Először is szeretném megköszönni a segítséget a ventilátor előtétellenállás cseréje kapcsán. Szerencsére tényleg csak az volt a hibája, így egy 60-80 ezres szervizt megúsztam :) Nem volt több tényleg egy óránál a javítás, más kérdés, hogy 3 hét alatt jött meg az alkatrész, de ez van :)
Másrészt, mivel tudom, hogy itt vannak ,,fanatikusok" is, akiknek az autó nem csak egy tárgy (ahogy nekem sem), így megosztom veletek, hogy hamarosan eladósorba kerül szeretett családi autónk. Én szerintem a legmegbízhatóbb 2.0 dci motorral, jelenleg 206ezer km-rel. Egyedi, bordó színben, teljes bézs színű bőr belsővel, 17-es gyári alufelnivel, lemezfelnire szerelt téli gumikkal, olajcsere után. Ha valakit komolyabban érdekel, annak várom jelentkezését.
így na állj a dologhoz, nem a műhelyben töltött időt fogja kifizettetni, de stoppert se indít mint a sakkozó hogy pontosan mennyit dolgozik rajta. Mond egy fix összeget vagy elfogadod vagy keresel mást. A legolcsóbb nem biztos, hogy jó döntés. Az autószerelő bizalmi állás.
Normaido markaszervizben van. Mindegy, hogy mennyi ideig szenvednek valamivel ugyanannyi az ar. Ezert dragabb lehet, de kiszamithato. Mashol olcsobb lehet (esetleg mondanak egy arat) de ha bonyodalom adodik akkor modosithatjak.
Na most meg nekem zuhant be a bal hátsó ablak :-( Visszaolvasva látom, hogy valami műanyag cuccot kell kicserélni, ami 1000 Ft környékén van, de nem találtam róla videót a Youtubon. Persze lehet, hogy rosszul kerestem :-(
Sziasztok tudtok segiteni kėne egy szerelö györ moson sopron megyėből 1.9 dci 130le
megàlt a turbo bene vagy is nem tőlt levegöt
fűstöt nem ereget
tatabànyai emelkedön megadta magàt vagy pedig a turbo hòz vezetö gumi csö
leugorhatot
Jelenleg mėg szivò kėnt müködik