Keresés

Részletes keresés

Újbuda-busz Creative Commons License 2004.01.13 0 0 257
Kedevs BPO-700!

A 41-es buszok történelmében elfelejtetted azt említeni, hogy 1998. április 18-tól a gyors 41-es buszok ellentétes irányban kerülik meg a lakótelepet, s a végállomás neve ezennel: Őrmezői ltp., Menyecske utca. Még egy változás: 1998, vagy 1999-től már nem emlékszem pontosan, az autóbusz üzemideje megrövidült, azóta az utolsó busz 20.15-kor indul. 2002. november 1-től 20.34-kor is indul busz a menyecske utcától, ami garázsmenetben közlekedik, garázsmeneti útvonalán.

Ezt csak azért tudom ilyen pontosan, mert őrmezei vagyok.

Üdv: Újbuda

Előzmény: BPO-700 (198)
Újbuda-busz Creative Commons License 2004.01.13 0 0 256
Kedves BPO-700!

Pontosabban:
1995. május 15-én üzemkezdettől a 3-as autóbuszok Nagytétény felé a Fehérvári út helyett a Budafoki úton , a Móricz Zsigmond körtér felé pedig az Építész utca helyett a Hengermalom úton éri el a Fehérvári utat. S ezért május 15-től a 10A jelű busz MEGSZŰNIK!

További info: bhev.fw.hu

Üdv : Újbuda

Előzmény: BPO-700 (255)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.13 0 0 255
A 3-AS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1924-TŐL NAPJAINKIG:

1924.10.24.
A 3-as autóbuszok Vilmos császár (Bajcsy Zsilinszky) út - Lánchíd - Krisztina tér útvonalon közlekedtek.

1925.
A 3-as autóbuszok már Oktogon - Lánchíd - Krisztina tér útvonalon közlekedtek.

1926.09.12.
A 3V jelzésű autóbuszjárat körforgalomban közlekedett: Krisztina tér - Mészáros utca - Pálya utca - Győző utca - Győri utca - Csörsz utca - Avar utca - Csend utca (Hegyalja út) - Mészáros utca - Krisztina tér.
/A 3V jelzést hamarosan 4-esre számozták át./

1928.09.12.
A 3-as autóbuszok Oktogon - Lánchíd - Déli pályaudvar útvonalon közlekedtek.

1930-as évek végén
A 3-as autóbuszok Mussolini tér - Andrássy út - gróf Tiszai István út - Ferenc József tér - Lánchíd - Clark Ádám tér - Alagút - Mikó utca - Krisztina körút - Gömbös Gyula utca - Déli pálya udvar - Nagyenyedi utca - Németvölgyi út - Fery Oszkár utca útvonalon közlekedtek.

1943.12.31.
A 3V jelzésű autóbuszok ismét közlekedtek, ezúttal Vörösmarty tér és Krisztina tér között.

1944.12.
A 3-as és a 3V jelzésű autóbuszjárat - Budapest ostroma miatt - megszűnt.

1948.08.02.
A 3-as autóbuszok Nyugati pályaudvartól az Alkotmány utcán, a Kossuth hídon, a Fő utcán, az Alagúton, a Krisztina téren át Déli pályaudvarig közlekedtek.

1948.12.06.
A 3-as autóbuszok Szabolcs utcai Kórház - Nyugati pályaudvar - Kossuth híd - Déli pályaudvar - Királyhágó tér útvonalon közlekedtek.

?
A 3-as autóbuszjárat megszűnt.

1951.11.21.
A 3-as autóbuszok Móricz Zsigmond körtér és Budafok, Dózsa György (Városház) tér között, a Fehérvári úton át közlekedtek.

1952.
A 3-as autóbuszok Móricz Zsigmond körtér és Nagytétény, Vasút utca között közlekedtek.

1970.12.31.
A 3-as autóbuszok Móricz Zsigmond körtér és Nagytétény, MÁV-állomás között közlekedtek.

1972.12.23.
103-as jelzéssel gyorsjárat közlekedett Móricz Zsigmond körtér és Nagytétény, Angeli utca között.

1977.01.01.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 103-as gyorsjárat viszonylatjelzése 3gy jelzésre módosult.
--- 103-as jelzéssel Nagytétény, Angeli utca és Chinoin között közlekedett.
/Ezen a vonalon korábban 13B jelzésű autóbusz közlekedett./

1979.12.01.
A 3gy autóbuszok Nagytétény, Chinoinig közlekedtek.

1984.11.07.
A 3V jelzésű villamos-pótló járat az Árpád híd, metróállomásnál kialakított új autóbusz-végállomásról indult.

1985.01.01.
A 3É jelzésű éjszakai autóbuszjárat Móricz Zsigmond körtér és Nagytétény, Landler Jenő utca között közlekedett.
/A vonal külső szakaszán 43É jelzésű éjszakai villamos közlekedett./

1985.05.01.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 3-as autóbuszok Nagytétény, Chinoinig közlekedtek.
--- A 3gy autóbuszok Nagytétény, MÁV-állomásig közlekedtek.
--- A 103-as autóbuszjárat megszűnt.

1985.06.01.
A 3V jelzésű villamos-pótló autóbuszok Újpest, Szilágyi utcáig közlekedtek.
/Az új szakaszon a megszűntetett 43-as autóbuszok közlekedtek./

1985.10.01.
A 103-as autóbuszok Budatétény, MÁV-állomás és Budatétény, Balatoni út között közlekedtek.
/Korábban 50C jelzésű autóbusz közlekedett.

1991.09.30.
A 103-as autóbuszjárat megszűnt.

196.09.01.
Ismét közlekedett a 103-as autóbusz, ezúttal Kelenföldi pályaudvar és Népliget között, Lágymányosi hídon át.

1998.08.04.
A 103-as autóbuszok Etele téri végállomás kiindulópontja megváltozott.
/A leendő M4-es [DB-R metró] építéséhez a tér átrendezésre került./

2000.05.01.
A 3-as autóbuszok Budafoki úton át közlekedtek.
/Ezen a szakaszon korábban 10-es autóbuszok közlekedtek./

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (70)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.13 0 0 254
Így van!

A 92-es érinti a csömöri AUCHAN-t is!

Elnézést, hogy ezt kihagytam.

Előzmény: GABORBP (253)
GABORBP Creative Commons License 2004.01.13 0 0 253
1.Cinkota gyógyszergyár az Cinkota Gyógyszertár
2.Ha ez a gyógyszertár az a gyógyszertár, ami ma is üzemel, akkor a Hév-állomás lehet, hogy csak átnevezés volt, mert ez a gyógyszertár a Vidám vásár u. és a Szabadföld út sarkán van (amire gondolok)
3.Kevésbé lényeges információ, de a vonal megmaradása és sűrűsége szemopntjából fontos:
2002. december 15(?)-étől a járat betér a csömöri Auchanhoz.
Előzmény: BPO-700 (251)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.13 0 0 252
EBBEN A TOPICBAN OLVASHATÓ NÉHÁNY KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNET IS (ZÁRÓJELBEN A HOZZÁSZÓLÁS SZÁMA)

Autóbuszok esetében a történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a gyorsjáratok is találhatók!
(Pl.: 55gy => 55; 101 => 1; 47A => 47)/
Villamosok és trolibuszok esetében a történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a trolibuszok is találhatók!
(Pl.: 16A => 16; 29Y => 29; 72 troli => 72)/

Az 1-es autóbusz-család közlekedés története (20);
A 2-es autóbusz-család közlekedés története (47);
Az 5-ös autóbusz-család közlekedés története (106);
A 8-as autóbusz-család közlekedés története (107);

A 12-es autóbusz-család közlekedés története (133);
A 14-es autóbusz-család közlekedés története (138);
A 20-as autóbusz-család közlekedés története (166);
A 24-es autóbusz-család közlekedés története (222);

A 25-ös autóbusz-család közlekedés története (121);
A 27-es autóbusz-család közlekedés története (245);
A 30-as autóbusz-család közlekedés története (73);
A 31-es autóbusz-család közlekedés története (7);

A 33-as autóbusz-család közlekedés története (136);
A 39-es autóbusz-család közlekedés története (42);
A 40-es autóbusz-család közlekedés története (53);
A 41-es autóbusz-család közlekedés története (198);

A 43-as autóbusz-család közlekedés története (70);
A 44-es autóbusz-család közlekedés története (148);
A 47-es autóbusz-család közlekedés története (200);
A 48-as autóbusz-család közlekedés története (202);

Az 52-es autóbusz-család közlekedés története (36);
Az 53-as autóbusz-család közlekedés története (242);
Az 54-es autóbusz-család közlekedés története (33);
Az 55-ös autóbusz-család közlekedés története (104);

A 63-as autóbusz-család közlekedés története (197);
A 66-os autóbusz-család közlekedés története (247);
A 69-es autóbusz-család közlekedés története (59);
A 73-as autóbusz-család közlekedés története (9);

A 77-es autóbusz-család közlekedés története (43);
A 79-es autóbusz-család közlekedés története (250);
A 86-os autóbusz-család közlekedés története (204);
A 92-es autóbusz-család közlekedés története (251);

A 93-as autóbusz-család közlekedés története (199);
A 99-es autóbusz-család közlekedés története (79).
Az 1-es villamos közlekedés története (96);
A 7-es villamos-trolibusz közlekedés története (22);

A 11-es villamos közlekedés története (23);
A 16-os villamos közlekedés története (27);
A 17-es villamos közlekedés története (38);
A 19-es villamos közlekedés története (208);

A 21-es villamos közlekedés története (29);
A 22-es villamos közlekedés története (109);
A 32-es villamos közlekedés története (110);
A 34-es villamos közlekedés története (112);

A 39-es villamos közlekedés története (113);
A 41-es villamos közlekedés története (209);
A 43-as villamos közlekedés története (132);
A 44-es villamos közlekedés története (210);

A 45-ös villamos közlekedés története (135);
Az 57-es villamos közlekedés története (114);
Az 58-as villamos közlekedés története (30);
A 67-es villamos közlekedés története (219);

A 69-es villamos közlekedés története (220);
A 81-es villamos-trolibusz közlekedés története (146);
A 85-ös villamos közlekedés története (201).

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (223)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.13 0 0 251
A 92-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1958-TÓL NAPJAINKIG:

1958.
A 92-es autóbuszok Csillaghegy és Békásmegyer között közlekedtek.

?
A 92-es autóbuszjárat megszűnt.
/Esetleg viszonylatszám-változás történt./

1960.08.20.
A 92-es autóbuszok Rákosszentmihály, MÁV-állomás - Budapesti út - Sashalom - Mátyásföld - Cinkota, Gyógyszergyár útvonalon közlekedtek.
/A vonal utolsó szakaszán korábban 44-es autóbuszok közlekedtek./

?
A 92-es autóbuszok Rákosszentmihály, MÁV-állomás és Cinkota, HÉV-állomás között közlekedtek.

1977.08.01.
A 192-es autóbuszok Rákosszentmihály, MÁV-állomás és Rákoskeresztúr, Ferihegyi út (Városközpont) között közlekedtek.

1991.09.01.
A 92-es autóbuszok Kerepestarcsai Kórházig közlekedtek.
/Korábban ezen az új szakaszon 176-os autóbuszok közlekedtek./

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

BPO-700 Creative Commons License 2004.01.12 0 0 250
A 79-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE -TÓL NAPJAINKIG:

1975.07.05.
A 79-es autóbuszok Közvágóhíd és Csepel, Jókai utca között közlekedett.
/A Nagyvásártelepi szakaszon 22-es villamost pótló autóbusz közlekedett./

1984.01.01.
179É jelzéssel éjszakai autóbuszjárat közlekedett Boráros tér - Szabadkikötő út - Csepel, HÉV-állomás útvonalon, a csepeli HÉV éjszakai üzemszünet ideje alatt.

1994.01.01.
79A jelzéssel betétjárat közlekedett Közvágóhíd és Csepel, Szent Imre tér között, a Szállító utcai szakasz kihagyásával.

1996.04.01.
A 79-es és a 79A jelzésű autóbuszok a Bajáki Ferenc utcát is érintik.
/Korábban ezen a szakaszon 59A jelzésű autóbuszok közlekedtek./

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

BPO-700 Creative Commons License 2004.01.12 0 0 249
Pontosítás:

A 66-os AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1954-TŐL NAPJAINKIG:

Előzmény: BPO-700 (247)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.12 0 0 248
Igen!
Előzmény: at3sz (246)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.12 0 0 247
A 66-os AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE -TÓL NAPJAINKIG:

1929-ben döntöttek egy autóbuszjárat megszerzéséről, mely Dél-Pest felé tartottvolna, mivel a gazdasági válság közbeszólt, így nem valósult meg.

1950-es évek elején került szóba másodszor egy olyan autóbuszjáratról, mely Boráros térről Soroksárra került volna. Viszonylatjelzése 46-os lett volna. Járműhiány miatt azonban ez sem valósult meg.

1954.11.25.
A 66-os autóbuszok Pesterzsébet, Kossuth tér és Soroksár, Vasöntöde között közlekedtek.

?
66Y jelzéssel Pesterzsébet, Kossuth tér és Péterimajor között közlekedtek.
/Korábban "P" jelzéssel közlekedtek az autóbuszok./

1968.
A 66-os autóbuszok Pesterzsébet, Erzsébet tér és Soroksár között közlekedtek.

1970.08.11.
A 66-os és a 66Y jelzésű autóbuszok Soroksár, Gumiipari Vállalatig közlekedtek.

1974.09.02.
A 66Y jelzésű autóbuszok Pestimre, Ültetvény utcáig közlekedtek.

1977.01.01.
A 66Y autóbuszjárat viszonylatjelzését 166-os változtatták meg.

1980.03.30.
A 66gy autóbuszok Határ út, metróállomás és Soroksár, Gumiipari Vállalat között közlekedtek.

1984.11.01.
A 66-os autóbuszok Határ út, metróállomástól közlekedtek Soroksár felé.
/Az új szakaszon korábban 199-es autóbuszok közlekedtek./

1986.06.01.
A 166-os autóbuszok Pestszenterzsébet, Kossuth tér és Pestszentimre, Dózsa György út között közlekedtek.

***
Van olyan információm is, hogy 1970-71 táján 66A, illetve 66B jelzésű autóbuszok is közlekedtek.
***

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg4

Köszönöm!

BPO-700

at3sz Creative Commons License 2004.01.12 0 0 246
a 127-es vonalat '89-ben szervezték volna? ....

Hmm

Előzmény: BPO-700 (245)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.12 0 0 245
A 27-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1937-TÓL NAPJAINKIG:

1937.07.05.
A 27-es autóbuszok Vörösmarty tér és Budaörsi repülőtér között közlekedtek.

1937.09.12.
A 27-es autóbuszok Wolf Károly út és Budaörsi repülőtér között közlekedtek.

1944.
A 27-es autóbuszjárat - Budapest ostroma miatt - megszűnt.

1949.09.19.
A 27-es autóbuszok Móricz Zsigmond körtér és az újjáépült Budaörsi repülőtér között közlekedtek.
/Ezen a vonalon korábban 243-as autóbuszok közlekedtek./

?
A 27-es autóbuszjárat megszűnt.
/Esetleg viszonylat-átszámozás történt./

1950-es évek második felében
A 27-es autóbuszok Móricz Zsigmond körtér és Búsuló Juhász között közlekedtek.

1961.05.13.
A 27-es autóbuszok Móricz Zsigmond körtértől a Citadellát megkerülve közlekedtek.

1989.03.01.
A 127-es autóbuszok Móricz Zsigmond körtér - Alsóhegy utca - Sánc utca - Szirtes utca - Szüret utca - Móricz Zsigmond körtér útvonalon közlekedtek.

1995.05.14.
A 127-es autóbuszjárat megszűnt.

1996.05.01.
A 27-es autóbuszok útvonala módosult: ...Kelenhegyi út - Somlói utca - Mihály utca - Szirtes utca - Hegyalja út - Sánc utca - Szirtes utca - Kelenhegyi út...
/Ezzel a Citadellát nem érintik./

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

BPO-700 Creative Commons License 2004.01.12 0 0 244
ARIBOY!

Nincs mit!

De azért még mindig kíváncsi lennék, hogy mások mennyire ismerik a múltat...

...mondjuk a 11-es, a 42-es, az 53-as, a 66-os, 80-as, 96-os autóbusz-, illetve a 2-es, a 9-es, a 60-as, valamint a 70-es, a 78-as, a 83-as trolibusz vonalakról...

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (236)
ARIBOY Creative Commons License 2004.01.12 0 0 243
Értem,köszi az 53-asról az infót!
Előzmény: BPO-700 (241)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.12 0 0 242
Bár az 53-as autóbuszról nem sok infóm van, de azért közzéteszem! Legfeljebb jönnek a pontosítások, illetve a kiegészítések!

:)

AZ 53-AS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE ?-TÓL NAPJAINKIG:

?
Az 53-as autóbuszok Móricz Zsigmond körtér és Farkasréti temető között közlekedtek.

1950-es évek második felében
Az 53-as autóbuszok már a Hó utcáig (Rácz Aladár utcáig) közlekedtek.

1984.01.01.
153-as jelzéssel új járat közlekedett Móricz Zsigmond körtér és Gazdagrét, Tűzkő utca között.

1987.01.01.
A 153-as járatot gyorsjárattá szervezték át: 153gy.

1994.04.01.
153É jelzéssel éjszakai autóbuszjárat közlekedett Móricz Zsigmond körtér és Gazdagréti lakótelep (körforgalomban) között, a BAH-csomópont érintésével.

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: ARIBOY (239)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.12 0 0 241
:)
Hmmm!
Én immár 28-29 éve megszállott vonalhálózat-gyűjtő vagyok...!

BPO-700

Előzmény: ARIBOY (239)
ARIBOY Creative Commons License 2004.01.12 0 0 240
Bocs,rosszul irtam " honnan szerzed " igy van helyesen irva !
Előzmény: ARIBOY (239)
ARIBOY Creative Commons License 2004.01.12 0 0 239
Kedves BPO-700!

Az 53-as busz közlekedés története érdekelne,ha van róla infód!
Egyébként ha nem titok honnanszerzed az
infókat a tömegközlekedés történetéről?
Üdv:ARIBOY

Előzmény: BPO-700 (236)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.12 0 0 238
Az 5-ös villamos is ekkortól járt Óbuda, Fő tér és Nagyvárad tér között. Sajna itt sem tudom a megszűnés időpontját.

Az 53-as villamos esetében ekkor szűnt meg (Széll Kálmán tér - Krisztina krt. - Szabadság híd - Kiskörút - Nyugati pályaudvar).

A változtatás oka:
A Margit híd teljes szélességben történő megnyítása.

Ekkor szűnt meg a 4-es villamos is.
A 6-os villamos viszont Boráros tér - Nagykörút - Moszkva tér útvonalon közlekedett.
A 48-as villamos Nyugati pályaudvartól közlekedett a Szabadság hídon át a Móricz Zsigmond körtérre.

Előzmény: SGábor (237)
SGábor Creative Commons License 2004.01.12 0 0 237
A 135.-ös hozzászólásban ez áll a 45-ös villamos történetéről:

------------------------

1948.08.01.
A 45-ös villamosok a Szent István körúton, a Margit hídon, a Mártírok útján (Margit körút), a Széll Kálmán (Moszkva) téren át Déli pályaudvarig közlekedtek.

?
A 45-ös villamosjárat megszűnt.

------------------------

Engem a kérdőjel érdekel, mindig szerettem volna megtudni, hogy mikor szűnt meg a villamosok balrafordúlása a Bajcsy-Zsilinszky-útról a Szent István körút felé?

A 45-ösön kívűl, azt hiszem az 5-ös (Nagyvárad tér-Óbuda) és az 53-as (valami hasonló) is ezt csinálta.

Van erről valakinek pontos informciója?

Előzmény: BPO-700 (135)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.12 0 0 236
Azért kíváncsi lennék, hogy mások mennyire ismerik a múltat...

...mondjuk a 11-es, a 42-es, az 53-as, a 66-os, 80-as, 96-os autóbusz-, illetve a 2-es, a 9-es, a 60-as, valamint a 70-es, a 78-as, a 83-as trolibusz vonalakról...

BPO-700 Creative Commons License 2004.01.12 0 0 235
Köszönöm!

Jöttek még még érdekes adatok!

Nagyon szépen köszönöm!

BPO-700

Előzmény: ARIBOY (234)
ARIBOY Creative Commons License 2004.01.12 0 0 234
Kedves BPO-700!

Köszi az infót a 24-es buszról.
Azt véletlenül nem tudod,hogy mikortól jár a 24-es a mai útvonalán azaz:Bosnyák tér-Rákospalota,Szántóföld u.
Üdv:ARIBOY

Előzmény: BPO-700 (222)
Blöky Creative Commons License 2004.01.12 0 0 233
69-es:

1918-ban Aréna út - Bosnyák tér

"1930-as évek végén
--- A 69-es villamosok Bosnyák tér – Thököly út – Rákóczi út – Kossuth Lajos utca – Erzsébet híd – Hadnagy utca útvonalon közlekedtek"

Ha a 19-es 1932-ben rövidült le a Keletihez, akkor a 69-es valszeg akkor indult meg.

"1970.04.02.
..."

Ekkor szűnt meg a 69A is.

Előzmény: BPO-700 (220)
Blöky Creative Commons License 2004.01.12 0 0 232
67-es:

1918-ban Aréna út - Öv u.

1964.11.21: Keleti pu. - Pestújhely

"?
A 67A jelzésű villamosok Rákospalota, MÁV-telep és Keleti pályaudvar között közlekedtek"

1970.04.02-tól

"1972.12.23.
..."
És a 67A megszűnt.

Előzmény: BPO-700 (219)
Blöky Creative Commons License 2004.01.12 0 0 231
Off, de ha már történelem...

"Buda február 13-án, szabadult fel; s a szovjet hadsereget a hidak pusztulása 1 (!) nappal hátráltatta: ennyi idő alatt készült el a Csepel-szigeten pontonhídjuk"

Valójában már 1944 karácsonyára bekerítették Budapestet, és nyugat felől a Pasarétig nyomultak. A további hidak felrobbantására csak januárban, a pesti oldal felszabadítása után került sor.

Előzmény: STommy (213)
Blöky Creative Commons License 2004.01.12 0 0 230
"1960-asévek második felében
A 44A jelzésű villamosjárat megszűnt."

Ez is '64.nov.21-re datálható, az még a 60-as évek első fele :)
De 60A közlekedett Szarvas tér - Keleti pu. között.

Előzmény: BPO-700 (210)
Blöky Creative Commons License 2004.01.12 0 0 229
"1930.09.16.
A 19-es villamosok Állatkerttől csak a Kossuth Lajos utcáig közlekedtek, mert a Rákóczi útról a Múzeum körútra kanyarodó villamosok a közúti forgalmat lassították."

1928: Bosnyák tér - Ferenc József híd - Kelenföldi pu.
1929 (vagy 30?) már az Erzsébet hídon át közlekedett.

Előzmény: BPO-700 (208)
Blöky Creative Commons License 2004.01.12 0 0 228
A 86-os busz nem 1966-ban, pár évvel korábban indult (1965 tavaszán már létezett).
Előzmény: BPO-700 (204)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!