Keresés

Részletes keresés

Dóczi Creative Commons License 2003.11.10 0 0 65
Na, én itt vagyok. Szted riga gyűrűje ugyanaz mint a simóé?
A ruszki gumit meg ne szidd:)) nekem is az van a verhón előtte kb 10-15 évet állt szabadon, télen, nyáron, mikor elhoztam felfújták és azóta alig engedett!!!
Előzmény: Rxdns (64)
Rxdns Creative Commons License 2003.11.10 0 0 64
Nincs rajta lámpa és középállvány így a garázslejáró falának lett nekidöntve. Persze eldőlt, elgörbült a kormány, de kézzel visszahajlítottam (!!!) pedig nem vagyok izomkolosszus. :)

Ha esetleg van valakinek tapasztalata ennek a tirisztoros gyujtásával az írjon, mert nekem még magas. Hálistennek gyujtás van, beállítani még be tudom, de itt megáll nálam a tudomány. Ha esetleg elmegy a szikra, akkor csak a gyertyát, gyujtokábelt tudnám ellenőrizni, máshoz nem értek. Bezzeg szimót ilyenkor út szélén egy darab csavarhúzóval életre keltem :)

Előzmény: Rxdns (63)
Rxdns Creative Commons License 2003.11.10 0 0 63
Van pár kép a Deltáról! A képek azt az állapotot tükrözik, ami hazaérésekor volt a motornak. (kertben állt már mióta, küllőkre ránőtt a vadszőlő :)) A gumi még a gyári orosz, itt-ott még szőrös!! Pöccset sem lett túl kemény keverék...
Katt a képre a többiért!

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Dóczi Creative Commons License 2003.11.08 0 0 62
Én meg birtoklok egy Verhina 4 est de még üzemképtelen:((
Rxdns Creative Commons License 2003.11.03 0 0 61
Megvan a Riga, egész jó, marha sok munka lenne vele. Szükségem lenne egy Riga karbira! Ha lenne egy jó karbi rá, el is tudnám indítani.
Rxdns Creative Commons License 2003.10.22 0 0 60
Ma hozom el az üzemképtelen Riga Deltát, láncot már vettem hozzá, de kéne főtengelyszimmering is...
_nyunyuka Creative Commons License 2003.08.27 0 0 59
Na x3 megint szaraxik. Direktbe meghíva a linket lassan de bejön a kép.
Előzmény: _nyunyuka (58)
_nyunyuka Creative Commons License 2003.08.26 0 0 58
Ejj, offbrigád! Akkor én se maradok ki!

Ilyet akartam venni:

Fincsi kis naked bike, Kanuni Seyhan 301, valaha ETZ 301-nek hívták.

De ez lett belőle:

Csak Honecker-kékben.

Anti.SR-125 Creative Commons License 2003.08.26 0 0 57
Háát szó mi szó ezek a gépek már már nem is igazán Rigák -:))
Egyébbként gyönyörűek.
Én bármelyiket szívesen elfogadnám , főként ha kicsit jobb erőnlétben lennék -:))
Egyébként RX , mizújs Benőkével ?? -:))
Jó lenne már lassan összejönni megint , egy jó dumálásra.
Üdv mindenkinek : Anti.
RR_ZOZY Creative Commons License 2003.08.25 0 0 56
Hali!

A NAKED vasak nekem is jobban tetszenek mint a burkolt polivinilklorid förmedvények, de igazából a NAKED sem a stílusom. Ha lesz elegendő és erre szánható pénzem, akkor valami emberes 1100 ccm-es 250 kilós cruisert vennék. Nem vagyok oda a sebességhajszolásért. Szép nyugiban max 130-al "pöfögni" PA-PA-PA-PAMMMMMMM.....hallgatni ahogy dobol alattad a 4ütem......ez való nekem!
(álmodik a nyomor....)

Üdv: Zoli

- Tyt - Creative Commons License 2003.08.24 0 0 55
:)

Akkómán Yamaha FZS1000FAZER!!!!!!

Előzmény: Rxdns (54)
Rxdns Creative Commons License 2003.08.23 0 0 54
Pfujj, csupa műanyag, NAKED BIKE MINDÖRÖKKÉ! :)
Előzmény: - Tyt - (52)
Rxdns Creative Commons License 2003.08.23 0 0 53
Na, ha már ennyire OFFok vagyunk, akkó énis.... :) jelenleg most épp Suztuki SV 650 kéne... :) Éljen a V motor! Ezelőtt a soros 4es Suzuki GFS 600 vót a kedvenc, a Bandita, de az SVnek nagyon szép a fejidoma, meg a V hengerelrendezés is jobban bejön. (SV 650S, az S a fejidom jele)

Ez a szín teljesen korrekt. :))) Imádom, ehh...


Hát nem gyönyörű?!!

Fejidom nélkül se rossz, de azzal a műszerkonzollal tuti csinálnék vmit, mert sztem elég gáz. (SV 650)


A hátsó lámpa nagyon isten, két, felfelé kicsit összetartó függőleges ledsor :) nyami! :)

Az ex, a GSF600, ebből kizárólag a fejidom nélküli tetszik.

- Tyt - Creative Commons License 2003.08.23 0 0 52
OFF

Én meg ilyet... (Aprilia AF1-Replica 125)

És itt egy rendes kép róla...


ON

Rx, bocs, hogy össze offolom a topicod, csak azért csinálom, hogy el ne süllyedjen... :)
Üdv

Előzmény: RR_ZOZY (51)
RR_ZOZY Creative Commons License 2003.08.15 0 0 51
RR_ZOZY Creative Commons License 2003.08.15 0 0 50
Pontosan.
Előzmény: Rxdns (49)
Rxdns Creative Commons License 2003.08.15 0 0 49
Ja, gumiból 2.50/16 kell rá?
Rxdns Creative Commons License 2003.08.15 0 0 48
Éljen, tipustárs! :)

Habár az enyém még nincs nálam, azt tudom, hogy Simson karbi van rajta. Ennek a karbija milyen? Olyan mint a régi riga4eseken, meg 12eseken? Külön van az úszóház meg a tolattyú rész? És hány csavarral lehet szabályozni?
A gyujtása tényleg tirisztoros? A tirisztornak hány lába van, 3 vagy 4?
A fékek milyenek? Mekkorák a dobok? Lehet bele jó fékpofákat kapni?
Alkatrészt hol lehet kapni?

És fényképet nem tudsz róla digitális formában netre felrakni, vagy az emailemre elküldeni?

vastraktor Creative Commons License 2003.08.15 0 0 47
Szevasztok!
Egy Riga Deltám van ,és a tapasztaslatokat megosztom veletek.A moci 1989-es kiadású, én nem sokat használtam, d enem sok probléma volkt vele.Eddig kétszer hagyott ott:Egyszer kifogyott a benzin, egyszer mega sok trutymóktól eltömődött a karbi.Egyébként nagyon szép motor,szerintem szebb,mint egy Simson.A blokknak egy baja van:csak kétsebességes,így nem gyorsul jól,és sokat is fogyaszt.Ezenkívül az első teleszkópot kellet volna komolyabbra csinálni, és akkor egy tökéletes motort kaptunk volna.
Szóval szerintem igen megbízható,össze sem lehet hasonlítani megbízhatóság és igénytelenség terén pl.Jawával.A gyújtás és a karburátor npedig nagyon jó.Ennek síktolattyús a karbija (két csavarral van felfogva,nagyon príma)és a moci pöccre indul legyen szó akármilyen hidegről.
Most égettem ki a kipuffot így szebb a hangja, de a motor jó kis pörgős.Télen fel szeretném újítani, de az még odébb van.Az enyém sárga fekete írással(DELTA RMR24)és már kockalámpás,de még nincs rajta szélvédőidom.Ja kihagytam:az első villa terepen gödrökben már többször felütött.A múltkor 45-öt mértünk vele.
Anti.SR-125 Creative Commons License 2003.08.12 0 0 46
Nem semmi -:))
Tényleg jól néz ki a moci , a gazdája bizonyára szereti.
Hej ha annak idején én is ilyennel kezdtem volna , még talán az az érzésem lett volna hogy egy komoly motorom van -:))
Bár azidőtájt a 70-es években jó motornak számított az R4-es és az R12-es is.
akkortájt az volt a kor szimója -:))
Ma már külömben írtam erről ide egy jó nagy lélegzetvételű élménybeszámolót , csak mikor elküldtem lefagyott vagy mitcsinált ez a fórum , és úúúúgy elvette a kedvem hogy mégegyszer leírjam , hogy most anak kivonatos változatával bosszantalak benneteket -:))
Üdv Mindenkinek : Anti.
Rxdns Creative Commons License 2003.08.12 0 0 45
Kb. 2 hét múlva hozom el a kiszemelt példányom, ami egy Riga delta lesz, a rigák legkirályabbika, nagyon csinos motor, kicsit kissebb mint a Simson. Nézzétek, itt van két korabeli kép, persze az enyém nem ilyen állapotban lesz, az előző gazdája a roncstelepen guberálta, és én üzemképtelenül hozom el... :) Egyébként ez már nem markolatváltós, hanem rendes pedálváltós, és természetesen pedálnak már csak nyoma van, helyette lábtartó és berugókar van rajta. Ez abból a szempontból, hogy tudjuk, hogy a Riga milyen megbízható márka, hátrány, mert ezzel nem tudok hazapedálzoni, marad a rollerozás. :)

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Ezt a modellt napjainkab is gyártják, csak ha jól látom más motorblokkal. Egyébként még kapott egy új lámpát idommal, és öntött fos kerekeket. Íme:

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Rxdns Creative Commons License 2003.08.12 0 0 44
Kicsit lehalt mostanában a topic... :(

Hallottam, hogy két féle Riga karbi van, a kissebbik ami 2 csavaros, és van egy nagyobb ami többcsavaros. Kinek milyen van, melyiknek mi az előnye/hátránya, melyikkel megy jobban, stb? Egyáltalán hallott már valaki a két féle karbiról? Van róla valami dokumentáció?

RR_ZOZY Creative Commons License 2003.08.01 0 0 43
Én akkor is túlzásnak tartom az 1.8 millát az oldalkocsisért, meg 1.4-et a chopperért. Jaja, én is szívesen tulajdonosa lennék egy Ural-nak, de akkor inkább vennék egy romos M72-t és felújítanám. Az még alapjaiban ugyanis 100%-ig BMW! Szerintem akkor sem lenne az új árának 30-40%-a az össz felújítási költség.
Hajjaj, a MIXER tudna ám most mesélni.....
Apropó! A www.ural.hu oldal fórumán biztos vannak nálunk hozzáértőbbek!
Előzmény: Rxdns (42)
Rxdns Creative Commons License 2003.08.01 0 0 42
Van akinek minden vágya egy Ural, és van is rá pénze. Így azért egy használható motort kap, ezek az uralok már csak kinézetre ugyanazok mint a régiek, egy kicsit azért fel vannak ezek tuningolva :).
Előzmény: RR_ZOZY (41)
RR_ZOZY Creative Commons License 2003.08.01 0 0 41
Hali!

Hát nem semmi. Amúgy már ismertem az oldalt. Ezek komolyan gondolják? Ki az a hülye, aki 1.8 millkót ad az oldalkocsis RETRO-Uralért (be kell valljam, azért tetszik a gép). Azon 50 db lepusztult régit veszek 'oszt felújítom :-))
750 ccm, 7,8L fogyasztás, 110 km/h végsebességgel spékelve nem túl szívderítő :-)

Előzmény: _nyunyuka (40)
_nyunyuka Creative Commons License 2003.08.01 0 0 40
Hát igen...a Color Star robbant(papíros sorkimenő), rázott(orosz villanyhálózat más, földfüggetlen, nincs fázis meg nulla, a testzárlat náluk nem gond.)
Most lehet nálunk megint Uralokat kapni. Összes csapágy, simmering, tömítés, karbi(Dellorto vagy Keihin),gumik cseréje, friss olajtöltet után használható. További részletek itt.
Előzmény: RR_ZOZY (39)
RR_ZOZY Creative Commons License 2003.07.29 0 0 39
"miért is cserélték anno a Ladák meg a Daciák gyári gumijait Barumra a kocsik nullkilométeres állapotában????)"

Hát igen, de nem csak a gumikat, volt ott más is......Néha még az is csoda volt, hogy a Magyarországon forgalomba helyezett Zsiga - kis túlzással - egyáltalán hasonlított arra, mint mikor Togliattiban lejött a sorról :-)))

Nomeg az elektronikai "csúcstermékek" a "jó kis" Junoszty-tévék. Úgy kezdték a behozott Junosztokkal, hogy a belét szinte teljesen kicserélték itt nálunk a Videotonos jómunkásemberek. Gondolom csuklottak a szovjet konstruktőrök.
Persze "örök barátaink és jótevőink" ezekről a "kis" módosításokról mit sem tudhattak...

Amúgy a Rigába jó volt az a gumi, nem egy lóerőgyár az :-) Mentem vele aszfalton is, semmi gond nem volt vele, a kézikocsiba meg tök mindegy :-))

Előzmény: _nyunyuka (38)
_nyunyuka Creative Commons License 2003.07.28 0 0 38
Csak aztán a csoda gosztszabványos ruszki gumi az érdesített aszfalton is úgy csúszik, mint más a vizes keramitkockán. Igaz túlél 3 motort. (miért is cserélték anno a Ladák meg a Daciák gyári gumijait Barumra a kocsik nullkilométeres állapotában????)
Előzmény: RR_ZOZY (37)
RR_ZOZY Creative Commons License 2003.07.28 0 0 37
Hali!

Hajdani kis tekerős rigám kerekei a múlt héten kézikocsiban végezték. Kb 10-12 éve le voltak engedve a gumik, feléjük se néztem. Kiszereltem őket a roncsból, mire apám mondja, hogy pumpáljam már fel, megnézzük mennyi időt bír ki míg leereszt.....és el sem hittem, hogy - eddig - 1 hét után még mindíg csontkemény! '82-ben került még hozzánk a gép már ezzel a külsőkkel/belsőkkel. Én '86-tól nyüstöltem a haverral és gumiszerelésre tényleg nem emléxem! Arról nem is beszélve, hogy a több mint 20 éves külsőkön semmi repedés! Tehát GOSZT-szabvány RULEZ! Hiába gyerekek! Ebben bezony még nem volt CE-jel!! Ezért is bírja ilyen jól.
Akkor gondoltam ezek után rá, hogy az ETZ-mre 1 hónapja vett "fasza" kínai külső kb 5 év alatt biztosan elöregszik majd. Mocskos fogyasztói társadalom :-)))) Brrrrrrrr!!!

Rxdns Creative Commons License 2003.07.28 0 0 36
Na ne haggyuk lehalni a topicot!

Mostmár egyre közeledik az az időpont, hogy meglegyen a Riga... Akkor aztán majd írok ezerrel. :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!