Pontosan, hogy a részletek voltak a fontosak.
Csődeljárás alatt álló cég "megtámogatása" állami megrendelésekkel (vajon miért nem egy prosperáló, adót fizetőt választottak?), illetve a pályázat nélküliség.
Akkor az utóbbi az OV-kormánynak nem volt fontos, bezzeg az lett, miután elvesztették a választásokat. Igy volt, vagy nem?
Pedig en is azt mondom, hogy nem ez lett volna a legsurgosebb beruhazas. A 4 millio, az OK, de ha megnezed, jelen uthalozat mellett nagyon keves embernek jobb ez a hid, mint a bajai, vagy a dunafoldvari. (Az egyetlen iranyt asszem le is irtam). Kis utepitessel meg a Del-Alfold - Balcsi utat is leroviditene, ami jo lenne.
Szoval, ha ugy tetszik, en is vonyitok. Csak arra probaltam felhivni az egyutt-vonyitok figyelmet, hogy ha epp az a baj, hogy van sapka, akkor ne vonyitsunk azert is, hogy nem eleg nagy... :-)
vrobee: Ezert kar lett volna rogton 2x2 savosra generalni.
Gondolom, hogy arról lehet némi fogalmad, hogy milyen vonyítás, szűkölés, csaholás és vinnyogás lett volna, ha 2x2 sávosra csinálják a hidat! :) Így is vonyítanak, hogy fölösleges! Talán éppen azt sajnálják, hogy valójában nincs miért vonyítaniuk! A Dunától keletre és nyugatra összesen 10 millió ember él ebben az országban. Ebből 8 millióan vidéken, és kb 4 millióan az ország képzeletbeli felezővonalától délre... De a híd a vonyítók szerint fölösleges... Ja. Csak akkor azt nem tudom, minek avatgatnak, miért nem vonyatanak akkor is, amikor avatni kell... :Đ
Te nem értesz, vagy nem akarsz érteni valamit.
A Vegyépszer csoport tagja nem egyenlő a Vegyépszerrel. Mint ahogy az Azúr sem egyenlő a Fotex-szel, pedig a Fotex csoport tagja.
Amúgy nem érdekel, ki épitette, a lényeg, hogy kész. Csak az a kérdés, hogy minek kellett ehhez egy csőd, felszámolás alatt álló cégnek adni a megbizást pályázat nélkül? Csak ennyi.
Hát nem tudom, ez olyan pozicionálgatás, mint a jobboldali Fidesz című színjáték. Mind két párt előadja magát, és ehhez a legjobban illő szerepet választják. Csak hát egy Hamletet nem biztos, hogy mindenki el tudja játszani, főleg ha előtte pont Ő rakta tönkre. De mindegy tényleg hagyjuk ez más topikba, csak úgy előjött, elvégre ma Medgyessy fontosnak tartotta a beszédében.
No de hogy visszatérjünk az eredeti témához, ha jól emlékszem kéne 6-8 sugárirányú autópályának és egy vagy két összekötő körgyűrűnek lenni országosan. Anno még az átkosban elhatározaták, aztán semmi nem lett belőle mára. Meg legalább a sima kétsávos autóutakat (pl. 4es út) kellett volna már kiszélesíteni. De ezek cak akkor mennek, ha vele együtt a közúti építményeket is megcsinálják.
A 2-es elkerülőt amikor csinálták Vác felé, akkor párhuzamosan csinálták az utat meg a felüljárókat, a felüljáró előbb elkészült, mint az út, szóval ott is volt egy időszak, amikor a kb félkész közlekedéssel megközelíthető felüljáró már kész volt.
Drága hintalövad ovikád a fideszkéddel eggyütt!
Oda lőnek ahová nem kéne, de nekik mindegy!
Csak pusztúljon!
--mellékesen Illyés Gyula: Egy Gondolat a zsarnokságról. Gépelve: Aláírva.--
Aszem a XX. szd. kíváló emberét nem akarod cáfolni? Megvan!
Kedvenc Vitykád közelíti eme vers diktátorát!
wizes.
A technológia, amivel építették lehetővé teszi, hogy mind két oldalon egy-egy sávval bővítve 2x2 sávos legyen, alacsony költséggel."
Ok ,azert majd a vegen szeretnem latni azt a szamlat az alacsony koltsegrol.
Derek, nezd:
Annak a hidnak ott, most valoszinuleg nincs sok ertelme. (Egyebkent Pecstol Kecskemet,Szolnok fele rovidebb utat jelent. Nem beszelve arrol, hogy a bajait tehermentesiti, bar a felujitas ota nem tudom, az milyen).
De ha lesz egyszer M9, raerunk majd akkor gondolkodni a szelesitesen. Meg aztan olyat is lattam mar (Nyugaton, nem is egyet), hogy az autopalya leszukul, orszagutta valik egy rovid szakaszra...
Ezert kar lett volna rogton 2x2 savosra generalni.
yogi-bear: Az alépímények kivitelezését a MAHÍD 2000 Rt. – a Vegyépszer Csoport tagja- végzi
És? Mit nem értesz? Ez az a cég, tudod, amelykről 4 éven át vonyította za MSZP-SZDSZ, hogy nem tudnak hidat építeni... Azt persze nem verték nagy dobra, hogy azért vonyítottak, mert külföldi lobbiérekeket képviseltek. Persze milyen jó lett volna, ha ők építették volna! Most talán ez a híd is híres lenne Európa szerte, mint az M5-ös. Mondjuk azért ,mert ezen a hídon szednék a legnagyobb átkelési díjat, mint az M5-ösön... Így viszont, hogy ingyen át lehet kelni rajta, így csak egy híd a sok közül... Semmi pikantériája a dolognak. :)
Ormossy: arra a sokkra gondolok, ami esetleg érni fog a következő választásokon
No, csak nem te leszel a miniszterelnök? :) Végül is, a nagyon tehetséges és nagyon szakértő Medgyessy után már nem is lepne meg annyira... :) Tán, ha egy hintalovat indítanátok, ekkora médiahátszéllel még akár az is befuthat... :Đ
Képezd tovább magad. Olvass, tanulj.
Mondtam, hogy még sokra viheted.
Csak a sokkra vigyázz. Arra a sokkra gondolok, ami esetleg érni fog a következő választásokon. Időben készülj fel rá.
"Azt mondta ma Medgyessy a hídavatón, hogy "mi szociáldemokraták". :) "
Vegul is mondhatja. En nem szeretem a szocikat,de vegul is kommunistak nem akartak maradni, akkor meg mi mas ut van.A milosevicsi voros-barna,,vagy a szocialdemokratizalodas.Te melyiket valasztanad?
Nem szeretem hallani toluk,de mit tehetek ellene.
Vegul is sokkal jobb mindenkinek ha szocdemek lesznek,vagy akarnak lenni,megha ez az olyanok csoret birizgalja is mint en akinek a felmenoit eppen ezek fingattak meg.Azert ha talakozom szoci barataimmal ezt odadorgolom az orruk ala sorozes kozben.
Valojaban en orulok neki,hogy az MSZMP a szocdem iranyba ment el,mintha valami nacionalista vorosbarna iranyba,mert ez jo az orszagnak.Az mar az en egyeni problemam,hogy nem egy Gasko Pista vezette szocdem part ma a baloldal centruma,amit en szerettem bolna.
Köszönöm aggódásodat, de emlékezetem szerint soha nem mondottam, hogy az MSZP-s vonyítést ne ismerném fel hasonló távolságból, mint az SZDSZ-est. :) Lehet, hogy a folyamatos vonyítás dislexiás tüneteket is okoz? :)
"megismerem az SZDSZ-es vonyítást!"
Akkor most alaposan melléfogtál. Soha nem voltam SZDSZ-párti, még szimpatizáns sem.
De tudom, Te csalhatatlnaul (helyesen: csalhatatlanul) megismered az SZDSZ vonyítást.
(Én mondtam, hogy pihenned kéne, nagyon felzaklattad magad. Szépen lassan kortyolj el egy pohár vörösbort, és lazulj el. Holnap is nap lesz. Takarékoskodj az erőddel, hátha fel kell váltanod a Kossúth téri tüntetőket, akik nem akarnak addig hazamenni, míg a kormány le nem mond. Készüljetek egy kicsit hosszú tüntetésre. Pár évig még eláldogálhattok a téren.
"Az autóút építtetője a Nemzeti Autópálya Rt. megbízásából a ki- vitelezést a Magyar Hídépítő Konzorcium végzi. A Konzorciumot a Vegyépszer Rt. És a Ganz Acélszerkezet Rt. Alkotja. Az építés közbeni felügyeletet az Általános Mérnökiroda Kft. végzi. Az alépímények kivitelezését a MAHÍD 2000 Rt. – a Vegyépszer Csoport tagja- végzi, míg az acélszerkezetet a Ganz Acélszerkezet Rt."
"Hát, akkor jelentkezz Medgyessy apátoknál, szerintem erre má' kapnál minimum egy államtitkári posztot"
Vegul is kaphattam volna, fuztek is 91-ben,hogy lepjek at hozzajuk a szocdemektol,lehet ,hogy ma mar a szociknal alelnok lennek,de inkabb eljottem amerokaba.Aztan inkabb beleptem a partom megszunese utan a cionaci,liberobolsi szadeszbe.
Baratsag!
Bar meg nem keso.Lehet,hogy nyugdijas koromban kibulizok magamnak a szociknal egy listas helyet,azert a penzert en is el tudom nyomogatni a gombot a parlamentben.Egy dolog tart tole vissza,hogy nem vagyok hajlando nyakkendot kotni es csak farmerben jarok 14 eves korom ota es unalmas uleseket vegighallgatni nem az en formam,,inkabb eluldogelek a vizek mellett bekes pecazasban.
Hé, hé, terrateniente! Kezdesz nagyon ideges lenni, és össze-vissza püfölöd a billentyűket.
Vigyázz, az egészség mindennél fontosabb, még a hidaknál, pártoknál és a vonyításnál is. Pihenj egy kicsit, lazíts, aztán holnap újra kezdjük.
Ormossy
(aki, ha elolvasod beírásait, soha nem vonyít)