Sziasztok! A Mozdonyvezető-gyakornok képzésre ha van valakinek tesztsora, az legyen szíves küldje már el, erre a címre: vpower@gmail.hu. A toldacuccot.hu, mamutmail, google drive-ra fel is lehet tölteni.
Sajnos ez így van. Azért megjelenik egy ilyen kétszemélyes elbeszélgetésen igencsak a szubjektív megítélés , és neadj Isten visszaélés az egyszemélyi döntési jogkörrel , és könnyen bújnak az mögé, hogy nem kötelesek megindokolni. Nem azért mondom, mert nekem nem sikerült és csalódott voltam, de azért mindennek van határa. Pláne amikor a szóbeli után 3 percre rá rúgják ki az embert maximális pontszámú teszt után, aztán közbe meg annyira nincs ember, hogy folyamatosan ki van írva.
Utána fél évre rá egyébként újra beadtam a jelentkezésem, akkor már az önéletrajzom alapján be sem hívtak tesztet írni. Erre felhívom a HR-es nőt, kérdezem tőle mi lehet a baj. Válasz: Az igazgató úr emlékszik magára, hallani sem akar magáról. Kérdezem tőle, akkor most addig nem vehetek részt újra felvételi eljárásban amíg K. László ott a személyzetbiztosítási igazgató és egyedül ő dönt? Persze erre már válasz nem jött a HR-es részéről, csak a kínos néma csend, indoklás nélkül.
Szóval el lehet képzelni, hogy egy max pontszámos tesztet író "túlképzett" mérnököt milyen szépen ki lehet selejtezni . :) De közben olyan nagy a hiány mozdonyvezetőből, hogy állandóan hirdetik.
"a felvételi teszt szinte hónapról hónapra könnyebb"<---Nem is a felvételi tesztről írtam, azt max pontszámmal írtam meg. Hanem az "elbeszélgetős" rész már elég szubjektív, hogy kit engednek tovább és kit sem, pl életkor alapján, lakóhely alapján, vagy bármi más szubjektív megítélés alapján. Nem az objektív teszt részt kifogásoltam.
főleg, hogy akár egy oldalon is taláható ellentmondás. bár lehet, hogy azóta átkerült másik oldalra, így többet kell (vissza)lapozni, hogy rájöjjön az ember, mi az, ami miatt sunyin és laposan a tudatába fészkelte magát a gondolat, hogy "valami qrvára nem stimmel"
Derűs napot mindenkinek! Sikerült részt vennem a mai tesztíráson Ms-en, de pár százalékkal jobbra számítottam. Kicsit izgultam az elbeszélgetésen, csak kissé feszélyezve éreztem magam, mikor magyaráznom kellett, miért váltanék ,,műszaki véna" nélkül a vasútra egy másik pályáról. Boncolgatták a vasúthoz kötődést, de kaptam egy jópofa kérdést, arra olyan választ is adtam.
Azt szeretném kérdezni, hogy az infra modult itt a fórumozók között többen is sikerrel legyűrték? Felhívták rá a figyelmünket korrekt módon többször is, hogy az nem piskóta.
Hátt....én mondanám azt,hogy akkor vajon miért nem Délibe írták ki a szerződésemet,de nem mondom,mert egy gyakornokkal jelenleg semmire sem mennek jövőre :D Szerény véleményem szerint már magába a szerződésebe is felesleges bele foglalni kit hová osztanak vezénylésre az általad megfogalmazottak szerint. Egyszerűbb lenne csak bele írni annyit ,hogy : MINDENHOVÁ ( IS)
De igen. A majd egymillió oldalas nyomtatott szerződés mellé miért nem tudtak le fénymásolni még kettőt amin fel vannak tüntetve azon adatok címek esetleges dátumok amik szükségesek ahhoz,hogy minden papírt és nyomtatványt a megfelelő helyre el tudjak juttatni? És igen tudom ,megkérdezhettem volna , de én kicsi vagyok félénk és bátortalan :P
Aki esetleg ma volt a Kerepesin a Szerződés aláíráson tisztázná nekem,hogy most Hétfőn vagy holnap kell menni felkeresni a telephelyet?Mivel a hölgy féle ,idézem "holnaphétfőn" valahogy nem tette számomra egyértelművé mikor is kéne odamenni. Előre is köszönöm a választ :)
Azzal én is tisztában voltam ,hogy a létező összes budapesti fejállomás Fradihoz tartozik (ahogy te fogalmaznál fióktelep) ,mert a felvételi tesztet követő elbeszélgetésen elmagyarázták. Az általad leírtakkal párhuzamos kérdőjeleim voltak és ez vagy valami ehhez hasonló válaszra lettem volna kíváncsi,szóval köszönöm szépen a válaszodat :) Ment a pozitív :)
A Déli pu. a Ferencváros Telephely fióktelepe, tehát oda tartozik, csak úgy, mint a Keleti. A vezénylők a Fradiban dolgoznak, de ők csinálják mindhárom vezénylést. Tehát simán lehetsz délis, vagy, hogy úgy mondjam, a délisek fradihoz tartoznak. Aztán persze simán lehet, hogy pont a Keletibe kell majd ember... Teher forda már nemigen van.