Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-=feszterg=- Creative Commons License 2010.04.06 0 0 29
borsosmarton Creative Commons License 2006.12.02 0 0 28

sziasztok!

2005-ben vásárolt puntóra felmegy a 16-os gyári stilo alufelni?

205/55 R16

thx

M

Varshi Creative Commons License 2004.12.17 0 0 27
Tessék, megkerestem Neked:  http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9012040  :)
Előzmény: pancsimánia (26)
pancsimánia Creative Commons License 2004.12.17 0 0 26

 

 

 Kerestem de nem találtam.

Előzmény: Varshi (20)
grandras Creative Commons License 2004.12.15 0 0 25

Ok, ekkor ez a marketinges neve.

Az újságírók legalább is szeretik így nevezni. Szerintem teljesen jó elnevezés.

De ha innen közelíted, akkor PII sincsen, mert ugye az sincs benne a forgalmiban.

Előzmény: Varshi (23)
-=feszterg=- Creative Commons License 2004.12.14 0 0 24

Nekem is olyan van !!!

 

 

 

 

 

Ébredezik a topik .....

Előzmény: Varshi (23)
Varshi Creative Commons License 2004.12.14 0 0 23

Mondjuk ez meglep.

A Punto2-m forgalmijában is csak annyi állt, hogy "Punto 16V HLX". Ez egy facelift, akárhogy is kereszteljük. :) Vagy tudsz valamit, amit én nem?

Előzmény: grandras (21)
-=feszterg=- Creative Commons License 2004.12.14 0 0 22

Sőt!! Nem csak punto II topik van hanem

www.puntoclub.hu  is van :)

Azon belül fórum, ahol volt már szó

típushibákról és megoldásáról.

 

http://www.tipushiba.hu/menu.htm

 

Előzmény: pancsimánia (19)
grandras Creative Commons License 2004.12.14 0 0 21
Igen van neki neve is. Úgy hívják: Punto 2003
Előzmény: Varshi (20)
Varshi Creative Commons License 2004.12.14 0 0 20

Szia!

 

Van Punto II topic.

Olyan, hogy "Punto 3", dacára ennek a nyomoronc topicnak, nincs. Nem van.

Facelift van.

Előzmény: pancsimánia (19)
pancsimánia Creative Commons License 2004.12.14 0 0 19

Sziasztok. Nekem is Punto2-m van elég jól meg vok velel elégedve. Nincs valakinek hozzá robbantott ábrái. rendkívül módon érdekelne. Egyépként a punto 1-hez nem sok köze van a Ounto 2 höz csak az hogy mindkettő cseppforma. A punto 3 viszont szerkezetileg megegyezik a pinto 2vel és nam csak kinézetre.

 

 Tudtok esetleg tipushibákat a punto 2-nél?? Érdekelne.

 

 

 Üdv....

-=feszterg=- Creative Commons License 2004.11.28 0 0 18

" Külső: ez már szubjektív, de szerintem vagányabb volt az előző Punto. "

 

Hát ez tényleg szubjektív ..... szerintem szegényke "szörnyen" néz ki a lámpáival

:(

Külsőre nem szebb / jobb mint a IIa bár lehet kicsit elfogult

vagyok ezen a téren, bár nem véletlenül nem vettem nagylámpás

puntot

Na de ezzel nem akarok megbántani senkit :)

 

 

Előzmény: FOCUS (15)
Varshi Creative Commons License 2004.01.11 0 0 17
> Mit jelent pl. a gyatra kidolgozás?

Illesztési hézagok a karosszérián, pl. az orr részen, a lámpánál.

.
> Mihez képest?

Még az előző Puntohoz képest is. :(

De lehet, hogy az csak egy szerencsétlen/törött modell volt, és amúgy hozza az eddigi szintet.

Előzmény: magpet (16)
magpet Creative Commons License 2004.01.11 0 0 16
Sziasztok!
Én még csak fontolgatok egy 1.3JTD-t.
FOCUS: mesélnél kicsit részletesebben az élményeidről? Mit jelent pl. a gyatra kidolgozás? Mihez képest?
Mindenki mástól szívesen olvasnék ilyen-olyan véleményeket az új Puntoról, különösen kihegyezve a JTD-re. Köszi!
Előzmény: FOCUS (15)
FOCUS Creative Commons License 2003.09.24 0 0 15
Tegnap kipróbáltam a Multijet Puntót.
A motor 2-esben lassan reagál de aztán kilő. Belülről nagyon csendes, kivülről kerreg picit.

Váltó: Gyengének, pontatlannak éreztem, kb mint a pug206-os.

Külső: ez már szubjektív, de szerintem vagányabb volt az előző Punto.

Belső: Hát nem tudom, szerintem kifejezetten gyatra volt a kidolgozása.

Varshi Creative Commons License 2003.09.04 0 0 14
És jól is megy. :) (Cserébe iszonyúan rázhat. ;-) Korrekt az a Barchetta moci ehhez a kis kasznihoz - mentem már ilyen ellen: sokat jelent, hogy 1 tonna körül van csak az egész. Sőt, ha még meg is fújnád egy kompresszorral... ;-)
(elgondokozik)
(sóhajt)
:)
Előzmény: ibrahim (13)
ibrahim Creative Commons License 2003.09.04 0 0 13
Asszem egy HGT-be azért belemennék :) Kiváncsi vagyok, hogyan árazzák a facelift előttihez képest (az 3,8M volt).. A sajtófotók alapján a Spporting és a HGT ülései bitang jónak tűnnek :o)
Előzmény: Varshi (12)
Varshi Creative Commons License 2003.09.02 0 0 12
Röhej, de jóanyámnak is teccik. Pedig...
Előzmény: fernando (10)
Varshi Creative Commons License 2003.09.02 0 0 11
> eddig sem a Punto motorjai voltak a legjobbak, ezután sem lesznek azok.

No azért ezt így nem mondanám. Lehet, hogy tényleg nem a LEGjobbak, de szvsz kevés jobbat találsz annál az 1.2-es 80 lovas motornál, az 1.3 Multijet dízelről nem is beszélve.

Azért gondold már át, mit fikázol. :-(

Előzmény: Törölt nick (9)
fernando Creative Commons License 2003.09.02 0 0 10

Ma már láttam is egyet! Tetszik!
Törölt nick Creative Commons License 2003.07.11 0 0 9
Kár vitatkozni Emberek!

Maradjunk annyiban, hogy a Punto II/b belül megszépült, kívül pedig qrvára csúnya lett.
Komolyan mondom, nem értem a formatervezőket, hogy ronthatnak el ennyire egy igazi vagyány kocsit.

A motorfrissítés nem nagy szám, eddig sem a Punto motorjai voltak a legjobbak, ezután sem lesznek azok.

Varshi Creative Commons License 2003.07.11 0 0 8
fernando:

> > Ezt is buktad"
> Ki mondta, hogy "versenyzek"?

Az _érvelést_ buktad...

.
> És nem értem kell belekötni abba, hogy valakinek jobban tetszik az új Punto,

Ki mondta, hogy jobban tetszik? Ki kötött bele ilyesmibe? TE MIRŐL BESZÉLSZ??

.
> mint a Te 2-es Puntod. Nekem speciel még mindig jobban tetszik a Punto1 hátulról, mint a
> Punto2 és 3 hátulról.

És hogy jön ez ide?

Annak megítélésében, hogy a P2 a P1 faceliftje-e (merthogy Te ezt álltottad), ill. ez a szerintem ráncfelvarrott mostani változat új/elkülönülő modellnek tekinthető-e (ezt is csak Te állítod), baromira nem játszik szerepet az, hogy _neked_ melyik modell tetszik.

:-|

Javaslom, próbáld ki ezeket az autókat kicsit, mert innen nézve úgy tűnik, marhára nem tudod, miről is besélsz...

.
> > "Kapott két új fejlesztést (1.4, 1.3d)"
> Ez nem elég?

Ahhoz, hogy új modellnek nevezd, ahhoz nem.

.
> Ha most vennék Puntot, inkább vennék 1.4-eset 95 loerővel, vagy 1.3 dieselt, mint
> 1.2-es Punto2-öt. Ki nem?

És ennek mi köze ahhoz, hogy új modellnek tekinted/nevezed-e ezt a faceliftet?? Ahhoz, hogy _lényegében_, összességében változott-e? (Futómű, belső tér, kialakítás, helykínálat, elektronika, stb. ) Tudtommal erről szól a vita. Már megint nem figyelsz...

(Amúgy meg árazás kérdése, hogy kinek éri meg a plusz 15 lóerő. Clio-ból is fogy az 1.2-es, nem csak a 98 lovas TechRun.)

.

> Tegnap nyílt meg a topic, és már statisztikázol...

Nem, csak értelme nincs ennek...

Na minden jót;
Varshi

Előzmény: fernando (7)
fernando Creative Commons License 2003.07.11 0 0 7

"Motor?? Kapott két új fejlesztést (1.4, 1.3m-jet), a maradék 4(!) mellé, amik maradtak, amik voltak. Ezt is buktad"

Ki mondta, hogy "versenyzek"? Ha Te "versenyezni" akarsz, "versenyezz" magad. És nem értem kell belekötni abba, hogy valakinek jobban tetszik az új Punto, mint a Te 2-es Puntod. Nekem speciel még mindig jobban tetszik a Punto1 hátulról, mint a Punto2 és 3 hátulról.

"Kapott két új fejlesztést (1.4, 1.3d)"

Ez nem elég? Ha most vennék Puntot, inkább vennék 1.4-eset 95 loerővel, vagy 1.3 dieselt, mint 1.2-es Punto2-öt. Ki nem?

"ott van a P2 topic, ami kicsit látogatottabb"

Tegnap nyílt meg a topic, és már statisztikázol...

Varshi Creative Commons License 2003.07.11 0 0 6
Komolyan, ne hülyéskedj! Két évig volt P2-m - most egy családtag használja (ha azt a P1 facelift-jének nevezed, akkor te - sorry - fogalomzavarban szenvedsz).

Láttam ezt az átformált Puntot (valszeg jóval közelebbről, mint Te): az új eleje meg a Stiloból átemelt extrákon kívül minimális a különbség, sok kis apróság (pl. az ajtón, könyöktájon már nincs kárpit, stb.) már hamarabb kijött, facelift nélküli módosításként, szóval csalóka.

Motor?? Kapott két új fejlesztést (1.4, 1.3m-jet), a maradék 4(!) mellé, amik maradtak, amik voltak. Ezt is buktad. Vagy egy plusz motor nálad már új koncepció? Ha kapható lesz pl. a Stiloban is, akkor azt Stilo 2-nek nevezed? Na ne máár...

Nem'tom, miért ragaszkodsz ehhez a buta elnevezéshez... Amúgy igen, nem kötelező olvasni, csak hát mondjuk ott van a P2 topic, ami kicsit látogatottabb, és jobban passzolna egy 95%-ban változatlan kocsihoz, mint egy külön topic.

Na további jó különcködést!
Varshi

Előzmény: fernando (3)
KublaKhan Creative Commons License 2003.07.11 0 0 5
"A Punto2 inkább volt facelift az 1-röl, mint most a 3 a 2-röl..."

A P1 totál különbözik a P2 től. Motor(ok), felfüggesztés, kaszni (nézz meg egy töréstesztet)....

A P3 (P2 FL) ben + ugyanazok a motorok vannak mint a P2 ben PLUSZ 1.4 es & 1.3 Diesel

Előzmény: fernando (3)
fernando Creative Commons License 2003.07.11 0 0 4

Egyébként pedig nem kötelező olvasni ezt a topicot.
Előzmény: Varshi (2)
fernando Creative Commons License 2003.07.11 0 0 3

A Punto2 inkább volt facelift az 1-röl, mint most a 3 a 2-röl...

Egyébként ha csak ezt gondolod akkor még nem néztél utána, hogy milyen motorokat tettek bele... Sokkal jobbat, mint a Punto2-be!
Ha érdekel küldök egy teljes anyagot róla.

Előzmény: Varshi (2)
Varshi Creative Commons License 2003.07.10 0 0 2
Ne fárassz már, ez csak egy P2 facelift.

Hagyjuk szépen elsüllyedni ezt a topicot...

Előzmény: fernando (-)
Törölt nick Creative Commons License 2003.07.10 0 0 1
Ne haragudjatok, de Ti hol láttatok a Punto 3-at?
(nincs ilyen :-)

VDaNi Creative Commons License 2003.07.10 0 0 0
Nem 0 egy autó.
Már én is ültem benne.
Az 1.4 95 LE se rossz de a csúcs az 1.3 Multijet.
Nem semmi.

VDani

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!