Szerintem a gyáro végáttételezés kicsi lehet ehhez, de valszeg játszottak az áttételekkel valahol, leginkább lánckeréknél. Elvileg egy jó karburátorral, jól beállítva, jó állapotban bírnia kell ezt a 70 km/h-t, mert nem lehet sokkal gyengébb a simsonnál, és azoknál nem ritka a 70 km/h-s vagy nagyobb végsebesség.
Most frankón írtam, csak konkrét választ nem írtam. :) Az a baj, hogy én se tudom...
Az a másik baj, hogy nem igazán akarják a régi nagy Rigások felfedezni ezt a fórumot, de még a riga.ini.hu-s fórumot se nagyon. :( Pedig sokan vannak ám! Csak lehet, hogy felnőtt fejjel már annyira nem érdekli őket a téma, hogy nagyon. Pedig voltak ők is olyan bolondok, mint mi most, és igazán megérthetnének minket!
Nemtom, nekem S-501 blokkom van. Alapjaiban tuti megegyezik...
A kuplung az olyan primkó cucc a tiéden is, hogy alul van a kar, és a deklibe van egy kis szerkezet, ami benyomja a kuplungot? Vagyis ahogy forgatod a kuplungkart, az kitol egy pöcköt, ami szétnyomja a lamellákat.
NA, gyártatok a verhóba gyűrűket, eztán remélem már repeszteni fog ezerrel:) csak van egy problem, hogy nem megy vissza rendesen a kuplung:( és ez nem azért baj, mert csúszik, hanem azért, mert ilyenkor a váltomarkolat is tud mozogni és szinte képtelenség 1esbe rakni:(
Ötletek?
Enyim se akar engedni, énis felfújtam. A belső ezexerint jó, de a külső vizes, kicsit sáros betonon életveszély!! Esetleg 40 fokban a 60 fokos aszfalton még jó. Én asszem gumiégetésre fogom használni. :) Aztán teszek rá jó gumit. Vagy lehet hogy a Szimón égetem majd el. Elég egyáltalán?? :) Húú, de van még Heidenau égetni való kopott gumim is... Na majd ha egyszer nem leszek lusta felrakni, akkor gyártok madmaxt ezerrel. :) (Szimóval)
Na, én itt vagyok. Szted riga gyűrűje ugyanaz mint a simóé?
A ruszki gumit meg ne szidd:)) nekem is az van a verhón előtte kb 10-15 évet állt szabadon, télen, nyáron, mikor elhoztam felfújták és azóta alig engedett!!!
Nincs rajta lámpa és középállvány így a garázslejáró falának lett nekidöntve. Persze eldőlt, elgörbült a kormány, de kézzel visszahajlítottam (!!!) pedig nem vagyok izomkolosszus. :)
Ha esetleg van valakinek tapasztalata ennek a tirisztoros gyujtásával az írjon, mert nekem még magas. Hálistennek gyujtás van, beállítani még be tudom, de itt megáll nálam a tudomány. Ha esetleg elmegy a szikra, akkor csak a gyertyát, gyujtokábelt tudnám ellenőrizni, máshoz nem értek. Bezzeg szimót ilyenkor út szélén egy darab csavarhúzóval életre keltem :)
Van pár kép a Deltáról! A képek azt az állapotot tükrözik, ami hazaérésekor volt a motornak. (kertben állt már mióta, küllőkre ránőtt a vadszőlő :)) A gumi még a gyári orosz, itt-ott még szőrös!! Pöccset sem lett túl kemény keverék...
Katt a képre a többiért!
Háát szó mi szó ezek a gépek már már nem is igazán Rigák -:))
Egyébbként gyönyörűek.
Én bármelyiket szívesen elfogadnám , főként ha kicsit jobb erőnlétben lennék -:))
Egyébként RX , mizújs Benőkével ?? -:))
Jó lenne már lassan összejönni megint , egy jó dumálásra.
Üdv mindenkinek : Anti.
A NAKED vasak nekem is jobban tetszenek mint a burkolt polivinilklorid förmedvények, de igazából a NAKED sem a stílusom. Ha lesz elegendő és erre szánható pénzem, akkor valami emberes 1100 ccm-es 250 kilós cruisert vennék. Nem vagyok oda a sebességhajszolásért. Szép nyugiban max 130-al "pöfögni" PA-PA-PA-PAMMMMMMM.....hallgatni ahogy dobol alattad a 4ütem......ez való nekem!
(álmodik a nyomor....)
Na, ha már ennyire OFFok vagyunk, akkó énis.... :) jelenleg most épp Suztuki SV 650 kéne... :) Éljen a V motor! Ezelőtt a soros 4es Suzuki GFS 600 vót a kedvenc, a Bandita, de az SVnek nagyon szép a fejidoma, meg a V hengerelrendezés is jobban bejön. (SV 650S, az S a fejidom jele)
Ez a szín teljesen korrekt. :))) Imádom, ehh...
Hát nem gyönyörű?!!
Fejidom nélkül se rossz, de azzal a műszerkonzollal tuti csinálnék vmit, mert sztem elég gáz. (SV 650)
A hátsó lámpa nagyon isten, két, felfelé kicsit összetartó függőleges ledsor :) nyami! :)
Az ex, a GSF600, ebből kizárólag a fejidom nélküli tetszik.