Húúú ha, hát ilyen topik is van ? - ezt ki kell tárgyalni .
Szerintetek szexuális erőszak-e ha a még kiskorú fiúcskát az anyja elrángatja a csúcstechnológiás laptopjától, amikor ő hát épen olyan internet portálakon "botránkozikik meg" - miközben nem tud elszakadni a képernyő csábos látványától - amin modern lányok vannak "megmutatom magamat a nagy világnak" {Hello word ♥} ... : Ugye értitek, hogy mire gondolok ?
Harmadéves szociális munkás hallgató vagyok és szeretném a segítségeteket kérni a szakdolgozatomhoz.A szakdolgozati témám a családon belüli erőszak, szexuális bántalmazás témakörében írom meg. Szeretném, ha kitölteténetek a kérdőívemet és ezzel segítenétek a munkámat. A kérdőív kitöltése anoním és önkéntes. Nagyon szépen köszönöm!!!
Nem akartam hitegetni, ezért a további kapcsolatot megszüntettem Vele levél és telefon egyaránt, mert lehet, hogy akart volna tőlem mást is mint barátság és én erre akkor nem voltam felkészülve......
Akkor jól tetted, ha tényleg nem komoly kapcsolatra vágytál, de szerintem azzal, hogy elmondta Neked a lány a korábbiakat, azt fejezte ki, bízik Benned... Ezek után lehet, hogy nem ártott volna, ha egyszer-kétszer még esetleg írsz neki, hogy reméled, jól van, vagy hogy ha akar még beszélni erről, írja le Neked, hiszen ezzel könnyíthetne a lelkén, de mégsem kellene találkozni, amiből esetleg további lelki sérelmek adódhatnak...
Örülök, amiért a topikban már nincs élet, és azt is, hogy akik korábban ideírtak, ők jól vannak (amennyire lehet), már csak nagyritkán gondolnak a múlt borzasztó eseményeire! Én most már majd' másfél éve egy boldog párkapcsolatban élek, a Párom mindenben kényeztet, ahogy csak lehet, Ő tényleg feledtet, boldoggá tesz! :-)
Kívánok Mindenkinek a körülményekhez képest boldog életet, nagy, szerető családot, valamint rengeteg mosolyt az életben! :-)