Te biztos azért vagy ilyen tájékozatlan mert ott dolgozól. Elvégre mindig Ti tudtok meg mindent utóljára. A mai napig etetnek titeket mindenféle hülyeséggel. De legalább olvass utána. Nem nehéz cikket találni rólatok. http://www.fn.hu/cegek/20080408/tonk_szelen_food_express/
Az autók ügyében is milyen toleráns vagy "a gatyánk is rá ment" kiszólással. Csak az a gáz, hogy ezt a "gatyát" nem te hordtad! Te biztos nem sokat buktál rajta, nem Neked kellet éveken keresztűl a hiteleket fizetni. De legalább tarts ki tisztességből a céged mellett a végsőkig.
Nem a junior főz,hanem a junior konyhájában főznek saját emberekkel/gépekkel,és a kaja,meg jobb mint volt,sőt 2 héten belül tökéletes lesz,mert nagyon komoly és ismert szakács gárda lett beiktatva.....
A kocsit meg nem baj,hogy elvették,a gatyánk is ráment....
A hír igaz! Food Express van de az autók meg a konyha ugrott. Jelenleg a Junior Vendéglátóipari vállalat főz nekik. Errre mondják: a birodalom tündöklése és bukása. Ja és ha netán foodos autót látsz az utakon az már a területi képviselő tulajdona. Ha tetszik Te is vehetsz a www.hasznaltauto.hu , akár matricázva is.
Mint olvastam te a food expressnél dolgozol mint futár vagy mint kiszállító,nem tudom melyik a helyes megfogalmazás. Mindenesetre jó lenne első kézből tudni, hogy mekkora a baj a cégeteknél, mivel úgy hallottam, hogy valamelyik bank végrehajtást kért a cégetek ellen, és ennek következtében lefoglalták a konyhátokat és valami iskola konyháján vagytok kénytelenek főzni. Illetve két leasing cég is, ahonnan az autóitokat lízingelitek, el akarja venni az autókat. Jó lenne ha a hírek nem lennének igazak mivel én is tőletek rendelem az ebédemet, de a hírek elég megbízható forrásból jöttek.
szia én fexes vagyok válaszolok neked NEM KELL vállalkozonak lenned ahoz hogy nálunk dolgozz nagyon sokat lehet keresni ha jo járatod van az eggyik leg jobb 120ezer hetente de az átlag olyan 45 75 között +saját autosoknak 5000 ft támogatás ja heti fizu van minden pénteken minek az erkölcsi hát eggyik cég sem szeretné ha lelépnél monjuk a hétföi bevétellel ezért bentartjak 4 heti fizud amit ha kilépnl megkapsz kp ban
Ezek szerint javultak.. kb. 2 hónapja hagytuk abba a rendelést tőlük (Teletál), mert minden zsírban tocsogott :-( viszont jók voltak az adagok és az árak
azóta áttértünk a FEX-re.. háát.. nem vagyok egy reklamálós fajta, de amikor 1 cm "vastag" reszelt gesztenyemasszát fent a doboz sarkában a zárófóliánál babnyi mennyiségű sárga pacsmaggal (hab?) tálaltak gesztenyepüréként, elszakadt a cérna és írtam nekik egy panaszlevelet, melyben többek között viszont kívántam hogy "legyen szép napjuk ételeiktől" ;-) amúgy bírom "ha nem ízlett ingyen evett" szolgent, mert ahhoz ugye meg kell enni.. de a garancia feltétele hogy visszaküldd.. most komolyan az üres dobozt vagy a megturkált ételt? na mindegy.. tudom: akinek nem tetszik, főzzön magának ;-)
Én a teletálat ajánlom mindenkinek!!! Nagyon jó ízűen főznek, bőséges a mennyiség, és az árak is elfogadhatóak.
Sőt! Képzeljétek el, a héten volt egy észrevételem az egyik étellel kapcsolatban (túl fűszeresnek tartottam), szóltam a futárnak, és még aznap visszahívott a kolléganője, hogy megköszönje észrevételemet, valamint, hogy orvosolni fogják a problémát. Nagyon korrektek, ilyet még egyik futárcégnél sem tapasztaltam, pedig kipróbáltam már párat!!!
Ja, és pont ma mondta a futár srác, hogy 2 hét múlva tök jó akciójuk lesz. Ha jól emlékszem erdei kaják is lesznek, meg olyan is, hogy egy csomó kaját 150 Ft-tal olcsóbban lehet megvenni. Hát azt hiszem ez mindenkinek megér egy próbát:).
Ja és persze ahonnan lehet neten keresztül is rendelni: www.teletal.hu
Mi a végtelenségig a Food-tól rendeltünk, aztán valakinek eszébe jutott (hm, lehet, hogy én voltam?), hogy ki kéne próbálni valami mást.
Azóta van a City.
Háát... ami azt illeti, a Foodban nagyon tetszett a csak egész hétre rendelhető menü (k. könnyű kitölteni és tervezhető az összeg, a kaják sem rosszak)
A Food ellen a legkomolyabb érv az volt, hogy a futáraik között, a teljesítmény szerint járó bér miatt dúló kis harcokba keményen belevontak minket is, ettől megkeseredett a szánkban a csokipuding.
A második legkomolyabb érv Norbi. A Tescoban is visszarakom a polcra a norbis termékeket.
A City ellen pillanatnyilag a következőket tudjuk felsorolni: Iszonyatos nagy svábbogár a kajában, tegnap. Teljességgel rághatatlan karikára vágott krumpli tegnapelőtt. Savanyú gulyásleves tegnap.
Ja, meg az, hogy a mátrai borzacs sokkal jobb a Foodnál.
Amiről úgy látom, évek óta nem esett szó, az a Teletál. Pedig Benke Laci bácsi az arcát adta hozzájuk. Vajon a szaktudását is? Mi a helyzi velük rájt naó?
Egyébként összegyűjtöttem a legnagyobbakat (kérem szépen jelezni, ha valami kimaradt)
Azon gondolkodom, hogyan lehetne felvenni a kapcsolatot a megrendelőkkel (értsd, az összessel) és valami statisztikát csinálni, hogy mégis, adott szempontokat figyelembe véve melyik a legjobb. Engem például az íz annyira nem érdekel, de szeretnék jól lakni, kímélni a pénztárcámat és hipochonder vagyok, tehát se csótány, se baktérium.
Más csak csirkét ehet,
megint más norbizni akar,
stb.
Összefoglalva tehát:
1. Mi maradt ki a fenti felsorolásból?
2. Milyen szempontok figyelembevételével kellene pontozni az egyes cégeket?
3. Milyen pontszámot adnátok az egyes kategóriákban az egyes cégeknek?
Annyi baj legyen. :o) Már nem a Fex-től hozzuk a kaját, hanem egy helyi vendéglőből. Először azt hittem urizálunk, ehelyett kiderült, hogy még olcsóbbak is. Persze választék nincs akkora, de mertem tőlük tarhonyás húst rendelni, ami nálam bizalmi kérdés... :-)))
Sóskamártás főtt marhaszelettel. Hát vazz... a mártás édes volt. Nem csak simán édeskés, hanem sziruposan édes! Tudom, vannak olyan istentől elrugaszkodott emberi lények, akik a főzelékeket édesen szeretik, de könyörgöm... ha én ezt előre tudom, még véletlenül se jelölöm be!
Nemtom olvassák-e a cégtől illetékesek, de ha igen, akkor fontolják meg: a főzelékek, mártások mellé talán ki lehetne írni, hogy édes, vagy sós.
A másik, amin röhögni szoktam, az a fitness menü. Mitől fitness pl. egy milánói spagetti rántott pulykamellel azon kívül, hogy odaírják? :-)))
Mindegy, ezen a sóskán baromira fölhúztam magam. Amúgy a FE olcsó, kényelmes, néha szar, de nem olyan rossz... nincsenek túlzott elvárásaim, de ilyen apróságokon pl. a jövő heti rendelésünk is múlhat.
Mink FoodExpress, elég jó, néha erősen mellényúlunk, de vannak kaják, amiket tök jól csinálnak, pl. a babgulyásuk nagyon ott van. Meg a hagymás rostélyos se volt rossz.
Szeretjük a gyümölcsleveseiket is, kivéve, ha valami agyoncukrozott konzervből csinálják, erre is volt már egyszer példa.
A futárjuk tök normális, kora délelőtt jön.
Egyszer-kétszer rendeltünk már tőlük üdítőket is, azt néhány nap késéssel hozták ki, mert Pesten több alkalommal is egymás után elfelejtették leküldeni. Minden alkalommal telefonon hívtak és elnézést kértek.
Kivéve, hogy a komplexebb ételeket nem képesek rendesen elkészíteni. Értsd, ettem egy rakottkelt, ami ugye káposztaréteg, rajta rizses husos akármi, rajta káposztaréteg, rajta tejfel. Meg is volt, csak épp a rizses massza, ami eddig mindenhol egy jóízü dolog volt, itt állt 1részt sótlan főtriszből, és erősen fűszerezett húsból, ami önmagában túlfűszeres volt, a rizs sótlan, s az egész közepének olyan megvan benne minden, csak épp nem áll össze azzá, aminek lennie kellene feelingje volt.
Volt Tőzsdefutár, FoodExpress, CityFood eddig nálunk, általában 2en egyszerre párhuzamban (a választás lehetősége miatt). Tőzsdések helyére lépett be a City, mivel a Tőzsdések futárt cseréltek, aki nagyívben tett arra, mikorra kértük a kiszállítást, mit kértünk, mit szeretnénk. Többszöri szólás, ügyfelesek felhívása után váltottunk. City nálunk ~ 40-60%ban van a FoodExpressel váltakozva (1ik nap ettől, másik nap másiktól van több rendelés kicsit) heti átlagban nézve erős kiegyenlített a dolog.
Ami viszont gáz, hogy Citynél akad pár desszert, amit nemigen merünk bevállalni. Bécsifánkok közül a lekváros még korrekt, de volt már, hogy száraz volt. A Vaniliapudingos 1x romlott volt mikor rendeltem, de erre kollega is panaszkodott más alkalommal. Csokipudingos szintén volt, hogy savanyu volt már benne a puding.
Én magam részéről 95%ban FoodExpresstől rendelek, mert ízvilágban bejön. Néha, amolyan szükséghelyzetben rendelek Citytől is, vegyes tapasztalattal. Van amit finoman csinálnak, van amiből mindig hiányzik valami ahhoz, hogy teljesen egészében azt mondhassa az ember, igen, ez jó volt. Maximalista lennék, inkább csak elvárom, hogy ha krumplistésztát rendelek, annak krumplistészta íze legyen, ne mosogatólé. ~ : )))
Persze vannak a FoodExpressnek is nem igazán sikeres kajái.
Én végigpróbáltam az összeset, az jött ki, hogy a Cityfood veri a mezőnyt, két hónapja húszan esszük a csapatban, lassan minden más ebédszállító elkopott.
Az én "ügyem" sokkal súlyosabb, mert az emberi szabadságjogokról, a véleménnyilvánítás szabadságáról szól:
Tudom, hogy egyik topicot idézni egy másik topicban nem szabad, azonban
szeretném VILÁGOSSÁ tenni a helyzetet itt, a Gastroyal és köztem; ezért, miután
nem tudnám jobban megfogalmazni most sem, hogy hat évi törzsvendégség után
mit tett velem ez a "cég", enedjétek meg, hogy idézzek a saját, errQl szóló honlapom tartalmából: Ez az a szöveg, amit a Fogyasztóvédelmi föfelügyelöségnek
küldtem, Norbika ide vagy oda....
"A panaszom egyben kérdés is. Kb 6-7 éve Az A'la Gastroyal cégtöl rendelem meg az a meleg ételt, amit ök ebéd címén szállítanak ki, de én azokat vacsorára fogyasztom. Az ilyen megrendelt "ebédek" mindig a lakcímemre érkeztek, míg én dolgoztam, és ezért gyakorlatilag soha nem találkoztam személyesen az étleszállítóval. A mostani nyáron részben elírási, részben pontatlan szállítási hibák miatt sorozatosan nem, vagy nem azt kaptam, amit megrendeltem. A Gastroyal alig gyözött tölem az ujabb és ujabb hibákért, majd a helyzet valamelyest javult. Ekkoriban kezdtem megírni a véleményem a Gastroyal honlapján (www.alagastroyal.hu) található, a fogyasztók vélemménynyilvánítására szolgáló nyilvános fórumon.
Most, karácsony elött több problémám volt velük, pl. 2 megrendelölapot küldtek ki, jan 1. és 2. hetére, de azt sehol sem közölték, hogy melyik heti megrendelést mikor kell leadni, és ezt megkérdezni sem volt lehetséges, mert a meghirdetett zöld számuk gyakorlatilag elérhetetlen volt.
Mindezért fogtam magam, és a már említett fórumon tettem föl ugyanezt a kérdést, megjegyezve, hogy egy ilyen zöld szám mögött egy valódi "CALL-CENTER" kellene hogy álljon, mert a zöld szám elérhetetlen. Ezek után egy kezdö Gastroyal- fogyasztónak írtam meg az ételek kezeléséröl a tapasztalataimat.
A mai napon reggel megjelent az ételszállító a lakásomon, és átvételi elismervény fejében visszaadta a januári ételekre befizetett pénzemet, mondván, hogy A VEZETÖSÉG TÖRÖLTE A MEGRENDELÉSEMET, AZT NEM FOGADJA EL, mert "valamit írtam nekik a fórumon".
A telefonos ügyfélszolgálatnál közölték, hogy ez a marketing-igazgató döntése volt, és mikor kérdeztem, hogy ezt ö megteheti-e, azt válaszolták, hogy "persze, azt töröl a szállítási listájáról, akit csak akar, ö a fönök!!".
Azóta a hozzászólásaimat is törölték erröl a fórumról, és az ezzel kapcsolatos jelszót is megváltoztatták, nehogy oda még egyszer írhassak.
Kérdésem: ezt nevezzük demokráciának, szólásszabadságnak? Valóban megteheti egy cég, hogy EGY ADOTT SZEMÉLYTÖL (szerintem) LÁTSZATINDOKOK ALAPJÁN megvonhatja a szolgálta- tását?
Várom szíves válaszukat: xxxxxx"
Nos, azóta az történt, hogy a FVF visszaírt, hogy telefonon beszéljek velük
erröl az ügyröl. Ez még várat magára, mert most még gyüjtöm a bizonyítékokat
a Gastroyal ellen.
Visszaszállva a Gastroyal fórumára, amit ök "vendégkönyvnek" hívnak,
írtam egy minden hozzászólóhoz szóló pár mondatot, leírva az esetemet, azzal, hogy
így járhat bárki, aki kritizálni mer, ezek szerint....
Ezt a hozzászólásomat a fórumról kb két óra múlva törölték.
Ekkorra az eredeti jelszavamat törölték, de a "FORGAT YOUR PASSWORD" opcióval
kiderült, hogy "GAST" népven még be tudok oda szállni. Ezzel sikerült ott, még utlojára, hozzászólni.
Mind e közben a Gastroyal elfelejtkezett arról, hogy a döntésükröl, és annak okairól
engem akár szóban, akár írásban tájékoztassanak. PEDIG: megvan náluk a:
-postai címem
-a szállítási címen lévö drótos telefon száma (a telefonkönyvben is)
-e-mail címem is!!!
Ezek után eszembe jutott, hogy MINDEN INDOKLÁS nélkül ezt a KIZÁRÁST nekem nem kell tudomásul vennem; Ezért felhasználtam azt a lehetöséget, hogy e-mailben is lehet rendelni, és ezt dec. 22-én meg is tettem. A Gastroyal GÉPI válasza meg is érkezett hamar: "cégünk az Ön Rendelését az alábbi adatokkal FOGADTA"...
Jan. 3-án, mikor az elsö megrendelt étel meg kellett volna, hogy érkezzen, nem jött semmi. Másnap sem...
Tegnap, Jan. 5-én beleolvastam újra a Gastroyal vendégkönyvébe, és láttam, hogy valakit figyelmeztetnek, mert a januári rendeléseket "CSAK DEC.23-áig fogadták el."
Erre felment bennem a pumpa, és elhatároztam, hogy újra beírok nekik.
Igen ám, de közben a komplett profilomat is törölték a lehetséges hozzászólók közül, ezért ÚJRA REGISZTRÁLTATTAM MAGAM: ugyanaz a név, ugyanaz a cím,
és az automata szolgálatkészen elküldte nekem az új jelszavamat is.
Ezt felhasználva azonnal beszálltam a "Vendégkönyvbe", és egy újabb hozzászólásban felelösségre vontam öket, mert én idöben rendeltem, (dec 22-én), és mégsem kaptam semmit.
...Ma reggelre EZT a hozzászólásomat is ELTÜNTETTÉK a "vendégkönyvböl"....
De azt viszont nem tudják, hogy egy idö óta mindig, mikor egy-egy hozzászólásom
megjelenik a vendégkönyvben, el-save-elem azt az egész lapot, ami tán bizonyító erejü is lehet egy felsöbb fórumon... Ezzel a vaddisznó-stílussal inkább maguk ellen dolgoznak, mint ellenem, legalább is ezt remélem...
Az ügy még korántsem fejezödött be; KÉRLEK DRUKKOLJATOK NEKEM!!!
dongenaro"
EDDIG TART AZ IDÉZET, MINDENKI TANÚSÁGÁUL, EZ TÖRTÉNT VELEM, A TÖBBIT
TI DÖNTSÉTEK EL! HOMÁLYOS FOGALMAZÁSOM ITT, A VÉGÉN MINDÖSSZE AZT JELENTI, HOGY NEM HAGYOM PERBE FOGNI MAGAMAT, viszont nem hagyom az
igazságomat!!! Egy szemét cég ellen, és jólfizetett, mindent-tudó ügyvédjeik ellen az egyetlen eszköz a NYILVÁNOSSÁG!! Csinálja össze magát ötször naponta az az
úgynevezett "Tamás", aki engem letiltatott a Gastroyal elöfizöi listájáról, s akit a munkatársai csak úgy emlegettek, hogy: "JA, HÁT Ö A FÖNÖK" , a telefonban...
Én azt írtam a honlapjukra, hogy hajszál volt a tésztában. Másnapra eltünt a beírásom.
OK, vegyék le, de nem hívtak fel, nem adták vissza az étel árát, magyarul nem kártalanítottak azért, mert ki kellett dobnom a gusztustalan kaját.
Ezek után nem rendeltem, majd kb. 1-2 hónap után felhívott egy telefonos hölgy aki megkérdezte, hogy miért nem rendelek. Elmondtam, majd megköszönte és ennyi.
Mindenkit lebeszélek a Gastroyalról, ráadásul nem is jól főznek.