Segítséget szeretnék kérni. Gondolkozom egy R6R vásárlásán. A kérdêsem az lenne, hogy megéri azt a plusz összeget az rj15? Mert ha nem, akkor nekem megfelelő lenne az rj11. Köszi
Nem tudom hogy még aktuális-e de nekem van egy nagyon szép gyári xz 550-esem. Szívesen értekeznék veled ezen motorokról. Nem igazán van ilyen itthon senkinek, főleg nem üzemben.
Két 82-es xv920 tűszelepet szeretnék beszerezni. Esetleg tudtok ajánlani vkit, hogy hol érdeklődjek? Gyárinak örülnék, de ha utángyártott az sem baj, csak lehessen próbálni a karbiba...
Yamaha XV1600 itt, 1600cc, 2 henger, léghűtés. olajat akarok cserélni, a gyári előírás a Yamalube 4 vagy SAE 20W40 SE. nem találok 30W40-et. mit tegyek bele?
2007-es R1 a lovam. 7000 felett ki-ki hagy a gyújtás. Néha percekig semmi, aztán egy pillanatra kihagy. Húz, erős, könnyen indul hidegen, melegen. Ötlet?
Ugyan 400-asom nem volt, de a 2016-os 250, és az idei 300 könyve is ezt írja a nullázáshoz:
Kiválasztásukhoz válassza az olajcsere km számlálót, majd nyomja meg a „TRIP” gombot 3 mp-re. Amíg az olajcsere km számláló villog, nyomja meg a „TRIP” gombot 15-20 mp-re. A „TRIP” gomb elengedése után az érték nullára áll.
Ha valaki tud xj600 diversion höz bontott karbisort, tankot szoljon, mert ujjonnan horror árban vannak. Meghálálnám. Köszi eéőre is ha jön valami. 06303096447. Visszahivom.
Dainese - Yamaha női bőrnadrágTermék eredeti ára: 80 000 FtA termék kedvezményes ára: 39 990 Ft
Igényes Dainese vajszínű női bőr motoros nadrág protektorokkal.
A Yamaha cég hivatalos ruházati terméke!
Kabáttal össze cipzárazható A hajlási pontokon kényelmi betéttel gyártott, a maximális komfortérzetet elősegítve. A nadrág alján is hosszú cippzár hogy a felvétel a lehető legkönnyebb legyen. *Korlátozott méret és darabszámban!
Tízen éve kötődöm klasszikus Toyotákhoz, de természetesen minden további minőségi, érdekes jármű iránt tudok rajongani. Az utóbbi években összehozott a sors jó pár egyéb Young- és Oldtimeres, egyéb japán gyártású jármű tulajdonosával, amely találkozások alkalmával sokszor konstatáltam, hogy szinte teljesen magányosan építgetik, szépítgetik gyöngyszemeiket úgy, hogy közben nem tudják az apró eredményeket és a sok-sok örömöt megosztani egyéb márkatársakkal. Kis hazánkban sajnos a japán veteránozásnak nincs túl nagy kultusza, így csak elvétve találunk kisebb - sokszor adott típusra specializálódott - csoportokat, klubokat, de legtöbbször az idős járművel rendelkező tulajdonosok számára csak a nagyobb márkaklubok maradnak, ahol gyakran igen kis figyelmet kapnak az öregebb gyöngyszemek vagy csak szimplán kevés a hasonló korú autó/motor.
Mindemellett igenis vannak itthon Young- és Oldtimer, japán különlegességek, ritkaságok és igen nagy becsben tartott, a kor utcaképét tükröző szép állapotú járművek.
A fentiek miatt az évek során megfogalmazódott bennem egy olyan közösség megalapítása, ahol a 9 autó, a 4 motor márka és az esetleges egyéb szigetországban gyártott jármű tulajdonosai egy helyen tudnának közösségi életet élni.
A korabeli Yamaha-k, azért szerintem büszkén állhatnak a japán összeszerelésű motorok soraiban!
Idén elkövetkezhetett a kivitelezés és a napokban átadásra is került az új felület.
Engedjétek meg, hogy bemutassam a JAPTIMERS közösséget.
Nagyon preferáljuk a személyes kapcsolatokat és nyilván mindenki "élőben" szereti kényeztetni magát a különleges járművek megcsodálásával, így első sorban az éves találkozókért, összejövetelekért hoztuk létre a közösséget. Emellett nagyon fontosnak tartjuk az események közti kapcsolattartás lehetőségét, így egyben az interneten található elektronikus felületet is.
Természetesen az index fórum felülete mellett, immáron a Japtimers-en is találkozhatnak az azonos hobbival rendelkező tulajdonosok.
Megoszthatják tapasztalataikat, élményeiket, feltehetik kérdéseiket, találhatnak hasznos információkat, leírásokat, eladhatnak és gyorsan tudomást is szerezhetnek különleges kiegészítőkről, alkatrészekről és természetesen vezethetnek "naplót", azaz saját projektet is. Itt értesülhetnek fontosabb információinkról, itt jelentkezhetnek találkozóinkra és itt oszthatják meg velünk észrevételeiket.
Szívből reméljük, hogy az új közösség elnyeri tetszéseteket és hogy jelen megkeresés célba talált.
(Egy várhatóan nívós közösségnek jó dolog az első tagjai közt lenni :) , de vegyétek figyelembe, hogy egy új csapat megalakulása időt vesz igénybe, így a kezdeti beindulási időben kérjük legyetek türelemmel, szavazzatok bizalmat nekünk és segítsetek értékes hozzászólásaitokkal még vonzóbbá tenni a felületet az új érdeklődők számára is)
Egy,szerintem,hiánypótló találkozó megszervezésén töröm a fejem ami minden 25 évnél idősebb enduromotor ,viszont korban teljesen nyitott motorosnak szól.
2016 májusában várom mindazokat akik kedvet éreznek egy újonnan kialakuló társaságban részt venni,tapasztalatokat cserélni,vagy csak egyszerűen eltölteni néhány napot. Mint a topik kiírásában ez szerepel a kifejezetten enduro felépítésű motoroknak kedvez ez a tali!Pl:Ténéré,Africa Twin,DR Big,Cagiva Elephant,és a DR.XR.XT,KLR... stb í, a 80'-90'évek legendái közül..... Ha felkeltette érdeklődésed ez a rendezvény vagy van ismeretségi körödben olyan motoros akinek szerinted beleférne az életébe ez a rendezvény akkor kérlek tedd meg hogy átadod neki ezt a kis infót! A találkozó nem a régmúlt verseny enduro motorjait célozza meg kifejezetten ám nagyon szívesen látnánk ezek közül is!
Érdeklődni a rendezvénnyel kapcsolatban: tenere4ever@gmail.com Tel:70 2758857
Sziasztok! Kéne egy kis segítség. Behozott egy haverom hozzám egy 2002-es 250é-es Viragot (XV250V), aminek szakadt volt a szivató bowdenje. Gyártattam újat az eredeti alapján a Rénó udvarban és összeraktam. Azonban nem úgy viselkedeik, ahogy azt én elképzeltem. Túl rövid, kb egy centi a bowden hasznos útja. Annyi segítséget szeretnék kérni, hogy ha a valakinek van ehhez hasonló motorja, meg tudná nekem mondani, hogy normális esetben a szivatókar két végpontja között kb hány mm elmozdulás van? Előre is köszönöm!