Komfort modul "csereszabatossága".., pl egy bontott használt, jó , modul cseréjénél : Sima fizikai kicserélés , vagy kódólás mindenképp-mindegyiknél szükséges???