Még nem is mondtam hogy a Riga 4 en az a Verhovina kormány igen kényelmes testhelyzetben történő vezetést tesz lehetővé . Valamint nem gondoltam volna hogy a rövid rugóutjai ellenére azon a rossz uton is nagyon szépen simán megy , a motor .
Örülök hogy jössz , legalább ez alkalommal öszefutunk , ebben a rohanó világban máskor nem igazán jön össze .
Most hogy Szeptemberben lesz ,már valószinü nem lessz annyira meleg , Rigás Csabi biztosan mondta neked is , tervei szerint most nem motorral jön mert hozza az idős Édesapját aki munkás éveiben buszsofőr volt és és Csabi szeretne neki egy élményteli napot szerezni . Józsi a Tiszaújváros i motorosokat akik a multkor is voltak most is szivesen látnánk , addig még ha megoldható , légyszives trombitáld már össze őket .
A képeket felraknom nem a legjobban sikerült , majd még gyakorolni kel , valószinü lessz lehetőség , majd az Ikarus találkozón . Az egyik képen van az átalakitott Babetta , azon Danuvia karburátor van , de ment is vele rendesen . Az egykor tied , de most a Csabi 22 es Riga jának érdekes kalandos életutja van de ismered meséltem is neked róla . Kár hogy nem tudtál jönni ott volt számodra is a póló . De ami késik nem mulik , meg van még ,
majd legközelebb ..
Balázs had kérdezzem már hogy a Hajduság ban nincsen e olyan jó ismerősöd akinek van néhány hektár Napraforgó ja most ?
Ma volt az Ujfeherto i talalkozo az ido kegyes volt hozzank s igy reggel egy kollegam al el indultunk .
En a Riga 4 el mentem amit nemreg ujitott fel Vermestibi egy baratjjanak ,s nehany hete hozzam kerult most teszt utjan jol vizsgazott .
Eljott meg Rigas Csabi 90 km tavolsagbol a jol bevalt vilagjaro Riga 22 vel .tobben jottek volna de a munkabol nem konnyu tavolmaradni . , nalam is rezgett a lec ,kar hogy az ilyen rendezvenyeket tobbnyire szombatra teszik , pedig Vasarnap i nap tobben tudnanak el latogatni .
Mivel az elmúlt hetek hőségét alig tudtam végigvegetálni, úgy döntöttem, hogy holnap mégsem megyek Újfehértóra. Drágább annál az életem, meg puhány vagyok. Majd legközelebb (30 fok alatt) találkozunk.
A Verhovina 6 os ra akartam tenni masik berugokart , es szembesultem vele , amit eddig nem tudtam hogy annak a ivesebb , kijebb hajlik hogy a nagyon torekeny muanyag dobozba ne erjen bele . Elore rugos karom ilyen nagyobb ivu nincs csak hatra rugosba van egy ilyen kijebb hajlo , gondoltam nem baj muszajsagbol megoldom ugy hogy a berugo ki hajlo karjat le fixaltam es igy lehet majd elore rugni , ideiglenesen . . Ekkor megint meg meg akadtam mert a teljesen uj berugokar nem megy fel a tengelyre , mintlha nem egyezne a tengelyen levo bordak al . Letezhet ? Adjatok tanacsot hol lehet ide valo berugokart beszerezni ?
A huszadikai debreceni veteránbörzével kapcsolatosan olyan hírek kaptak szárnyra, hogy nem a megszokott helyen lesz, hanem a Vekeri tónál. Próbáltam utánanézni a neten, de nem találtam erről semmilyen infót - sőt még arról sem, hogy a régi helyen egyáltalán meg lesz-e tartva.
Sajnos nem tudok okosabbat mondani, mint hogy Bármi lehet. Ha kétféle porlasztóval is ugyanazt mutatja, akkor valószínűleg nem (vagy: nem csak) az a probléma forrása. Úgy emlékszem azt írtad, fúrt henger és új dugattyú van rajta - így nem illenék teljesen lefulladnia kuplungoláskor. De tényleg bármi lehet a baj forrása, szerelési hiba, hibás vagy selejtes alkatrész, rossz beállítás...
Üdv elvtársak! Segítségeteket kérném, mégpedig nem jutok semmire egy 16-ossal kapcsolatban. Nagyon erőtlen a gép, pedig mechanikailag okés, nincs kopás sehol sem. Bivaly szikra (Terra) van ráadásul jókor is. Új szimeringek mindenhol. K35 és K60 karbival is próbálva. Egyszóval elvileg minden okés. Tünet még annyi, hogy kuplung behúzásra megfullad. Mit nézzek meg, tanácstalan vagyok már.