Keresés

Részletes keresés

Rxdns Creative Commons License 2003.12.23 0 0 86
Boldog karácsonyt minden kedves rigásnak!!
Rxdns Creative Commons License 2003.12.16 0 0 85
Na, gázbowdent nem lehet kapni, így hát simson bowdent buheráltam meg flexszel, így már jó a rigába. Végre, szabályosan rángathattam neki a gázt!!! Marhajó!
Rxdns Creative Commons License 2003.12.13 0 0 84
Naja... :))))

Más.

BEINDULT A RIGA!!!!! :)))))) Gázbowden még nincs hozzá, de már hozatok a nagykerből, ugyhogy csavarhúzóval tudtam csak gázt adni, és frankón felpörög, tök jól működik, alapjáraton meg addig pöfög, amig ki nem fogy a benzin. GYÖNYÖRŰ!!! Csak eszméletlen fogyasztása van, a "tank" szerepét egy 1 méteres benzincső vállalta, mert a tank még nincs kész, és jó látni, hogy egy bő gáz mellékhatásaként hogy megindul a benzin lefele. :) Kb 5 literes fogyasztása lehet... :) Kurrvajó!!

Előzmény: pinye1 (83)
Rxdns Creative Commons License 2003.12.13 0 0 82
Nincs valakinek fölös sztendere riga deltára? kényelmetlen, hogy mindig falnak kell dönteni. :)
Dóczi Creative Commons License 2003.12.04 0 0 81
Simó karbit kéne szereznem és megpróbálni:)
Előzmény: Rxdns (80)
Rxdns Creative Commons License 2003.12.04 0 0 80
Őszintén: nemtom.
Viszont az biztos, hogy át lehet ugy alakítani, hogy menjen 70el. (csatornák megmunkálása, jó karburátor (K60as karbi gagyi!!), jó kipufogó...)
Előzmény: Dóczi (79)
Dóczi Creative Commons License 2003.12.03 0 0 79
NA, igen, mindenhol megy a punnyadás, de azért Te se vmi hamar választól ám:PPP

Elvileg egy jó karburátorral, jól beállítva, jó állapotban bírnia kell ezt a 70 km/h-t

70-ET?????
Enyim jó ha viszi a 40-et nemhogy 70-et.
elölről a lánckeréknék ugyanugy lehet játszani, mint Szimónál?

Meg az enyém ha nagyon húzatom(értsd:20 fölött egyesben vagy kettesben 40 körül) akkor elkezd rezonálni, mint állat és nem is merem tovább húzatni.
Ez mért van? Csak nem lóg vmi a blokkban?

Előzmény: Rxdns (78)
Rxdns Creative Commons License 2003.12.03 0 0 78
Szerintem a gyáro végáttételezés kicsi lehet ehhez, de valszeg játszottak az áttételekkel valahol, leginkább lánckeréknél. Elvileg egy jó karburátorral, jól beállítva, jó állapotban bírnia kell ezt a 70 km/h-t, mert nem lehet sokkal gyengébb a simsonnál, és azoknál nem ritka a 70 km/h-s vagy nagyobb végsebesség.

Most frankón írtam, csak konkrét választ nem írtam. :) Az a baj, hogy én se tudom...

Az a másik baj, hogy nem igazán akarják a régi nagy Rigások felfedezni ezt a fórumot, de még a riga.ini.hu-s fórumot se nagyon. :( Pedig sokan vannak ám! Csak lehet, hogy felnőtt fejjel már annyira nem érdekli őket a téma, hogy nagyon. Pedig voltak ők is olyan bolondok, mint mi most, és igazán megérthetnének minket!

rx

Előzmény: Dóczi (77)
Dóczi Creative Commons License 2003.11.30 0 0 77
Itt olvasgattam, hogy egyesek Rigával 70-et mentek, elhiszem, de akkor nem kéne egy kicsit sokat forognia?
Dóczi Creative Commons License 2003.11.30 0 0 76
Az enyém nyilván W-58 blokk a kuplung nekem is olyan.
Előzmény: Rxdns (75)
Rxdns Creative Commons License 2003.11.30 0 0 75
Nemtom, nekem S-501 blokkom van. Alapjaiban tuti megegyezik...
A kuplung az olyan primkó cucc a tiéden is, hogy alul van a kar, és a deklibe van egy kis szerkezet, ami benyomja a kuplungot? Vagyis ahogy forgatod a kuplungkart, az kitol egy pöcköt, ami szétnyomja a lamellákat.
Előzmény: Dóczi (74)
Dóczi Creative Commons License 2003.11.30 0 0 74
Rx!
A Te deltádban, ugyanolyan blokk van, mint a verhómban? jó tudom, a váltós más
Dóczi Creative Commons License 2003.11.30 0 0 73
A verhó bajai le vannak, írva a riga.ini.hu forumon.
Előzmény: Dóczi (72)
Dóczi Creative Commons License 2003.11.30 0 0 72
Ha feszítek a bovdenen, akkor csúszik a kuplung.
Előzmény: Rxdns (71)
Rxdns Creative Commons License 2003.11.29 0 0 71
Mármint nem huzza vissza rendesen a kuplungkart, de a kuplung már frankón zár? nem elég feszíteni a bowdenen? Vagy még a kuplung is csúszik?
Előzmény: Dóczi (70)
Dóczi Creative Commons License 2003.11.23 0 0 70
NA, gyártatok a verhóba gyűrűket, eztán remélem már repeszteni fog ezerrel:) csak van egy problem, hogy nem megy vissza rendesen a kuplung:( és ez nem azért baj, mert csúszik, hanem azért, mert ilyenkor a váltomarkolat is tud mozogni és szinte képtelenség 1esbe rakni:(
Ötletek?
Joceee Creative Commons License 2003.11.10 0 0 69
:DDDD
Előzmény: Rxdns (67)
Rxdns Creative Commons License 2003.11.10 0 0 68
Enyim se akar engedni, énis felfújtam. A belső ezexerint jó, de a külső vizes, kicsit sáros betonon életveszély!! Esetleg 40 fokban a 60 fokos aszfalton még jó. Én asszem gumiégetésre fogom használni. :) Aztán teszek rá jó gumit. Vagy lehet hogy a Szimón égetem majd el. Elég egyáltalán?? :) Húú, de van még Heidenau égetni való kopott gumim is... Na majd ha egyszer nem leszek lusta felrakni, akkor gyártok madmaxt ezerrel. :) (Szimóval)
Előzmény: Dóczi (65)
Rxdns Creative Commons License 2003.11.10 0 0 67
baaaaazzeg, tényleg! :))) nemrossz! :DDD Kösz hogy szóltál ;)
Előzmény: Joceee (66)
Joceee Creative Commons License 2003.11.10 0 0 66
Te Rx! Ebben fordítva van a hátsó teló?! :D Há' hogy néz má' ki:DD
Joc
Előzmény: Rxdns (63)
Dóczi Creative Commons License 2003.11.10 0 0 65
Na, én itt vagyok. Szted riga gyűrűje ugyanaz mint a simóé?
A ruszki gumit meg ne szidd:)) nekem is az van a verhón előtte kb 10-15 évet állt szabadon, télen, nyáron, mikor elhoztam felfújták és azóta alig engedett!!!
Előzmény: Rxdns (64)
Rxdns Creative Commons License 2003.11.10 0 0 64
Nincs rajta lámpa és középállvány így a garázslejáró falának lett nekidöntve. Persze eldőlt, elgörbült a kormány, de kézzel visszahajlítottam (!!!) pedig nem vagyok izomkolosszus. :)

Ha esetleg van valakinek tapasztalata ennek a tirisztoros gyujtásával az írjon, mert nekem még magas. Hálistennek gyujtás van, beállítani még be tudom, de itt megáll nálam a tudomány. Ha esetleg elmegy a szikra, akkor csak a gyertyát, gyujtokábelt tudnám ellenőrizni, máshoz nem értek. Bezzeg szimót ilyenkor út szélén egy darab csavarhúzóval életre keltem :)

Előzmény: Rxdns (63)
Rxdns Creative Commons License 2003.11.10 0 0 63
Van pár kép a Deltáról! A képek azt az állapotot tükrözik, ami hazaérésekor volt a motornak. (kertben állt már mióta, küllőkre ránőtt a vadszőlő :)) A gumi még a gyári orosz, itt-ott még szőrös!! Pöccset sem lett túl kemény keverék...
Katt a képre a többiért!

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Dóczi Creative Commons License 2003.11.08 0 0 62
Én meg birtoklok egy Verhina 4 est de még üzemképtelen:((
Rxdns Creative Commons License 2003.11.03 0 0 61
Megvan a Riga, egész jó, marha sok munka lenne vele. Szükségem lenne egy Riga karbira! Ha lenne egy jó karbi rá, el is tudnám indítani.
Rxdns Creative Commons License 2003.10.22 0 0 60
Ma hozom el az üzemképtelen Riga Deltát, láncot már vettem hozzá, de kéne főtengelyszimmering is...
_nyunyuka Creative Commons License 2003.08.27 0 0 59
Na x3 megint szaraxik. Direktbe meghíva a linket lassan de bejön a kép.
Előzmény: _nyunyuka (58)
_nyunyuka Creative Commons License 2003.08.26 0 0 58
Ejj, offbrigád! Akkor én se maradok ki!

Ilyet akartam venni:

Fincsi kis naked bike, Kanuni Seyhan 301, valaha ETZ 301-nek hívták.

De ez lett belőle:

Csak Honecker-kékben.

Anti.SR-125 Creative Commons License 2003.08.26 0 0 57
Háát szó mi szó ezek a gépek már már nem is igazán Rigák -:))
Egyébbként gyönyörűek.
Én bármelyiket szívesen elfogadnám , főként ha kicsit jobb erőnlétben lennék -:))
Egyébként RX , mizújs Benőkével ?? -:))
Jó lenne már lassan összejönni megint , egy jó dumálásra.
Üdv mindenkinek : Anti.
RR_ZOZY Creative Commons License 2003.08.25 0 0 56
Hali!

A NAKED vasak nekem is jobban tetszenek mint a burkolt polivinilklorid förmedvények, de igazából a NAKED sem a stílusom. Ha lesz elegendő és erre szánható pénzem, akkor valami emberes 1100 ccm-es 250 kilós cruisert vennék. Nem vagyok oda a sebességhajszolásért. Szép nyugiban max 130-al "pöfögni" PA-PA-PA-PAMMMMMMM.....hallgatni ahogy dobol alattad a 4ütem......ez való nekem!
(álmodik a nyomor....)

Üdv: Zoli

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!