Keresés

Részletes keresés

pmobilTB Creative Commons License 2007.04.19 0 0 279
Íme ezt a gépet újítgatom. Bocs a rossz képért, de nincs rendes fotó szerkesztőm. Az eredti kép meg túl nagy felbontású a fórumnak. Gumit a múlt héten rendeltem hozzá, mert bár a gyári szőrős rajta, de mivel 17 évig nem volt mozdítva szérepedezett az egész. Karburátort, gázbowdent, légszűrőt már szereztem rá. A tankkal az volt a baj, hogy úgy lett elrakva, hogy volt benne egy kis benzin, és így maradt benne nedvesség. Aztán szétrohadt 17 alatt az egész, de úgy, hogy előszőr kiakartuk lakatoltatni, mert csak a benzincsapnál néztük, de kiderült, hogy nem lehet sehol hozzá hegeszteni, mert szó szerint csak a festék tartotta össze az egészet . Az se baj egyébként, hogy ha nem 50-sre való a tankod, mert minden más megoldható. Csak a Riga tankkal az volt a baj, hogy ezen ugye fekvő tank van, a Rigán meg álló, és így nem folyt volna ki a benzin a csapnál. De szerintem jó lesz erre. Segítségedet előre is köszönöm! Ha esetleg emailben beszélgetnénk tovább, akkor a címem még egyszer pjanos@citromail.hu
Előzmény: pmobilTB (278)
pmobilTB Creative Commons License 2007.04.19 0 0 278
Kedves Ricsi176!
Az nagyon jó lenne. Esetleg képet tudnál róla küldeni? És mennyit kérsz érte?
Előzmény: Ricsi176 (277)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 277

Húú nekem csak Riga tankom van nomeg van egy Verhó hosszútankom

arra gondolsz?? Mert eladó van egy komplett 6 os verhóm  de külön külön is eladó

pmobilTB Creative Commons License 2007.04.17 0 0 276
Heló mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni. Egy Verhovina 50-est újítok fel, már minden alkatrész meg van hozzá, de sajnos a tank teljesen szétrohadt, ami mondjuk nem csoda, mert 17 évig állt a nagyapám garázsában. Sajnos az istenért sem tudok hozzá tankot keríteni. Szeretném megkérdezni, hogy nincsen valakinek egy eladó Verhovina tankja? Esetleg cseréről is szó lehet, mert van egy kék Riga tankom. Ha tudsz segíteni kérlek ide írj: pjanos@citromail.hu
Segítségeteket előre is köszönöm.
Plavecz János
tatumadar Creative Commons License 2007.04.17 0 0 275
Hinnye! Ez aztán a gép! Nagyon szép lett! Gratula hozzá! Oszd meg velünk a részleteket is (pl. milyen polírt használtál, kerékfelújításhoz milyen anyagok kellenek, etc.)!
Előzmény: Ricsi176 (274)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.17 0 0 274
Na hát ez az én Verhóm polir és kerékfelújitás után szerintem jó
Veteran 1 Creative Commons License 2007.04.17 0 0 273
Szevasz.Én 30 000ezret tudnák érte adni ha valóban eladnád!De ha ezt kevesled próbálkozz az eladásával más helyeken,lehet hogy valaki többet lerakna érte bár nem hiszem,de legyen hozzá szerencséd.Ha mégsem sikerülne többér elpasszolnod,én a fentebb írt összegért megvenném.
Előzmény: ispijano (259)
rigaman Creative Commons License 2007.04.15 0 0 272
Hali a v-50-es blokkon működik a váltó. Ma belelaktam az "állóvázba" a blokkot és nem indult valamiért nincs szikra meg teljesen elvesztem ebben a sok kábelban. Ehhez a tilisztoros gyújtáshoz jó a régifajta trafó is mert az eredeti nincs meg és egy kapcsolási rajz is jól jönne.
tatumadar Creative Commons License 2007.04.14 0 0 271
Hehh, őrültek! :D Azért érdemes figyelni a hangokat, a Verhóé mindennél szebb, ugye :) Ma láttam érdekes motorokat, Zündapp, Danuvia, etc., de egyik se tudott úgy megfogni, mint egy ilyen kis pörcögő! Cserébe itt egy kis alapjárati duruzsolás!
Előzmény: Ricsi176 (270)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.14 0 0 270

http://www.youtube.com/watch?v=YXMIgUTTMYo

Na itt a vidi ha lehet irjatok kommentet pls!

Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.14 0 0 269

Ma fölvettünk 1 pici baromkodást a Verhómmal majd picit

kell várni hogy fölrakják a youtube ra naon ász:D

embecska Creative Commons License 2007.04.13 0 0 268
figyu ha elhozod légyszi nekem szólj előszőr.régóta vágyok ilyenre,már az összes régi szovjet pedálos megvan csak ez hiányzik.nekem nagyon sokat megér komolyan.szólj lécci!
Előzmény: Ricsi176 (267)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.13 0 0 267

Heh pont akartam

ilyet hozni:D Van kint az ismimnél egy nála csak a helyet foglalja én elhozom tök patent alig lett használva piros szinű eredeti fényezés stb....

embecska Creative Commons License 2007.04.13 0 0 266

Ricsi!

látom már lesznek cuccaid az 1-eshez:)

ha le vagy égve anyagilag,hozz nekem ilyet kintről,adok érte 20-25 ezret.

 

 

Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.13 0 0 265

Hali

És még mikor jössz veszprémbe amikor meglesz a cucc

??

Törölt nick Creative Commons License 2007.04.13 0 0 264
Amúgy mi mindened van, vagy mit tudsz szerezni Rigához?
Előzmény: Törölt nick (263)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.13 0 0 263

Vicces, pont most vasárnap megyek Veszprémbe, csak még nincsenek nálam a cuccok sajnos.

Rigához az a baj, hogy nem nagyon kell semmi, ami alkatrészem van tartalékban, még arra se nagyon volt szükségem. Annyit meg nem használom, hogy elkopjon a fékbetét. Na mindegy, ha odakerülünk, hogy megvan a cucc, akkor majd megegyezünk.

Előzmény: Ricsi176 (262)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.13 0 0 262
Vagy ha cseréled akkor pl be tudok szerezni zsir új riga cumókat akármit tudok hozni. pl most van benzincsapom 4 garnitúra zacc fékbetét stb
Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.13 0 0 261

Hi poteka!

akkor stopolnám az alkatrészeket legfejjebb vonatozok... sokat nem jössz valamikor veszprém felé??

Törölt nick Creative Commons License 2007.04.13 0 0 260

Mit értesz azon, hogy pozícionált? Az összes riga kétsebességes, üres alatt-fölött van az egyes-kettes (nézőpont kérdése). A lábváltósnál ugyanígy, ha jól tudom, hasonló a Simsonhoz, csak nincs harmadik meg attól felfelé.

Ha nem látsz hibát kívülről, én tuti nem szedném szét, inkább beraknám egy vázba kipróbálni. Vagy húzd be a kuplungot (kézzel a blokk alján), és mozgasd a váltókart. A középső állásban visszaengedett kuplungnál a kislánckereket elvileg lehet kézzel forgatni, sebességben érezhető az ellenállás, de ha kicsavarod a gyertyát, akkor tudod mozgatni egyesben és kettesben dugattyút a lánckerék forgatásával.

Mik a tünetek, ha nem emel ki? Mi történik, ha behúzod a kuplungkart? Érezhető ellenállás?

Előzmény: rigaman (257)
ispijano Creative Commons License 2007.04.13 0 0 259

Hello!

Őszintén szólva, ahogy a legelején is írtam nem vagyok tapasztalt ilyen téren.

Még a tapasztaltabbak is "vitáztak" rajta. Butaságot nem akarok írni. Azt gondolom, itt mindenki korrekt és mivel a neved is ezt súgja, hogy Veterán vagy bízom egy korrek árban amit mondasz.

Üdv

Előzmény: Veteran 1 (245)
ispijano Creative Commons License 2007.04.13 0 0 258

Sziasztok!

Szükségem lenne a karburátorhoz tömítésekre, mert megette egy csöppet az idő most néztem.

Tudna v.ki segíteni?

Előre is köszi!

Üdv

 

rigaman Creative Commons License 2007.04.13 0 0 257
Poteka:
Mert nem vagyok benne biztos hogy működik a váltó a tengelyt tudom mozgatni de nem tom hogy vált-e. Ebben a váltó már pozícionált vagy nem?
Van nekem még egy riga4-esem is de az istenért sem emel szét a kuplungja már szétszedtem állítotam rajta de akkor sem mi lehet a baja?
ui.: hogy nekem a riga.hu miért nem jutott hamarabb eszembe de azért kössz a segítséget:)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.13 0 0 256
Sőt, még szerintem Miniriga váz is kerül ott az apróhirdetések között :)
Előzmény: rigaman (250)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.13 0 0 255

Ricsi176:

Rendben, csak légy türelemmel, amíg kiderül mi marad a végén is mi nem. Blokk az lesz, bár valószínűleg darabokban, de hát a felújítás úgyis új csapágyakkal és szimmeringekkel kezdődik, úgyhogy ez gondolom nem gond. Gyújtás is lesz, eredeti R3-as gyújtás, bár azt, ami eredeti formájában megmaradt, azt én használtam fel. A másikra már ráraktak egy külső trafót, de szerintem gatyába lehet rázni. Az ülésen repedezett a műbőr felülete, és szakadt a varrás mentén (ráadásul az szerintem más mint a Riga 1-nél), kerék az krómozásra szorul, a szerszámostakaróhoz pedig nincs meg az eredeti alucsavar, de le lehet öntetni. A cókmók egyelőre Hatvan mellett van a srácnál aki a szakmunkákat csinálja, ha kész lesz a május folyamán, akkor elhozom Budapestre az egészet.

Nyerészkedni meg nem akarok rajta, nem vagyok nepper, ráadásul az egészet 20 ezerért vettem, és kitermeltem belőle egy komplett motort. Ami  marad, azt párezer forintért oda tudom adni, vagy cserélhetünk 250-251-es ETZ alkatrészekre (elsősorban hengerfej, főfékhenger, láncvédő bakelit, csatoskarbi, elektronikus fesszabályzó, trafó, késes biztosítéktábla érdekelne, esetleg komplett tirisztoros gyújtás). Vagy Riga 3-ra való vagy hasonló ruszki alumínium pumpa, mert az még hiányzik, és ráadásul ezen a korai szérián még a hátsó sárvédő oldalán, feltűnő helyen van.

Szóval biztos megegyezünk, csak meg kell várni, míg kész lesz a hármasom.

 

Rigaman:

Küldenék neked alkatrészjegyzéket, robbantott ábrát, kezelési útmutatót rajzokkal (utóbbi tuti van), csak sajnos fent van a Riga.hu-n, ami most nem elérhető. De amint újra él az oldal, akár magad is letöltheted onnan. Egyébként a blokk nagyjából ugyanaz, mint a korábbi Riga és Verhó blokkok, minimális változtatások történtek (azért fejlesztésnek nem nevezném :)) - a tiédben valószínűleg az új kuplung van, meg a lábváltó mechanikája az, ami különbözik. Egyébként miért akarod szétszedni?

Előzmény: Ricsi176 (251)
rigaman Creative Commons License 2007.04.12 0 0 254
Figyeljetek lécci legalább a v50-es blokkhoz egy kapcsolási rajzot küldjetek lécci
Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.12 0 0 253

Ja és ami még Unikum az R 1 esen

Az a Váltókar mert iszonyat bonyolult.

Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.12 0 0 252
Léci jutányos árat mondj mert most naon le vok égve!
Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.12 0 0 251

Szal összegzem mi kellene:

Blokk karbi nélkül gyújtás kell mert ezen az alaplapon van,ülés,kerék szerszámostakaró, hol van ez?? És mennyiért kaphatnám meg

???

 

rigaman Creative Commons License 2007.04.12 0 0 250
Hello
Nem tud valaki egy miniriga vázat? olcsón. kerekek kormány dob és a könyök az legyen meg a többi nem fontos

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!