Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Aleko Viva Creative Commons License 2019.02.07 0 0 34696

Audi A3 1.9 PDTDI 2007 BLS motorkód.  Hengerfejcsere után nincs nincs szervó.   Két hibakód van a kormányszervó vezérlőjébe, 02546 Nem létező alapbeállítás, illetve  00778 Vezérlés szög érzékelõ nincs szimptóma.   Kormány jobbra ballra tekerés majd középállásra nincs reagálás. Élő adatban a kormányzási szog mindíg nulla. Végignéztem már többször is, az összes kábelt a motortében nem találok semmi hibát ott.  Az ABS-ben nincs eltárolt hiba. Az ABS Mk60-as egyébként. 

van valakinek ötlete? Az akkusaru le volt véve több mint 1 hétig..

direx Creative Commons License 2019.02.06 0 0 34695

Ne haragudj de még mindig összefüggéstelenül irsz. 

Ha csak kulcsot tanitassz vissza akkor az oracsoporttal mi van ? A manok illesztik össze a vezérlővel. Az UJ  orát belerakod és azzal láss csodát egyből müködik az autoi csak az immo lámpa villog? 

Aztr kell irjam hogy mesemondásnak jo amit irsz ebben a formában.

Előzmény: A4A4A4A4 (34692)
Vaves Creative Commons License 2019.02.04 0 1 34694

"Amikor visszateszem a gyári műszerfalat, akkor mindaddig leáll az autó, amíg nem tanítom vissza a kulcsokat, tehát NEM OFF-os a motorvezérlő."

Nyilván ezt az infót akkor kell megosztani itt, mikor lebaßod az embert. A gép mögül mi csak azt látjuk, amit leírsz.

Előzmény: A4A4A4A4 (34692)
2005GTS Creative Commons License 2019.02.04 0 0 34693

sziasztok,

 

történt egy kis malőr az Alhambránk elejével. (összecsukták)

mivel egyenlőre nem kaptam rávaló lököst, így addig egy sharan lökös van rajta.

így az első PDC-ket nem tudtam beletenni.

tehát....

 

a kérdésem az lenne, hogy valaki le tudná-e írni hogyaan lehet az első szenzorokat "kiütni", hogy a hátsók működjenek?

 

thx

zs

A4A4A4A4 Creative Commons License 2019.02.04 -1 0 34692

Köszönöm srácok!

 

Annyira jó, hogy a gép elől megállapítjátok, hogy nem gyári az autó, annak ellenére, hogy már többször leírtam hogy az.

 

Amikor visszateszem a gyári műszerfalat, akkor mindaddig leáll az autó, amíg nem tanítom vissza a kulcsokat, tehát NEM OFF-os a motorvezérlő.

 

Sajnos sejtettem, hogy az eredeti kérdés elsikkad, ami az volt, hogy az IMMO1-es műszerfal kompatibilis e az IMMO2-es autóval.

 

Minden jót Nektek!

Előzmény: Vaves (34686)
Kerge_Kacsa Creative Commons License 2019.02.03 0 0 34691

Amugy ismertek olyan megbizhato helyet, ahol mokolnak ilyesmivel? Lenne jopar tweak, amit atallitanek, es gyanitom, hogy joval olcsobban. ;)

Előzmény: Kerge_Kacsa (34690)
Kerge_Kacsa Creative Commons License 2019.02.03 0 0 34690

Sajat autohoz kell, a 3 alvazszam eleg lenne :)

Előzmény: 409 (34689)
409 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 34689

Az a 200$-os kábel csak 3 alvázszámhoz használható. A korlátozás nélküli közel 500$.

 

 Illetve itt, 450Ł

Előzmény: Kerge_Kacsa (34687)
mica-r Creative Commons License 2019.02.02 0 0 34688

Én itthon vettem. Jó ha 2 nyelv van, nem teljesen egyezik a tartalom.

Kérdés hogy mire kell. Saját autódra elég a 200 dolláros, de azt hiszem nem tudod itthon megvenni, a Ross-tech meg nem ad el itthonra.

Előzmény: Kerge_Kacsa (34687)
Kerge_Kacsa Creative Commons License 2019.02.02 0 1 34687

Sziasztok!

 

Van tapasztalata valakinek, hogy honnan érdemes VCDS HEX-V2 kábelt beszerezni?
A gyártótól kb 200 dollárért (+vám+áfa) lehet, ehhez képest a magyar disztribútor igencsak pofátlan áron, 200.000 forintért vesztegeti.
Igazság szerint ettől függetlenül is praktikusabbnak tartanám az angol nyelvű szoftvert, most már csak a kérdés, hogy van-e tippe valakinek, hogy honnan lehetne leginkább érdemes beszerezni?

Vaves Creative Commons License 2019.01.31 0 0 34686

... akkor már ketten vagyunk ;-)

Előzmény: nemkri (34685)
nemkri Creative Commons License 2019.01.31 0 0 34685

Neeeeem!Ez csak szövegértelmezési probléma!

Előzmény: Vaves (34684)
Vaves Creative Commons License 2019.01.31 0 1 34684

hááát, ha a kicserélt -tehát az új- műszerfallal beindul a motor és nem áll le 1-2 mp után, miközben az immo lámpája villog, akkor bizony a motorvezérlőd ún. OFF-os --> tehát nem gyári.

Villogó immó lámpával nem szabadna beindulni a motornak, vagy ha be is indul, akkor 1-2 mp után le kellene állnia.

Előzmény: A4A4A4A4 (34683)
A4A4A4A4 Creative Commons License 2019.01.30 0 1 34683

Így nehéz lesz, szövegértelmezési probléma van.

 

Az immo lámpa csak a kicserélt IMMO1-es műszerfalban villog, az eredeti műszerfalban nem.

 

Tehát, az autó gyári állapotú.

Előzmény: nemkri (34682)
nemkri Creative Commons License 2019.01.29 -1 4 34682

"Egyébként engedi járni a motort, csak villog az immo lámpa."

Ha ezt a fontos tényt már az elején közlöd,lehet hogy a választ is megkaptad volna két nappal ezelőtt.

Ezek szerint nem annyira "gyári állapotú" az autód.

Előzmény: A4A4A4A4 (34681)
A4A4A4A4 Creative Commons License 2019.01.29 0 0 34681

A hibakódok nem relevánsak, valami kulcs olvasási hiba.

 

Azért nem is írtam, mert félreviszi az eredeti kérdést.

 

Egyébként engedi járni a motort, csak villog az immo lámpa.

Előzmény: atuc (34680)
atuc Creative Commons License 2019.01.29 0 1 34680

Csakazért sem kérdezem meg milyen hibákat dob ki.

Nem kutatom titkaidat.

Előzmény: A4A4A4A4 (34679)
A4A4A4A4 Creative Commons License 2019.01.29 0 0 34679

Ugyanaz a csatlakozókiosztás.

 

Az óra beépítve működik, csak az IMMO hibákat dob ki, gondolom a más verzió miatt.

Előzmény: atuc (34678)
atuc Creative Commons License 2019.01.27 0 0 34678

Nem biztos, hogy a csalakozókiosztás ugyanaz. Mindkét óra(autó) adataival át kéne nézni a kapcsolási rajzot.

Előzmény: A4A4A4A4 (34673)
mica-r Creative Commons License 2019.01.27 -1 0 34677

Ráadásul nem magyar találmány

Előzmény: mica-r (34676)
mica-r Creative Commons License 2019.01.27 -1 1 34676

Oké, bár az én szememben ez egy felesleges tartozék, ami csak bajt tud okozni.

Előzmény: A4A4A4A4 (34675)
A4A4A4A4 Creative Commons License 2019.01.27 0 1 34675

Köszönöm, de a "jó magyar" megoldástól eltekintenék.

Az autón minden gyári, minden működik, és ez így is marad amíg nálam lesz.

 

De talán valaki ismeri a megoldást....

 

 

Előzmény: mica-r (34674)
mica-r Creative Commons License 2019.01.27 -1 0 34674

Kiirtanám az immobilizert.

Előzmény: A4A4A4A4 (34673)
A4A4A4A4 Creative Commons License 2019.01.27 0 0 34673

Köszönöm a válaszokat, lehet hogy nem jól kérdeztem.

 

Tehát, gyárilag IMMO2-es az óra, amiben valóban benne van az immo.

Amit beletennék helyette (mert computeres), az IMMO1-es óra, de az IMMO1-ből kétféle verzió volt. Az egyiknél külön dobozka volt maga az immo, a másiknál már az órába volt az immo, de még maradt IMMO1.

 

Szóval ennek tükrében kérdezem, hogy beletehető e az IMMO1-es óra, esetleg elég csak szoftvert frissíteni rajta, vagy más a hardver is. Az eeprom ugyanaz benne.

 

Köszönöm!

.peu Creative Commons License 2019.01.27 0 0 34672

Ha immoII-es óra van bent akkor abban van az immo.

Előzmény: A4A4A4A4 (34670)
direx Creative Commons License 2019.01.26 -1 0 34671

Ne haragudj de Badarságot akarsz . kérdezel.

Előzmény: A4A4A4A4 (34670)
A4A4A4A4 Creative Commons License 2019.01.24 0 0 34670

Szevasztok!

 

Abban kérnék segítséget, hogy ha az autómba (A4 B5) IMMO2-es óracsoport van gyárilag, akkor bele lehet e tenni olyan IMMO1-es óracsoportot, aminél már az órában van az immo. Csak az óra eeprom tartalma más, vagy hardveresen is más? A csatlakozók ugyan azok.

 

Köszönöm!

 

Tamás

409 Creative Commons License 2019.01.22 0 0 34669

 

 Azért az siralmas, hogy ezek még mindig gondot tudnak okozni.  ://

Előzmény: mica-r (34667)
409 Creative Commons License 2019.01.22 0 0 34668

 

 Diagnosztika mit mond????  Vagy ez valami mazochista hobbi, hogy hasraütésből alkatrész cserélgetés?

Előzmény: Péter Kazay (34666)
mica-r Creative Commons License 2019.01.22 0 1 34667

Csak szakembernek voltak öltözve :-)

 

Előzmény: Péter Kazay (34666)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!