Javításhoz szeretnék segítséget kérni. Adott egy 93-as daily. Sajna nem mér a km számlálója. A fordulatszám, és a sebesség mérő működik, csak a km számláló áll. Még nem szedtem szét. Mire készüljek, tipp esetleg hogy mit érdemes megnézni, vagy mi szokott ezekbe elfáradni? Köszi a választ üdv Tamás
Új Iveco tulajdonosként szeretném kérdezni, hogy 2002- es autóban a külső hőmérséklet jeladót hová rejtették, tükröt néztem, de nem látom külsőleg szétbombázni, nem akarom fölöslegesen.!
Olvastam a hozzáértő hozzászólásaidat.. érdeklődni szeretnék, hogy tudnál-e segíteni ajánlani valakit Bp környékén egy 2,8-as 2001-es évjáratú iveco motor rendbe rakására? Nagyon jön belőle az olaj, most vettem az autót .. Köszönettel: Zsolt Tel: 06 70 392 2865
Olvastam a hozzáértő hozzászólásaidat itt a fórumon, érdeklőni szeretnék, hogy tudnál-e segíteni egy ajánlani valakit egy 2,8-as 2001-es évjáratú iveco motor rendbe rakására? Nagyon jön belőle az olaj, most vettem az autót .. Köszönettel: Zsolt Tel: 06 70 392 2865
Hello! Nekem egy 49-12-es ivecom volt, csodálatos autó, semmi gond nem volt vele, 300 e km-rel adtam el.
Ha a kiszemelteden REXXON "rendszám" van, én a helyedben elfelejteném. Az adatlapon 125, a leírásban már 130 LE-s. Azt írja "az alvázszámot le kell védetni, de az is lehet, hogy elég megtakarítani..."
Nem tudom mit jelent a levédetés, de ha elég megtakarítani, miért nem takarította meg?
Helló! Esetleg kérhetnék tanácsot?Kis teher vásárlás előtt állok, kiszemelt között van egy Daliy C 13 is 125lovas hosszú paltos, esetleg vásárlásnál mire figyeljek?Esetleges típus hibák,mennyire megbízható ez a változat?
Üdv, 4 éve használok egy 2000-es évjáratú 35 c11 dailyt, eddig sose ment 80 fok fölé a vízhőfok, most viszont egyik pillanatról a másikra felmelegszik 90-95 fokra még üresen járva is. Termosztát cserélve, hűtő át lett mosva melegedés maradt. Tapasztalt már valaki ilyesmit?
Iveco Daily II dupla kerekes platós dobfékes hátsó hídjában szimeringet, ha kicserélem az olajszivárgás megáll, de időről időre egyre jobban visszatér. Tanácsot a javításhoz megköszönöm!
Másik kérdésem az lenne fiatalabb évjáratúak közül milyen hidat tudok alá tenni?
Én is ide jutottam a diag ide mutatott. Mikor villogott a lámpa volt egy 100 báros nyomás esés a rendszerben.
A szelep végén található az a picike mikró szűrő annak elpiszkolódása okozta a gondot. Lecsíptem a szelep végéről úgy hogy az O gyűrű még megmaradjon és vissza szerelve megszűnt a probléma Így szelep csere lett gyári boschra ugyan ez a cikk szám.
Annyi hogy a netet böngészve lehet találni úgy 35-6 ezer forintért ezen a cikkszámon boscht
Adott egy 2003as 2.8 as daily olyat csinál hogy ha leveszem a gázról a lábam akkor elkezd villogni az injektor lámpa. Tehát pl motorféknél vagy akár váltásnál is. Ilyenkor nem húz a motor lehörög. Addig villog még vissza nem áll alapjárat közelébe onnan megint húz a motor rendesen. Most kapott új üzemanyag szűrőt.
volna egy olyan kérdésem hogy van egy 2009-es iveco dailym és a difi fel lett újítva, és a kardántarzók is ki lettek cserélve, viszont egy kissé így is csattanik mikor leugrok a kuplungról. Van még valami amit cserélni kell ilyenkor?