Köszi a segítséget.
Egyenlőre hanyagolnom kell a szélvédő cserét mert valami gáz van a kocsival.
Mostanában éreztem olajszagot az autóban, és benéztem a burkolat alá. Csupa olaj volt minden. A kartergáz cső le volt csúszva. Visszaraktam. Mire odaértem szerelőhöz a szomszéd faluba, akkor megint le volt esve.
Otthagytam nála lemosta a blokkot, vissza lett rakva a cső, bilincsekkel. Tegnap visszamentem kocsiért hazajöttem vele, gyönyörű volt minden.
Ma bementem győrbe. Ott városon belül megint éreztem olajszagot. Megnéztem, hát csupa olaj volt minden.
Fingom sincs hol nyomhatta ki. Cső a helyén. Olaj alig volt benne.
Illetve mindig keveselli az olajat az autó. Gondoltam túrbónál nyomja valahol de ott nem látni semmit.
Lehet más baja is, ezt távolról senki nem fogja biztosra megmondani. Ettől persze még igaz, hogy sok esetben valóban az "előtét ellenállás" a rossz.
A szerelők meg nyilván azért veszik alapul a legrosszabb, legtöbb munkával járó esetet, hogy egyrészt ne a végén okozzanak neked meglepetést azzal, hogy alábecsülték a munkát, másrészt meg azért mert nem ismerik eléggé az adott tipust.
Köszi a tippet, 10 dollár az alkatrész, ennyit lehet megér a dolog. Ez biztos kompatibilis ebbe a típusba?Videón nem tűnik olyan vészesen nehéznek szétszedni, de mindkét szerelő nagyon fogta a fejét, hogy az bizony nagy munka lesz..
Ezen kívül még más hibalehetőség vagy ez a hiba 99%-ban?
2007.es évjáratú 2.0 dci garnd scenicben nem működik a ventilátor, így a klíma sem. A biztosítéktáblát néztem, a jelzett 40A-es bizti rendben van. 2 szerelővel is beszéltem, de azt mondják, le kell bontani az egész műszerfalat, és cca. 80-100e Ft-os költséggel számoljak.. 3 kis gyerekkel vagyunk, szóval sürgős megoldás kellene