sziasztok!Az ülés alatt megtaláltam a szétrohatt csatlakozót!De fogalmam sincs hogy kössem össze a vezetékeket!Hátsó elektromos ablaké lenne.Összekötöttem az én elképezéles szerint de nem jó,nem működik!Nincs esetleg valakinek rajz v leírás?Elöre is köszönöm!
lehet volt már. Ma az ablakmosó után töltésénél vettem észre, hogy a váltó tetején áll az olaj. Ránézésre úgy néz ki mintha a váltó tetején lévő szellőzőcső (?) alján folyna, ugyanakkor inkább mégis motorolajnak tűnik.
Nemrég vásároltam szürke rolós kalaptartót Grand Scenicemhez....aztán vettem még egyet ami+árnyékoló rolós is.🙂 De mivel egy autón van,megválnék az elsőként említettől. Nem hirdetem sehol,ha valakit érdekelné,a mailom publikus.
Nekem is féklámpa kapcsoló csere megoldotta a problémát. Kikapcsolta a tempomatot+ néha gyorsításkor pár másodpercre elvette a gázt, mivel azt a jelet kapta a lelke hogy fékezel, pedig nem.
Sziasztok egy kérdésem lenne ! Adott egy 1.6 16v scenic 2, megyünk tempomattal majd fogja a tempomat magát és magátol kikapcsol a kormányon lévő gombokra nem reagál, majd miután hozzáérek a fékpedálhoz ismét megy minden tempomat funkció a kormányról ... Mi lehet a vajon a hiba ? Köszönöm
amit felsoroltál bárhol, de lehet EGR lehet hengerfejes is ki tudja keresni kel csöpögést, de egy vízpumpa tengely pl nehezen látható illetve el is párolog
Scenic 2 1.6B-vel szenvedek. Múltkor előjött a steering locked /not locked hibaüzenet, amit a biztosítéktábla takarításával itt-ott átforrasztásával(volt rajta bőven oxidáció, relék alól nem is tudtam kitakarítani), töröttnek vélt kábelek megigazításával sikerült orvosolni.
Viszont a napokban menet közben leállt, és nem is indult újra.
Hiba: az ac pumpa nem kap elég delejt, csak 8V megy a csatira, így meg sem mozdul, direktbe kötve tökéletes.
Próbálkoztam kiszereléssel, átnézéssel, kábelek szakadásvizsgálatával, de igazából mindent rendben találtam. Sajna van néhány beégett csatlakozó, de ezek kontaktja is rendben van nagyjából. Az egyik visszaszerelés után meghallottam az ac pumpát és pöc-röff indult a verda. Elkezdtem a biztosítéktáblánál matatni, és sajna le is állt. Hogy ez a kábelek miatt, a csatlakozók miatt, vagy a tábla miatt volt, sajna nem derült ki.
Innentől akármennyire is próbáltam mozgatni jobbra balra előre hátra a kábelköteget és a csatlakozókat, nem indult újra az ac pumpa. Ebből én azt vonnám le, hogy valószínűleg maga tábla rossz... Mit gondoltok?