Keresés

Részletes keresés

exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.09 0 0 803

A 80-AS VILLAMOS-TROLIBUSZ KÖZLEKEDÉSTÖRTÉNETE 1979-TŐL NAPJAINKIG:

 

1979.04.04.

A 80-as trolibuszok Baross tér - Fogarasi út - Csertő utca útvonalon közlekedtek.

/Korábban ezen a vonalon 19-es jelzésű autóbuszok közlekedtek./

 

1999.08.30.

A 80-as - tehermentesítő - villamosok Kelenföldi pályaudvar - Krisztina körút - János Kórház útvonalon közlekedtek.

 

1999.09.28.

A 80-as villamosjárat megszűnt.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

exBPO-700

Előzmény: BPO-700 (388)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.01 0 0 802

Ahhh! Köszönöm!

 

Érdekes: Meghírdetett menetrend, ami sosem valósult meg:

 

2006.VII. 3-tól VIII. 18-ig

Előzmény: r_tamas (800)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.01 0 0 801
KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!!!!!!!
Előzmény: r_tamas (799)
r_tamas Creative Commons License 2006.10.01 0 0 800
Előzmény: exBPO-700 (796)
r_tamas Creative Commons License 2006.10.01 0 0 799

2005-12-01- től:

 

75-ös busz: hosszabbodik:  Cinkota HÉV áll - Ázsia Center.

  75A  busz: új buszjárat:  Cinkota HÉV áll - Újpalota, Szentmihályi út.

 

2006-04-01- től:

 

75-ös busz: rövidűl: Cinkota HÉV áll - Újpalota, Szentmihályi út.

  75A busz: megszűnik.

Előzmény: exBPO-700 (795)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.01 0 0 798

AZ 84-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉSTÖRTÉNETE 1966-TÓL NAPJAINKIG:

 

1966.07.01.

A 84-es autóbuszok Moszkva tér - Árpád híd - Váci út - Újpest, Szilágyi utca útvonalon közlekedtek.

/Korábban ezen a vonalon "C" jelzéssel közlekedtek az autóbuszok./

 

1971.02.11.

A 84-es autóbuszok az Újpest, Szilágyi utcában a középperonos végállomásról indultak.

 

1984.08.11.

Az alábbi forgalmiváltozás történt:

84: megszűnt

84: Moszkva tér - Árpád híd - Újpest, Szilágyi utca

184: Óbuda, Bogdáni út - Árpád híd - Újpest, Árpád út

 

1990.06.30.

A 184-es autóbuszjárat megszűnt.

/A Vizafogó utcai szakaszon 133-as autóbuszok közlekedteki tovább./

 

1990.12.11.

Az alábbi forgalmi változás történt:

84: Moszkva tér - Árpád híd, metróállomás

84: megszűnt.

 

1995.06.12.

A 84-es autóbuszjárat megszűnt.

 

2006.10.01.

Ismét közlekedik a 84-es autóbusz, ezúttal Gyál térségét látja el:

Kispest, Határ út - Gyál, Deák Ferenc utca

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

exBPO-700

Előzmény: BUDAPEST 2004 (570)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.01 0 0 797

AZ 55-ÖS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉSTÖRTÉNETE 1950-TŐL NAPJAINKIG:

 

1950.11.07.

Elindult az 55-ös autóbusz, valamint sportjárata:

55: Népliget - Óbuda, Miklós utca

55A: Váci út - Népstadion

55B: Népliget - Népstadion.

/Sajnos a sportjáratok megszűntetésének időpontjáról nincsenek adataim./

 

1970.12.01.

A 155-ös gyorsjárat Népliget - Árpád híd - Óbuda, Miklós tér útvonalon közlekedett.

 

1977.01.01.

A 155-ös gyorsjárat viszonylatjelzése 55 jelzésre módosult.

 

1982.10.26.

Az 55-ös és az 55-ös autóbuszok útvonalát Szentendrei úton át Óbuda, Bogdáni útig hosszabbították meg.

 

1990.07.01.

Az alábbi forgalmi változás történt:

55: Népliget - Erzsébet királyné útja

55: megszűnt.

 

1993.10.11.

Az 55-ös autóbuszjárat megszűnt.

/Szerepét az 1-es villamos, illetve a 75A jelzésű trolibusz vette át./

 

2006.10.01.

Ismét közlekedik az 55-ös autóbusz, ezúttal Gyál térségét látja el:

Boráros tér - Gyál, Vecsési út.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

exBPO-700

Előzmény: BPO-700 (104)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.01 0 0 796
És esetleg a menetrendje, ha valakinek megvan ! Naon megköszönném ! :)
Előzmény: exBPO-700 (795)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.01 0 0 795

Sziasztok!

 

Segítségetekre lenne szükségem!

 

A 75-ös busz legutóbbi változására lenne szükségem, nevezetesen arról, hogy volt valami 75A busz is, és az alapjárat az Asia Centerhez ment ki Zsókavár utcán át...

 

Pontosítsatok! Mikor volt ez, és miért állították vissza?

 

Kösszi!

exBPO-700 Creative Commons License 2006.09.19 0 0 794

Putrikereső!

 

Igazad van, a hiba javítva!

 

exBPO-700

Előzmény: putrikereső (791)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.09.19 0 0 793

Névtelen!

 

A 3/10 útvonalával kapcsolatban:

Az igaz, hogy 3-as közlekedett a 10-es vonalán, Budafoki úton, azonban a Hengermalom utcánál tért vissza a Fehérvári útra.

A 2000.05.01. időpont arra utalt, hogy a 3-as busz útvonala áttért a Budafoki út hosszára (vagyis a 10-es busz vonalára).

 

Egyébiránt köszönöm észrevételed!

exBPO-700

Előzmény: névtelen (789)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.09.19 0 0 792

Névtelen!

 

Köszönöm az észrevételed! Valóban előbb szűnt meg a 43A, utána a 43-as villamos.

A hibát korrigálom, sajnos időpont ismeretének hiányában.

 

exBPO-700

Előzmény: névtelen (788)
putrikereső Creative Commons License 2006.09.19 0 0 791
A Fogaskerekű nem a Vérmezőről indul, hanem a VÁROSMAJORBÓL.
Előzmény: exBPO-700 (781)
putrikereső Creative Commons License 2006.09.19 0 0 790

A BKV elmúlt évtized szolgáltatásbővitő csomagja megtekinthető az oldalamon.

putripest.fw.hu

névtelen Creative Commons License 2006.09.17 0 0 789
A 3-as 10-es busz körül van pontatlanság:
volt olyan időszak, amikor a 10-es is járt és a 3-as is a Budafokin!
Nem a 10-es megszűnésével került át a 3-as a Budafokira!
Pontos dátumokat nem tudok:(
Előzmény: exBPO-700 (781)
névtelen Creative Commons License 2006.09.17 0 0 788
A 43A villamos - korábban megszűnt! Az utolsó időben csak a 43-as járt.
Előzmény: BPO-700 (132)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.09.15 0 0 787
1473 (42)
Előzmény: exBPO-700 (786)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.09.15 0 0 786

A 42-ES VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1912-TŐL NAPJAINKIG:

 

1912.04.

A 42-es villamos Ferenc körút és Népliget között közlekedett, Mester utcán át.

 

1914.06.

A 42-es villamosjárat megszűnt.

 

1920-as évek második felében

A 42-es villamosok Mária Terézia laktanya és Szarvas csárda tér között közlekedtek.

 

1945.05.21.

A 42-es villamosok Nagyvárad tér - Üllői út - Szarvas csárda tér útvonalon közlekedtek.

/Korábban 40A jelzéssel közlekedtek./

 

1945.07.19.

A 42-es villamosok Szarvas csárda térről Belvároson át, Berlini (Nyugati) térig közlekedtek.

 

1945. végén

A 42-es villamos közlekedése – Budapest ostroma miatt – leállt.

 

1947.11.30.

A 42-es villamosok Szent László (Kilián Gy.) laktanya és Szarvas csárda tér között közlekedtek.

 

1948.04.11.

A 42-es villamosok Nagyvárad tér és Szarvas csárda tér között közlekedtek.

 

1955.09.26.

A 42-es villamosok Kispest, Határ út és Kispest, Hoffher Albert utca között közlekedtek, Ady Endre utcán át.

 

1950-es évek második felében

A 42-es villamosjárat ismét megszűnt.

 

1959.

A 42-es villamosok Kispest, Hoffher Albert utca - Üllői út - Kálvin tér - Szabadság híd - Móricz Zsigmond körtér útvonalon közlekedtek.

 

1962.

A 42A jelzésű villamosok Kispest, Hoffher Albert utca és Nagyvárad tér között közlekedtek.

 

1970.04.03.

Az alábbi forgalmi változás történt:

42: Madách Imre tér - Üllői út - Kispest, Hoffher Albert utca;

42A: Madách Imre tér - Üllői út - Kispest, Határ út.

 

1976.12.31.

Az alábbi forgalmi változás történt:

42: Nagyvárad tér - Kispest, Hoffher Albert utca;

42A: megszűnt.

 

1979.07.31.

A 42-es villamosjárat megszűnt.

 

1980.03.29.

A 42-es villamosok Kispest, Határ út és Kispest, Tóth Árpád utca között közlekedtek.

/Ekkor szűnt meg az (belső) Üllői úti villamos-közlekedés./

 

2006.09.18.

A 42-es villamosok Kispest, Határ út és Kispest, Tulipán utca között közlekednek.

/Ezzel megszűnt a Tóth Árpád utcai hurok-végállomás./

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

exBPO-700

Előzmény: exBPO-700 (781)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.09.04 0 0 785

Hamarosan újabb adatokkal szolgálok és az eddigiek frissítéssel (amit kiegészítettetek!)!

 

A kiegészítő hozzászólásotokat ezúton is megköszönöm, és várom újabb pontosabb adatokat!

 

Üdv: exBPO-700

Előzmény: exBPO-700 (781)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.08.31 0 0 784
Előzmény: BPO-700 (219)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.08.31 0 0 783

:D

 

kösziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 

;-)

Előzmény: dyz (782)
dyz Creative Commons License 2006.08.31 0 0 782
2006.07.09.
Az 56-os autóbuszok a Kelet-nyugati metró felújítása miatt Batthyány tér - Lánchíd - Deák Ferenc tér útvonalon Astoriáig közlekedtek.


Ez helyesen: 2006.06.09!
Előzmény: exBPO-700 (780)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.08.31 0 0 781

EBBEN A TOPICBAN OLVASHATÓ

NÉHÁNY BUDAPESTI TÖMEGKÖZLEKEDÉSI JÁRAT

KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE IS

 

Az adatok

74-es autóbusz,

65-ös, 66-os, 94-es villamos,

valamint

az egyvágányú villamosok

történetével bővültek!

Kiegészült a 56-os autóbusz közlekedéstörténete is!

 

Az adatok száma eddig:

160

 

Érdemes a történetek után elolvasni a hozzászólásokat!!!

 

Autóbuszok:

A történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a gyorsjáratok is találhatók!
(Pl.: 55gy => 55; 101 => 1; 47A => 47)

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9

10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

40 41 42 43 44 45 46 47 48 49

50 51 52 53 54 55 56 57 58 59

60 61 62 63 64 65 66 67 68 69

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89

90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100.78

 

Villamosok és trolibuszok:

A történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a trolibuszok is találhatók!
(Pl.: 16A => 16; 29Y => 29; 72 troli => 72)

 

1 2 35 6 7 8 9

10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

40 41 42 43 44 45 46 47 48 49

50 51 52 53 54 55 56 57 58 59

60 61 62 63 64 65 66 67 68 69

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89

90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100.74+8

 

Csepeli gyorsvasút

Ráckevei HÉV

Fogaskerekű vasút

 

1948. augusztus 1. - Margit híd átadása (Csak villamos!)

XI. kerületi villamosok

Az egyvágányú villamosok

A zugligeti villamos

Mező Autóbusz Üzemegység záróállománya.

 

BUDAPEST 2004

Előzmény: BUDAPEST 2004 (695)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.08.31 0 0 780

AZ 56-OS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉSTÖRTÉNETE 1952-TŐL NAPJAINKIG:

 

1952.02.12.

Az 56-os autóbuszok Moszkva tér és Hűvösvölgy között közlekedtek.

 

?

Az 56-os autóbuszok József nádor tér – Lánchíd – Moszkva tér – Hűvösvölgy útvonalon közlekedtek.

 

1950-es évek második felében

Az 56A jelzésű autóbuszok Moszkva tér és Hűvösvölgy között közlekedtek.
/A járat megszűntetésének időpontja ismeretlen./

 

1959.06.08.

A 156-os gyorsjárat József nádor tér – Lánchíd – Moszkva tér – Hűvösvölgy útvonalon közlekedtek.

 

1972.12.23.

Az alábbi forgalmi változás történt:

--- Az 56-os autóbuszok ismét Moszkva tér és Hűvösvölgy között közlekedtek.

--- A 156-os gyorsjárat megszűnt.

 

1973.04.02.

156E jelzéssel expresszjárat is közlekedett Moszkva tér és Hűvösvölgy között.

/Ez a főváros első expresszjárata./

 

1977.01.01.

A 156E viszonylatjelzése 56E jelzésre módosult.

 

1999.07.06.

Az alábbi forgalmi változás történt:

56 -> megszűnt (Moszkva tér - Hűvösvölgy)

56 -> új járat (Moszkva tér - Hűvösvölgy)

56E -> megszűnt (Moszkva tér - Hűvösvölgy)

 

2000.11.02.

956-os jelzéssel éjszakai járat közlekedett Moszkva tér és Adyliget között Remetekertváros érintésével.

 

2005.09.01.

Az új éjszakai vonalhálózat jóvoltából a 956-os jelzésű éjszakai autóbuszok Batthyány tér - Erzsébet híd - Rákóczi út - Kerepesi út - Fogarasi út - Örs vezér tere - Pesti út érintésével Rákoskeresztúr, Városközpontig közlekednek.

 

2006.07.09.

Az 56-os autóbuszok a Kelet-nyugati metró felújítása miatt Batthyány tér - Lánchíd - Deák Ferenc tér útvonalon Astoriáig közlekedtek.

 

2006.08.21.

Az 56-os autóbuszok metrófelújítás végeztével ismét Moszkva tér és Hűvösvölgy között közlekedtek.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

exBPO-700

Előzmény: exBPO-700 (734)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.08.31 0 0 779

A 94-ES VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE:

 

A budapesti tömegközlekedésben 94-es jelzéssel villamos nem közlekedett.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

exBPO-700

Előzmény: BUDAPEST 2004 (695)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.08.30 0 0 778

AZ 74-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1972-TŐL NAPJAINKIG:

 

1972.12.23.

Az alábbi forgalmi változás történt:

74: Madách I. tér és Csáktornya park között közlekedtek /A vonal belső szakaszán 5-ös autóbuszok közlekedtek/;

74A: Kacsóh Pongrác út - Csáktornya park.

 

?

A 74A jelzésű autóbuszjárat megszűnt.

 

1977.04.28.

A 74-es autóbuszjárat megszűnt.

/Szerepét az azonos számjelzésű trolibusz vette át./

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

exBPO-700

Előzmény: BUDAPEST 2004 (695)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 777

A 65-ÖS VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1914-TŐL NAPJAINKIG:

 

1914.

A 65-ös villamos Rákóczi úton közlekedett.

/Sajnos a két végpontja ismeretlen!/

 

?

A 65-ös villamosjárat megszűnt.

 

1954. 10.25.

A 65-ös villamos Thököly út - Mexikói út - Erzsébet királyné útja - Lenín útja - Rákospalota, Czabán Samu tér útvonalon közlekedett.

 

1950-es évek második felében

A 65A jelzésű villamosok Thököly út és Rp., MÁV-telep között közelekedtek.

 

1970.04.03.

Az alábbi forgalmi változás történt:

65: Rákospalota, MÁV-telep - Rákospalota, Czabán Samu tér;

- 65A: megszűnt.

 

1980.01.13.

A 65-ös villamosjárat megszűnt.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

exBPO-700

Előzmény: BUDAPEST 2004 (695)
fater49 Creative Commons License 2006.08.28 0 0 776

Valaki segítsen egy vitát eldönteni. Valaki azt állítja, hogy a papája dohányzó kocsiban utazott a villamoson. Én nem emlékszem rá, hogy ilyen lett volna.........

Köszi

f49

fater49 Creative Commons License 2006.08.28 0 0 775
Igaz az korábban volt.
Előzmény: exBPO-700 (762)
fater49 Creative Commons License 2006.08.28 0 0 774
És a 39. kifelejtetted, igazi városnéző volt.
Előzmény: exBPO-700 (762)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!