Dokumentációt találtál a TW6000-ről vagy csak felszálltál és megnézted? Az előbbi esetében ugyanis szívesen megnézném én is, ha online, akkor plz linkeld be, ha offline, akkor légyszi adj valami elérhetőséget!
Közben kicsit megnéztem a lehetőségeket. Az ajtó felüli üléspár alatt szerelvények vannak (fűtés?), ezért az nehezen mozdítható. Kompromisszum lehet egy olyan megoldás ahol a csukló felöl eső és a két szélső négyesből a középső kettő székpárat kiszedik. Ezek alatt fém tartók vannak, ami némi munkával eltávolítható. A megoldás előnye hogy egyszerűen kivitelzhető, hátránya hogy az ajtók környékén marad a "szűk" bejáró. Itt lehet egy olyan megoldás is hogy átalakítják csavarkötésesre hogy bármikor visszatehető legyen.
Más EU-s országokban kb a közlekedési társaságok megoldják a zsúfoltság problémáját,azzal úgy mint Nálunk UV-k nál a duplakocsis,vagy esetleg 2 motor és pót csatlását....De TW6000-res túl hosszú lenne,mint pl az új körúti villamosok esetében,ahol felújítják a peronokat,mert nem felel meg a hosszúsága,illetve mélysége az idősek,Családos Embereknek Akik babakocsival igyekeznek bárhova tömegközlekedési ezközökkel...Nálunk rengeteg probléma van ilyen téren....
Lásd Buszok,ill.Villamosok indulása.....Tömve,tülekedve kell utaznunk,de van menetidő is,amit a Sofőröknek tartani kell,de közülük is van lusta!Utálom az ilyet!
Csúcsidőben viszont miért nem indulnak hamarabb mint öt perc?
Ahol nagy utazóközönséget visznek oda valamivel több járművet kéne forgalomba állítani,vagy kisebb időközönként kéne indulni!Nos?Jó tudom a BKV-nek új járműre is ritkán van pénze....Lásd az elmúlt 20 évet!Mosmár beléptünk EU-ba ott is meglehet pályázni támogatást,a kisebb költségvetésű Fővárosoknak,járműpark fejlesztés ügyében...Legutóbb: Volvók,és a Siemens Combinók...Új járművek gyárból jöttek ki...
Bár TW6000-res már futott eleget Hannóverben,csak Nekünk új járművek,és örülhetünk Neki hogy egyáltalán kapunk segítséget külföldtől!
Nézzétek meg,akkor látnátok,hogy olyanok lennének mint anno Bengálik utastere!
Elhiszem Nektek itt is vannak problémák a TW6000-res utasterében,de így építették őket,majd Mi megkaptuk őket...Most ezen nem lehet változtatni.......
Én Magam is tolongtam reggeli,és déli forgalomban Feléd,nem volt leányálom!
Ja,és akkor még régi kedvenc villamosom közlekedett 50-sen az UV-k!
Iskolás koromban...Sőt!Néhány éve még ezek lettek volna körúti vilik!Combinók előtt!
Ha ezzel megbántottalak Benneteket,azért bocsánatot kérek!
Viszont kicsit pocskondiázásnak vettem,pedig jó kis vilga akkor is!
Hát abban én is egyetértek, hogy néhány helyről kiszedhetnék a kettős üléseket (pl a csukló körmyékéről, ugyanis az kanyarban szépen leszűkíti az utasteret.... )
A kedves topiknyitó gondolom a 3750-es pályaszámú Hungaroplan kisérleti villamost, alias Csufit láthatta a Mester utcában vagy a Ferenvárosi kocsiszín környékén.
Ő nem a Hannorei TW6000-es!
Csufika kb. két év múlva a Szentendrei járműskanzenbe megy nyugdíjba.
Megjegyzem, előtte azért ráférne némi ráncfelvarrás.
ez nem volt túl kedves levél tőled, hiszen olyan dolgokkal vagdalkoztál amit olvtársad nem tett indokolttá és itt már nem csak, kihangsúlyozásnak hangzik az ÜVÖLTÖZÉS!
Ki kell álnom boembike szék kiszedős ötlete mellett, histen személyszerint az 50-es vonalban valamelyest érintett vagyok, lehet, hogy pl. a középrészen kilehetne alakítani egy főleg álló részt (vagy az első hátsó ajtónál lásd Combinó ajtóelrendezéses kérdések).
Sziasztok!
Kedves Boembike!
Utaztál már vele?Szerintem IGENIS JÓ KIS VILGA!
Kaphattunk volna SELEJTET IS HELYETTÜK,DE HANNÓVER RENDES VOLT VELÜNK,ÉS NEM NEKÜNK KELLETT FELÚJÍTANI,HANEM SAJÁT LÓVÉBÓL MEGCSINÁLTÁK,ÁTADTÁK ŐKET CSILIVILIBEN!Nézd meg csak!NEM vertek át Minket!Kicsit rossz szemmel nézed,pedig örülhetnél neki...Szerintem Aki utazott vele,és TAPASZTALTA az élményeket!Csak jókat lehet mondani,írni róla,nem pocskondiázni!
Vannak olyanok mint elődje az UV-k!
Neked amúgy melyik tipus a libling?
Sziasztok!
Logoff!
Azért egy dolgot érdemes lenne meggondolni bármily szentségtörtés is. Budapesten szokás koppra tömni a villamosokat (is). A TW egyik legnagyobb hátránya hogy az utasok kényelmét teszi előtérbe. Ennek ára hogy sok ülő és kevés álló hely van. Ha a 3 soros székekből egy sort kiszednénk akkor a tömött járatokon (3-as és 50-es) jobban elférnének az utasok, de persze kevesebb tudna ülni belőle.
Még futniuk kell nekik...Nézik milyen adatok jönnek üres próbafutásban,és utánna fokozatosan terhelik őket majd Utasokkal,arról is gyűjteni kell az INFÓT!
Hamster Kollégának vannak vhol fotói a viliról,ráadásul gyárban járt a Siemensnél!
(Gyárlátogatás!)
U.I.: Jó kis Banánokat hozzanak Nekünk a Hannóveriek!
Kivi lennék mit válaszol a BKV,mert a Németek újabb TW6000-eket akarnak hozni Nekünk a kőrútra!Érdekes,hogy NEM COMBÍNÓKAT EMLEGETTEK,VAGY AJÁNLOTTAK FEL!Amúgy fotójukat mán láttam!Szerintem gyérek ezek a vilik!Már máshol is ANYAGHIBÁS VILLAMOSOKAT KÜLDTEK,néhán méter futás után,ONNAN PEDIG VISSZA A GYÁRBA KIJAVÍTANI ŐKET!NOS?(Hasonlót mint Combínók!)
A TW6000-es Villamosok jobbak mint az új Combínók!
Kiváncsi leszek majd ha történik velük vmi baleset,akkor mennyire strapabírók,míg ezen tipus már 2X JÓL VIZSGÁZOTT!!!Kocsiszekrénye alig sérül meg,viszont korszerű Vilik!TW6000-es MÁSODIK KEDVENCEM AZ UV-k UTÁN!!!
VAlóban jó az észrevétel. A vezetőfülkében van elhelyezve a fényérzékelő, és ha egy bizonyos szint alá esik a fényerősség, akkor bekapcsolja az utastéri világítást.
Nappali verőfényben is lehet élvezni: a 3-ason több vasúti aluljáró is található!
A fűtés viszont hátrányos is lehet, sokkal jobban érezni a hajléktalanok szagát (múltkori tapasztalat).
A régi 69-es után igazi öröm számomra. :)
Nem fagy a kezem a kapaszkodóra, nem fapados, csendes és nem tudja rámcsukni a villamosvezető az ajtót, akkor sem ha nagyon akarja. Láthatóan többen utaznak a 69 villamos vonalán, mióta ez jár.
Az egyetlen ami zavar, hogy a belső világítás szerintem valami fényérzékelős, mert amikor megy lefele a nap egy nagyobb ház vagy fa mellett elhaladva bekapcsol, majd újra ki. De ez legyen a legnagyobb bajom. :)