Szia! Köszi, hogy válaszoltál! Nincs gond, csak gondoltam meg lehetne lendíteni ezt a topkot, hisz Rigával majdnem minden "régi" motoros találkozott. De Tatumadar kolléga elbizonytalanított, hisz a riga.hu éleg nagy élet zajlik. Neki is köszönöm a reagálást!
Nekem sincs semmi a hengerfejben és tökéletesen zár. Másoknál hallottam a hengerfejtömítésről, gondoltam ebbe is elkélne, de elvan még nélküle. Tömítésem sajnos nincs, én spirálfüzet karton fedeléből vágom ki, amire szükségem van.
Hengerfejnél nem volt tömítés,pasztát raktam oda,azt mondják nem kell elég ha jól meghuzod,bár ebben azért kételkednék.Neked van hengerfej tömítésed hozzá??
A hengertalpnál jó prespán és paszta is van ott,a porlasztónál is van tömítés.
Ha esetleg lenne tömítésed,adnék cserébe kerékpár pedál alkatrészeket,pedálgumit,meg a fém részeket még,nekem azok ugyse kellenek.
ÉN nem vettem észre hogy eresztene ott,de érdemes lenne megpróbálni hogy tennék oda tömitést.
Azt szép kis munka lesz szétszerelni bár annyira nem bonyolult szerkezet,mindennek megvan a maga helye nem igen lehet összekeverni.biztos hogy ez lehet a gond??nem valami más?
Szimering a főtengely mindkét oldalán kéne, hogy legyen. És igazán nem egy drága dolog, mindenképpen érdemes belőle újat beszerelni! Akár használtnak látszik, akár nem, kell bele az új.
Beindul a rigám,elég szépen jár,a sebességet veszi,de amint ráülök és elakarok indulni,nem megy és nagyon erőtelen,csak felpörög.
Felfurattam,uj dugó és gyürük is.A gyújtása rendben,nagyon szép.
Esetleg a szimeringre gondolok még,mert azt nem cseréltem,de nem tünt sérültnek,bár szabad szemmel nem látható és kopressziómérővel se mutatható ki,mert az csak a dugattyu feletti sürítést méri.
Mindkét oldalon van szimering, vagy csak az bal oldalon ahol az olaj van?
Mitől lehet az oka?jó lenne tudni,mert nem szivesen szedném darabjaira megint.
A karbi úszóházfedele alá helyezett, különböző vastagságú tömítésekkel. Vastagabb tömítés = magasabb benzinszint. Esetlek próbálkozhatsz fogóval _nagyon_finoman_ kijjebb húzni a tűt az úszóból, de nem garantálom a sikert (nem próbáltam).
175 hőértékű Isolator 0,5 mm hézagra beállítva. pl. MOL kúton is árulják. Nagyobb hőértékűt könnyebben beköp. Azért valami vékony lapot jó hordani magadnál a gyertyakulcs mellé, nekem néha kell egy kis gyertyapucc nagy kihúzatás után.