Van tapasztalata valakinek, hogy honnan érdemes VCDS HEX-V2 kábelt beszerezni? A gyártótól kb 200 dollárért (+vám+áfa) lehet, ehhez képest a magyar disztribútor igencsak pofátlan áron, 200.000 forintért vesztegeti. Igazság szerint ettől függetlenül is praktikusabbnak tartanám az angol nyelvű szoftvert, most már csak a kérdés, hogy van-e tippe valakinek, hogy honnan lehetne leginkább érdemes beszerezni?
hááát, ha a kicserélt -tehát az új- műszerfallal beindul a motor és nem áll le 1-2 mp után, miközben az immo lámpája villog, akkor bizony a motorvezérlőd ún. OFF-os --> tehát nem gyári.
Villogó immó lámpával nem szabadna beindulni a motornak, vagy ha be is indul, akkor 1-2 mp után le kellene állnia.
Köszönöm a válaszokat, lehet hogy nem jól kérdeztem.
Tehát, gyárilag IMMO2-es az óra, amiben valóban benne van az immo.
Amit beletennék helyette (mert computeres), az IMMO1-es óra, de az IMMO1-ből kétféle verzió volt. Az egyiknél külön dobozka volt maga az immo, a másiknál már az órába volt az immo, de még maradt IMMO1.
Szóval ennek tükrében kérdezem, hogy beletehető e az IMMO1-es óra, esetleg elég csak szoftvert frissíteni rajta, vagy más a hardver is. Az eeprom ugyanaz benne.
Abban kérnék segítséget, hogy ha az autómba (A4 B5) IMMO2-es óracsoport van gyárilag, akkor bele lehet e tenni olyan IMMO1-es óracsoportot, aminél már az órában van az immo. Csak az óra eeprom tartalma más, vagy hardveresen is más? A csatlakozók ugyan azok.
Felesleges alkatrész cserélgetés helyett először inkább mérted volna végig a vákuumokat. Lehet, hogy csak kilyukadt az egyik csöved valahol. 10 percnél nem tart tovább...
Sziasztok ! Kb 2 hónapja kinlódok ! Passat b5 1,9 tdi AFN 110 lovas ! Egyik naprol a màsikra elment a turbo nyomàs , Légtömegmérő , Map szenzor , és mostmàr kapott uj turbót is ! N75 is kilett cserélve, az autó még mindig csökkentett módban megy ! Valakinek van ötlete ?