Sziasztok. Lenne egy problémám, hátha valaki tud nekem segíteni. Adott egy Renault master dci 165 energy. Azt ez a pontos típus azt hiszem. Az lenne a probléma hogy valamiért nem mutatja rendesen a kilóméteróra állást. Jobban mondva csak egy napi vagy milyen számlálót mutat, ami 100.000km-nél ujra indult 0-ról. Eddig nem is volt nagy gond, de most olyan 109.000 környékén sikeresen lenulláztam. Így aztán bajos lesz mert mindig számolgatnom kell, a kilóméter állás meg minden tankolásnál kell, mert DKV kártyával tankolunk. Németországról beszélünk. Szóval az lenne a kérdés, hogy nem-e lehet előcsalni valahogy a rendes, eddig megtett teljes kilóméteróraállást? Hogy azt mutassa ne csak a napi számlálót? Tahográf műszer is van, felül középen de az nincs bekötve, így az nem mutat semmit. Másik ugyanilyen autónknál be van kötve az mutatja de ez nem. Szóval esetleg ha van valakinek ötlete szívesen fogadnám. Előre is köszönöm!
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni, Adott egy Renault master 2003 2.2 dci 90l kisteherautó.
Tegnap olajteknő tömítés cseréltem. És a teknő alján egy félbetört alátétdarabot találtam. Honnan kerülhetett oda? Motor szépen indul , szépen jár, olajban semmilyen szennyeződés nem volt. Válaszotokat köszönöm .
Sziasztok! Segítenétek abban, hogy mitől csattoghat a vezérlés felől a motor? Kb. 20 000 ezer km-t mentem vezérléscsere óta. Gyári szettet vettem, amit szakemberrel cseréltettem. A motor 2,5 dci 2006.08-tól 107 KW részecskeszűrős. A motorban csak 60000 km van, de már 16 éves, így az idő miatt kellett a vezérléscsere. Aggódjak, hogy nem mindent cseréltek ki, ami a szettben volt? Vagy semmit sem? Most egy másik szerelővel szeretném megjavíttatni. Találkoztatok már hasonló hibával? Köszönöm a segítséget!
Sziasztok ! -vettem egy Renault Master 2.8 dti l3h3 -at (2000 -es évj.), s rögtön (pár nap után) gondot okozott a (bal) első ajtó kinyítása (a jobb indulásból nem volt kulccsal nyitható), betört az ablak. Elkezdtem keresgélni bontott ablak, zár, stb., -re, de Ti már biztos ezeket rég végigjártátok ! -szükségem van egy baloldali ablakra, s zárcserére ! -kit tudnátok ajánlani ? Köszönöm !
Nem ismerem a master 3 kasznit és motort. Írhatnál róla, sokat segítene ha lenne egy alvázszám. Írod, hogy Renault master 3 2014 és 165 L ez így egy picit kevés.
Rossz hírem van, a kettőstömegű lengő-tengely a gond. (Kuplung forgó rész).
Itt az a helyzet, hogy a főtengelyt nem kovácsolt acélból készítik, ha nem öntött-vas. Mivel az öntött-vas nem bírja a szélsőséges vibrációt, így a kuplungba egy csillapító rendszert kellet tenni, ez a kettős tömegű-lengő tengely amit a kuplung forgórészében helyeztek el és ez egy drága alkatrész(típus függő az ár). Sajnos ki kell cserélni ez van.
Tehát kuplungot kell szétszedni és mindent kicserélni sajnos.
A helyzet az hogy alapjáraton üresben van az autó és így gázt adok tehát elhagyja az alapjárati fordulatszámot azonnal ráz remegteti a kasznit mint egy traktor és nem túlzok ezzel kapcsolatban tehát nem menetközben. Ha turáztatom üresben alapjáraton utánna gázt adok akkor történik ez tehát álló helyzetben.
Ráz az egész kaszni mint egy traktor ha gázt adok vagy ha motorfékkel lassitok.
Szia!
Menetirány-szerinti jobb féltengely kell kicserélni, Az kettő darabból van és középső csapágy szokott tönkre menni és belső rész ami a váltóba csatlakozik az külpontossá válik és az rázza a kasznit Nekem volt ilyen problémám.
Érdemes kicserélni az a váltóban lévő szimeringet is azt csak gyáriba vegyél mert speciális a belső kialakítás hornyok vannak benne. Váltóolajat le kell engedni. Cseréld ki 33-50 E km-en ként.
Egy Renault master 3 2014 és 165 L teherautóm van. Egy furcsa már már megoldhatatlan problémám adódott. Ráz az egész kaszni mint egy traktor ha gázt adok vagy ha motorfékkel lassitok.
Vezérlés és a Kupplung a kettöstömegülendkerekkel és a 4 db porlasztó is ki lett cserélve azonban az EGR az ki van iktatva belőle. Motor tartó bakkok rendben! Okozhat e ilyen problémát hogy ennyire rázzon mint egy traktor. Alapjáraton nem olyan erősen ráz.
A szerelők értetlenül állnak a probléma előtt.
Segítsetek kérlek valami tippel hogy mit kellene esetleg cserélni.
Esetleg ha valaki tudna nekem kis infoval szolgálni a Master III 2.3dci 131Le 2016 évj. töltését illetően azt megköszönném.? Kb. 2,5-3 évente megesz egy aksit. Van aki azt mondja az természetes indítás után 14,3V tölt majd vissza veszi pár perc múlva 13,3V körülire van aki azt mondja ez nem természetes mert az kevés. Szóval kissé elvesztettem a fonalat ez az inteligens töltés és hagyományos között vagy nem tudom mi lehet ebben. Szóval ha esetleg valaki tudna infót mi lenne az ideális töltés az jó lenne mert nem hiszem ilyen sűrűn cserélnek mások is ezekben aksit. Van aki azt mondja AGM, EFB vagy mi aksi kell bele van aki azt mondja hagyományos is jónak kellene legyen. A gyári Vartát is 3 év alatt kinyírta meg az Exide utodja is haldoklik. Szakszervízbrn kb. lóvé zsebbe azt persze jó szuper vele minden. Közben rá sem néznek így oda többé nem viszem...
Nagyon köszönöm előre is ha valaki tudna segíetni ebben a témában!
Nos, új gazdára lelt a Master-om. Így már nem aktuális a dolog. További sok sikert a maradóknak, remélem volt pár info, amivel a márkatársak segítségére lehettem itt korábban.
2000-es évjáratú 2.8dti Master óracsoportban hogyan lehet kicserélni a kiégett visszajelző izzókat? Mit kell kiszedni, megbontani, stb. Előre is köszönöm.
Mienk sokszor kiírta már Check Emission fogalmunk sincs mi ez. Csak esős időben írja ki valahol valamibe alul befolyik a víz ha kiszárad eltűnik. Szakszervizben sem tudták mi ez többszöri nekifutásra sem... Igaz ez a 131le 2016... Soha nem fog kiderülni mi a gondja...
Pár napja még ki tudtam nyitni a motorház tetőt de most nem akarja az igazat nem akar kikattanni hiába húzogatom.
Másik hogy miként tudnám az órát beállítani?
Gyári kijelző nélküli rádió van benne mellette középen a kijelző ami mutatja az időt a rádióállomás nevét és a külső hőmérsékletet de nincs semmi gomb alatta amivel állítani lehetne.
A műszerfalon pedig az össz km alatt nem írja ki az időt. Ez így jó?