Keresés

Részletes keresés

kozso1 Creative Commons License 1 napja 0 0 35508

Én is így voltam vele. Egy tecumseh tankot tettem rá. Egy egyszerű ejtőtartály megfelel.

Előzmény: ali kis (35507)
ali kis Creative Commons License 2 napja 0 0 35507

Ugyan ilyen motorom van egy KF 04 típusú kapagépen. Szintén tartály repedéses. Megpróbáltam ragasztani, semmi nem fogja (egy olajos mocsok anyag). Elvittem műanyag hegesztőhöz, nem vállalta mert túlságosan tagolt (cizellált) az alja. A szomszédom is örökölt egy gépet amely ugyanilyen kórban szenved. Ő egy más gép tankját kötözte fel a két kormány karra. Így használja már több éve. Nálam pihen, új gépet vettem.

Előzmény: M63,012 (35506)
M63,012 Creative Commons License 2 napja 0 0 35506

Sziasztok!

Briggs motoros Robi 56 géphez üzemanyagtartályt lehet valahol vásárolni még, akár használt jó állapotút?

Erről a típusról lenne szó (kép a net-ről), a műanyag tankot kellene komplettan cserélni repedés miatt.

Ha valaki tudna segíteni, kérem keressen meg mail-ben; köszönöm!

 

kozso1 Creative Commons License 4 napja 0 0 35505

Sziasztok.

Ilyen dörzskereket lehet valahol venni szerintetek? Vagy miből lenne érdemes készíteni, készíttetni? Köszönöm.

https://agrooroszi.hu/termek/rk-05-b-dorzskerekes-ekszijtarcsa-7562/172

 

 

Tamás Bátori Creative Commons License 4 napja 0 0 35504

A rudazatra vissza raktam ahogy eredetileg volt a rudazat nem kotyog! A regulátor és a ruadzat közötti lemezen állítottam rögzítőcsavar fellazítás után regulátor teljesen hátra és a lemez is hátra rögzítőcsavar vissza húzva. Lehet ez okozza neten láttam a beállítását https://youtu.be/ZDBxS1PZ9yU?si=stBi_mnXh8kyBnac

Előzmény: studiod1 (35502)
studiod1 Creative Commons License 4 napja 0 0 35503

Persze tudom tegnap még jó volt, de a "keverőcső" apró furatainak dugulása is okozhat ilyen jelenséget

Előzmény: studiod1 (35502)
studiod1 Creative Commons License 4 napja 0 0 35502

Csak egy kérdés a "hosszú" rugó az ami a karbit és a reguátor kart összekötő rudazaton(felfűzve) van? Az a holtjáték kiegyenlítésért van nézd meg jól a helyén van nincs a rudazatnak kotyogása.

Előzmény: Tamás Bátori (35501)
Tamás Bátori Creative Commons License 5 napja 0 0 35501

A jelenség mindkét rugóval ugyan az! 

Előzmény: triplaharom (35498)
Tamás Bátori Creative Commons License 5 napja 0 0 35500

Eddig nem csinálta azért érdekes.  A melegen indítás úgy néz ki jó a gyújtótekercs hézag beállítás után erre megint valami 😀. 

Előzmény: ali kis (35499)
ali kis Creative Commons License 5 napja 0 0 35499

Ha terhelés alatt nem csinálja, akkor ne zavarjon. Az enyém is csinál ilyet. Nagy a szögsebesség ingadozás. Vagyis a robbanás pillanatában nagy sebességgel indul a dugattyú lefelé, ekkor a szabályzó úgy érzékeli, hogy nagy a fordulatszám és vissza szabályoz. Mivel minden második fordulatra esik egy robbanás ütem, a második fordulatnál lassul (kisebb a szögsebessége) és a szabályzó automatikusan gázt ad.

Próbálj megbékélni vele.

Előzmény: Tamás Bátori (35497)
triplaharom Creative Commons License 5 napja 0 0 35498

Rakd vissza régit, lehet hogy nem pont 1formák.

Előzmény: Tamás Bátori (35497)
Tamás Bátori Creative Commons License 5 napja 0 0 35497

Új rugó került bele a rövid és a hosszú is a régi helyére lett akasztva! Gondolom hogy nem függ össze a gyújtótekercs állítással de mielőtt állítottam rajta ilyen problemát nem észleletem. Mi okozzhatja a folyamatos szabályozgatást?

Előzmény: triplaharom (35496)
triplaharom Creative Commons License 5 napja 0 0 35496

Nincs kinyúlva a rugó, esetleg nem a helyére van akasztva ?

A két dolog nem függ össze szerintem.

Előzmény: Tamás Bátori (35494)
Pajamanufa Creative Commons License 5 napja 0 0 35495

Na végre összeállt a gép és remekül dolgozik. Megnyugodtam. Köszi a segítséget nektek. Frankó csapat van itt. :)

Előzmény: ali kis (35486)
Tamás Bátori Creative Commons License 2024.04.12 0 0 35494

Álló helyzetben a regulátor folyamatosan szabályozgat cseréltem rugókat változatlan! Terhelésen nincs vele gond szépen dolgozik mi lehet a probléma?  Mielőtt állítottam a gyújtó tekercsen nem volt ilyen gondja 

Előzmény: triplaharom (35479)
ali kis Creative Commons License 2024.04.12 0 0 35493
Előzmény: ali kis (35492)
ali kis Creative Commons License 2024.04.12 0 0 35492

Itt köszörültek nekem egykoron:

https://www.kelemenmotor.hu/gepmuhely/

Előzmény: Gyöször (35489)
triplaharom Creative Commons License 2024.04.12 0 0 35491

Nézz be a kistraktorosba is és kérdözz, hátha van valakinél elfekvőben.

Előzmény: Gyöször (35489)
triplaharom Creative Commons License 2024.04.12 0 0 35490

Régebben a vastelepökön lehetött látni hasonlókat, ki tudja milyen állapotban és hiányosan.

Veterán börzékön is szokott még előfordulni ilyen régi blokk, érdemös ott is nézelődni.

Előzmény: Gyöször (35489)
Gyöször Creative Commons License 2024.04.11 0 0 35489

1984es briggs 4hp motoros rotám randa kalapáló hanggal éledt fel idén. Megrotáltunk fél holdat, kibírta, szétszedtem hajtókaros. Az alsó nagy hajtórúdszemre digit tolómérővel saccolgattam olyan +0.06mm re verődött oválisra, a másik -0.04 mm a főtengely tojásalakjában van, így olyan 1 tizedet kottyan fülre is meg kézre is.

 

Az egész gép egy lyukas garast nem érne senki szemébe, de én imádom, ezzel tanultam meg rotálni, meg olyan erős mint 2 bivaly, mert csak alig karcos a henger 😄 a karbi pillangószelepje nem kottyan 2 milinél többet, beindítani csak én tudom, hidegen meg pláne. 10 éve egy vagyont költöttem rá, mert tankolásonként motorolajat is kellett önteni. 2100 ért vettem rá egy sor Agroforg alapméretes gyűrűt és olyan fasza lett, hogy soha nem kellett többet olajat utántölteni, csak cseréltem félévente.

A hajtóműházat tavaly felújítottam olyan príma alkatrészekből amit hozzám vágott egy szerelő.. ingyen. De jobb volt a csiga meg a bronz mint az enyém :-) Kések csak papíron azok.. satöbbi.

 

De ha egyszer életre kel akkor minden gyom sikítva rohanjon mert különben kampó. És alig füstöl. De mikor éjszakába nyúlik a meló imádom nézni a vörösen izzó kipufogóját és soha nem felejtem el megveregetni a vállát meló végén. Igazi őserdőt szoktunk kultúrterületté alakítani.

 

Na nem ragozom tovább 4700 ért láttam túlméretes utángyártott hajtókart hozzá.

Ki köszörülné meg az alig használt főtengelyem? De ám jóra! Környékben aki gépműhelyest ismerek azonnal rámcsapták a telefont 😵

 

Kb 15 éve apámmal vettünk egy szentkirályi mittomén midi rotát 50 ezerért a cora áruházban. Azon 3,5HP briggs classic motor van, de nincs szivem kivenni a dobozzából még, ez a régi RK-02 ez gép! Az új az dedósoknak való, meg a blokk is harmatgyenge lehet :-) majd jó lesz a fűnyíróra, az se sokkal jobb, mert az már nem kicsit füstöl, hanem rosszabb mint a 2 ütemű... 🙈

 

Csináltatott már meg valaki ilyen főtengelyt? Vagy nincs egy kidobásra ítélt, hajtókarostúl, ami jobb lehet az enyémnél?? 🤗

ali kis Creative Commons License 2024.04.11 0 0 35488
Előzmény: megint csa Róza (35484)
triplaharom Creative Commons License 2024.04.11 0 0 35487

Nem vagyok elektromos szaki, de szerintem egy frekvencia váltóval mögoldható lönne.

Előzmény: megint csa Róza (35484)
ali kis Creative Commons License 2024.04.11 0 0 35486

Nagyszerű. Gratulálok!

Előzmény: Paja57 (35485)
Paja57 Creative Commons License 2024.04.11 0 0 35485

Ma megjött ek a csapágyak, a kuplunghoz új csapágyház is jött, gyorsan össze is dobtam. Pikk-Pakk készlettem vele, most a motor része jön, ehhez még nem jött meg a cucc, de gondolom az is itt lesz a héten és végre munkára foghatom.

Előzmény: ali kis (35481)
megint csa Róza Creative Commons License 2024.04.11 0 0 35484

Bocs, hogy ide írok, de nem találtam elektromos fórumot.

Tavaly vettem egy 1.5 kW-os elektromos kapát, de nagyon nagy a fordulatszáma. Lehet lassítani? Egyszer sem használtam csak próbáltam. Nyolcvan éves vagyok, nekem nem megy ez a tempó. Láttam más kapákat reklámozni, amelyek 350 -es fordulatszámon dolgoznak, az lenne a jó. Ezt a kapát kerek 50.000 Ft-ért vettem az eMAG-tól. Valamilyen megoldás jó lenne, mert kell a kapa. Vagy lehetne csökkenteni a fordulatszámot, vagy elcserélném alacsonyabb fordulatszámúra.

Mit tanácsoltok?  Ha van ötlet, előre is köszönöm.

triplaharom Creative Commons License 2024.04.10 0 0 35483

Engöm érdekölhetne, ha kitalálod az árát.

Miért adod el, ha röndbe van ?

Merre található ?

Előzmény: ppocok1981 (35482)
ppocok1981 Creative Commons License 2024.04.10 0 0 35482

Szép estét.

Volna nekem egy teljesen fel újitott honda gcv 160 as dragon 55 ös rotációs kapám minek a motorja és a hajtómű háza is teljes felújításoneset át 2 éve azóta csak áll egy hejben használva nem volt és még egy plusz hajtás ház amit most holnap lesz egy hete hogy fel let újítva. új olaj, új csapácsak alól felúl, új nagy kuplung alsó felső,új szimeringek. ezek be árazásában kérnék segítséget és ha valakit érdekelne eladók volnának.

ali kis Creative Commons License 2024.04.09 0 0 35481

Gratulálok! Szinte új géped lesz. Sok sikert hozzá.

Szerintem túl piszkos lett és a por ártott neki.

Előzmény: Paja57 (35480)
Paja57 Creative Commons License 2024.04.09 0 0 35480

Megrendeltem ma mindent, hozzá. Ha már lúd, legyen kövér, mindent kicserélek biztos ami biztos alapon. Ha már szétugrott a jószág, essen át egy teljes felújításon. Persze egy webshopban sem volt minden, több helyről kellett megrendelnem a dolgokat, de sikerült. Remélem hamar megjön és akkor nekieshetek a gépnek. Végül is jó régen nem volt hozzányúlva, még 2005 őszén vettem, azóta teszi a dolgát, csak egyszer bontották meg a hajtóműházat mert a csigatengely megadta magát. A második belenyúlás, most történik. Szerintem teljesen elfogadható a közel húsz év múltját tekintve. :)

Előzmény: ali kis (35460)
triplaharom Creative Commons License 2024.04.09 0 0 35479

Örülök, ha röndbe jött.

Azért ne feledd, hogy a melegödéssel kapcsolatos volt a probléma eredetileg.

Előzmény: Tamás Bátori (35477)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!