Na elhoztuk, egy bürstner club, nem nagy, nem fiatal (91'-es) ellenben azokhoz képest amiket láttam drágábban is hihetetlen jó állapotban van mindenféle beázás legkisebb jele nélkül mondjuk 18 éve egy tulajé volt itthon és garázsban tartották ami látszik a külsején és belsején is, minden úgy mükszik ahogy gyárilag kell. Mondjuk előző héten ahogy feltette a jófogásra rá 1 órára elsőként hívtam, de mire másnap megnéztem már volt rá jelentkező aki megnézte és rögtön megvette volna alku nélkül, de mivel én előbb hívtam ugyanilyen feltétellel nekem adta oda (a másik vevő nem csak üzleti fogás volt részéről mert közvetlen utána tudtam én is megnézni).
Köszi ezt én is megtaláltam, komplett példány elérhető az angoloknál. Amúgy jelenleg egy külső akkutöltőt ráeresztve tudom tölteni, csak én szeretem a berendezéseket javítani ha lehet. Most szereltem fel egy movert amihez azért izmos állapotú akku kell tehát a töltés fontos. Egy kapcsolási rajzzal könnyebben boldogulnék de reméljük anélkül is . Köszi
Az a bajom, hogy nem látok a burkolat alá megbontani meg kevesen engedik.:) Akkor marad az apartmanozás, de már unjuk ezért került képbe megint a dolog, na majd meglátjuk, a német oldalakon sem találtam elfogadhatót 3000€ környékén.
Egy autóvillamosságis 20 perc alatt beköti neked egy külön csatlakozóval az autóról a munka aksi töltését. Nem egyet hanem kettő csatlakozót dugsz össze akasztáskor ennyi az egész nekem két éve így működik Menet közben tölti a munka aksit Sőt ha estére kevés a delej akkor csak beindítom az autót és máris működik minden egy óra járatás után a munka aksi is majdnem teljesen feltöltődik.
Azon agyalunk, hogy 8 év után újra lakókocsit vennénk viszont amennyit rászánunk (1.2m körül) annyiért általában beázottakat láttam és ezért kérdem, hogy van olyan amelyik nem fa hanem fémvázas
Favázas mind. De amelyik nem ázott be, 30+ évesen is tökéletesen használható, csak az ilyet sokáig kell keresni (és alaposan megnézni). Én 1M kitűzött céllal kezdtem lakókocsit keresni pár éve, aztán 2,4M lett a vége :/
Találok-e valahol segítsèget az elektromos rendszerhez. Leírással bekötèsi rajzokkal. Szeretnèk berakni egy legalább 100-as munkaakksit, ami pillanatnyilag nincs benne, sőt ahogy látom S helye vagy bekötèse sincs. Normál esetben a lakó működik 220-ról ès 12-ről (a vontatóról) is. Nos èn szeretnèm, ha mind a kettőről tölthető lenne az akksi.
A pontos típus sokat segítene, de főleg a trafó/elektromos központ típusa. Előfordulhat, hogy van akku csatlakozási lehetőség, olyankor a töltést is megoldja. Ha nincs rajta ilyen, akkor sem lehetetlen, csak a 12V-ról töltés lesz macerás (a vontató jármű pótkocsi csatlakozója nem fogja bírni). Egy primitív, ugyanakkor zseniálisan egyszerű megoldás a következő: fogsz egy pótkocsi aljzatot, mint ami az autón is van; bekötöd a megfelelő pontokra az akkuból jövő 12V-ot, és felszereled valahová a vonóháromszögre. Amikor megállsz, kihúzod a csatlakozót az autóból, és átdugod ebbe a frissen felszerelt aljzatba, ott a lakókocsiban az áram. Az akkura meg fel tudsz rakni egy 230V-os töltőt; ha van parti áram, tölti az akksit.
Üdv. Azon agyalunk, hogy 8 év után újra lakókocsit vennénk viszont amennyit rászánunk (1.2m körül) annyiért általában beázottakat láttam és ezért kérdem, hogy van olyan amelyik nem fa hanem fémvázas? Adriákat néztem na meg ilyesmiket, bastei-el jártunk úgy, hogy teljesen elkorhadt a váz mire rájöttünk pedig beázás sem volt. Esetleg ha valaki tud hasonló árban elfogadhatót az jelezze, előre is köszönöm.
Sziasztok! Vègül sikerült egy jó lakót találnunk. Úgy tűnik minden rendben van vele, de majd az èlet eldönti, hogy valóban jó döntès volt-e. :) Amiben a segítsègeteket kèrnèm: Találok-e valahol segítsèget az elektromos rendszerhez. Leírással bekötèsi rajzokkal. Szeretnèk berakni egy legalább 100-as munkaakksit, ami pillanatnyilag nincs benne, sőt ahogy látom S helye vagy bekötèse sincs. Normál esetben a lakó működik 220-ról ès 12-ről (a vontatóról) is. Nos èn szeretnèm, ha mind a kettőről tölthető lenne az akksi. Nem áll távol tőlem az elektromosság, de nem vagyok szakember. Előre is köszönöm!
Sziasztok! Nincs valakinek véletlenül Carver Power Management PMS5CRV egységről kapcsolási rajza? A töltőáramkör nem működik bár a kapcsoló kapcsolásakor a jelzőfény kigyullad. Ugyanez az effektus a bojler kapcsolásakor is: nem ad szikrát de a ledek világítanak.
Létezik ebben a szegmensben a 3500 kg-nál nehezebb személygépkocsi kategória; ha arra van vizsgáztatva, tachográf nem kell. Útdíj viszont besorolástól független, az súly alapján megy.
Afelől érdeklődnék, hogy a nagyméretű lakóbuszokra vagy lakókamionokra is ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint egy "normál kereskedelmi" közlekedésben részt vevő jármű?
Tehát gondolok itt a menetíró készülék (tachográf) útdíjak stb dolgokra.
Busz és kamion méretű lakókocsik is ugyanazt az útdíjat fizetik mint a többi busz és vagy kamion?
Egy kis segítséget kérnék carver bojler elindul a szikráztatás begyújtja a gázt rendesen viszont a szikráztatás megy tovább Úgy érzékeli mintha nem égne a gáz majd kb 10 másodperc után lekapcsol mi lehet a hiba ?
Most lesz tizedikén egy éve hogy műszakiztattam a lakókocsit érintésvédelem gáz rendszer felülvizsgálat plusz műszaki vizsga cakk pakk nem egészen 30000 ft volt 10 út Ürömi körforgó a kőkereskedés mögött Az idei árakat nem ismerem Bicskétől azért nincs olyan messze. És 1,5 óra alatt megvolt az egész