Az első kérdésemre a válasz az volt, hogy kevés az adat, ami természetesen érthető is. Megkérdeztem, hogy milyen adatokra lenne szükség, azt mért nem lehet leírni hogy pontosan mi kell? Az szerinted NORMÁLIS válasz, hogy úgy kezdem a mondatott baszki? Mi ebben nehéz? hogy leírta volna milyen adatokra van szükség? Nem a bankkártyám adatait kérdezték ,de más adatokat sem csak egyből ment az észosztás. Nem probléma, elnézést , hogy kérdeztem.
Szia! Nem kell elnézést kérni,én köszönöm a gyors segítséget. Így legalább tudom,mivel kell szembesûlni és valószînű,hogy sajnos ezt a problémát nem tudom megoldani.
Keresni kell elsőre egy olyan egfyéntr aki ujra tudja inditani a légzsák vezérlőt és szüz állapotban ujra kiolvasni a hibát és és a kapott esetleges állandosult hibákat javitani.
Elnézésedet az első elhamarkodott irásom miatt mivel félreértelmeztem a hibakodok nélkül az irásodat.
Milyen hibakodkiolvasot használtál, használtak a kiolvasáskor?
Az előző h.sz-m kissé elhamarkodott volt ezen adatok alapján.
Azért irom ezt mert voltak olyan légzsákvezérlők amelyek sima hibakodkiolvasáskjor is képesek voltak a vezérlő memoria hibát betárolni és egyes régi Vag-Com illesztők helyesebben programok tudták generálni.
Amig a 65535-ös hiba ott van addig semmi sem törölhető diagnosztikával.
Vannak amugy olyan diageszközök amik tévesen közlik ezt a hibakodot, az eredeti hibát nem tudják kezelni és ezt irják.
Ezért kérdeztem az elején a hibakodolvaso tipusát.
Szia! VCDS-hibakód. 65535-vezérlőhiba memória hiba.01025 a hibalámpa kivezérlése hibás.00654 övfeszítő gyutacs vezetőoldal N153 ellenállás túl nagy időszakos. 00532 tápfeszültség túl kis jel időszakos.
Baszki, 24 éve van A4, kb 60 féle motorral meg ötféle immo generációval. Most komolyan: nem lehetne normálisan kérdezni? Hogy ne nekem kelljen egy csomót potyára klimpírozni? Honnan tudjam milyen cikkszámú óracsoport helyére milyet akarsz befaragni?
Sziasztok! Skoda Fabia 1.4 2009 évjárat. Légzsák lámpa világít.(Vezérlőegység részegység hiba. Tápfeszűltség a jel alacsony. Vezető oldali gyűjtókör részegység nagy ellenállás. Valaki tudna tippet adni előre is köszönöm.
Egy olyan probléma van a VCDS 17. a kábellel,hogy miután a szoftvert feltelepítem a laptopra vagy asztali gépre a 17.08 VCDS-t. Teszt gomb megnyomása után minden jó,de mikor az autóhoz csatlakoztatom és rá kattintok a funkciókra azonnal jön egy hibaüzenet,miszerint a kábel nem csatlakozik az autóhoz!??
És ezt többször is meg csinálja... Erre van valami megoldás?
Én tolatóradar hiba miatt fordulok hozzáttok segitségért,ugyanis már nagyon hosszu ideje küzdök a megoldással. Ha valaki tud valami okosat mondani azt elöre is megköszönném,tehát a problémám a következö:
ha mind a 4 hátsó szenzor csatlakoztatva van,azt a hibát dobja ki,hogy a 2 középsö szenzor hibás,vagy szakadás van az áramkörben, ha csak a 2 középsö szenzort csatlakoztatom, akkor nyilt áramkör hiba vagy szakadás a kábelezésben, a szenzorok levoltak tesztelve jók, a szenzorok kábelezése is levolt ellenörizve abban sincs semmiféle szakadás,tehát az is jó. 2006 os évjáratu skoda octaviarol van szó, rns 510 gyári multimédiás egységgel benne, a tolatóradar blokk megnevezése 1Z0 919 475 B.
Valaki segitsen ha tud,mégegyszer elöre is köszönöm.
Audi A3 1.9 PDTDI 2007 BLS motorkód. Hengerfejcsere után nincs nincs szervó. Két hibakód van a kormányszervó vezérlőjébe, 02546 Nem létező alapbeállítás, illetve 00778 Vezérlés szög érzékelõ nincs szimptóma. Kormány jobbra ballra tekerés majd középállásra nincs reagálás. Élő adatban a kormányzási szog mindíg nulla. Végignéztem már többször is, az összes kábelt a motortében nem találok semmi hibát ott. Az ABS-ben nincs eltárolt hiba. Az ABS Mk60-as egyébként.
van valakinek ötlete? Az akkusaru le volt véve több mint 1 hétig..
Ne haragudj de még mindig összefüggéstelenül irsz.
Ha csak kulcsot tanitassz vissza akkor az oracsoporttal mi van ? A manok illesztik össze a vezérlővel. Az UJ orát belerakod és azzal láss csodát egyből müködik az autoi csak az immo lámpa villog?
Aztr kell irjam hogy mesemondásnak jo amit irsz ebben a formában.