Keresés

Részletes keresés

próba nick Creative Commons License 2004.02.22 0 0 503

A bp-i tömegközlekedés jelene. :)

sz Creative Commons License 2004.02.22 0 0 502
ezt elnyomtad :D
Előzmény: próba nick (501)
próba nick Creative Commons License 2004.02.22 0 0 501
BPO-700 Creative Commons License 2004.02.22 0 0 500
A 38-AS VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1912-TŐL NAPJAINKIG (1970):

1912.
A 38-as villamosok - időszakos jelleggel - Rókus Kórház - Salgótarjáni utca - Ferenc József laktanya útvonalon közlekedtek.

1913.
A 38-as villamosok immár rendszeres menetrend szerint közlekedtek.

1914.07.
A 38-as villamosjárat megszűnt.

1920-as évek végén
A 38-as villamosok ismét Rókus Kórház - Salgótarjáni utca - Ferenc József laktanya útvonalon közlekedtek.

1944.09.27.
A 38-as villamosok Orczy tér - Salgótarjáni út - Ferenc József laktanya útvonalon közlekedtek.

1944.11.18.
A 38-as villamosjárat - Budapest ostroma miatt - megszűnt.

1945.05.26.
A 38-as villamosok Corvin Áruház és Bajcsy Zsilinszky laktanya között közlekedtek.

1949.05.18.
A 38-as villamosok Népszínház utca és Bajcsy Zsilinszky laktanya között közlekedtek.

1970.04.02.
A 38-as villamosjárat - a Kelet-Nyugati metró átadásával egyidejűleg - megszűnt.

---

Akinek pontosabb adada van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: ARIBOY (496)
BPO-700 Creative Commons License 2004.02.22 0 0 499
A 36-OS VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1912-TÓL NAPJAINKIG (1994):

1912.01.01.
A 36-os villamosok Eskű tér és Kőbánya, Kápolna tér között közlekedtek.

1920-as évek végén
A 36-os villamosok Rókus Kórház - Salgótarjáni utca - Kápolna tér útvonalon közlekedtek.

1944.09.05.
A 36-os villamosok Baross tér és Kápolna tér között közlekedtek.

1944.09.27.
A 36-os villamosok Orczy tér - Salgótarjáni út - Kápolna tér útvonalon közlekedtek.

1944.11.18.
A 36-os villamosjárat - Budapest ostroma miatt - megszűnt.

1945.04.30.
A 36-os villamosok Corvin Áruház és Kápolna tér között közlekedtek.

1949.05.18.
A 36-os villamosok Népszínház utca és Kápolna tér között közlekedtek.

1954.02.10.
A 36A jelzésű villamosok Orczy tér és Kápolna tér között közlekedtek.

1955.
A 36A jelzésű villamosjárat megszűnt.

1956.
A 36-os villamosok közlekedése - az '56-os harci események miatt - szünetelt.

1957.01.04.
Ismét közlekedtek a 36-os villamosok Népszínház utca és Kápolna tér között.

1960.06.16.
A 36-os villamosok ismét Baross tér és Kápolna tér között közlekedtek.

1968.08.06.
A 36-os villamosok Festetich Gy. utca és Kápolna tér között közlekedtek.

1994.08.31.
A 36-os villamosjárat - takarékossági okok miatt - megszűnt.

---

Akinek pontosabb adada van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: ARIBOY (496)
ARIBOY Creative Commons License 2004.02.21 0 0 498
?
Tygris_ Creative Commons License 2004.02.16 0 0 497
hello
ARIBOY Creative Commons License 2004.02.16 0 0 496
Kedves BPO-700!

A 36-os és 38-as villamosok közlekedés történetére is kiváncsi lennék!
Üdv:ARIBOY

Blöky Creative Commons License 2004.02.16 0 0 495
"1914.
A 35-ös villamosok Rákóczi úton át közlekedtek"

Eredetileg: Kőbánya - Kelenföld

1915:
Keleti pu. - Erzsébet híd - Krisztina krt. - Margit krt. - Budai Dunapart - körförgalom (vagy visszafelé?). Vele "szemben" járt a 33-as.

1918-ig: meghosszabbítás a Thököly úton át a Városligetig

1919-ben megszűnt.

Előzmény: BPO-700 (490)
Blöky Creative Commons License 2004.02.16 0 0 494
"1970.05.03.
A 9-es és a 9A jelzésű villamosok csak Lánchídtól (Jégverem utca) közlekedtek"

A 9A megszűnt, ás a 9-es egész nap járt Albertfalva kitérőig.

Előzmény: BPO-700 (489)
Blöky Creative Commons License 2004.02.16 0 0 493
ad 9)

A 10-es évek elején:
Flórián tér - Budai Dunapart - Ferenc József híd - Kiskörút - Margit híd - körforgalom (ellenirányban a 7-es közlekedett).

1915-19:
Flórián tér ... Vámház krt. - Üllői út - Orczy út - Elnök u. - Népliget

Előzmény: BPO-700 (489)
Blöky Creative Commons License 2004.02.16 0 0 492
ad 49)

1910-15 között Retek u. - Hűvösvölgy.
1915-18 között valamikor a száma 83-ra változott.

Ugyanakkor az 51-es volt:
Kelenföldi pu. - Átlós út - Krisztina krt. - Margit híd - Nyugati pu.
Ebből 1915-18 között körjáratot szerveztek, visszafelé Kiskörút - Ferenc Józseh hídon ment.
Ennek ellenirányú járata lett a 49-es.

Előzmény: BPO-700 (488)
ARIBOY Creative Commons License 2004.02.16 0 0 491
Kedves BPO-700!

Köszi,a villamos közlekedés történeteket!
Üdv:ARIBOY

Előzmény: BPO-700 (486)
BPO-700 Creative Commons License 2004.02.16 0 0 490
A 35-ÖS VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1914-TŐL NAPJAINKIG (1953):

1914.
A 35-ös villamosok Rákóczi úton át közlekedtek.
/Sajnos a vonal két végpontja ismeretlen./

?
A 35-ös villamosjárat megszűnt.

1940-es évek közepén
A 35-ös villamosok Horthy Miklós (Móricz Zsigmond) körtér – Fehérvári út – VÁM útvonalon közlekedtek.

1944.
A 35-ös villamosjárat megszűnt.

1946.04.10.
A 35-ös villamosok Móricz Zsigmond körtér – budai Dunapart – Széll Kálmán (Moszkva) tér – Krisztina körút – Móricz Zsigmond körtér körforgalmú útvonalon közlekedtek.
/Ellenkező irányban 53-as villamosok közlekedtek./

1946.08.19.
A 35-ös körforgalmú villamosjárat – az újjáépült Szabadság híd miatt – megszűnt.

1947.05.01.
A 35-ös villamosok Móricz Zsigmond körtér és Albertfalva, kitérő között közlekedtek.

?
A 35A jelzésű villamosok is közlekedtek.
/Sajnos az útvonala ismeretlen./

?
A 35-ös és a 35A jelzésű villamosjáratok megszűntek.

1951.04.30.
A 35-ös villamosok Pacsirtatelep – Határ út – Pacsirtatelep körforgalmú útvonalon közlekedtek.

1953.04.24.
A 35-ös villamosjárat viszonylatjelzése 31A jelzésre módosult.

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

BPO-700 Creative Commons License 2004.02.16 0 0 489
A 9-ES VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1920-AS ÉVEK VÉGÉTŐL NAPJAINKIG (1986):

1920-as évek végén
A 9-es villamosok Flórián tér – Lajos utca – budai Dunapart – Horthy Miklós (Móricz Zsigmond) tér útvonalon közlekedtek.

1930-as évek végén
A 9-es villamosok Margit híd, budai hídfő – budai Dunapart – Horthy Miklós (Móricz Zsigmond) tér útvonalon közlekedtek.

?
A 9-es villamosjárat megszűnt.

1946.01.18.
Az alábbi forgalmi változások történtek:
--- A 9-es villamosok Margit híd, budai hídfő és Kelenföldi pályaudvar között közlekedtek.
--- A 9A jelzésű villamosok Margit híd, budai hídfő és Móricz Zsigmond körtér között közlekedtek.

1946.08.20.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 9-es villamosok Margit híd, budai hídfő és Móricz Zsigmond körtér között közlekedtek.
--- A 9A jelzésű villamosjárat megszűnt.

1948.08.01.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 9-es villamosok Nagyszombat utca – budai Dunapart – Móricz Zsigmond körtér útvonalon közlekedtek.
--- A 9A jelzésű villamosok ismét Margit híd, budai hídfő és Móricz Zsigmond körtér között közlekedtek.

1949.03.21.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 9-es villamosok ismét Margit híd, budai hídfő és Móricz Zsigmond körtér között közlekedtek.
--- A 9A jelzésű villamosjárat megszűnt.

1958.07.07.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 9-es villamosok Margit híd, budai hídfő és Albertfalva, kitérő között közlekedtek.
--- A 9A jelzésű villamosok ismételten Margit híd, budai hídfő és Móricz Zsigmond körtér között közlekedtek.

1970.05.03.
A 9-es és a 9A jelzésű villamosok csak Lánchídtól (Jégverem utca) közlekedtek.

1972.12.31.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 9-es villamosok Batthyány tér és Budafok, Varga Jenő (Városház) tér között közlekedtek.
--- A 9A jelzésű villamosjárat megszűnt.

1986.
A 9-es villamosjárat megszűnt.

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

BPO-700 Creative Commons License 2004.02.16 0 0 488
A 49-ES VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1920-AS ÉVEK VÉGÉTŐL NAPJAINKIG:

1920-as évek végén
A 49-es villamosok Déli pályaudvar – Margit híd – Kiskörút – Szabadság híd – Kelenföldi pályaudvar útvonalon közlekedtek.

1930-as évek végén
A 49A jelzésű villamosok Kálvin tér – Szabadság híd – Kelenföldi pályaudvar útvonalon közlekedtek.

1940-es évek közepén
A 49-es villamosok Berlini (Nyugati) tér – Kiskörút – Szabadság híd – Kelenföldi pályaudvar útvonalon közlekedtek

1944.
A 49-es és a 49A jelzésű villamosjáratok megszűntek.

1945.0719.
A 49-es villamosok Jászai Mari tér – Kiskörút – Kálvin tér útvonalon közlekedtek.

1945.07.21.
A 49-es villamosok már Jászai Mari tér – Kiskörút – Belgrád rakpart – Eskü (Március 15.) tér útvonalon közlekedtek.

1946.01.12.
A 49-es villamosok Marx (Nyugati) tér és Kálvin tér között közlekedtek.

1946.03.16.
A 49-es villamosok Marx (Nyugati) tér – Kiskörút – Belgrád rakpart – Erzsébet híd, pesti hídfő útvonalon közlekedtek.

1946.04.18.
A 49-es villamosok Marx (Nyugati) tér – Kiskörút – Petőfi pontonhíd útvonalon közlekedtek.

1946.05.27.
A 49-es villamosok Jászai Mari tér – Marx (Nyugati) tér – Kiskörút – Belgrád rakpart – Erzsébet híd, pesti hídfő útvonalon közlekedtek.

1946.08.20.
A 49-es villamosok Marx (Nyugati) tér – Kiskörút – Szabadság híd – Bartók Béla út – Kelenföldi pályaudvar útvonalon közlekedtek.

1972.12.31.
A 49É jelzésű éjszakai villamosok Moszkva tér – Krisztina körút – Bartók Béla út – Kelenföldi pályaudvar útvonalon közlekedtek.

1980.10.17.
A 49-es villamosok Deák Ferenc tér – Szabadság híd – Kelenföldi pályaudvar útvonalon közlekedtek.

1996.03.31.
A 49É jelzésű éjszakai villamosjárat megszűnt.
/Pótlására 49É jelzésű éjszakai autóbuszjárat közleledett./

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: ARIBOY (485)
BPO-700 Creative Commons License 2004.02.16 0 0 487
A 48-AS VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1913-TÓL NAPJAINKIG (1960):

1913.
A 48-as villamosok Margit híd – Podmaniczky utca – Városliget útvonalon közlekedtek.

?
A 48-as villamosjárat megszűnt.

1920-as évek végén
A 48-as villamosok Margit híd, budai hídfő – Margit híd – Szabadság tér – Szabadság híd – Horthy Miklós (Móricz Zsigmond) körtér útvonalon közlekedtek.

1940-es évek közepén
A 48-as villamosok Széll Kálmán (Moszkva) tér – Margit híd – Kiskörút – Üllői út – Szent István Kórház (Nagyvárad tér) útvonalon közlekedtek.

1944.
A 48-as villamosjárat megszűnt.

1946.08.20.
A 48-as villamosok Jászai Mari tér – Marx (Nyugati) tér – Kiskörút – Szabadság híd – Móricz Zsigmond körtér útvonalon közlekedtek.

1948.08.01.
A 48-as villamosok Marx (Nyugati) tér – Szabadság híd – Móricz Zsigmond körtér útvonalon közlekedtek.

1953.
A 48-as villamosok Madách tér – Szabadság híd – Albertfalva, kitérő útvonalon közlekedtek.

1955.
A 48A jelzésű villamosok Móricz Zsigmond körtér és Albertfalva, kitérő között közlekedtek.

1950-es évek második felében
A 48-as villamosok Marx (Nyugati) tér – Szabadság híd – Albertfalva, kitérő útvonalon közlekedtek.

1960.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 48-as villamosjárat viszonylatjelzése 47-es jelzésre módosult.
--- A 48A jelzésű villamosjárat viszonylatjelzése 47A jelzésre módosult.

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

BPO-700 Creative Commons License 2004.02.16 0 0 486
A 47-ES VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1913-TÓL NAPJAINKIG:

1913.
A 47-es villamosok Retek utca és Zugliget között közlekedtek.

?
A 47-es villamosjárat megszűnt.

1953.
A 47-es villamosok Móricz Zsigmond körtér és Budafok, Forgalmi telep között közlekedtek.

1959.04.30.
A 47-es villamosjárat megszűnt.

1960.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 47-es villamosok Marx (Nyugat) tér – Szabadság híd – Móricz Zsigmond körtér – Budafok, Forgalmi telep útvonalon közlekedtek.
--- A 47A jelzésű villamosok Móricz Zsigmond körtér és Albertfalva, kitérő között közlekedtek.
/Korábban ezeken a vonalakon 48-as, illetve 48A jelzésű villamosok közlekedtek./

1961.
A 47A jelzésű villamosjárat megszűnt.

1972.12.31.
A 47-es villamosok Marx (Nyugati) tér – Szabadság híd – Fehérvári út – Budafok, Varga Jenő (Városház) tér útvonalon közlekedtek.

1980.10.17.
A 47-es villamosok Deák Ferenc tér – Szabadság híd – Budafok, Varga Jenő (Városház) tér útvonalon közlekedtek.

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: ARIBOY (485)
ARIBOY Creative Commons License 2004.02.10 0 0 485
Szia BPO-700!

Köszi az adatokat a villamosokról.
A 47-es és 49-es villamosok közlekedés történeetéről vannak adataid,leirhatod!
Üdv:ARIBOY

Előzmény: BPO-700 (476)
Újbuda-busz Creative Commons License 2004.02.10 0 0 484
A Belváros garázs bezárásának ideje: 2000. július 1.

Üdv. Újbuda

Blöky Creative Commons License 2004.02.10 0 0 483
ad 70)

1967: a Bosnyák tér - Sípos D.u. közötti 25Y jelzését 70-re változtatták.

Blöky Creative Commons License 2004.02.10 0 0 482
ad 65)

1915: Központi városháza (= Madách tér) - Rákóczi út - Thököly út - Mexikói út - Erzsbéet kné. útja (Öv u.)

1918: Óbuda, körforgalom (az 5-össel megegyező irányban) - Margit híd - Szabadság tér - Károly krt. - tovább a fenti útvonal.

1919 őszétől a forgalom szünetel.

1928: Zsigmond tér - Erzsébet kné. útja

"?
A 65A jelzésű villamosjárat megszűnt"
Ez is 1970.04.03-án történt.
(lett helyette 67A Keleti pu. - MÁV-tp.)

Előzmény: BPO-700 (473)
Blöky Creative Commons License 2004.02.10 0 0 481
ad 3)

1910: Nyugati pu. - Újpest, vasúti híd

1915-19:
Körtér - Budai Dunapart - Margit híd - Váci út - Újpest, v.h.

1919 őszétől néhány hónapig (vagy évig?) a forgalom szünetel.

1928: Nyugati pu. - Újpest, vasúti híd

Előzmény: BPO-700 (472)
BPO-700 Creative Commons License 2004.02.09 0 0 480
...bár a 470# hozzászólásban megtudhattuk!
Előzmény: BPO-700 (479)
BPO-700 Creative Commons License 2004.02.09 0 0 479
Tévedésből a Mezőt írtam...

A Belváros bezárásának idejét pillanatnyilag nem tudom!

Előzmény: BPO-700 (478)
BPO-700 Creative Commons License 2004.02.09 0 0 478
A Mező Autóbuszüzem záróállománya:
Ik260 - 72
Ik405 - 39
Ik415 - 84

A járművek átcsoportosítása két ütemben zajlott!

I. ütem: 1996.06.30.

Belváros - 20 (Ik415)
Cinkota - 12 (Ik405)
Délpest - 9 (Ik260) és 14 (Ik415)
Kelenföld - 24 (Ik415)
Óbuda - 9 (Ik405) és 14 (Ik415)

II. ütem: 1996.07.31.

Belváros - 0
Cinkota - 36 (Ik260)
Délpest - 27 (Ik260)
Kelenföld - 18 (Ik405) és 12 (Ik415)
Óbuda - 0

A mozgássérülteket szállító 2 db Ik405-ös buszok a Belvárosba kerültek, míg a munkásokat szállító autóbusz Cinkotára került.

Az intézkedés oka: TAKARÉKOSSÁG!!!

Előzmény: v86 (469)
BPO-700 Creative Commons License 2004.02.09 0 0 477
...na meg 70-es autóbusz "adataival"!
Előzmény: BPO-700 (476)
BPO-700 Creative Commons License 2004.02.09 0 0 476
EBBEN A TOPICBAN OLVASHATÓ NÉHÁNY KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNET IS (ZÁRÓJELBEN A HOZZÁSZÓLÁS SZÁMA)

Az adatok 13-as, autóbuszok és 3-as, 62-es, 65-ös villamosok történetével bővültek!

Az adatok száma eddig: 123.

Autóbuszok esetében a történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a gyorsjáratok is találhatók!
(Pl.: 55gy => 55; 101 => 1; 47A => 47)/

1 (20); 2 (47); 3 (255); 4 (375); 5 (106); 7 (347); 8 (107);
12 (133); 13 (471); 14 (138); 15 (302); 16 (383); 19 (332);
20 (166); 24 (222); 25 (121); 27 (245); 28 (320); 29 (376);
30 (73); 31 (7); 32 (444); 33 (136); 39 (42);
40 (53); 41 (198); 42 (379); 43 (70); 44 (148); 45 (445); 46 (446); 47 (200); 48 (202);
52 (36); 53 (242); 54 (33); 55 (104); 56 (392); 59 (350);
60 (431); 61 (278); 62 (279); 63 (197); 66 (247); 67 (291); 68 (372); 69 (59);
70 (475); 73 (9); 77 (43); 79 (250);
80 (393); 81 (335); 84 (342); 86 (204);
92 (251); 93 (199); 94 (203); 95 (397); 99 (79).

Villamosok és trolibuszok esetében a történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a trolibuszok is találhatók!
(Pl.: 16A => 16; 29Y => 29; 72 troli => 72)/

1 (96); 3 (472); 5 (385); 6 (390); 7 (22);
10 (399); 11 (23); 16 (27); 17 (38); 18 (282); 19 (208);
21 (29); 22 (109);
30 (378); 31 (283); 32 (110); 34 (112); 39 (113);
41 (209); 43 (132); 44 (210); 45 (135);
56 (395); 57 (114); 58 (30);
62 (474); 65 (473); 67 (219); 68 (396); 69 (220);
70 (373); 71 (306); 72 (353); 73 (394); 74 (333); 75 (351); 76 (377); 77 (391); 78 (401); 79 (380);
80 (388); 81 (146); 82 (354); 83 (334); 84 (307); 85 (201); 86 (384);
96 (295); 97 (382); 100 (345).

Csepeli gyorsvasút (389);
Ráckevi HÉV (400);
Fogaskerekű vasút (299).

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (449)
BPO-700 Creative Commons License 2004.02.09 0 0 475
A 70-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉSTÖRTÉNETE 1970-ES ÉVEK ELSŐ FELÉTŐL NAPJAINKIG:

1970-es évek első felétől
A 70-es autóbuszok Bosnyák tér és Rákospalota, Sípos Dénes (Székely Elek) utca között közlekedtek.

1985.11.01.
A 170-es autóbuszok Rákospalota, Medimpex és Rákospalota, Compack Vállalat között közlekedtek.

1990.12.11.
A 170gy autóbuszok Újpest, Központ és Rákospalota, Sípos Dénes (Székely Elek) utca között közlekedtek.

1993.07.01.
Az alábbi forgalmi változások történtek:
--- A 170-es autóbuszjárat megszűnt.
--- A 170gy autóbuszok Újpest, Központ és Rákospalota, Compack Vállalat között közlekedtek.

1996.03.01.
A 70-es autóbuszok Bosnyák tér és Rákospalota, Medimpex között közlekedtek.
/Az új szakaszon korábban 25-ös autóbuszok közlekedtek./

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: ARIBOY (466)
BPO-700 Creative Commons License 2004.02.09 0 0 474
A 62-ES VILLAMOS KÖZLEKEDÉSTÖRTÉNETE 1953-TÓL NAPJAINKIG:

1953.03.29.
A 62-es villamosok Marx (Nyugati) tér és Rákospalota-Újpest, MÁV-állomás között közlekedtek.

1953.11.23.
A 62A jelzésű villamosok Marx (Nyugati) tér és Béke tér között közlekedtek.

1954.02.01.
A 62-es villamosok Marx (Nyugati) tér és Újpest, Szilágyi utca között közlekedtek.

1954.03.22.
A 62A jelzésű villamosjárat megszűnt.

1954.12.31.
A 62-es villamosok Marx (Nyugati) tér és Gyöngyösi utca között közlekedtek.
/A kieső szakaszon továbbiakban a 90A jelzésű villamosok közlekedtek./

1955.01.10.
Az alábbi forgalmi változások történtek:
--- A 62-es villamosok ismét Marx (Nyugati) tér és Újpest, Szilágyi utca között közlekedtek.
--- A 62A jelzésű villamosok Marx (Nyugati) tér és Gyöngyösi utca között közlekedtek.

1956.04.23.
A 62A jelzésű villamosjárat viszonylatjelzése 16-osra módosult.

1961.09.04.
A 62-es villamosjárat viszonylatjelzését 12A jelzésre módosították.

1961.12.15.
A 62-es villamosok Örs vezér tere és Bosnyák tér között közlekedtek.

1964.05.11.
A 62-es villamosok Örs vezér tere és Rákospalota, MÁV-telep (Mézeskalács tér) között közlekedtek.

2001.10.03.
A 62-es villamosok Rákospalota, Mézeskalács tér és Kőbánya, Mázsa tér között közlekedtek.

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: ARIBOY (466)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!