Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zafira66 Creative Commons License 2022.01.13 0 0 1120

Sziasztok!

 

Segítségre lenne szükségem.

Adott egy 2009-es Master 2.5 dci 100 dobozos.

Pár napja még ki tudtam nyitni a motorház tetőt de most nem akarja az igazat nem akar kikattanni hiába húzogatom.

Másik hogy miként tudnám az órát beállítani?

Gyári kijelző nélküli rádió van benne mellette középen a kijelző ami mutatja az időt a rádióállomás nevét és a külső hőmérsékletet de nincs semmi gomb alatta amivel állítani lehetne.

A műszerfalon pedig az össz km alatt nem írja ki az időt. Ez így jó?

mik87 Creative Commons License 2022.01.08 0 0 1119

Üdv az lenne kèrdès mi lehet a hiba oka a busz 2011

 Opel movano 125 lovas a muszerfalon azt a hibat irja hogy ein spritzung defekt kiolvastak a hibat ott turbo toltes szabalyzas p22 63

Hatha van valakinek valami tippje koszi

 

 

 

 

 

Mr.Gabson Creative Commons License 2021.12.05 0 0 1118

Szia!

 

Hát igen, Master 2, 2001-es 2.8 DTI. Valami a műszerfalban 'suttog'. Köszönöm szépen a leírást, meg a linket. Ha lesz időm, valamit én is akarok javítani a nagy semmin, egyenlőre ez van.

 

Gábor

Előzmény: steve1000000 (1117)
steve1000000 Creative Commons License 2021.11.30 0 1 1117

Ha nincs az ajtóban hangfal honnan jön a hang egyáltalán??? Master II.-ről beszélünk.

Az ajtóba 3.-ra végül már egy Gladen RC130-at tettem, de erre írtam, hogy teljesen felesleges volt az 30eft is, egyszerűen nem lehet élvezhető (mondjuk 100-nál is hallható) hangot kihozni, szar a kocsiszekrény akkusztikája, mélyen van a helye, 13cm a reszelés nélkül betehető max méret, egy vicc...

Tehát most ami bent van szett és hatalmasat szól:

Fejegység: Pioneer sph10bt (ez egy mobiltelefont igénylő cucc, youtubeon láthatod a működését ha beírod)

Hangfal: Hertz X690 (ha nem égettem volna meg magam előtte többször, ebből lehet drágábbat is venni, na de ez legalább megéri, gyönyörűen szól ez is, de most simán venném a nagyobb testvérét, jobb szeretem a 2utas hangszórók hangjait, de itt végre már csak audiofil vitákat lehet lefolytatni, mert ez is több mint elég.)

 

Tehát összefoglalva, kis pénzből így lehet élvezhető muzsikát rakni egy Masterbe. Persze ha megnézed, ezeket a projekteket, innen jött az ötlet (http://caraudio.basser.pl/en/renault/117-renault-master.html), vannak állatok akik "A" oszlopot reszelnek, mélynyomot kötnek be az ülés mögé, határ a csillagos ég...

 

Előzmény: Mr.Gabson (1116)
Mr.Gabson Creative Commons License 2021.11.29 0 0 1116

Szia!

 

Most olvasom! Engem érdekelnének a részletek is. Ha az ajtóban is van hangszóró az milyen mert az enyémben, nincs az biztos.

 

Köszönettel: Gábor

Előzmény: steve1000000 (1115)
steve1000000 Creative Commons License 2021.11.24 0 2 1115

Na megcsináltam ezt a hangtechnika fejlesztést, ugyanilyenre. Ha vkit érdekel, akkor ez a megoldás arra, hogy menetközben is élvezhető zenét csinálj egy Master II.-be. A kalaptartó feleltti műanyag könnyedén kivágható a hangszóró méretétre. Mivel egy normál pioneer 1DIN-es fejegységem van, ezért arra figyeltem oda, hogy egy magas érzékenységű 92-94dB, 6x9 "-os vagyis metrikus méretben 16x24cm-es (ezek a legnagyobb szabvány méretűek) coax hangfalpárt vegyek. Nekem ez egy Hertz lett, de bármelyik jó, ha erősítő nélkül hajtod, az érzékenységre figyelj oda 90dB felett legyen mindenképp, a ráírt watt értékek nem számítanak ebben a méretben már!

Az ajtóban lévő 13cm-es hangfalakra egy fillért nem szabad költeni, hidd el! Nekem több 10eft-omba került mire erre rájöttem...

 

Előzmény: steve1000000 (1113)
beqvim Creative Commons License 2021.10.31 0 0 1114

Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni. Renault master 2016 évjárat 2.3 dci. Hibakód mentes és mégis vilàgit a hibajelző làmpa. Texàval lett olvasva és törölve. Tud valaki esetleg segíteni?

 

steve1000000 Creative Commons License 2021.10.19 0 0 1113

Láttam egy ilyen hang projektet a neten. A tetőkárpitot szedte már le valaki? A raktérből nézve a tetőkárpit felett egy műanyag lap van. Kell még a két réteg között valamire számítani? Mennyire lehet nehéz oda bevágni a hangfalak lyukait vajon.... 

hazafia Creative Commons License 2021.09.16 0 0 1112

Szia! Engem érdekelne, küldenél e-mailban egy elérhetőséget illetve képeket.

 

hazafia@citromail.hu

Előzmény: Vanett user1 (1110)
steve1000000 Creative Commons License 2021.09.16 0 0 1111

Láttátok mennyire elszálltak az árak? Alig van kínálat Masterből és ami van az is kdrága. Konkrétan majdnem duplájára emelkedtek. 

Ki akarták venni alólam az enyémet a héten, majdnem odaadtam, még jó, hogy felmentem hasznaltautora, megnéztem mennyiért mennek, majdnem hanyattestem...

Vanett user1 Creative Commons License 2021.08.16 0 0 1110

Sziasztok!

 

Végül úgy döntöttem, hogy a 3 éve az udvarban álló Renault Master DCi120-as 2003-as évjáratú teherautómat felkínálom mások általi használatra. (Röviden: eladnám)

Néhány info róla:

- céges, lejárt forgalmival ideiglenesen forgalomból kivonva 2021 október-novemberig

- 115 LE

- 5 sebességes váltó

- 3 személyes dobozos kivitel
- mindkét oldalon tolóajtó
- hátul légrúgó (kompresszorral fújható)
- plató hossz 360 cm

- belmagasság kb. 190 cm
- akku nincs benne

 

Motorhibás.  Mindenféle bizonytalan eredetű szervizelési kalandokba nem mertem belevágni.  

Az elmúlt 3 évben megoldottam az életemet nélküle, tehát valószínűleg nincs rá igazán szükségem.

Árat még nem kalkuláltam, ha esetleg lesz itt érdeklődő majd valahogy kitaláljuk.

Tudom ez nem adok-veszek topic, csak gondoltam elsőnek itt jelzem a szándékom. Ha nagyon zavaró a poszt töröljétek nyugodtan!
További infók, képek privátban.

 

Személyesen megtekinthető Érden.

 

Köszi a türelmet és a figyelmet!

 

steve1000000 Creative Commons License 2021.07.30 0 2 1109

Na én beletettem ezt a lenti chiptuningot a masterbe.

L2H2, 2006, 2,5dci 100le, 300ekm

 

Felhasználás:

Csak hosszú úton megyek, lakókocsit húzva, a raktérben meg kb. 600kg. A bajom az volt, hogy az M1-en nem tudtam ezzel a szerelvénnyel felmenni 5-ben a kaminiokkal, hanem 60-70-el 4-ben vagy 3-ban előzgettek a kamionok (lehet ha a halálba forgatom, akkor ment volna jobban, de nálam 3ezer felett soha nem forog a motor).

Az igényem az volt, hogy minden plusz alulra 2-3ezer közé jöjjön, fogyasztás nem érdekes.

 

Tapasztalat 1000km után:

kisebb fokozatokba a plussz erő csak padlógázra jön elő, üresen ilyenkor érezhető nem hanyattesős teljesítmény növekmény, a szerelvénnyel nem számottevő alsóbb fokozatokban ez az érzés (ennek oka, mondom az is lehet, hogy utálom forgatni meg padlózni a járműveimet).

Viszont ami nagyon nagy változás, pályán a kellemes vezethetőség, sokkal kissebb gázra felszabadultabban megy az autó érezhetően sík úton is, 90-ről egy olyan 10-15km/h-val feljebb ment az a tempó amivel "szellősen" húzod a lakót megpakolva és most már az emelkedőn is vidáman felmegy 5-be, még előzni is lehet a kamionsort felfelé (ha nincs szembeszél). Fogyasztáson nem éreztem (bár 1 telitankról beszélünk eddig) hú de nagy változást, ezzel a terheltséggel, lakóval 11 literrel jártam meg a Brno oda-visszát (csak autópálya), szóval beillik az átlagba (mindig telitank, mindig számolom mióta nálam van az autó).

 

Egyelőre ennyi, remélem az élettartamra nem lesz káros hatással....   

hazafia Creative Commons License 2021.06.18 0 1 1108

Eddig arra jutottunk hogy 2 befecskendezőnél sok a résolaj, cserélem, meg a rail csövön a nyomásjeladót is aztán meglátjuk.

Előzmény: Mr.Gabson (1107)
Mr.Gabson Creative Commons License 2021.06.17 0 0 1107

Enyémnél is ugyanez a jelenség,  megoldódott azóta a te problémád?

 

Szia!

 

Privát véleményem, de már nem olvassa a fórumot, pedig én is kíváncsi voltam. Nem tudjuk meg mi lett, vagy volt.

Kollégám Fiat 2.2 DCI menet közben szaggat, sokat fogyaszt és nincs erő. Ott is jönnek a hibakódok, de minden jó és mégsem. 3. ember nézegeti vizsgálja és nincs megoldás, eddig. (Ott magasnyomású szivattyú problémára gyanakodnak) Van úgy, hogy napokig jó és van úgy, hogy nem.

 

Gábor

 

Előzmény: hazafia (1106)
hazafia Creative Commons License 2021.06.14 0 0 1106

Enyémnél is ugyanez a jelenség,  megoldódott azóta a te problémád?

Előzmény: trnokikoma12 (1050)
Vanett user1 Creative Commons License 2021.04.06 0 1 1105

"Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol"

Én igen!

Konkrétan a padlóról kéne már felhúzni szegényt.....;)

Előzmény: Rigotech Chiptuning (1104)
Rigotech Chiptuning (X) 2021.02.21 0 0 1104

Sziasztok!

 

 

Ez most pont nem Master, elnézést az OFF-ért. Hasonlóan kiváló eredménnyel hangoljuk a nagyobb DCI motorokat is. 
 

Új cikkünk: Renault 1.5 DCI chiptuning, esettanulmányok, mérések, sztorik, videók – mitől jó, és hogyan lehet elszúrni?

 

 

Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkal segítsen, stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban! 

 


Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. 
Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt. 

 


Részlet az új Rigotech cikkből:

"A Renault egyik legnépszerűbb motorja ez az 1.5 DCI, amely generációit 2002-től 2019-ig szerelték Renault mellett Dacia és Nissan modelljeibe. Chiptuning ezen az 1.5DCI-n az egyik specialitásunk, ismerve a motor hiányosságait, típushibáit, és az évek alatt változó motorvezérlő rendszereit, beállításait. Így motoroptimalizálásunk biztonságos keretben, mégis kiváló erőt garantálva készítjük, kérésedre akár javuló fogyasztás mellett.  

Annyira nem is egyszerű feladat ezek tuningja, mivel változatos hardver összeállításokban, és Delphi, Bosch és Siemens / Continental motorvezérlőkkel is érkeztek. Alrendszerek: DCM1.2, DCM3.4, DDCR, EDC17C42, EDC17C84, MD1CS006, SID301, SID305, SID307, SID310. Ezek mindegyikének beható ismerete mellett szükségesek a hozzájuk tartozó gyári szintű programozó interfészek, modulok... " FOLYTATÁS ITT. 

 

Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem. 

 

  

 

 

AJÁNLATOT A SAJÁTODRA, IDE KATTINTVA tudsz kérni, chiptuningra, motoroptimalizálásra, teljesítménymérésre, hibás tuning javítására, bevizsgálására, gyári visszaállításra. Nézd meg korábbi motoroptimalizálással kapcsolatos írásainkat is.

 

Előre is köszönöm, ha hozzáadsz a Facebookon, ott napi szinten mennek az új mérések, tesztek, érdekességek. 

 

 

   Üdvözlettel: 

 

 

   Tóth Richárd
   Rigotech Chiptuning

   tulajdonos ügyvezető

 

 

  ÁRAJÁNLAT és INFÓCSOMAG az autódra ITT! 
  Csatlakozz! - mérések, sztorik, akciók: Facebook
  Iratkozz fel! 600+ chiptuning videó: YouTube

  Teljesítménymérés

  Rigotech Chiptuning szakcikkek

  Chiptuning árak

  Tuningbox árak

 

 

#ppro #rigotech #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #autochip #tuning #performance #tuningcars #premiumcartuning #performancechip #engineperformance #remap #eco #power #cartuning #powertuning #chip #ecuremap #optimalizalas #budapest #dynoproject #fékpad #crtdi #dsg #tdci #tdi #rigotech-chip #nissan #dacia #renault #1.5 #dci

steve1000000 Creative Commons License 2021.01.28 0 0 1103

Szerintetek a dupla anyósülésre van valami mód, hogy kényelmesebbé lehessen varázsolni? (Nem a cseréld ki Espace üléses megoldásra gondolok...)

Ültem most egy Transitban amiben meg volt hajlítva a háttámlája elől a dupla ülésnek (nem hátfalas volt, hanem személy, de ku..@kényelmes volt, gondolom kárpit le, megmelegítették egy picit a vasat, aztán csavartak rajta). Na most a hátfal miatt nálunk ez anélkül nem menne, hogy az ülőlapot ne vinnénk előrébb. Ezen gondolkodom, azt hogy lehetne... Esetleg a furatokhoz gyártani egy adaptert ami előrébb viszi pár centivel az egész ülést? Egyéb ötlet?

stroncium Creative Commons License 2021.01.04 0 0 1102

Sziasztok!

BÚÉK!

Kis segítségre lenne szükségem. Kérdésem, mennyire kockázatos vétel egy 2.2 dci motorral szerelt Master? Végigolvastam a fórumot, de nem sok bejegyzés van ezzel a motorral kapcsolatban. Megköszönném, ha megosztanátok a tapasztalatokat, ez a motor a Master-ban nincs annyira kihegyezve mint a Lagunában, Espace-ben, stb., gondolom én, hallani horrorsztorikat. Van-e alkatrész hozzá, hozzáértő szerelő?

Üdv. Zoli

Mr.Gabson Creative Commons License 2020.12.29 0 0 1101

Szia!

 

Nem működik rajta a bal oldali helyzetjelző, illetve hátsó rendszámtábla világítás.

(Izzók, biztosítékok rendben vannak.) Szeretnénk a kábelezést átnézni.

 

Én is jártam így, vezetékek nálam rendben voltak, értsd eljutott az áram a panelba, de mégsem volt világítás. Nehezen értem a dolgot, de a foglalat volt oxidálódva. Mikró-köszörűvel meg-tisztítottam és lás csodát működött.

 

Valahol fellelhető ennek a típusnak a világítási elektromos kapcsolási rajza?

 

Én is vadászom, de nincs sehol senkinek.

 

Ide sok minden felvan töltve, lehet találsz magadnak olyat ami kellhet, a motorkódod pl. benne van:

 

https://en.renault-club.cz/

 

Gábor

 

ui. Ha megtaláltad a hibát, írthatnál róla mivolt a gond, ha még képekkel is megtámogatnád az lenne a tökélete.

Előzmény: gulasch01 (1100)
gulasch01 Creative Commons License 2020.12.29 0 0 1100

Kedves Csoporttagok!

 

Van egy G9U motorral szerelt Renault Master II autónk.

Nem működik rajta a bal oldali helyzetjelző, illetve hátsó rendszámtábla világítás.

(Izzók, biztosítékok rendben vannak.) Szeretnénk a kábelezést átnézni.

 

Valahol fellelhető ennek a típusnak a világítási elektromos kapcsolási rajza?

 

Előre is köszönöm!

Csabooka Creative Commons License 2020.12.27 0 0 1099

Kedves Gábor!

 

Ők nagyon profinak tűnnek, holnap hívom is.

NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!

Mr.Gabson Creative Commons License 2020.12.27 0 0 1098

Szia Csaba!

 

Köszi a leírást!

 

Ugyanezt tervezem a tempomattal is, ezért ha valaki ismer Master bontott és új alkatrészekkel is foglalkozó profinak mondható bontóst, kérem jelezze mert szükségem van a fenti kábel szettből egy újra, valamint egy jó állapotú tempomatos kormányra és még néhány apróságra.

 

Én Ürömi bontót ajánlom személyesen felkeresni(sajnos típuson belül vannak változatok, ami nem jó):

 

https://www.olcsokorrektbontoszerviz.hu/

 

2096 ÜrömFŐ utca 1.

 

Nagyon készségesek, sok-mindenük van, árak állapot függő.

 

Én Velük csináltattam a szét-hullott váltómat.

 

Sok sikert:

 

Gábor 

Előzmény: Csabooka (1095)
Csabooka Creative Commons License 2020.12.27 0 0 1097

A tempomattal kapcsolatban van info-ja már valakinek, aktivált-e utólag ilyet már esetleg valaki?

Csabooka Creative Commons License 2020.12.27 0 0 1096

Csabooka Creative Commons License 2020.12.27 0 1 1095

Szia Gábor! 

Nagyon szépen köszönöm a kapcsolási rajzot!

Ezzel így már teljesen érthetővé vált a dolog, ezért így most megváltozott a fő csapásirány.

Hétfőn megyek a Renault-ba és alvázszám alapján meggyőződök róla, hogy ha beszerzem az alábbi kábelszettet:

 

https://www.ebay.de/itm/KABELSATZ-fuer-ANHANGERKUPPLUNG-MASTER-RENAULT-ORGINAL-7711427196-1779-/351579496018

 

terveim szerint összedugom, Ők gyári géppel aktiválják (feltanítják) és már működik is.

Ugyanezt tervezem a tempomattal is, ezért ha valaki ismer Master bontott és új alkatrészekkel is foglalkozó profinak mondható bontóst, kérem jelezze mert szükségem van a fenti kábel szettből egy újra, valamint egy jó állapotú tempomatos kormányra és még néhány apróságra.

 

Csabooka

 

 

 

Előzmény: Mr.Gabson (1093)
Csabooka Creative Commons License 2020.12.25 0 1 1094

Igen, szerintem ez lesz az, előre is köszönöm.

Előzmény: Mr.Gabson (1093)
Mr.Gabson Creative Commons License 2020.12.25 0 0 1093

Nagyon szépen köszönöm, de nekem az ez utáni III-as Masterhoz kellene segítség, ami 13 pólusú és Can Bus-os.

 

Holnap tudom letölteni.

 

2011 master iii instructions wire tow bar with atrem.pdf

Ez van, remélem az kell.

 

Gábor

Előzmény: Csabooka (1092)
Csabooka Creative Commons License 2020.12.25 0 0 1092

Szia Gábor!

 

Nagyon szépen köszönöm, de nekem az ez utáni III-as Masterhoz kellene segítség, ami 13 pólusú és Can Bus-os.

 

 

Mr.Gabson Creative Commons License 2020.12.25 0 0 1091

Most néztem Neked is nyilvános az Email-ed, nézd meg elvileg szerintem ilyesmi kell Neked.

 

Gábor

Előzmény: Mr.Gabson (1090)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!