Feltételezzük, hogy a gyújtás és a porlasztó rendben van (vagyis könnyen indul, üresben a gázadásra jól reagál, stb).
Én sztenderre állítva kettesbe kapcsolnám, és megnézném, hogy alapjáraton bírja-e a kereket forgatni. Ha szépen forgatja és a gázra könnyen felpörög, akkor alighanem a kuplungnál van a gubanc: amikor behúzod, a tüskés lamella hozzáérhet a kosárhoz és zár a kuplung, vagyis nem tudod csúsztatni, lefullad. Ez viszonylag gyakori hiba, rosszul kihézagolt kuplungnál.
Ha sztenderre állítva nem bírja el alapjáraton lassan forgatni a kereket, akkor valami más baj van, pl. valami szorul a blokkban, vagy a gyújtás/karbi nincs jól behangolva, esetleg kopott a henger (de úgy emlékszem, azt írtad, fúrattad).
Még nem is mondtam hogy a Riga 4 en az a Verhovina kormány igen kényelmes testhelyzetben történő vezetést tesz lehetővé . Valamint nem gondoltam volna hogy a rövid rugóutjai ellenére azon a rossz uton is nagyon szépen simán megy , a motor .
Örülök hogy jössz , legalább ez alkalommal öszefutunk , ebben a rohanó világban máskor nem igazán jön össze .
Most hogy Szeptemberben lesz ,már valószinü nem lessz annyira meleg , Rigás Csabi biztosan mondta neked is , tervei szerint most nem motorral jön mert hozza az idős Édesapját aki munkás éveiben buszsofőr volt és és Csabi szeretne neki egy élményteli napot szerezni . Józsi a Tiszaújváros i motorosokat akik a multkor is voltak most is szivesen látnánk , addig még ha megoldható , légyszives trombitáld már össze őket .
A képeket felraknom nem a legjobban sikerült , majd még gyakorolni kel , valószinü lessz lehetőség , majd az Ikarus találkozón . Az egyik képen van az átalakitott Babetta , azon Danuvia karburátor van , de ment is vele rendesen . Az egykor tied , de most a Csabi 22 es Riga jának érdekes kalandos életutja van de ismered meséltem is neked róla . Kár hogy nem tudtál jönni ott volt számodra is a póló . De ami késik nem mulik , meg van még ,
majd legközelebb ..
Balázs had kérdezzem már hogy a Hajduság ban nincsen e olyan jó ismerősöd akinek van néhány hektár Napraforgó ja most ?
Ma volt az Ujfeherto i talalkozo az ido kegyes volt hozzank s igy reggel egy kollegam al el indultunk .
En a Riga 4 el mentem amit nemreg ujitott fel Vermestibi egy baratjjanak ,s nehany hete hozzam kerult most teszt utjan jol vizsgazott .
Eljott meg Rigas Csabi 90 km tavolsagbol a jol bevalt vilagjaro Riga 22 vel .tobben jottek volna de a munkabol nem konnyu tavolmaradni . , nalam is rezgett a lec ,kar hogy az ilyen rendezvenyeket tobbnyire szombatra teszik , pedig Vasarnap i nap tobben tudnanak el latogatni .
Mivel az elmúlt hetek hőségét alig tudtam végigvegetálni, úgy döntöttem, hogy holnap mégsem megyek Újfehértóra. Drágább annál az életem, meg puhány vagyok. Majd legközelebb (30 fok alatt) találkozunk.
A Verhovina 6 os ra akartam tenni masik berugokart , es szembesultem vele , amit eddig nem tudtam hogy annak a ivesebb , kijebb hajlik hogy a nagyon torekeny muanyag dobozba ne erjen bele . Elore rugos karom ilyen nagyobb ivu nincs csak hatra rugosba van egy ilyen kijebb hajlo , gondoltam nem baj muszajsagbol megoldom ugy hogy a berugo ki hajlo karjat le fixaltam es igy lehet majd elore rugni , ideiglenesen . . Ekkor megint meg meg akadtam mert a teljesen uj berugokar nem megy fel a tengelyre , mintlha nem egyezne a tengelyen levo bordak al . Letezhet ? Adjatok tanacsot hol lehet ide valo berugokart beszerezni ?