Keresés

Részletes keresés

Blöky Creative Commons License 2004.06.30 0 0 563
116: itt 2 dolog keveredik. 1) A 80-as évek elején volt egy "V" járat, Clark Ádám tér - szerpentin - Budavári palota útvonalon. Ez valóban Ik211-essel járt. Az 1985-ös "díjszabásreform" után 116-os jelzést kapot, mert megszűnt rajta a díjszabási korlátozás (ugyanekkor lett pl. a "H" beolvasztva a 65-ösbe). Pár évvel később a járat elhalt. 2) Néhány évvel később a Márc. 15. tér - Erzsébet híd - Dísz tér, de a 90-es évek közepén ez is megszűnt. OFF Tudja valaki, h ebben az újfazonú fórumban hogy lehet dőlt betűt felsőindexet stb. csinálni? Alapmódban nincs hozzá menü & eszközsor, ha pedig akár a Szerkeszt, vagy a Kód linkra kattintok, az a válsz jön vissza, h "Nincs ilyen lap". Ha szögletes zárójelpárt írok a szövegbe, akkor meg [u]ez[/u] lesz.
BPO-700 Creative Commons License 2004.06.29 0 0 562

A #383 hozzászólásban olvashatsz erről a járatról!

 

BPO-700

Előzmény: ARIBOY (561)
ARIBOY Creative Commons License 2004.06.29 0 0 561

A http://www.bkae.hu/~voni/valtozas/tab89.htm weboldal szerint a 116-os autóbusz 1989-től járt a Budai Várhoz,.Mégpedig a Március 15.térről indult és a Disz térig járt,körforgalomba.Azelőtt a Moszkva tértől járt az Irányi utcáig.

Hogy mikor szünt meg a 116-os járat ,nem tudom

Üdv:ARIBOY

Előzmény: Bgute (560)
Bgute Creative Commons License 2004.06.29 0 0 560
"...a 116-os busz a 80' as évek elején állítólag a Clark ádám térről ment fel valahogy a Budavári palotába (asszem a Nemzeti Gallériához). Milyen útvonalon?"

A Sikló melletti szerpentines úton ment fel. Pill nem tudom az utca nevét.

"Milyen sűrűséggel járt"
Erről nincs információm.

"...milyen tipus volt..."
Ha jól tudom Ik211.  -> Erről nincs valakinek egy fotója?

Előzmény: BPO-700 (540)
BPO-700 Creative Commons License 2004.06.27 0 0 559
Akkor találkozunk az ÚJ INDEX FÓRUM-ban! Addig is sziasztok és jó böngészést az ebben a topicban fellelhető néhány vonalnak a történeteiben!

Sziasztok! BPO-700

Előzmény: BPO-700 (557)
ARIBOY Creative Commons License 2004.06.27 0 0 558
Bizony már csak 18 perc van,és leáll ez a régi fórum!Holnap meg elindul az ÚJ!
Üdv:mindenkinek!
Előzmény: BPO-700 (557)
BPO-700 Creative Commons License 2004.06.27 0 0 557
Leáll a Fórum éjszakára!"

"...27-én, vasárnap délután öt órától már senki sem szólhat hozzá a régi Fórumban,...28-án, hétfő délelőtt elindul az Index új Fóruma."

ARIBOY Creative Commons License 2004.06.26 0 0 556
Kedves BPO-700!

Igy igaz 1972-től 1977-ig villamospótló busz járt a 25-ös villamoshelyett.
ÜDV:ARIBOY

Előzmény: BPO-700 (547)
ARIBOY Creative Commons License 2004.06.26 0 0 555
Sziasztok!

A 64-es villamosról itt is olvashattok:http://www.tar.hu/frameset.phtml?path=/jhoward/foto/20000408/ex64.htm
Üdv:mindenkinek!

BPO-700 Creative Commons License 2004.06.25 0 0 554
Köszönöm!
Előzmény: Blöky (553)
Blöky Creative Commons License 2004.06.25 0 0 553
Igen, 1910-ben.
Sőt, kihagytam hogy pár évvel utána megszűnt a körforgalmi jelleg, oda-vissza a Halleren járt, a Vágóhídig.
Előzmény: BPO-700 (552)
BPO-700 Creative Commons License 2004.06.25 0 0 552
"25-ös a viszonylatszámozás bevezetésekor"
Azaz 1910-ben?

"1972.11.01-től villamospótló autóbuszok közlekedtek."
Most hogy írod...tényleg!!!! Valóban pótlóbusz volt 25V jelzéssel...

Mindazonáltal köszönöm a kiegészítő, pontosító adatokat! Az adataimban javítva lesznek!

Üdv: BPO-700

Előzmény: Blöky (551)
Blöky Creative Commons License 2004.06.25 0 0 551
25-ös a viszonylatszámozás bevezetésekor:
Városliget - Damjanich u. - Rottenbiller u. - Orczy út - Haller u. - Soroksári út - Lónyay u. - Múzeum krt. - Rákóczi út - Thököly út - Aréna út - Városliget, körforgalom.
Ellenirányban a 27-es közlekedett.

"1930-as évek végén
A 25-ös villamosok Állatkert – Thököly út – Fiumei út – Orczy út – Nagyvárad tér útvonalon közlekedtek."

Tudtommal végig, az Ajtósi Dürer sori vonal megszűntetéséig arra járt a 25-ös. Utána viszont már nem ment az Állatkertig, hanem
Városliget - Aréna út - Thököly út - stb. - Nagyvárad tér

"1970.
A 25-ös villamosok immár Állatkert – Hermina út – Thököly út útvonalon közlekedtek"

A visszavágás már 1968-ban megtörtént.

1972.11.01-től villamospótló autóbuszok közlekedtek.

Előzmény: BPO-700 (547)
BPO-700 Creative Commons License 2004.06.24 0 0 550
EBBEN A TOPICBAN OLVASHATÓ NÉHÁNY KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNET IS (ZÁRÓJELBEN A HOZZÁSZÓLÁS SZÁMA)

Az adatok 10-es, 34-es autóbuszok, illetve 8-as, 25-ös, 40-es villamosok történetével bővültek!

Az adatok száma eddig: 131.

Autóbuszok esetében a történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a gyorsjáratok is találhatók!
(Pl.: 55gy => 55; 101 => 1; 47A => 47)/

1 (20); 2 (47); 3 (255); 4 (375); 5 (106); 6 (524); 7 (347); 8 (107); 9 (520);
10 (546); 12 (133); 13 (471); 14 (138); 15 (302); 16 (383); 19 (332);
20 (166); 24 (222); 25 (121); 26 (517); 27 (245); 28 (320); 29 (376);
30 (73); 31 (7); 32 (444); 33 (136); 34 (548); 37 (505); 38 (515); 39 (42);
40 (53); 41 (198); 42 (379); 43 (70); 44 (535); 45 (445); 46 (446); 47 (200); 48 (202);
52 (36); 53 (242); 54 (33); 55 (104); 56 (392); 59 (350);
60 (431); 61 (536); 62 (279); 63 (197); 66 (247); 67 (291); 68 (372); 69 (59);
70 (475); 73 (9); 77 (43); 79 (250);
80 (393); 81 (335); 84 (342); 86 (204); 89 (534);
92 (251); 93 (199); 94 (203); 95 (397); 96 (533); 99 (79).

Villamosok és trolibuszok esetében a történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a trolibuszok is találhatók!
(Pl.: 16A => 16; 29Y => 29; 72 troli => 72)/

1 (96); 3 (472); 5 (385); 6 (390); 7 (22); 8 (544); 9 (489);
10 (399); 11 (23); 15 (448); 16 (27); 17 (38); 18 (282); 19 (208);
21 (29); 22 (109); 25 (547);
30 (378); 31 (283); 32 (110); 34 (112); 35 (490); 36 (499); 38 (500); 39 (113);
40 (549); 41 (209); 43 (132); 44 (210); 45 (135); 47 (486); 48 (487); 49 (489);
56 (395); 57 (114); 58 (30); 59 (387);
62 (474); 65 (473); 67 (219); 68 (396); 69 (220);
70 (373); 71 (306); 72 (353); 73 (394); 74 (333); 75 (351); 76 (377); 77 (391); 78 (401); 79 (380);
80 (388); 81 (146); 82 (354); 83 (334); 84 (307); 85 (201); 86 (384);
96 (295); 97 (382); 100 (345).

Csepeli gyorsvasút (389);
Ráckevi HÉV (400);
Fogaskerekű vasút (299).

XI. kerületi villamosok (512).

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (538)
BPO-700 Creative Commons License 2004.06.24 0 0 549
A 40-ES VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1912-TŐL NAPJAINKIG (1975.):

1912.
A 40-es villamosok Rókus Kórház – Népliget útvonalon, időszakos jelleggel közlekedtek.

1913.
A 40-es villamosok immár Rókus Kórház – Népliget – Ferencvárosi pályaudvar útvonalon közlekedtek.

?
A 40-es villamosjárat megszűnt.

1920-as évek végén
A 40-es villamosok Kispest, Gyár utca – Szent Imre herceg utca – Üllői út – Szent István Kórház útvonalon közlekedtek.

1944.09.26.
A 40-es villamosjárat – Budapest ostroma miatt – megszűnt.

1945.04.21.
A 40A jelzésű villamosok Nagyvárad tér és Kispest, Határ út között közlekedtek.

1945.05.20.
A 40A jelzésű villamosjárat megszűnt.
/Ezen a vonalon 42-es villamosok közlekedtek tovább./

1947.08.02.
A 40-es villamosok ezúttal Pestszentlőrinc, Béke tér és Pestszentimre, Deák Ferenc utca között, egyvágányon közlekedtek.

1955.11.08.
A 40-es villamosok immár Pestszentimre, Vasút utcáig közlekedtek.

1975.08.04.
Az egyvágányú 40-es villamosjárat – a megnövekedett utasforgalom miatt – megszűnt.
/ótlására 93Y jelzésű autóbusz közlekedett tovább./

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

BPO-700 Creative Commons License 2004.06.24 0 0 548
A 34-ES AUTÓBUSZ KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1948-TÓL NAPJAINKIG:

1948.05.31.
A 34-es autóbuszok Óbuda, Miklós utca és Római part (Emőd utca) között közlekedtek.
/Nyári időszakban az autóbuszok Pünkösdfürdőig közlekedtek./

1950-es évek végén
Az alábbi forgalmi változások történtek:
--- A 34-es autóbuszok Óbuda, Miklós utca és Pünkösdfürdő között közlekedtek;
--- A 34A jelzésű autóbuszok Óbuda, Miklós utca és Nimród utca között, fürdőidényben közlekedtek.
/A 34A jelzésű autóbuszjárat megszűntetésének időpontja ismeretlen./

1961.06.15.
34Y jelzéssel Óbuda, Miklós utca és Béke strand között közlekedtek az autóbuszok.

1965. körül
134-es jelzéssel gyorsjárat közlekedett.
/Sajnos a két végpontja ismeretlen, annyi bizonyos, hogy nyári hónapokban, szabadnapokon közlekedett./

?
A 134-es gyorsjárat megszűnt.

1972.12.23.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 34-es autóbuszok Római fürdő és Békásmegyer, Üdülőpart között közlekedtek;
--- A 34Y jelzésű autóbuszok Óbuda, Korvin Ottó tér és Emőd utca között közlekedtek.

1977.01.01.
A 34Y jelzésű autóbuszjárat viszonylatjelzését 134-es jelzésre módosították.

1992.05.01.
Az alábbi forgalmi változások történtek:
--- A 34-es autóbuszok Óbuda, Szentlélek tér és Békásmegyer, Újmegyeri tér között közlekedtek;
--- A 134-es autóbuszjárat megszűnt.

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

BPO-700 Creative Commons License 2004.06.24 0 0 547
A 25-ÖS VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1920-AS ÉVEK VÉGÉTŐL NAPJAINKIG (1977):

1920-as évek végén
A 25-ös villamosok Állatkert – Ajtósi Dürer sor – Thököly út – Fiumei út – Gr. Haller utca – Közvágóhíd útvonalon közlekedtek.

1930-as évek végén
A 25-ös villamosok Állatkert – Thököly út – Fiumei út – Orczy út – Nagyvárad tér útvonalon közlekedtek.

1944.09.26.
A 25-ös villamosjárat – Budapest ostroma miatt – megszűnt.

1947.05.07.
A 25-ös villamosok Állatkert – Hermina út – Thököly út – Baross tér útvonalon közlekedtek.

1955.
A 25-ös villamosok ismét Állatkert – Thököly út – Fiumei út – Orczy út – Nagyvárad tér útvonalon közlekedtek.

1956.
A 25-ös villamosok immár Állatkert – Hermina út – Thököly út útvonalon közlekedtek.

1957.
A 25-ös villamosok Állatkert – Hermina út – Thököly út – Keleti pályaudvar útvonalon közlekedtek.

1959.11.21.
A 25-ös villamosok ismét Állatkert – Thököly út – Fiumei út – Orczy út – Nagyvárad tér útvonalon közlekedtek.

1970.
A 25-ös villamosok immár Állatkert – Hermina út – Thököly út útvonalon közlekedtek.

1977.05.01.
A 25-ös villamosjárat megszűnt.
/Pótlására 72-es trolibusz közlekedett tovább./

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

BPO-700 Creative Commons License 2004.06.24 0 0 546
A 10-es autóbusz-család közlekedés története 1928-tól napjainkig (2000):

1928.03.02.
A 10-es autóbuszok Gellért tér és Hengermalom út között közlekedtek, Budafoki úton át.

1936.11.30.
A 10-es autóbuszok Gellért tér – Budafoki út – Andor utca útvonalon közlekedtek.

1944.02.19.
A 10-es autóbuszjárat – gumiabroncs-, és gázolaj hiány miatt – megszűnt.

1947.09.16.
A 10-es autóbuszok ismét Gellért tér – Budafoki út – Andor utca útvonalon közlekedtek.

1948.05.24.
A 10-es autóbuszok immár Móricz Zsigmond körtér és Andor utca között közlekedtek.

1951.
A 10-es autóbuszok Móricz Zsigmond körtér és Galvani utca között közlekedtek.

1956.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 10-es autóbuszok Móricz Zsigmond körtér és Albertfalva, Vegyész utca között közlekedtek;
--- A 10A jelzésű autóbuszok Móricz Zsigmond körtér és Galvani utca között közlekedtek.

1961.
A 10B jelzésű autóbuszok Móricz Zsigmond körtér és Kelenföldi textilgyár között közlekedtek.

1960-as évek első felében
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 10A jelzésű autóbuszok Móricz Zsigmond körtér és Hunyadi János út között közlekedtek;
--- A 10B jelzésű autóbuszok Móricz Zsigmond körtér és Galvani utca között közlekedtek;
--- A 10C jelzésű autóbuszok Móricz Zsigmond körtér és Kelenföldi textilgyár között közlekedtek.

1972.02.13.
A 10B és a 10C jelzésű autóbuszjáratok megszűntek.

1974.01.02.
A 10Y jelzésű autóbuszok Móricz Zsigmond körtér – Budafoki út – 4. sz. Házgyár útvonalon közlekedtek.

1977.01.01.
A 10Y jelzésű autóbuszjárat viszonylatjelzését 110-es jelzésre módosították.

1984.04.02.
A 10A jelzésű autóbuszok Móricz Zsigmon körtér és Budafok, Varga Jenő (Városház) tér között közlekedtek.

1987.10.01.
A 110-es autóbuszok közlekedése – a 4. sz. Házgyár leállása miatt – szünetelt.

1987.11.012.
Ismét közlekedtek a 110-es autóbuszok.

1995.05.12.
A 10A jelzésű autóbuszjárat megszűnt.

1995.06.30.
A 110-es autóbuszjárat megszűnt.
/Pótlására „SZIK különjárat”
elnevezésű különjárat közlekedett. (SZIK = Szövetkezeti Ipari Központ)/

2000.04.30.
A 10-es autóbuszjárat – 72 év után – megszűnt.

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

BPO-700 Creative Commons License 2004.06.24 0 0 545
A 8-AS VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1900-TÓL NAPJAINKIG (1980):
Előzmény: BPO-700 (544)
BPO-700 Creative Commons License 2004.06.24 0 0 544
A 8-AS VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1900-TÓL NAPJAINKIG (1985):

1900.10.20.
Megindult a villamosközlekedés Akadémia – Viadukt – Petőfi tér útvonalon.

1903.10.14.
A villamosok az új dunaparti vágányon az Eskü térig közlekedtek.

1910.
A vonal 8-as jelzést kapott és Városliget – Podmaniczky út – Akadémia útvonalon közlekedett.

1920-as évek végén
A 8-as villamosok Városliget – Podmaniczky út – pesti Dunapart – Vámház körút – Lónyai út – Soroksári út – Közvágóhíd útvonalon közlekedtek.

1930-as évek végén
A 8-as villamosok Városliget – Podmaniczky út – pesti Dunapart – Eskü tér útvonalon közlekedtek.

1944.09.26.
A 8-as villamosjárat – Budapest ostroma miatt – megszűnt.

1947.05.12.
A 8-as villamosok Városliget – Dózsa György út – Podmaniczky út – Nyugati pályaudvar útvonalon közlekedtek.

1948.08.01.
A 8-as villamosok immár Városliget – Podmaniczky út – Báthory utca – Kossuth Lajos tér útvonalon közlekedtek.

1952.10.25.
A 8-as villamosjárat megszűnt.
/A vonal egyik szakaszán 21-es, illetve a 23-as villamosok közlekedtek tovább./

1955.05.16.
A 8-as villamosok Újpest, István tér – Baross utca – Megyeri út útvonalon közlekedtek.
/Az egyvágányú vonalon a villamosok 14 perc alatt tették meg a távot./

1980.12.31.
A 8-as villamosjárat – 80 évi üzem után – megszűnt.
/Pótlására 147-es autóbusz közlekedett tovább./

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Blöky Creative Commons License 2004.06.23 0 0 543
Én is a tieidet!
Előzmény: BPO-700 (542)
BPO-700 Creative Commons License 2004.06.23 0 0 542
Köszönöm a kiegészítő pontosítást!
Előzmény: Blöky (541)
Blöky Creative Commons License 2004.06.23 0 0 541
A 89A jelzésű autóbusz éjszakai órákban – a főváros harmadik éjszakai járataként – Rudas fürdőig közlekedett!
***
1977.01.01.
Az alábbi forgalmi változás történt:
...
--- A 89A jelzésű „éjszakai” autóbuszjárat közlekedésében nem történt változás

Ha már szóbakerült az éjszakai busz, hozzá teszem h "ez így ebben a formában nem igaz" :)

1976 januárjában megszűnt az éjszaka is közlekedő 68-as villamosjárat, ezért pótlására a 89A-t meghosszabbították Thököly út - Nagy Lajos király útja - Örs vezér tere útvonalon.
1977.1.1-én ennek jelzése 78-ra módosult.

Előzmény: BPO-700 (534)
BPO-700 Creative Commons License 2004.06.23 0 0 540
"...a 116-os busz a 80' as évek elején állítólag a Clark ádám térről ment fel valahogy a Budavári palotába (asszem a Nemzeti Gallériához). Milyen útvonalon?"

A Sikló melletti szerpentines úton ment fel. Pill nem tudom az utca nevét.

"Milyen sűrűséggel járt"
Erről nincs információm.

"...milyen tipus volt..."
Ha jól tudom Ik211.

"...mi volt a két végállomása..."
Clark Ádám tér - Budai Vár, Szent György tér

"...és miért szünt meg?"
1985.02.01.
A 116-os autóbuszok Clark Ádám tér és Szent György tér között közlekedtek.
/Ezen a vonalon korábban „V” jelzéssel közlekedtek az autóbuszok./

1986.06.03.
A 116-os autóbuszjárat – a SIKLÓ üzembehelyezése miatt – megszűnt.

Előzmény: tweety83 (539)
tweety83 Creative Commons License 2004.06.23 0 0 539
Szia!

Engem olyan érdekelne hogy a 116-os busz a
80' as évek elején állítólag a Clark ádám térről ment fel valahogy a Budavári palotába (asszem a Nemzeti Gallériához). Milyen útvonalon? Milyen sűrűséggel járt, milyen tipus volt, mi volt a két végállomása és miért szünt meg?

BPO-700 Creative Commons License 2004.06.23 0 0 538
EBBEN A TOPICBAN OLVASHATÓ NÉHÁNY KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNET IS (ZÁRÓJELBEN A HOZZÁSZÓLÁS SZÁMA)

Az adatok 6-os, 9-es, 26-os, 38-as, 89-es, 96-os autóbuszok illetve a XI. kerületben közlekedett villamosok történetével, valamint a 44-es (535) és a 61-es (536) autóbuszok kiegészítő adataival bővültek!

Az adatok száma eddig: 126.

Autóbuszok esetében a történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a gyorsjáratok is találhatók!
(Pl.: 55gy => 55; 101 => 1; 47A => 47)/

1 (20); 2 (47); 3 (255); 4 (375); 5 (106); 6 (524); 7 (347); 8 (107); 9 (520);
12 (133); 13 (471); 14 (138); 15 (302); 16 (383); 19 (332);
20 (166); 24 (222); 25 (121); 26 (517); 27 (245); 28 (320); 29 (376);
30 (73); 31 (7); 32 (444); 33 (136); 37 (505); 38 (515); 39 (42);
40 (53); 41 (198); 42 (379); 43 (70); 44 (148); 45 (445); 46 (446); 47 (200); 48 (202);
52 (36); 53 (242); 54 (33); 55 (104); 56 (392); 59 (350);
60 (431); 61 (278); 62 (279); 63 (197); 66 (247); 67 (291); 68 (372); 69 (59);
70 (475); 73 (9); 77 (43); 79 (250);
80 (393); 81 (335); 84 (342); 86 (204); 89 (534);
92 (251); 93 (199); 94 (203); 95 (397); 96 (533); 99 (79).

Villamosok és trolibuszok esetében a történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a trolibuszok is találhatók!
(Pl.: 16A => 16; 29Y => 29; 72 troli => 72)/

1 (96); 3 (472); 5 (385); 6 (390); 7 (22); 9 (489);
10 (399); 11 (23); 15 (448); 16 (27); 17 (38); 18 (282); 19 (208);
21 (29); 22 (109);
30 (378); 31 (283); 32 (110); 34 (112); 35 (490); 36 (499); 38 (500); 39 (113);
41 (209); 43 (132); 44 (210); 45 (135); 47 (486); 48 (487); 49 (489);
56 (395); 57 (114); 58 (30); 59 (387);
62 (474); 65 (473); 67 (219); 68 (396); 69 (220);
70 (373); 71 (306); 72 (353); 73 (394); 74 (333); 75 (351); 76 (377); 77 (391); 78 (401); 79 (380);
80 (388); 81 (146); 82 (354); 83 (334); 84 (307); 85 (201); 86 (384);
96 (295); 97 (382); 100 (345).

Csepeli gyorsvasút (389);
Ráckevi HÉV (400);
Fogaskerekű vasút (299).

XI. kerületi villamosok (512).

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (537)
BPO-700 Creative Commons License 2004.06.23 0 0 537
EBBEN A TOPICBAN OLVASHATÓ NÉHÁNY KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNET IS (ZÁRÓJELBEN A HOZZÁSZÓLÁS SZÁMA)

Az adatok 6-os, 9-es, 26-os, 38-as, 89-es, 96-os autóbuszok illetve a XI. kerületben közlekedett villamosok történetével, valamint a 44-es és a 61-es autóbuszok kiegészítő adataival bővültek!

Az adatok száma eddig: 126.

Autóbuszok esetében a történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a gyorsjáratok is találhatók!
(Pl.: 55gy => 55; 101 => 1; 47A => 47)/

1 (20); 2 (47); 3 (255); 4 (375); 5 (106); 6 (524); 7 (347); 8 (107); 9 (520);
12 (133); 13 (471); 14 (138); 15 (302); 16 (383); 19 (332);
20 (166); 24 (222); 25 (121); 26 (517); 27 (245); 28 (320); 29 (376);
30 (73); 31 (7); 32 (444); 33 (136); 37 (505); 38 (515); 39 (42);
40 (53); 41 (198); 42 (379); 43 (70); 44 (148); 45 (445); 46 (446); 47 (200); 48 (202);
52 (36); 53 (242); 54 (33); 55 (104); 56 (392); 59 (350);
60 (431); 61 (278); 62 (279); 63 (197); 66 (247); 67 (291); 68 (372); 69 (59);
70 (475); 73 (9); 77 (43); 79 (250);
80 (393); 81 (335); 84 (342); 86 (204); 89 (534);
92 (251); 93 (199); 94 (203); 95 (397); 96 (533); 99 (79).

Villamosok és trolibuszok esetében a történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a trolibuszok is találhatók!
(Pl.: 16A => 16; 29Y => 29; 72 troli => 72)/

1 (96); 3 (472); 5 (385); 6 (390); 7 (22); 9 (489);
10 (399); 11 (23); 15 (448); 16 (27); 17 (38); 18 (282); 19 (208);
21 (29); 22 (109);
30 (378); 31 (283); 32 (110); 34 (112); 35 (490); 36 (499); 38 (500); 39 (113);
41 (209); 43 (132); 44 (210); 45 (135); 47 (486); 48 (487); 49 (489);
56 (395); 57 (114); 58 (30); 59 (387);
62 (474); 65 (473); 67 (219); 68 (396); 69 (220);
70 (373); 71 (306); 72 (353); 73 (394); 74 (333); 75 (351); 76 (377); 77 (391); 78 (401); 79 (380);
80 (388); 81 (146); 82 (354); 83 (334); 84 (307); 85 (201); 86 (384);
96 (295); 97 (382); 100 (345).

Csepeli gyorsvasút (389);
Ráckevi HÉV (400);
Fogaskerekű vasút (299).

XI. kerületi villamosok (512).

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (507)
BPO-700 Creative Commons License 2004.06.23 0 0 536
Kiegészítés:

2004.06.19.
161E jelzéssel új expresszjárat közlekedik Blaha Lujza tér és Rákoskeresztúr, Városközpont között.
/Az autóbuszok a 2-es metró felújításának ideje alatt közlekedik meghosszabbított útvonalon, mely Blaha Lujza tér felé az Örs vezér terét nem érinti!/

Előzmény: BPO-700 (278)
BPO-700 Creative Commons License 2004.06.23 0 0 535
Kiegészítés:

2004.06.19.
A 144gy autóbuszok Blaha Lujza tér és Centenáriumi lakótelep között közlekedtek.
/Az autóbuszok a 2-es metró felújításának ideje alatt közlekedik meghosszabbított útvonalon, mely az Örs vezér terét nem érinti!/

Előzmény: BPO-700 (148)
BPO-700 Creative Commons License 2004.06.23 0 0 534
A 89-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1964-TŐL NAPJAINKIG (1994.):

1964.11.21.
A 89-es autóbusz Aszódi utca – Józsefváros – Rákóczi út – Erzsébet híd – Naphegy tér útvonalon közlekedett.
/Ezen a vonalon korábban mikrobuszok közlekedtek!/

1972.12.23.
A 89A jelzésű autóbuszok Baross tér, Keleti pályaudvar – Erzsébet híd – Mikó utca útvonalon közlekedtek.
/A járat a megszűnt 44-es villamos pótlására indult be!/

***
FIGYELEM!
A 89A jelzésű autóbusz éjszakai órákban – a főváros harmadik éjszakai járataként – Rudas fürdőig közlekedett!
***

1977.01.01.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 89-es autóbuszok Népszínház utca (Blaha Lujza tér) és Aszódi utca között közlekedtek;
--- A 89A jelzésű „nappali” autóbuszjárat viszonylatjelzése 78-as jelzésre módosult;
--- A 89A jelzéssel (új útvonalon!) Nagyvárad tér és Aszódi utca között közlekedtek;
--- A 89A jelzésű „éjszakai” autóbuszjárat közlekedésében nem történt változás.

1980.03.30.
Az alábbi forgalmi változások történtek:
--- A 89-es autóbuszok Népszínház utca (Blaha Lujza tér) és Nagyvárad tér között közlekedtek;
--- A 89A jelzésű „nappali” autóbuszjárat megszűnt;
--- A 189-es autóbuszok Aszódi utca – Ecseri út, metróállomás – Táblás utca útvonalon közlekedtek;
--- A 189A jelzésű autóbuszok Aszódi utca – Ecseri út, metróállomás – Lobogó utca útvonalon közlekedtek.

?
A 189-es és a 189A jelzésű autóbuszjárat megszűnt.

1988.05.16.
A 89-es autóbusz útvonala Nagyvárad tér környékén módosult: …Diószeghy Sámuel utca – Elnök utca – Bláthy Ottó utca – Üllői út – Korányi Sándor utca – Diószeghy Sámuel utca…

1994.10.03.
A 89-es autóbuszjárat – járműkihasználatlanság miatt – megszűnt.

***

Akinek pontosabb adata van, kérem írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: Blöky (532)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!