Keresés

Részletes keresés

BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.27 0 0 657

A 29-ES VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1925-TŐL NAPJAINKIG:

 

1925.10.04.

A 29-es villamosok Rókus Kórház - Népszínház utca - Salgótarjáni út - Új Lóverseny tér útvonalon közlekedtek.

 

1944.09.26.

A 29-es villamosok közlekedése - Budapest ostroma miatt - leállt.

 

1945.05.21.

A 29-es villamosok ismét Rókus Kórház és Új Lóverseny tér között közlekedtek.

 

1961.06.05.

A 29-es villamos viszonylatjelzése "L" jelzésre módosult.

 

1966.

A 29-es villamosok József körút és Lóverseny tér között közlekedtek.

/Korábban "L" jelzéssel közlekedtek a villamosok./

 

1974.05.06.

~ A 29-es villamosok József körút és BNV, főbejárata között közlekedtek;

~ A 29Y jelzésű villamosok Baross tér és BNV, főbejárata között közlekedtek.

 

***

1996-ban a 29, 29Y villamosok nem közlekedtek!

***

 

?

A 29-es és a 29Y jelzésű villamosjárat közlekedése - felsővezetéklopás (?) miatt - szünetel.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.27 0 0 656

A 98-AS VILLAMOS-TROLIBUSZ KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE:

 

A budapesti tömegközlekedésben 98-as jelzéssel sem villamos, sem trolibusz nem közlekedett.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.27 0 0 655

A 89-ES VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1940-ES ÉVEKTŐL NAPJAINKIG:

 

1940-es években

A 89-es villamos SKözvágóhíd és Eskű tér között közlekedett.

/Korábban ezen az útvonalakon 88A jelzéssel közlekedett a villamos./

 

1944.12.

A 89-es villamos közlekedése - Budapest ostroma miatt - leállt.

 

1946.05.13.

A 89-es villamos Közvágóhíd - Boráros tér - Közraktár utca - Lónyai utca - Tolbuchin (Vámház) körút - Ferenc József rakpart - Petőfi tér útvonalon közlekedett.

 

1946.08.20.

A 89-es villamos Közvágóhíd - Boráros tér - Közraktár utca - Lónyai utca - Kálvin tér útvonalon közlekedett.

 

1949.07.23.

A 89-es villamos Közvágóhíd - Boráros tér - Közraktár utca - Lónyai utca - Kálvin tér - Kiskörút - Madách Imre tér útvonalon közlekedett.

 

?

A 89-es villamosjárat megszűnt.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.27 0 0 654

A 90-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1961-TŐL NAPJAINKIG:

 

1961.06.15.

~ A 90-es autóbuszok Szabadság hegy és Csillebérc között közlekedtek;

~ A 90Y jelzésű autóbuszok Szabadság hegy és János hegy között közlekedtek.

/Korábban ezeken az útvonalakon 21A, illetve 21B jelzéssel közlekedtek az autóbuszok./

 

1977.01.01.

A 90Y jelzésű autóbuszjárat viszonylatjelzése "D" jelzésre módosult.

 

1985.02.01.

190-es jelzéssel Szabadság hegy és János hegy között közlekedtek.

/Korábban "D" jelzéssel közlekedtek az autóbuszok./

 

1988.07.01.

A 90-es autóbuszok Normafa és Csillebérc között közlekedtek.

 

?

A 190-es autóbuszjárat - takarékossági okok miatt - megszűnt.

 

2004.09.01.

A 90-es autóbuszok Moszkva tér és Csillebérc között közlekednek.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

Előzmény: BUDAPEST 2004 (653)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.27 0 0 653

A 100-AS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1974-TŐL NAPJAINKIG:

 

1974.05.06.

A 100-as autóbusz VÖrs vezér tere és Budapesti Nemzetközi Vásár, főbejárata között közlekedett.

/Korábban "V" jelzéssel közlekedtek az autóbuszok./

 

2001.04.30.

A 100-as autóbuszjárat megszűnt.

 

***

2001.05.01.

Az EXPO-járat (a 100-as busz pótlására) Örs vezér tere és BNV, főbejárata között közlekednek.

2004.10.13.

A KINCSEMPARK jelzésű autóbusz (az EXPO-járat betétjárata?) Örs vezér tere és Kincsem park között közlekednek.

***

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

Előzmény: toto92 (577)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.27 0 0 652

EBBEN A TOPICBAN OLVASHATÓ

NÉHÁNY BUDAPESTI TÖMEGKÖZLEKEDÉSI JÁRAT

KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE IS

 

Az adatok

91-es autóbusz,

99-es villamos történetével, valamint

a Mező Autóbusz Üzemegység záróállományával bővültek!

 

Az adatok száma eddig:

143</P>

 

Érdemes a történetek után elolvasni a hozzászólásokat!!!

 

Autóbuszok:

A történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a gyorsjáratok is találhatók!
(Pl.: 55gy => 55; 101 => 1; 47A => 47)

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9

10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

40 41 42 43 44 45 46 47 48 49

50 51 52 53 54 55 56 57 58 59

60 61 62 63 64 65 66 67 68 69

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89

90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100.

 

Villamosok és trolibuszok:

A történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a trolibuszok is találhatók!
(Pl.: 16A => 16; 29Y => 29; 72 troli => 72)

 

135 6 7 8 9

10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

40 41 42 43 44 45 46 47 48 49

50 51 52 53 54 55 56 57 58 59

60 61 62 63 64 65 66 67 68 69

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89

90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100.

 

Csepeli gyorsvasút

Ráckevei HÉV

Fogaskerekű vasút

 

1948. augusztus 1. - Margit híd átadása (Csak villamos!)

XI. kerületi villamosok

A zugligeti villamos

Mező Autóbusz Üzemegység záróállománya.

 

BUDAPEST 2004.

Előzmény: BUDAPEST 2004 (644)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.27 0 0 651

A 99-ES VILLAMOS-TROLIBUSZ KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE:

 

A budapesti tömegközlekedésben 99-es jelzéssel sem villamos, sem trolibusz nem közlekedett.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

Előzmény: BUDAPEST 2004 (650)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.27 0 0 650

A 85-ÖS VILLAMOS-TROLIBUSZ KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE:

 

A budapesti tömegközlekedésben 85-ös jelzéssel sem villamos, sem trolibusz nem közlekedett.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.27 0 0 649

A 91-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1950-ES ÉVES MÁSODIK FELÉTŐL NAPJAINKIG:

 

1950-es évek második felétől

A 91-es autóbusz a Vígszínház - Margit híd - Rózsadomb - Nagybányai út útvonalon közlekedett.

 

1971.05.07.

A 91Y jelzésű autóbuszjárat Vígszínház és SZOT üdülő között közlekedett.

 

1972.12.23.

~ A 91-es autóbuszok Vígszínház és Pusztaszeri körönd között;

~ A 91Y jelzésű autóbuszok Vígszínház és Sarolta utca között közlekedtek.

 

1977.01.01.

A 91Y jelzésű autóbuszjárat viszonylatjelzése 191-es jelzésre módosult.

 

?

A 91-es autóbuszok immár Endrődi Sándor utcáig közlekedtek.

 

1981.12.30.

A 91-es és a 191-es autóbuszok Marx (Nyugati) térről indultak Rózsadomb felé.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

Előzmény: BUDAPEST 2004 (648)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.27 0 0 648

Ha megengedsz egy féloff kérdést: hogy lehet az, hogy a 20-30-40-es évek történetét olyan szuperül tudod, de az 50-60-asak vakfoltot képeznek Nálad?

 

Nem tudom! Ez érdekes, mert azért több kiadványból szedtem össze az adatokat. Azért örülök, hogy figyelemmel kisérítek az adatokat, mert eszerint ti is tudtok valamit és ilyen formán tudjuk az adatokat cserélni, illetve korrigálni...

 

:)

 

A 91-es buszhoz annyit hozzátennék, hogy valóban így volt: 1958-ban Nagybányai útig járt, majd '72-ben Pusztaszeri köröndig.

 

Üdv: BUDAPEST 2004.

Előzmény: Blöky (645)
Blöky Creative Commons License 2005.02.26 0 0 647

"1958-as térképem szerint a 11-es busz Margit utca és a Mechvart tér között járt."

Oxa, Te nyertél (tényleg, a 3k.-ben is úgy van)!

 

1960 körül alakulhatott ki, hogy:

11 Keleti K.u. - Nagybányai

91 Vígszínház - Törökvész út

Előzmény: ARIBOY (646)
ARIBOY Creative Commons License 2005.02.26 0 0 646

Blöky: Az én 1958-as térképem szerint a 11-es busz Margit utca és a Mechvart tér között járt.

Üdv:ARIBOY

Előzmény: Blöky (645)
Blöky Creative Commons License 2005.02.26 0 0 645

A 11-es busz a 3kötetesben látható 1958-as menetrend szerint Mechwart tér - Pusztaszeri út között közlekedett, a Vígszínház - Nagybányai út között a 91-es járt.

Ez pár éven belül megcserélődött, és a 11-es járt a Mechwarttól a Nagybányai útig, egészen 1972-ig.

 

Ha megengedsz egy féloff kérdést: hogy lehet az, hogy a 20-30-40-es évek történetét olyan szuperül tudod, de az 50-60-asak vakfoltot képeznek Nálad?

Előzmény: BUDAPEST 2004 (642)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.26 0 0 644

EBBEN A TOPICBAN OLVASHATÓ

NÉHÁNY BUDAPESTI TÖMEGKÖZLEKEDÉSI JÁRAT

KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE IS

 

Az adatok

11-es autóbusz

történetével bővültek!

 

Az adatok száma eddig: 134.

 

Autóbuszok:

A történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a gyorsjáratok is találhatók!
(Pl.: 55gy => 55; 101 => 1; 47A => 47)

 

1 2 3 4 (375) 5 6 (524) 7 (347) 8 9 (520) 10 (546) 11 12 13 (471) 14 15 16 (383) 17 18 19

20 21 22 23 24 25 26 (517) 27 28 29 (376) 30 31 32 (444) 33 34 (548) 35 36 37 (505) 38 (515) 39

40 41 42 (379) 43 44 (535) 45 (445) 46 (446) 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 (392) 57 58 59 (350)

60 (431) 61 (536) 62 63 64 65 66 67 68 (372) 69 70 (475) 71 72 73 74 75 76 77 78 79

80 (393) 81 82 83 84 85 86 87 88 89 (534) 90 91 92 93 94 95 (397) 96 (533) 97 98 99 100.

 

Villamosok és trolibuszok:

A történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a trolibuszok is találhatók!
(Pl.: 16A => 16; 29Y => 29; 72 troli => 72)

 

1 2 3 (472) 4 5 (385) 6 (390) 7 8 (544) 9 (489) 10 (399) 11 12 13 14 15 (448) 16 17 18 19

20 21 22 23 24 25 (547) 26 27 28 29 30 (378) 31 32 33 34 35 (490) 36 (499) 37 38 (500) 39

40 (549) 41 42 43 44 45 46 47 (486) 48 (487) 49 (489) 50 51 52 53 54 55 56 (395) 57 58 59 (387)

60 61 62 (474) 63 64 65 (473) 66 67 68 (396) 69 70 (373) 71 72 (353) 73 (394) 74 75 (351) 76 (377) 77 (391) 78 (401) 79 (380)

80 (388) 81 82 (354) 83 84 85 86 (384) 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 (382) 98 99 100 (345).

 

Csepeli gyorsvasút (389)

Ráckevi HÉV (400)

Fogaskerekű vasút

 

1948. augusztus 1. - Margit híd átadása (Csak villamos!)

XI. kerületi villamosok (512)

A zugligeti villamos.

 

BUDAPEST 2004.

Előzmény: BUDAPEST 2004 (640)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.26 0 0 643
A 11-es autóbusz 1928.09.24-i beindulása előtt - számomra ismeretlen időpontban - Bakáts tér és István Kórház között is közlekedett. Azonban ez a járat nem vált be az utazóközönség igénybevételének hiánya miatt, hamarosan meg is szűnt.
Előzmény: BUDAPEST 2004 (642)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.26 0 0 642

A 11-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1928-TÓL NAPJAINKIG:

 

1928.09.24.

A 11-es autóbusz az az 1-es autóbuszjárat betétjárataként Aréna út és Apponyi tér (Ferenciek tere) között közlekedett.

 

1931.

A 11-es autóbuszjárat megszűnt.

 

1934.01.01.

A 11-es autóbuszok Margit körút (Keleti Károly utca) és Alsó Törökvészi út között közlekedtek.

 

1935.12.16.

A 11-es autóbuszok Margit körút (Keleti Károly utca) és Török utca között, Rózsadombon át közlekedtek.

 

1940.07.02.

A 11-es autóbuszok közlekedése szünetelt, mert az autóbuszokat katonai célokra használták fel.

 

1940.07.08.

Ismét közlekedett a 11-es autóbusz.

 

1941.04.03.

A 11-es autóbuszok közlekedése szünetelt, mert az autóbuszokat ismét katonai célokra használták fel.

 

1941.04.20.

Ismét közlekedett a 11-es autóbusz.

 

1943.12.31.

A 11-es autóbuszok Margit körút és Vérhalom tér között közlekedtek.

 

1944.12.

A 11-es autóbuszjárat - Budapest ostroma miatt - megszűnt.

 

1946.12.09.

Ismét közlekedtek a 11-es autóbuszok Margit körút és Vérhalom tér között.

 

1948.04.16.

~ A 11-es autóbuszok Mechwart tér és Pusztaszeri körönd között;

~ A 11A jelzésű autóbuszok Pusztaszeri körönd és Török utca között közlekedtek.

 

1948. nyara

A 11A jelzésű autóbuszjárat viszonylatjelzése 46-os jelzésre módosult.

 

1949.09.19.

A 11-es autóbuszok ismét körforgalmú jelleggel közlekedtek. (Mechwart tér - Török utca)

 

1972.12.23.

A 11-es autóbuszok Batthyány tér és Nagybányai út között közlekedtek.

 

1981.01.10.

111É jelzéssel éjszakai autóbuszjárat közlekedett Margit híd, budai hídfő és Bécsi út között.

/Az 111É jelzésű éjszakai járatnak az útvonala nem tartozott az alapban közlekedett 11-es autóbusz útvonalához!/

 

1994.01.31.

A 111É jelzésű éjszakai autóbuszjárat megszűnt.

 

***

A többi járattal ellentétben a 11-es vonalról 1940. augusztus 8-a és szeptember 9-e között nem vitték el az autóbuszokat katonai célra!

***

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

Blöky Creative Commons License 2005.02.26 0 0 641
Erről csak annyival tudok többet, hogy a 87-es megindulása vmivel 1965 előttre datálható.
Előzmény: BUDAPEST 2004 (639)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.26 0 0 640

EBBEN A TOPICBAN OLVASHATÓ

NÉHÁNY BUDAPESTI TÖMEGKÖZLEKEDÉSI JÁRAT

KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE IS

 

Az adatok

87-es autóbusz

történetével bővültek!

 

Az adatok száma eddig: 133.

 

Autóbuszok:

A történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a gyorsjáratok is találhatók!
(Pl.: 55gy => 55; 101 => 1; 47A => 47)

 

1 2 3 (255) 4 (375) 5 6 (524) 7 (347) 8 9 (520)

10 (546) 11 12 13 (471) 14 15 (302) 16 (383) 17 18 19 (332)

20 21 22 23 24 (222) 25 26 (517) 27 (245) 28 (320) 29 (376)

30 31 32 (444) 33 34 (548) 35 36 37 (505) 38 (515) 39

40 41 (198) 42 (379) 43 44 (535) 45 (445) 46 (446) 47 (200) 48 (202) 49

50 51 52 53 (242) 54 55 56 (392) 57 58 59 (350)

60 (431) 61 (536) 62 (279) 63 (197) 64 65 66 (247) 67 (291) 68 (372) 69

70 (475) 71 72 73 74 75 76 77 78 79 (250)

80 (393) 81 (335) 82 83 84 (342) 85 86 (204) 87 88 89 (534)

90 91 92 (251) 93 (199) 94 (203) 95 (397) 96 (533) 97 98 99 100.

 

Villamosok és trolibuszok:

A történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a trolibuszok is találhatók!
(Pl.: 16A => 16; 29Y => 29; 72 troli => 72)

 

1 2 3 (472) 4 5 (385) 6 (390) 7 8 (544) 9 (489)

10 (399) 11 12 13 14 15 (448) 16 17 18 19 (208)

20 21 22 23 24 25 (547) 26 27 28 29

30 (378) 31 (283) 32 33 34 35 (490) 36 (499) 37 38 (500) 39

40 (549) 41 (209) 42 43 44 (210) 45 46 47 (486) 48 (487) 49 (489)

50 51 52 53 54 55 56 (395) 57 58 59 (387)

60 61 62 (474) 63 64 65 (473) 66 67 (219) 68 (396) 69 (220)

70 (373) 71 (306) 72 (353) 73 (394) 74 (333) 75 (351) 76 (377) 77 (391) 78 (401) 79 (380)

80 (388) 81 82 (354) 83 (334) 84 (307) 85 (201) 86 (384) 87 88 89

90 91 92 93 94 95 96 (295) 97 (382) 98 99 100 (345).

 

Csepeli gyorsvasút (389)

Ráckevi HÉV (400)

Fogaskerekű vasút (299)

 

XI. kerületi villamosok (512)

A zugligeti villamos.

 

BUDAPEST 2004.

Előzmény: BUDAPEST 2004 (638)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.26 0 0 639

A 87-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE ?-TÓL NAPJAINKIG:

 

?

Elindult a 87-es autóbusz Kosztolányi Dezső tér és Mechanikai Művek között; valamint a 87A jelzésű autóbusz Kosztolányi Dezső tér és Kamaraerdő között.

/Ezen a vonalon korábban számos busz közlekedett, mint például a 27-es, a 40A. A 87-es és a 87A autóbusz az 1970-es évek elején már ezen az útvonalon közlekedett./

 

?

87B jelzéssel Kosztolányi Dezső tér és VÁV között közlekedtek az autóbuszok.

 

?

A 87B jelzésű autóbuszjárat megszűnt.

/Ez a járat csak repűlőtéren megrendezett rendezvény napján közlekedett./

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

Előzmény: ARIBOY (635)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.26 0 0 638

EBBEN A TOPICBAN OLVASHATÓ

NÉHÁNY BUDAPESTI TÖMEGKÖZLEKEDÉSI JÁRAT

KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE IS

Az adatok

88-as autóbusz,

18-as villamos

történetével bővültek!

 

Az adatok száma eddig: 132.

 

Autóbuszok:

A történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a gyorsjáratok is találhatók!
(Pl.: 55gy => 55; 101 => 1; 47A => 47)

 

1 2 (47) 3 (255) 4 (375) 5 (106) 6 (524) 7 (347) 8 (107) 9 (520) 10 (546)

11 12 (133) 13 (471) 14 (138) 15 (302) 16 (383) 17 18 19 (332) 20 (166)

21 22 23 24 (222) 25 (121) 26 (517) 27 (245) 28 (320) 29 (376) 30 (73)

31 32 (444) 33 (136) 34 (548) 35 36 37 (505) 38 (515) 39 (42) 40 (53)

41 (198) 42 (379) 43 (70) 44 (535) 45 (445) 46 (446) 47 (200) 48 (202) 49 50

51 52 (36) 53 (242) 54 (33) 55 (104) 56 (392) 57 58 59 (350) 60 (431)

61 (536) 62 (279) 63 (197) 64 65 66 (247) 67 (291) 68 (372) 69 (59) 70 (475)

71 72 73 74 75 76 77 (43) 78 79 (250) 80 (393)

81 (335) 82 83 84 (342) 85 86 (204) 87 88 89 (534) 90

91 92 (251) 93 (199) 94 (203) 95 (397) 96 (533) 97 98 99 (79) 100.

 

Villamosok és trolibuszok:

A történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a trolibuszok is találhatók!
(Pl.: 16A => 16; 29Y => 29; 72 troli => 72)

 

1 (96) 2 3 (472) 4 5 (385) 6 (390) 7 8 (544) 9 (489) 10 (399)

11 (23) 12 13 14 15 (448) 16 (27) 17 (38) 18 19 (208) 20

21 (29) 22 (109) 23 24 25 (547) 26 27 28 29 30 (378)

31 (283) 32 (110) 33 34 (112) 35 (490) 36 (499) 37 38 (500) 39 (113) 40 (549)

41 (209) 42 43 (132) 44 (210) 45 (135) 46 47 (486) 48 (487) 49 (489) 50

51 52 53 54 55 56 (395) 57 (114) 58 (30) 59 (387) 60

61 62 (474) 63 64 65 (473) 66 67 (219) 68 (396) 69 (220) 70 (373)

71 (306) 72 (353) 73 (394) 74 (333) 75 (351) 76 (377) 77 (391) 78 (401) 79 (380) 80 (388)

81 (146) 82 (354) 83 (334) 84 (307) 85 (201) 86 (384) 87 88 89 90

91 92 93 94 95 96 (295) 97 (382) 98 99 100 (345).

 

Csepeli gyorsvasút (389)

Ráckevi HÉV (400)

Fogaskerekű vasút (299)

 

XI. kerületi villamosok (512).

 

BUDAPEST 2004.

Előzmény: BPO-700 (550)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.26 0 0 637
Előzmény: fiú12év (636)
fiú12év Creative Commons License 2005.02.26 0 0 636

A 43-as busz történetéről valaki tud valamit?

 

ARIBOY Creative Commons License 2005.02.25 0 0 635
Budapest 2004:A 87-es busz közlekedés története érdekelne!
Előzmény: BUDAPEST 2004 (629)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.25 0 0 634

Kösz, de az is fel van tüntetve! Lemaradt a kijelőlés...

A 118-ast direkte nem irtam be, bár be tehettem volna...

Előzmény: dorysboy (633)
dorysboy Creative Commons License 2005.02.24 0 0 633

Hozzáteszem:

2005. február 1.

18-as viszonylat: Szt. János kórház - Savolya park

118-as viszonylat: Budagyöngye - Albertfalva kitérő (betétjárat)

(honos kocsiszínek: Szépilona, Budafok)

Előzmény: BUDAPEST 2004 (608)
Blöky Creative Commons License 2005.02.21 0 0 632

"Ezen a vonalon korábban 140Y jelzéssel közlekedtek az autóbuszok"

 

Ez gyorsjárat volt?

Előzmény: BUDAPEST 2004 (629)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.21 0 0 631

Nagyon szívesen!

 

Előzmény: UV pót (630)
UV pót Creative Commons License 2005.02.21 0 0 630
Ezer hála!
UVP
Előzmény: BUDAPEST 2004 (629)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.21 0 0 629

A 88-AS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1963-TÓL NAPJAINKIG:

 

1963.08.01.

Elindult a 88-as autóbusz Budaörs, MÁV-állomás és Törökbálint, Munkácsy Mihály utca között.

/Ezen a vonalon korábban 140Y jelzéssel közlekedtek az autóbuszok./

 

?

~ A 88-as autóbuszok Kamaraerdő és Törökbálint, Munkácsy Mihály utca között közlekedtek;

~ A 88A jelzésű autóbuszok Budaörs, 41-es villamos vá. és Törökbálint, Munkácsy Mihály utca között közlekedtek.

 

?

A 88A jelzésű autóbuszjárat megszűnt.

 

1976.11.12.

88Y jelzéssel Törökbálint, Munkácsy Mihály utca és Újliget, Márta utca között közlekedtek az autóbuszok.

 

1977.01.01.

A 88Y jelzésű autóbuszjárat viszonylatjelzése 188-as jelzésre módosult.

 

1995.02.28.

A 188-as autóbuszjárat - járműkihasználatlanság miatt - megszűnt.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

Előzmény: UV pót (620)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.20 0 0 628

De.

bocsi.

Pedig jártam is rajta "átszerelőként"

 

Hiába a memória..........hová is tettem a cavintont ?

Előzmény: BLASIUS (627)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!