Keresés

Részletes keresés

**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.05 0 0 976

Az összevonásról tudok!

 

Örülök, hogy idetaláltál, remélem hasznos dolgokat is tudsz majd írni és segítesz a történetben.

 

Megkérlek, hogy kímélj meg minket a gúnyos megjegyzéseidtől. Ez a topic még tiszta! Köszönöm!

Előzmény: paca664 (975)
paca664 Creative Commons License 2007.02.05 0 0 975

1995.02.28.

A 139-es autóbuszjárat megszűnt.

 

---

 

Pontosabb lenne úgy fogalmazni, hogy a gyorsjárattal összevonásra került.

Előzmény: **BPO-700** (965)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.05 0 0 974
Nagyon szépen köszönöm! Ez sokat segít! :)
Előzmény: John Howard (973)
John Howard Creative Commons License 2007.02.04 0 0 973

Sajnos nem. '58-ban még (már) létezett...

 

Ha még nem ismernéd: nézz körül itt is!

Előzmény: **BPO-700** (972)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.04 0 0 972

Értem, köszönöm!

 

A 36A-ról tudsz valamit?

Előzmény: John Howard (971)
John Howard Creative Commons License 2007.02.04 0 0 971

"1971.03.15.

A 36B jelzésű autóbuszok Pestszentlőrinc, MÁV-állomás és Pestlőrinci KISZ-lakótelep között közlekedtek.

/A 36B jelzésű autóbuszjárat megszűntetésének időpontja ismeretlen./"

 

Nem szűnt meg. Az 1977-es átszámozáskor "ő" lett a 136-os...

Előzmény: **BPO-700** (969)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.04 0 0 970
Az 1980.03.30. dátum alatt szereplő 136-os busz gyorsjárat szeretne lenni... :)
Előzmény: **BPO-700** (969)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.04 0 0 969

A 36-OS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1948-TÓL NAPJAINKIG:

 

1948.04.05.

A 36-os autóbuszok Vörösmarty tér – Kálvin tér – Üllői út – Gyáli út – Ecseri út útvonalon közlekedtek.

 

1948.05.24.

A 36A jelzésű autóbuszok Nagyvárad tér – Gyáli út – Ecseri út útvonalon közlekedtek.

 

1948.11.06.

A 36-os autóbuszok ezúttal Nagyvárad tér – Üllői út – Kálvin tér – Bajcsy Zsilinszky út – Kossuth Lajos tér – Fürst Sándor (Hollán Ernő) utca – Garam utca útvonalon közlekedtek.

/A 36-os autóbuszjárat megszűntetésének időpontja ismeretlen./

 

1948.11.22.

A 36A jelzésű autóbuszjárat megszűnt.

/Szerepét a 13-as autóbusz vette át./

 

1950-es évek második felében

~ A 36-os autóbuszok Pestlőrinc, MÁV-állomás és Liszt Ferenc utca között;

~ A 36A jelzésű autóbuszok Pestlőrinc, MÁV-állomás és Csiki utca között közlekedtek.

/A 36A jelzésű autóbuszjárat megszűntetésének időpontja ismeretlen./

 

1971.03.15.

A 36B jelzésű autóbuszok Pestszentlőrinc, MÁV-állomás és Pestlőrinci KISZ-lakótelep között közlekedtek.

/A 36B jelzésű autóbuszjárat megszűntetésének időpontja ismeretlen./

 

1980.03.30.

A 136-os autóbuszok Kőbánya-Kispest, MÁV-állomás és Havanna lakótelep, Fiatalság útja között közlekedtek.

 

1981.03.01.

A 136-os autóbuszok Pestlőrinc, MÁV-állomás és Jahn Ferenc Kórház között közlekedtek.

/A 136-os autóbusz korábbi útvonala ismeretlen./

 

1983.12.30.

A 136A jelzésű autóbuszjárat megszűnt.

/A 136A jelzésű autóbuszjárat üzembehelyezésének időpontja ismertelen, mely Pl., MÁV-állomás és Nagykörösi út között közlekedtek./

 

1999.02.28.

A 136-os autóbuszjárat megszűnt.

/Szerepét a meghosszabbított útvonalon közlekedő 19-es autóbusz vette át./

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: **BPO-700** (966)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.03 0 0 968
Köszönöm észrevételedet! Korrigálom! Nem tudom, hogy jött ide a villamosok végállomása... :P
Előzmény: r_tamas (967)
r_tamas Creative Commons License 2007.02.03 0 0 967

Kis ponotsítás a 239-es buszokhoz:


A 239
-es autóbuszok sohasem közlekdtek a Kanizsai utcáig.


-------------------

 

2006.06.12 --- 2006.07.19 között:   <<Metró felújítás ideje alatt.>>
239-es autóbuszok Gazdagréti lakótelep - Astoria között közlekedtek.


2007.02.01-től:
A 239-es autóbuszok újra a Gazdagréti lakótelep - Kazinczy u között közlekednek.

Előzmény: **BPO-700** (965)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.02 0 0 966

EBBEN A TOPICBAN OLVASHATÓ

NÉHÁNY BUDAPESTI TÖMEGKÖZLEKEDÉSI JÁRAT

KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE IS

 

Az adatok

a 49-es és a 98-as autóbusz, valamint

a békásmegyeri autóbuszok

történetével bővültek!

Kiegészült az 1-es, a 2-es és a 39-es autóbusz, illetve

a 30-as villamos közlekedéstörténete is!

 

Az adatok száma eddig:

172

Érdemes a történetek után elolvasni a hozzászólásokat!!!

 

Autóbuszok:

A történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a gyorsjáratok is találhatók!
(Pl.: 55gy => 55; 101 => 1; 47A => 47)

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9

10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

40 41 42 43 44 45 46 47 48 49

50 51 52 53 54 55 56 57 58 59

60 61 62 63 64 65 66 67 68 69

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89

90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100.

 

Villamosok és trolibuszok:

A történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a trolibuszok is találhatók!
(Pl.: 16A => 16; 29Y => 29; 72 troli => 72)

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9

10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

40 41 42 43 44 45 46 47 48 49

50 51 52 53 54 55 56 57 58 59

60 61 62 63 64 65 66 67 68 69

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89

90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100.

 

Csepeli gyorsvasút

Ráckevei HÉV

Fogaskerekű vasút

 

1948. augusztus 1. - Margit híd átadása (Csak villamos!)

XI. kerületi villamosok

Az egyvágányú villamosok

A zugligeti villamos

Békásmegyeri autóbuszok

Budakeszi és Budaörs közötti összekötő út

Mező Autóbusz Üzemegység záróállománya.

 

**BPO-700**

Előzmény: **BPO-700** (885)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.02 0 0 965

A 39-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1948-TÓL NAPJAINKIG:

 

1948.09.27.

39-es jelzéssel az autóbuszok "bírósági céljárat"-ként közlekedtek Markó utca - Margit híd - Fő utca útvonalon.

/Ezen a vonalon korábban 6-os autóbuszok közlekedtek./

 

1949.03.14.

A 39-es autóbuszok Köztársaság tér - Rákóczi út - Szabadság tér - Kossuth híd - Fő utca - Mártírok útja (Margit körút) - Széll Kálmán (Moszkva) tér útvonalon közlekedtek.

 

1949.04.10.

A 39-es autóbuszok Köztársaság tértől a Kossuth hídon át János Kórházig közlekedtek.

 

1949.06.13.

A 39-es autóbuszok Fiúmei út (Dologház utca) végponttól közlekedtek.

 

1949.11.21.

A 39-es autóbuszok csak Vörösmarty tér - Kossuth híd - Széll Kálmán (Moszkva) tér - János Kórház útvonalon közlekedtek.

 

1955.10.20.

A 39-es autóbuszok - a Kossuth híd lezárása miatt - Margít hídon át közlekedtek.

 

1956.10.24.

Üzemszünet a 39-es vonalon.

 

1957.01.11.

Ismét közlekedett a 39-es autóbusz Moszkva tér és Pasaréti tér között.

 

1957.03.11.

A 39-es autóbuszok Madách tér - Lánchíd - Moszkva tér - Pasaréti tér útvonalon közlekedtek.

 

1957.07.15.

A 39-es autóbuszok Madách tér és János Kórház között közlekedtek.

 

1957.11.12.

A 39-es autóbuszok Madách tér - Lánchíd - Moszkva tér - Kútvölgyi út - Virányos utca között közlekedett.

 

1958.10.20.

A 39-es autóbuszok Madách tér - Lánchíd - Moszkva tér - Dániel utca útvonalon közlekedtek.

 

1959.09.21.

A 39-es autóbuszok ismét a Margit hídon át közlekedtek.

 

1960.02.19.

39A jelzéssel - kórházi betétjárat - közlekedett Moszkva tér és Dániel utca között.

 

1960.09.19.

Az alábbi forgalmi változásd történt:

39: Üllői úti (József Attila) lakótelep - Nagyvárad tér - Kálvin tér - Bajcsy Zsilinszky út - Margit híd - Moszkva tér - Dániel utca útvonalon;

39A: Nagyvárad tér - Kálvin tér - Bajcsy Zsilinszky út - Margit híd - Moszkva tér - Dániel utca útvonalon;

39B: Moszkva tér - Dániel utca útvonalon közlekedtek.

 

1962.07.16.

A 39A jelzésű autóbuszjárat útvonala meghosszabbodott: Lobogó utca - Nagyvárad tér - Margit híd - Dániel utca.

 

1962.12.10.

Viszonylatszám-változások történtek:

~ 39 => 89 (Dániel utca - Aszódi utca);

~ 39A => 39 (Dániel utca - Lobogó utca);

39B => megszűnt (Dániel utca - Moszkva tér).

 

1964.08.06.

Ismét közlekedett a 39A jelzésű autóbusz (kórházi járat) Vígszínház és Dániel utca között.

 

1972.12.23.

A K-Ny.-i metró újabb szakaszának átadása miatt az alábbi forgalmi változás történt:

39: Goldmark Károly utca - Déli pályaudvar - Moszkva tér - Dániel utca;

39A: megszűnt.

 

1973.09.17.

Ismét közlekedett a 39A jelzésű autóbusz ezúttal Moszkva tér és Dániel utca között.

 

1974.01.14.

Az alábbi forgalmi változás történt:

39 => Batthyány tér - Goldmark Károly utca;

~ 39A => viszonylatjelzése 39Y lett.

 

1977.01.01.

A 39Y viszonylatjelzésű vonalat 156-osra változtatták.

 

1986.12.30.

A 39-es autóbuszok Batthyány tér felől a Maros utcai SzTK-t is érintik.

 

1987.01.01.

A 139-es autóbuszok Déli pályaudvar és Gazdagréti lakótelep között közlekedtek.

 

1987.12.31.

A 139-es autóbusz Déli pályaudvar és Gazdagréti lakótelep között közlekedett.

 

1995.02.28.

A 139-es autóbuszjárat megszűnt.

 

2006.

A 239-es autóbuszok - a Kelet-nyugati metró felújítása miatt, tehermentesítő járatként - Gazdagréti lakótelep és Kanizsai utca között közlekedtek.

/A metrófelújítás befejeztével az autóbuszjáratot törölték a menetrendből./

 

2007.02.01.

A 239-es autóbuszok - lakosság kérésére - ismét közlekedtek Gazdagréti lakótelep és Kanizsai utca között.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

Előzmény: BPO-700 (42)
cmexpress Creative Commons License 2007.01.28 0 0 964
Tábla:
Előzmény: **BPO-700** (961)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.27 0 0 963
AZ 1-ES VILLAMOS KÖZLEKEDÉS-TÖRTÉNETE 1910-TőL NAPJAINKIG:

 

1910.

Az 1-es villamosok Erzsébet királyné útja – Thököly út – Rákóczi út – Bajcsy Zsilinszky út – Váci út – Újpest, vasúti híd útvonalon közlekedtek.

 

1915

Az 1-es villamosok immár Keleti pályaudvartól közlekedtek Újpest, vasúti híd felé.

 

1919

Az 1-es villamosjárat megszűnt.

 

1930-as évek végén

Az 1-es villamos Közvágóhíd és Nagyvásártelep között közlekedett.

/Csak vasárnap a 88-as villamos üzemszünet ideje alatt!/

 

1944.09.26.

Az 1-es villamos közlekedése - Budapest ostroma miatt - leállt.

 

1945.07.09.

Ismét közlekedett az 1-es villamos Közvágóhíd és Nagyvásártelep között.

 

1947.06.05.

Az 1-es villamosjárat megszűnt.

/Ezen a vonalon 89-es villamosok közlekedtek tovább./

 

1954.

Az 1-es villamos Marx (Nyugati) tér - Váci út - Újpesti vasúti híd útvonalon közlekedett.

/Ezen a vonalon korábban 3A jelzéssel közlekedett villamos./

 

1961.06.05.

Az 1-es villamosjárat megszűnt.

 

1984.11.06.

Ismét közlekedik az 1-es villamos, ezúttal Bécsi út - Árpád híd - Lehel utca útvonalon.

/Hajdanán Bécsi út és Váci út között 33-as és 33A jelzésű villamosok közlekedtek./

 

1987.07.21.

Az 1-es villamosok Bécsi út és Kacsóh Pongrác út között közlekedett.

 

1990.07.01.

Az 1-es villamosok immár Thököly útig közlekedtek.

 

1993.10.12.

Az 1-es villamos útvonala Bécsi úttól Kerepesi útig hosszabbodott.

 

1995.07.17.

Az 1-es villamos útvonala ismét hosszabb lett: Bécsi út - Salgótarjáni út.

 

2000.12.16.

Az 1-es villamos Bécsi úttól már Lágymányosi hídig közlekedik!

/Korábban Vajda Péter utca és Mester utcai szakaszon 23-as villamos közlekedett./

 

2000.12.18.

Elindult az 1A jelzésű villamos is Bécsi út és Népliget között.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

Előzmény: Blöky (98)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.27 0 0 962
Szeretném, megkérdezni, hogy az 1910-es útvonala Mexikói úton át Őv utcáig tartott?
Előzmény: Blöky (98)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.25 0 0 961

A 2-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1926-TÓL NAPJAINKIG:

 

1926.09.10.

Új autóbuszjáratok indultak el, melyek nyáron és éjszaka közlekedtek:

2B Angolpark (Vidámpark) - Dohány utca - Blaha Lujza tér;

2K Angolpark (Vidámpark) - Andrássy út - Lánchíd - Krisztina tér

 

1928.06.01.

Az alábbi forgalmi változások történtek:

~ A 2B jelzésű autóbuszjárat megszűnt;

~ A 2V jelzésű autóbusz Angolpark (Vidámpark) - Andrássy út - Vilmos császár (Bajcsy Zsilinszky) út útvonalon közlekedett.

 

1931.09.01.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ A 2-es autóbuszok Deák tér és Németvölgyi út között közlekedtek;

~ A 2K jelzésű autóbuszjárat megszűnt;

~ A 2V jelzésű autóbuszjárat megszűnt.

/A 2-es autóbusz vonalán korábban 21-es autóbuszok közlekedtek./

 

1933.05.16.

A 2-es autóbusz Vécsey utcától közlekedett a budai végpontja felé.

 

1933.07.10.

A 2-es autóbuszok az Alkotmány utcán át a Nyugati pályaudvarig közlekedtek.

 

1940.07.02.

A 2-es autóbuszok immár Nyugati pályaudvar - Ferenc József (Roosevelt) tér - Lánchíd - Fery Oszkár (Hegyalja) út útvonalon közlekedtek.

 

1941.10.06.

Az útvonala lerövidült (Szabadság tér), és a nappali közlekedése megszűnt.

 

1942.04.01.

Gumiabroncs-, és üzemanyaghiány miatt a 2-es autóbuszok csak reggel közlekedtek.

 

1943.11.08.

Az autóbuszjárat megszűnt.

 

1946.10.07.

A 2-es autóbusz ismét közlekedett, ezúttal Apponyi tér (Ferenciek tere) - Kossuth híd - Alagút - Déli pályaudvar - Németvölgyi út útvonalon.

 

1948.08.02.

A 2-es autóbuszok az újjáépített Márvány utcai átjáron át közlekedtek.

 

1948.09.28.

Elindult a 2-es operai járata is.

/Ennek megszüntetés időpontja ismeretlen./

 

1949.11.20.

A 2-es autóbuszok az újjáépített Lánchídon át közlekedtek.

 

1954.02.03.

2A jelzéssel gyorsjárat közlekedett Vörösmarty tér és Márvány utca között.

/Megszűnésének időpontja ismeretlen./

 

1950-es évek második felében

A 2-es autóbuszok Szabadsajtó út - Lánchíd - Böszörményi út - Lékai János (Apor Vilmos) tér útvonalon közlekedtek.

 

1962.03.12.

A 2-es autóbuszok már Fodor utcáig közlekedtek.

/Ezen a szakaszon korábban 4-es autóbuszok közlekedtek./

 

1963.01.21.

A 2-es autóbusz pesti végpontja József nádor térhez került.

 

1964.11.21.

A 2-es autóbuszok - az Erzsébet híd avatása után - Irányi utca - Lánchíd - Szendrő utca útvonalon közlekedtek.

 

1973-ban

Elindult a 2Y jelzésű járat Déli pályaudvar és Fodor utca között körforgalomban.

 

1977.01.01.

A 2Y jelzésű autóbusz viszonylatjelzését 102-esre módosították.

 

1995.05.06.

A 2-es autóbuszok csak munkanapokon közlekedtek.

 

1996.02.29.

A 2-es autóbuszjárat - járműkihasználatlanság miatt - megszűnt.

 

---

 

Ha valakinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

Előzmény: BPO-700 (47)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.24 0 0 960

ellenőrizni és kiegészíteni néhány dolgot ha szükséges.

 

Erről is szól a topic! Hiszen minél pontosabb az adat annál hitelesebb, sőt mindenki előtt ismert lesz és többen is megtudhatjuk...

 

:))

 

Legalábbis az én véleményem ez.

Előzmény: Szentendre (959)
Szentendre Creative Commons License 2007.01.24 0 0 959

Azt megteszem.

Én elég lusta vagyok ennyi adat összeszedéséhez, viszont tudok ellenőrizni és kiegészíteni néhány dolgot ha szükséges.

 

Üdv, és köszi.

Előzmény: **BPO-700** (958)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.24 0 0 958
Azért várom ám az észrevételeidet! :))
Előzmény: Szentendre (957)
Szentendre Creative Commons License 2007.01.24 0 0 957
Bocsi, nem volt teljesen egyértelmű. :-))
Előzmény: **BPO-700** (956)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.24 0 0 956
Én azt tudom. Nem kocsikiosztásról írtam, hanem vonalról, mely onnan indul. :)
Előzmény: Szentendre (955)
Szentendre Creative Commons License 2007.01.24 0 0 955

Nem csak Dél-Pest ad járművet a 923-as járatra, hanem Óbuda is.

 

Üdv.

Előzmény: **BPO-700** (948)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.24 0 0 954
Reagálva, és köszönöm!
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (953)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2007.01.24 0 0 953
Megjegyzések: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=63544672&t=9024695
Előzmény: **BPO-700** (948)
r_tamas Creative Commons License 2007.01.24 0 0 952

Sajna nem tudom pontosan, de valamikor 2006-os évben került oda a végállomása.

A menetred 2006 márc 1-től már ez a végállomás szerepel, talán akkor került oda.

Előzmény: **BPO-700** (951)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.24 0 0 951
Mikor is helyezték a végpontját az SzTK-hoz? Az útvonala nem változott.
Előzmény: **BPO-700** (950)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.24 0 0 950
Köszönöm! :)
Előzmény: r_tamas (949)
r_tamas Creative Commons License 2007.01.24 0 0 949

Békásmegyeri buszokhoz egy kis kiegészítés:

 

2001-10-20

 

új járat indul: Békás busz - ( Váradi u - Békásmegyer HÉV állomás )

Előzmény: **BPO-700** (948)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.24 0 0 948

BÉKÁSMEGYERI AUTÓBUSZ-KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1950-ES ÉVEKTŐL NAPJAINKIG:

 

1950-es évek második felében

A 92-es autóbuszok Rómaifürdő és Békásmegyer között közlekedtek.

/A járat megszűntetésének időpontja ismeretlen./

 

1972.12.23.

Az alábbi forgalmi változások történtek:

~ A 34-es autóbuszok Rómaifürdő és Üdülőpart között közlekedtek;

~ A 42-es autóbuszok Korvin Ottó tér és Pünkösfürdő utca között közlekedtek.

/A 34-es autóbusz Újmegyeri térig való meghosszabbításának időpontja ismeretlen./

 

1977.09.01.

A 143-as autóbuszok Rómaifürdő - Emőd utca - Nánási út - Pünkösfürdő utca - Pince köz útvonalon közlekedtek.

 

1977.11.02.

A 143-as autóbuszok az Égető utcán át közlekedtek.

 

1979.02.01.

A 146-os autóbuszok Újmegyeri tér és HÉV-állomás között közlekedtek Hatvany Lajos utcán át.

 

1979.04.10.

A 143-as autóbuszok már csak HÉV-állomás és Pince köz között közlekedtek.

 

1981.12.19.

A 145-ös autóbuszok Újemegyeri út és HÉV-állomás között közlekedtek Hadrianus utcán át.

 

1982.07.13.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ A 143-as autóbuszok útvonala módosult;

~ A 186-os autóbuszok HÉV-állomás és Donát utca között közlekedtek.

/A 143-as autóbuszok útvonalmódosítása ismeretlen./

 

1983.07.01.

A 42É jelzésű éjszakai autóbuszok - a HÉV üzemszünete alatt - Batthyány tér és Békásmegyer, HÉV-állomás között közlekedtek.

 

1983.08.01.

A 143-as autóbuszok Ország út - Égető út - Ezüsthegy út útvonalon közlekedtek.

 

1986.03.01.

A 42-es autóbuszok - a 11-es út - szervízútján át érték el a Pünkösfürdő utcai végállomásukat, ezzel megszüntetve a HÉV szintbeli átjárást.

 

1987.09.01.

A 143-as autóbuszok HÉV-állomástól az Égető utcán át jutottak el a Pince közig, majd Hollós Korvin Lajos utcán át vissza.

 

1992.05.01.

A 34-es autóbuszok Szentlélek tér és Újmegyeri tér között közlekedtek.

/A 134-es autóbuszvonallal történő összavonás után./

 

1994.07.01.

A 42-es autóbuszok Madzsar József utcán át, HÉV-állomásig közlekedtek.

 

?

A BÉKÁS-BUSZ Vörösvári út és HÉV-állomás között közlekedtek Pusztakúti úton át.

 

2002.07.13.

142-es jelzéssel szentendrei HÉV-pótlókat tehermentesítő járat közlekedett Szentlélek tér és Csobánka tér között.

 

2002.07.28.

A 142-es autóbuszjárat megszűnt.

/Sajnos ez a járat nem volt hosszúéletű./

 

2005.09.01.

A 42É jelzésű éjszakai autóbuszjárat viszonylatjelzését 923-asra módosították, mely Dél-pesti Autóbusz Üzemegységtől közlekedtek.

 

2006.12.01.

A 34-es autóbuszok a Királyok útját kihagyva Hatvany Lajos utcán át érik el az Újmegyeri teret.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

Előzmény: **BPO-700** (946)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.23 0 0 947

Igen, többen is jelezték, hogy június 16-án szünetelt.

Korrigálni fogom, mert gyakorlatilag azóta nem járt.

Előzmény: Szentendre (941)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!