Sziasztok! Rover 25-höz keresek hátsó sárvédő javítóívet, esetleg tudtok ajánlani valamit? Szegeden találtam egy üzletben, de csak személyes átvétellel. Köszönöm előre is!
mielőtt kicseréled az abs ECU-t azért én a komputer csatlakozójában megmérném, hogy a jel rendesen meg van-e... Lehet vezetékszakadás, vagy egy rossz kontakt eredménye is a hiba.
Persze láttatlanban nehéz ezt eldönteni.
Az ecu talán mindegyiken megegyezik. Esetleges különbség a kipörgésgátló lehet.
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy adott egy 75 cdt, 2000-es évjárat. Az abs lámpa világít, diag hibát nem ír. Ha el inulok vele, a diag nem mutat, forgást a bal hátsón. Érzékelő csere után nincs változás, komett agy csere után kb20km-ig jó volt. Majd ismét világít. Szintén agy csere, de nem jó. A hiba törölhető, de elindulás után visszajön. Rajtam kifogott, ha valakinek van ötlete, megköszönöm. További szép estét.
Sziasztok üdv mindenkinek, szeretném a társaság tagjait megkérdezni hogy nem e kell valakinek Rover 414 Si alkatrészek.Az autó német papiros és amik cserélve lettek rajta mind német jó minőségű alkatrész.Minden szervíz papirja megvan és 152 xxx km van benne. Minden alkatrésze bontódik.Akit érdekel keressen email címemen: csonka.gergo7@gmail.com
Az autó nem rohadt csak a motorháztetője egy helyen szerintem valahol ütést kapott ezért egy rozsdás lyuk van rajta. Papírjai megvannak.
Üdv! Érdeklődni szeretnék, hogy Pest megyében tud-e valaki Rover szervízt, vagy bármilyen megbízható autószerelőt, aki foglalkozik Roverekkel. Egy 25-ös megvásárlása előtt állok, de nagyon elbizonytalanított, hogy kb. 10 emberből 10 azt mondta, nem vállalnak javítást. (Most még nem aktuális, de nyilván egyszer az lesz). Köszi előre is.
A hosszbordás ékszíjat szeretném kicserélni .(ROVER 414 si). Az alsó motortartó ami a karosszériához van rögzítve a jobboldali első keréknél keresztül megy az ékszíjon! Meg kell emelni egy kicsit a motort ,hogy valahol egy kis rés legyen ,hogy ki lehessen bújtatni az ékszíjat? ,hogy kell kivenni a régit és be tenni az új ékszíjat?
A tárcsáról és a generátorról már le vettem de nem tudom hogy kell kivenni! A motortartó nem engedi ,valahogy ki kellene bújtatni?
HA AZ ALSÓ TALPAS GÖMBFEJRÖL BESZÉLSZ NEKEM KISZAKADT , FÉLTENGELY KI FÉKNYEREG LE , LEKÖTÖD A KORMÁNY ÖSSZEKÖTŐ GÖMBFEJET, KIVESZED A CSONKÁLLVÁNYT LESZERELED A FÉKTÁRCSÁT A BORITÓ LEMEZT UTÁNA SATUBA KINYOMHATOD A GÖMBFEJET MEHET BE AZ ÚJ HA MEGAKADSZ BIZTOS LESSZ MÉG AKI SEGÍT .
Az érdekes, nálam is az egyiknél még fényes a rugó, a másik csupa rozsda.
De attól még normálisan működik. Csak a kis csapszeg, ami a kézifék bowdent tartja, az rohad be folyton. Jó sok csavarlazítózás, meg apró pici mozdulatok, aztán kijön. Most legutoljára jól berézpasztáztam, kíváncsi leszek legközelebb milyen lesz.
A másik ami be szokott rohadni az a bowden végének a tartója, na azt az egyiket én se tudtam kilazítani, 2-es flexkoronggal felhasítottam a tetejét, úgy már ki tudtam mozgatni a bowdent. Ettől a felvágástól még ellátná a feladatát, de szerencsére volt egy ugyanolyan oldali berohadt dugattyújú féknyergem, arról leszedtem.
Akarnék is rendelni a Rimmertől csapszeget, csak a sasszeggel meg a biztosító alátéttel kb.5 euró, a szállítás meg min. 18 euró, plussz a vám...