Adva van egy 2011es fabia .Van hozzá gyári uj kulcsok .A papirjain 7 jegyű pin kód .Vagy egy eredeti vag com hozzá .Össze tudnám tanitani az autót az új kulcsokkal?Kaphatnék útmutatást hozzá ?
Ha visszahozzák , akkor letesztelem a leirásod., és fölszedem a kárpitot is a biztonságért.., valami mezei módszer nincs a Komfort modul tesztelésére?? Érdekes hogy csak az ablakot nem vezérli.., Nem biztos, de ugy rémlik hogy a Vcds- nek nem válaszolt a Komfort modul..., ezt akkor a kinai clone mivoltåra fogtam..., de lehet hogy nem ez volt az oka???
Benzinadó probléma törölve (remélem hogy hosszutávon......): Akkucsere+hard reset után magától megjavult. Ablakemelő sajnos nem---- cspataink továbbra is harcban állnak...
Ha visszahozzák , akkor letesztelem a leirásod., és fölszedem a kárpitot is a biztonságért.., valami mezei módszer nincs a Komfort modul tesztelésére?? Érdekes hogy csak az ablakot nem vezérli.., Nem biztos, de ugy rémlik hogy a Vcds- nek nem válaszolt a Komfort modul..., ezt akkor a kinai clone mivoltåra fogtam..., de lehet hogy nem ez volt az oka???
Bal ajtóval kapcsolatban minden müködik, belső zár, tükör, központi...belső világitásra milyenségére nem emlékszem.
Elözmény: Festőtől való elhozatalig minden müködött---onnét kezdve behalt a Bal ablak teljesen--a jobb pedig csak balról müködik--Jobbajtóról nem. (2 Elektromos ablakos). Ezenkivül állandóan üreset mutatott a tank, és égett a lámpa is., félig teletank ellenére. Ezt a hibás tankjelzés figurát egy müszerteszt lefuttatása után rögtön"sikerült" elháritanom----viszont kb 3 nap után visszajött, és most már több müszerfaltesztre sem reagál---visszaállt az eredeti hibás állapot.
A komfort modult teljesen elfelejtettem---VW Passátnál ez szokott beázni a bal szönyeg alatt---erre gondolsz ugye? Ez vezérelne akkor az ablakokat?
Baloldalt,az oldalsó bizti tábla mellett-mögött ..,szemből van egy relé-tábla .,néhány relével és néhány szemből rátüzött biztositékházzal., ebből egy Fémházas ,biztosan a ablakemelőé , mert ha kiveszem akkor jobboldali sem müködik. Ez a relétábla-fölött-elött van egy Fekete elektronika doboz alul kb 3-4 csatival : Ez volna a Központi Elektronika vezérlő modul? Ami nem azonos az ezek szerint a ballábnál levő "Komfort központi Modullal"??
A festőnél többször inditásképtelenre lemerült...töltögették--állizólag más nem történt---akku végső soron elinditja az autót mindig---de ha néhány tekerés még kellene akkor már nem biztos---kb 15-25 perc világitás rajta akkor már kell a töltő stb---.
Hogy vannak ezek a vezérlők : Központi Elekektronika---,Ablakra szerelt Ajtóelektronika---. és Komfort modul "csereszabatossága".., pl egy bontott használt, jó , modul cseréjénél : Sima fizikai kicserélés , vagy kódólás mindenképp-mindegyiknél szükséges???
Van egy 0,5-ös piros/szürke ún. komfort vezeték, azon lennie kell gyújtáson tápnak. Ha nincs, akkor jó eséllyel komfortmodul (bal lábtérben a szőnyeg alatt) hibád van.
Mérni pl. bal "A" oszlopnál tudod: fekete csati T20/4-es pin.
jó ötlet---de egy donor volna elsőkörben a legszerencséssebb...,ujnak elég huzós ára van..,bontott meg fekete ló lehet---esetleg még kompatibilitási problémák is adódhatnak??? Nincsenek tapasztalataim velük.
Audi A4 2003 1.8ti. BEX. Elektromos ablak nem müködik! Gyárilag csak elől elektromos!
Ablakemelő baloldalt semmilyen kapcsolási formában sem üzemel, kulcsról v táv.vez.ről sem. Utasoldali is csak vezetőkapcsolóblokkról müködtethető--jobb ajtóról, helyből nem.Nem biztositék-.nem ajtóátvezető hiba, CAN Ok., tápok ajtóvezérlön ellenörizve.
Kérdés: Végrehajtó teszt hibátlanul lefut, Vcds clonnal, KTS-el, Autocommal---de egyik menüjében sincs ablakemelő végrehajtó teszt.., azért nem fut le az ablakemelő végrahajtóteszt ,mert ezek a progik nem tudják., vagy az autó oldaláról van "blokkolva"..., szerencsés volna, ha valaki már probálta volna ezt a végrehejtótesztet egy echte VagCom-al és egy hibátlanul müködő ablekemelős autóval egyben.
Ablakemelő Kapcsolók éĺő menüben mükõdtetve : Manuális és autómata üzemmódban is mindegyik mutatja a a KI vagy Be állapotot.
Hibakód: 0533: vezető oldali ajtó vezérlőegység. Részegység blokkolva v fesz.nélkül.
A kérdés nem volt "szar" csak a válasz! A kérdés arra irányult, hogy egyeltalán valaki tud –e segíteni? Erre a normális válasz az lett volna, hogy nem, vagy igen de kellenénének ezek az adatok….. stb. Erre itt pökhendi módon okoskodtok mintha mindeniknek alapvető lenne hogy milyen adatokat kell megadni. Ennyit rólatok nagy IQ bajnokok. Érdekes egy másik fórumon ugyanerre a kérdésre normálisan is tudtak válaszolni, és megoldodott a probléma. További sok siker a pozitív hozzáállásotokhoz!
Az első kérdésemre a válasz az volt, hogy kevés az adat, ami természetesen érthető is. Megkérdeztem, hogy milyen adatokra lenne szükség, azt mért nem lehet leírni hogy pontosan mi kell? Az szerinted NORMÁLIS válasz, hogy úgy kezdem a mondatott „baszki”? „Mi ebben nehéz?” hogy leírta volna milyen adatokra van szükség? Nem a bankkártyám adatait kérdezték ,de más adatokat sem csak egyből ment az észosztás. Nem probléma, elnézést , hogy kérdeztem.
Szia! Nem kell elnézést kérni,én köszönöm a gyors segítséget. Így legalább tudom,mivel kell szembesûlni és valószînű,hogy sajnos ezt a problémát nem tudom megoldani.
Keresni kell elsőre egy olyan egfyéntr aki ujra tudja inditani a légzsák vezérlőt és szüz állapotban ujra kiolvasni a hibát és és a kapott esetleges állandosult hibákat javitani.
Elnézésedet az első elhamarkodott irásom miatt mivel félreértelmeztem a hibakodok nélkül az irásodat.
Milyen hibakodkiolvasot használtál, használtak a kiolvasáskor?
Az előző h.sz-m kissé elhamarkodott volt ezen adatok alapján.
Azért irom ezt mert voltak olyan légzsákvezérlők amelyek sima hibakodkiolvasáskjor is képesek voltak a vezérlő memoria hibát betárolni és egyes régi Vag-Com illesztők helyesebben programok tudták generálni.
Amig a 65535-ös hiba ott van addig semmi sem törölhető diagnosztikával.
Vannak amugy olyan diageszközök amik tévesen közlik ezt a hibakodot, az eredeti hibát nem tudják kezelni és ezt irják.
Ezért kérdeztem az elején a hibakodolvaso tipusát.
Szia! VCDS-hibakód. 65535-vezérlőhiba memória hiba.01025 a hibalámpa kivezérlése hibás.00654 övfeszítő gyutacs vezetőoldal N153 ellenállás túl nagy időszakos. 00532 tápfeszültség túl kis jel időszakos.
Baszki, 24 éve van A4, kb 60 féle motorral meg ötféle immo generációval. Most komolyan: nem lehetne normálisan kérdezni? Hogy ne nekem kelljen egy csomót potyára klimpírozni? Honnan tudjam milyen cikkszámú óracsoport helyére milyet akarsz befaragni?