Nem tudjuk milyen mély a pocsolya. Nem tudjuk kikerülni az út szélén, mert jön mögöttünk autó, busz. Nem tudjuk milyen mély a pocsolya alatt a kátyú...
Persze, szigorú jogi értelemben a topic közös tulajdon, mindenki, csak a saját szövegeinek birtokosa, hacsak az index szabályzata mást nem mond. Viszont szigorú jogi értelemben sajnos illegális másolatnak tekinthető minden másolás, ha rajztanárként egy képet meg szeretnék mutatni a netről a gyerekeknek, nem menthetem le a winchesterre, csak úgy mutathatom meg, hogy előttük felmegyek a weboldalra, megmutatom, aztán kiürítem a templat könvytárat. A gyakorlat viszont más, pl. ha valaki ki akarna adni, egy kerékpáros Murphy könyvet, akkor megkeresné a hozzászólókat, engedélyt kérne, a nyereséget ( ha lenne) felajánlaná valakinek, szétosztaná, szervezne belőle egy túrát, vagy bulit, stb.
Én egyszerűen csak összeraktam egy kis szöveget, (elkezdtem korrigálni a betűelütéseket, úgy egyharmadnál járhatok) hogy egyben legyen olvasható, ha gondolod átküldöm neked, tedd fel a weblapodra, én meg majd hivatkozok rá az enyémen.
Itt egy kis félreértsé van, mert adatvédelmi kérdés a hozzászólások mentésekor nem merül fel. Maximum szerzői jogi kérdés lehetne, de ha magáncélra lementesz vagy kinyomtatsz bármit, amit az interneten találtál, azellen senkinek nem lehet kifogása. Csak a terjesztéshez kell engedély. Különben is, a topik nem az enyém, csak amit én írtam bele. :-) Tehát jó olvasgatást!
Kedves SK! Megsértettem adatvédelmi szabályzatodat, lementettem magamnak az összes hozzászólást. Ha kapok tőled egy ilyen értelmű mailt, természetesen törlöm. De ha gondolod, és még nem tetted volna meg, kicsit megszerkesztem, megküldöm neked, és lesz egy összefüggő szöveged.
Korlátozottsági következmény: ha napokig minden délután szembefúj a szél a hídon, reggelente, amikor jó lenne az iránya, és sietsz a munkába, még nem támad fel.
Ha megfogadod, hogy a következő pirosnál biztosan iszol a kulacsból (mert a teherautók között, felcuccolva, dülöngélve nem igazán egészséges), akkor hihetetlen hosszú zöldhullámra számíthatsz.
Amikor viszont végre szomjadat oltottad, szinte minden következő lámpa megfog.
Ha a biciklit megpróbálod besuvasztani a liftbe, akkor holtbiztos, hogy vagy az elsőtengely akad a pulóveredbe, vagy a pedál a gatyádba, illetve a liftajtóba.
Bár tegnapelőtt volt egy antimurphym. Innen a Blahától Nagytéténybe mentem keróval, majd onnan vissza, és csak kábé 100 méterre a lakásomtól tört el a nyerget a nyeregcsőhöz rögzítő anya, pedig igazi murphológia lett volna monnyuk a XXII. Lehányka utcától kiállva hazakerózni ;-))
További folyománya: Ha úgy állítod fel a sátradat, hogy hátulról érje a szél, éjszaka biztosan megfordul a szélirány, és oldalba kapja a sátrat. Persze csak ha orkánerejű.
Bármennyi rövidujjú mezed is van, kizárt dolog, hogy két egyforma hosszúságú szárú legyen közöttük. Így aztán szép vonalkódosra süttetheted a karjaidat.
Ha bicajjal mész, 1 (jó) bringás csajjal sem találkozol. Bezzeg ha villamossal mész....(tapasztalat)
Ha a járda közepén megy előtted egy gyalogos neked háttal, akkor ha balról akarod előzni, akkor balra, ha jobbról akarod előzni, akkor jobbra kezd tartani.
Ha autóúton mész, és az eddig piros lámpa zöldre vált, akkor az előtted álló autó - amely mellett nem férsz el - vezetője biztos, hogy el fog mélázni és csak néhány másodperc múlva indul el.
Ha mégsem a fák dőltek az utadba, akkor mondjuk félúton eltűnnek a jelzések (levakarták őket), vagy simán felszántották az ösvényt, hogy több időd legyen a természet szépségeiben gyönyörködni...
Ha az az elvetemült ötleted támad, hogy márpedig a túristajelzésen tekersz el A-ból B-be, az erdő összes fája az ösvényre keresztbe dőlve végezte földi pályafutását, s mind legalább akkora, hogy a lánckerék leérjen.
Rég nem látott barátod nagy unszolások árán ráveszed egy kis bicajozásra. Tuti, hogy pont akkor fog leszakadni az ég, amikorra a kirándulást terveztétek.
Rosszabb esetben féltávnál következik be az évszak legkiadósabb esőzése, és ráadásul jó messze van a legközelebbi aszfaltcsík. :)))