Sziasztok! Skoda Fabia 1.4 2009 évjárat. Légzsák lámpa világít.(Vezérlőegység részegység hiba. Tápfeszűltség a jel alacsony. Vezető oldali gyűjtókör részegység nagy ellenállás. Valaki tudna tippet adni előre is köszönöm.
Egy olyan probléma van a VCDS 17. a kábellel,hogy miután a szoftvert feltelepítem a laptopra vagy asztali gépre a 17.08 VCDS-t. Teszt gomb megnyomása után minden jó,de mikor az autóhoz csatlakoztatom és rá kattintok a funkciókra azonnal jön egy hibaüzenet,miszerint a kábel nem csatlakozik az autóhoz!??
És ezt többször is meg csinálja... Erre van valami megoldás?
Én tolatóradar hiba miatt fordulok hozzáttok segitségért,ugyanis már nagyon hosszu ideje küzdök a megoldással. Ha valaki tud valami okosat mondani azt elöre is megköszönném,tehát a problémám a következö:
ha mind a 4 hátsó szenzor csatlakoztatva van,azt a hibát dobja ki,hogy a 2 középsö szenzor hibás,vagy szakadás van az áramkörben, ha csak a 2 középsö szenzort csatlakoztatom, akkor nyilt áramkör hiba vagy szakadás a kábelezésben, a szenzorok levoltak tesztelve jók, a szenzorok kábelezése is levolt ellenörizve abban sincs semmiféle szakadás,tehát az is jó. 2006 os évjáratu skoda octaviarol van szó, rns 510 gyári multimédiás egységgel benne, a tolatóradar blokk megnevezése 1Z0 919 475 B.
Valaki segitsen ha tud,mégegyszer elöre is köszönöm.
Audi A3 1.9 PDTDI 2007 BLS motorkód. Hengerfejcsere után nincs nincs szervó. Két hibakód van a kormányszervó vezérlőjébe, 02546 Nem létező alapbeállítás, illetve 00778 Vezérlés szög érzékelõ nincs szimptóma. Kormány jobbra ballra tekerés majd középállásra nincs reagálás. Élő adatban a kormányzási szog mindíg nulla. Végignéztem már többször is, az összes kábelt a motortében nem találok semmi hibát ott. Az ABS-ben nincs eltárolt hiba. Az ABS Mk60-as egyébként.
van valakinek ötlete? Az akkusaru le volt véve több mint 1 hétig..
Ne haragudj de még mindig összefüggéstelenül irsz.
Ha csak kulcsot tanitassz vissza akkor az oracsoporttal mi van ? A manok illesztik össze a vezérlővel. Az UJ orát belerakod és azzal láss csodát egyből müködik az autoi csak az immo lámpa villog?
Aztr kell irjam hogy mesemondásnak jo amit irsz ebben a formában.
Van tapasztalata valakinek, hogy honnan érdemes VCDS HEX-V2 kábelt beszerezni? A gyártótól kb 200 dollárért (+vám+áfa) lehet, ehhez képest a magyar disztribútor igencsak pofátlan áron, 200.000 forintért vesztegeti. Igazság szerint ettől függetlenül is praktikusabbnak tartanám az angol nyelvű szoftvert, most már csak a kérdés, hogy van-e tippe valakinek, hogy honnan lehetne leginkább érdemes beszerezni?
hááát, ha a kicserélt -tehát az új- műszerfallal beindul a motor és nem áll le 1-2 mp után, miközben az immo lámpája villog, akkor bizony a motorvezérlőd ún. OFF-os --> tehát nem gyári.
Villogó immó lámpával nem szabadna beindulni a motornak, vagy ha be is indul, akkor 1-2 mp után le kellene állnia.