Ha itt lejjebb körülnézel a fórumon, néhány évvel ezelőtt sokat dicsértük a típust. Én 6 éves korában adtam el, sajnálom a mai napig, nagyon megbízható volt. Viszont nem tudom, hogy később jönnek-e ki rajta hibák, arra tippelek, hogy nem.
Mazda 3 BM vásárláson gondolkodom, és szeretnék tanácsot kérni, hogy van-e olyan dolog amire érdemes figyelnem.
Szedánban gondolkodok, kézi váltóval, és csak benzinesben, mert a dízelekről nem sok jót hallani. Mindennapi használatban lenne kb. 14-1500 km havi futással kb. 80% országút.
Ha feltételezzük,hogy csak az olajnyomást érzékelő gomba hibásodott meg,vagyis a riasztás téves,nincs magyarázat a teljesítmény csökkenésére.Ha viszont tényleg az olajnyomás csökkenése,megszűnése a hibajelzést kiváltó ok,akkor füllel,fenékkel is baj van,mert egy kezdődő csapágyasság rövid idő alatt súlyossá válik,ennek nem meghallásához sokszorosan szőke nőnek kell lenni.Habár vannak véletlenek,előfordulhat,hogy a téves riasztás hatására az ECU korlátozza a teljesítményt,de ennek azért kisebb a valószínűsége.
Mivel a második kérdésre nem tudsz válaszolni,a szoftver frissítés közbeni meghibásodása kizárható.Azt gondolom,hogy a hiba lehet hardver és szoftver eredetű is,én kivenném a fejegységet,csatlakozókat megvizsgálnám,le-fel csatlakoztatnám,előfordult már KH is,ha nincs vátozás,körülnéznék a botkormány környékén,lehet,hogy az első gondolatod a megoldás,beragadt gomb. De ez nem az a tipikus egyszerűen elhárítható,tuti tippelhető hiba.Ha kivetted,visszaraktad a cuccot,és nincs változás térjünk vissza rá.
Előzménye nem volt, az akkuval sem. Egyik reggel elutaztak az autóval a rokonokhoz, majd mikor jöttek volna haza elkezdte csinálni. Gyújtásra tesszük az autót, vagy elindítjuk, akkor megjeleni a mazda logó, utána nem lehet csinálni semmit a vezérlővel, még rádió adót sem tudsz váltani, mert egy- két gombnyomás után magától visszalép, vagy kilép a rádióból, vissza a navigációhoz. A navigációban ide- oda ugrál, keresés, majd útvonal, majd a térképen mintha az ember húzná az úját. Ezek a tünetek. Autó leáll, újraindít , és ugyan ezt csinálja.
Ahogy említettem akku probléma nem volt, a másik kérdésre nem tudok válaszolni, hogyan tudjuk ezt frissíteni?
Sziasztok! 2015-ös Mazda 3-nál olyan hiba merült fel, mintha beragadt volna egy gomb a vezérlőn és csipog, meg ugrál a kijelzőn magától. Mi lehet a baj?
Sziasztok! Mazda 3 1.6 benzin 105 le Z6 kóddal 2012-es autóban a motor leginkább alapjáraton és alacsony fordulaton tarakirozik és a kipufogóban is ez halható.Volt mothiba jelzés a 4. hengernél égéskimaradás coddal.Új trafó és gyertya csere után nincs hibajelzés de a motor ugyanúgy hátul bele püffög és tarakirozik.Merre induljak tovább MAZDÁSOK?
Olyan kérdésem lenne, hogy a 2006 Mazda 3 BK-nál hol lehet kikapcsolni az utas oldali légzsákot, ha ki lehet egyáltalán kapcsolni? Ha nem lehet kikapcsolni utólag lehet ilyen kapcsolót bele szerelni?
8-10 éves autóknál ez nem ritka jelenség,ki tudja,hányszor és miért lett megbontva a müszerfal környéke,érdemes megnézni pl a kesztyűtartó környékét,esetleg a pollenszűrő cseréjekor nem került vissza minden rögzítő elem.
Sziasztok van egy 2014-es Mazda 3 BM-m. A kocsiban kattogó hangok (tipikus műanyag, nem mechanikai hang) keletkeztek a műszerfal felől jobb oldalon, ez menetközben történik főleg rossz út viszonyoknál. Valaki járt már így? Tudja esetleg a megoldást? Köszi előre is a választ.
Szia ! mit értesz biztonsági jelzés alatt ? Nekem szakadó esőben jelezte az mzd, hogy jó utat és sok szerencsét :) de az eső csillapodása után vissza jött. A többi elég sokat hibázik tudnék mesélni pár sörbe bele telne. A legjobban a mátrix led dolgozik azt még nem vettem észre, hogy hibázik.
Hosszú autópályázás közben kigyulladtak a biztonsági jelzések az autón, két alkalommal történt..közben a biztonsági funkciók Pl. sávváltás nem működött...találkozott már valaki ilyen hibával?
2009-es Mazda 3 BL képen látható felnijéhez keresek 4db takaró kupakot. Amit eddig rendeltem sajnos mind nagy volt és nem tudom pontosan hogy melyiket keressem:/ A segítséget megköszönöm!
Hello, nekem a 2 literes volt, 6 éves korában adtam el, nagyon megbízható, nagyon jó az útfekvése, csak jót tudok róla mondani. Utólag szinte sajnálom, hogy eladtam. Karbantartási költség nulla volt az olajcserén, hasonlókon kívül. Típushibák nem nagyon vannak, de nézd vissza ezt a fórumot, van sok tapasztalat leírva az elmúlt években. Lehetőleg olyat vegyél, amiben van tolatókamera/parkolóradar, mert sokat segít. Az 1,5-ös motor valószínűleg nem fog örülni az emelkedőknek autópályán, a 2 literest is vissza kellett tenni néha 5-ös fokozatba. Az Astrához képest egy tágas űrhajó. Szerintem vegyél inkább 120 lóerőset, akkor nem lehet majd letörölni a vigyort az arcodról.
Autócserét tervezek az évben és az egyik kiszemelt versenyző 5-6 éves Mazda 3 skyactiv 1.5 benzines gép lenne. Tesztekben jókat írnak róla, de kíváncsi lennék használói véleményekre is. Megbízhatóság, fürgeség/lomhaság, fogyasztás, karbantartási költségek, típushibák, stb. A használatát tekintve kb 70%-ban város vagy rövidebb utak és 30%-ban hosszabb út/autópálya lenne. Egy 1.6 benzines kombi H Astrát cserélnék le. Előre is köszi!