Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Transamram Creative Commons License 2011.01.24 0 0 16

Sziasztok,Hol vagytok Fabia vRS tulajdonosok???

 

 

Egy találkozót kellene összehozni!!

xBamboox Creative Commons License 2008.01.03 0 0 15
Hello. Jó régen írtak már ebbe a fórumba. Az érdekelne, hogy Ibiza Cupra-ban és a Fabia RS-ben ugyanaz az 1.9 pdtdi motor van, csak más a vezérlés vagy más is különbözik, mert ugye a teljesítményük nem egyforma.
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.21 0 0 14
Most tudtam meg a vRS árát:

5 millió Ft körül lesz...

Törölt nick Creative Commons License 2003.06.20 0 0 13
Jön az Ibiza Cupra R 160 lovas PDTDi-vel, és (ha jól tudom) 210 lovas 1.8T-vel.

Pedig egyszerű: nyugaton több az eladott dízel, mint a benzines...

Előzmény: Varshi (12)
Varshi Creative Commons License 2003.06.20 0 0 12
Pedig a (konszern-rokon) Seat Ibiza legerősebbje is ez a moci most tudtommal (amíg ki nem jön az 1.8T-vel szerelt modell)...

Franc se érti ezt.

Előzmény: RS Zombie (0)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.20 0 0 11
A Totalcar tesztje:

A legújabbak között a Fabia gyári sportváltozata, az RS volt az igazi nagy szám. Az RS-hez az optikai tuning katalógusokat nyálazták át Mladá Boleslavban, majd a viszonylag ízlésesebb termékeket nagy tételben megrendelték. A mélyre húzott lökhárítók (az elsőben oldalra néző, ámde tökéletesen funkciótlan levegőbe(ki?)lépő nyílás), a pedálok fém taposófelülete, a visszafogottan állat hátsó tetőspoiler, a krómozott kipufogóvég és a könnyűfém felnik tényleg feldobják az autó megjelenését. Lényegi extra viszont a sportos, mégis kényelmes, helyenként bőrözött kagylóülés, és a széria xenon világítás. Szerelem első látásra? Talán.

A motor pöccre indul, és azt mondja, hogy krkrkrkr. Merthogy a Fabia RS-be bizony dízelmotor kerül. Ezen nem fogunk lehidalni, a 130 lovas PD TDI motor már a Seat Ibiza sportváltozatába is passzolt. Érdemes felidézni, Nínó Karotta kolléga hogyan jellemezte magát a motort, amikor a Superb-ben tesztelte: "a nem haladás és a lökésszerű gyorsulás között lehet választani."

A motor karakterisztikája a Fabiában sem változott, 2000 alatt "döbbenetesen nem történik semmi" (Karotta), afölött viszont a hátsó ülésen helyet foglaló képzeletbeli ló döbbenetesen hátbarúgja az embert, és a kisautó úgy, de úgy elkezd hasítani, hogy a közlekedés a visszapillantóban apróra zsugorodó többi résztvevője valami übersportkocsira tippelne. 300+ Newtonméter, nyam-nyam.

A gyári 9,6-os gyorsulási adat alighanem úgy értendő, hogy az idő fele elmegy arra, amíg a motor feltornázza magát a bűvös kétezerig, majd beindul a rakétameghajtó fokozat, és pikk-pakk ott a száz. Aztán folyamatosan a fejtámlához kenődő tarkóval a százötven.

Sportülés, sportkormány, sportpedál
Menet közben annyi a trükk, hogy ne engedjük leesni a fordulatszámot. Ebben segít a hatsebességes váltó is, a kicsit rövidre szabott első három gangjával. A hatodik viszont a motor karakterisztikájához remekül passzoló, hosszú fokozat - autópályán, már-már ésszerűtlenül magas sebsségnél is csendben suhanunk, és közben elképesztően takarékosak vagyunk. A végsebesség kicsivel 200 felett.

Az egyébként is stabil normál Fabia futóművét átdolgozták (magyarul jól felkeményítették), így a Soběhrdy és Pecínov közötti kellemes, szerpentines szakaszt sikerült úgy teljesíteni, hogy minden padlógáz-padlófék-nagyátfogás-padlógáz kanyar után eljátszhattunk a gondolattal: já jsem elektrický modulátor, illetve, szintén stílusosan, je suis Didier Auriol.

Törölt nick Creative Commons License 2003.06.20 0 0 10
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.20 0 0 9
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.20 0 0 8
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.20 0 0 7
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.20 0 0 6
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.20 0 0 5
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.20 0 0 4
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.20 0 0 3
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.19 0 0 2
Ez a jövő...olvastátok a tesztet?
Előzmény: RS Zombie (0)
bandura130 Creative Commons License 2003.06.19 0 0 1
1etértek.
Előzmény: RS Zombie (0)
RS Zombie Creative Commons License 2003.06.19 0 0 0
0 ilyet vezettem, de én nem tennék sp0rt0snak szánt m0dellbe dízel m0t0rt!
Előzmény: Törölt nick (-)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.19 0 0 topiknyitó
Mi a véleményetek a Skoda újy dízel RS modelljéről?

A Totalcar rövid tesztje szerint nagyon megy, és jó a futóműve is...

-+ hozzászólások jöjjenek!!!!

-=MJL=-

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!