Kap egy reszelést és egy fenőköves élezést és szép lesz újra.Azért írok szépet mert működni ilyen rojtos éllel is nagyon jól működik csak esztérikai a hiba.Érdekes ,hogy a fej mögé védelemként ráhúzott gumicső viszont mennyire lerontotta a teljesítményét ,egy rövid próba után le is vettem.
Az első gondolatom erre a" biztos vasba verted" gyanúsításra az volt ,hogy régi ismeretségünkre való tekintettel úgy kezdem : Na menj te..
Aztán végig gondolva a hasítás menetét mégis azt kell mondanom: Lehet,hogy igazad van.Ugyanis az autógumi belső acél peremére eddig eszembe sem jutott gyanakodni.De bizony a gumin lévő nyomokból ítélve simán előfordulhatott ,hogy néhányszor elérte a vastag gumi réteg alatt megbújó irgalmatlan erős acél drótozatot.
Nem lehet, hogy vékony a szigetelés a vezetékeken, és átüt rajta a szikra? Ha így lenne, akkor egy zsugorcsővel meg lehetne oldani.
Más: Most véletlenül megnéztem egy régi Drusba papa videót, és ott említi, hogy jellegzetes Stihl betegség, hogy a kuplungoldali csapágyház ki szokott lazulni, tágulni. Már régóta érik bennem a gyanú, hogy lehet ott valami baj azon a tájon, és attól melegszik. Emlékeztek, mikor dugattyút cseréltem, és észrevettem, hogy nem úgy forog a főtengely, ahogy kéne, aztán megmelegítettem a blokkot a csapágy körül, és elmúlt a probléma. Ha magától is bemelegszik, akkor vissza is jöhet nem? lehet hogy szét kéne szednem a blokkot, hogy szétnézzek azon a tájon?
Elég jó acélból van. Ha a tied csipkés lett, akkor ott némi acélon vagy kövön püfölés is befigyelt. A csipkéhez reszelő kell, lehetőleg igen jó, különben nem viszi. Van saját élezője, de az olyan, mint egy késélező, csak finomításra való.
Nekem 5. éve van meg az x 27 és már sokszor 6 m3-t vágtam vele össze és még tökéletes az éle.
Bükköt csertölgyet gyertyánt szoktam vele vágni de még nyers állapotában mert így könnyebben
hasad. Vettem hozzá 1 Fiskars késélesítőt és azon van 1 balta élesítő fej is, a késélesítő nem ér semmit de a baltás fej az nekem nagyon bevált.Néhányszor végighúzom az élen és már kész is a karbantartó
élezés. Az apró sorjákat recéket remekül eltünteti. A tiédet először reszelővel kellene rendbe tenni.
Homelite CSP 4016 láncfűrész olajszivattyú hajtása hogyan jön le a főtengelyről?Fel kell melegiteni,és lejön a kuplung menetén keresztűl?Vagy maga a perselynek is van menete belűlről?
Sziasztok!
Mennyire normális az,hogy az x27 éle 6 köb tölgy összehasogatása után olyan mint Csipke Rózsika szoknyájának a széle?Van ezeknen valami spec. élezőjük vagy csak úgy meg kell húzni reszelővel?Azt hittem volna az árából ,hogy kicsit komolyabb anyagból készül.
Nekem azt mondta egy szerelő hogy nem érdemes utángyártott gyujtást venni mert ,nem fog vele szépen járni. Gyakran előfordul ,hogy nagyfordulaton kihagy, rossz szögben érkezik a szikra , nyugtalan egyenetlen a járás ami kihat a teljesítményre. Így az el nem égett tüzelőanyag le rakodik ami szintén tovább rontja a helyzetet.