Keresés

Részletes keresés

szőrmók Creative Commons License 2020.06.23 0 0 2977

Nem mondom,hogy azonnal,de megnézem az enyém milyen,és hogy mit kóstál önteni pár darabot szilikon formába.

Előzmény: horex (2976)
horex Creative Commons License 2020.06.23 0 0 2976

Komáré hollanderrel csatlakozik a b.tartályhoz, az enyém betekerős. A komár BENZINCSAP KARJA FÉM ÉS EGY LEMEZ TARTJA KÉTOLDALT CSAVARRAL. sZOVAL EGÉSZ MÁS  A MAI jUNAKOKÉ és Komároké IS. Az enyém a 70-es évekböl való

 

A linkelt oldalon az a kar jó lenne, de 1Zloty=80HUF. 4800 + posta két karért vicc. Egyelőre marad a 6-os villáskulcs :)

Előzmény: szőrmók (2975)
szőrmók Creative Commons License 2020.06.22 0 0 2975

Nem tudom máshol van-e Junak fórum ,de az itteni kihalt.Nagyon kevéscuccot látni a kispesti börzéken.Én csak oda járok.Szükségből Komáré nem tudom jó-e bele.

Előzmény: horex (2974)
horex Creative Commons License 2020.06.22 0 0 2974

Köszi! Azt hittem Junak-fórumon mindenkinél hever pár eladó :)

Börze nem megy nálam :( majd néha ránézek a skuter-re

Volt két karom, de tegnap óta már csak egy van :) és két csapos a benzintartályom

Előzmény: szőrmók (2973)
szőrmók Creative Commons License 2020.06.22 0 0 2973

Börze,vagy scuterdebica.hg.pl    ,de most ott sincs.

Előzmény: horex (2972)
horex Creative Commons License 2020.06.21 0 0 2972
bervas Creative Commons License 2020.06.11 0 0 2971

Ha jól látom, a modern Junakok egytől egyig átmatricázott kínai motorok. A blokk formára a Honda Cub valamelyik generációjának másolata.

Minden attól függ, melyik kínai gyárból szabadult a motor. Ott is vannak jó minőségű termékek, meg vállalhatatlan gagyik.

 

Annyi pénzből lehet japán belpiacos 50-es Honda Cubot venni használtan. Ugyanannyiba kerül, ugyanazt tudja, és biztos a minősége.

Előzmény: More-red (2970)
More-red Creative Commons License 2020.06.11 0 0 2970

Sziasztok!

 

Tudom hogy ez egy oldtimer fórum, ezért elnézést is kérek hogy ide írok!

 

Junak 904   49 ccm motor tulajdonos jelentkezését várom Zala megye térségéből!

Kereskedő persze dicséri a az általa forgalmazott terméket de én a szubjektív véleményére vagyok kíváncsi és ha mód lenne rá testközelből megismerném a motort!

 

Előre is köszönöm!

 

 

 

Szép napot

CsA Creative Commons License 2020.06.10 0 0 2969

Kár!

Pedig egy ilyen szép motor megérdemelné, hogy legálisan motorozhass vele bárhová...

Előzmény: hadny (2968)
hadny Creative Commons License 2020.06.10 0 0 2968

Szia,

 

Köszi, de elfáradtam már. Nem szeretnék mindenféle összeépítési kiskapuval élni, elvből sem.

Előzmény: Koyasu+ (2967)
Koyasu+ Creative Commons License 2020.06.10 0 0 2967

Szia!

Nagyon szép a motorod!

A helyedben futnék még egy kört a papírok miatt... !

Ez a motor sehol nem szerepel semmilyen adatbázisban.

Se papíron,se digitális formában nem létezikl,egyedi azonosító számai (alváz, motor) sehol sem található.

A Pannónia fórumon olvastam a reménytelen helyzetű motorok papírozásáról. Ha van adásvételi a motorblokkról és külön az alvázról amiben szerepelnek a számok akkor állítólag lehet kérni összeépítési engedélyt?!

Ezt az egészet össze kell kötni egy OT vizsgával és akkor kaphat forgalmit és rendszámot a jármű.

Ez nem kevés pénzt és ügyintézést igényel,de kapsz érte 5 év műszakit és egy használható motort.

A veterán társadalom pedig gazdagabb lehet egy papírral rendelkező járművel aminek az értéke is jóval magasabb.

Előzmény: hadny (2963)
hadny Creative Commons License 2020.06.03 0 0 2966

De, ez gyári. A dinamó hűtésére szolgál.

Előzmény: szőrmók (2965)
szőrmók Creative Commons License 2020.06.03 0 0 2965

Jól néz ki.Miaz a légbeömlő ami a váltóház tetejéhez visz?Nem gyári.

Előzmény: hadny (2964)
hadny Creative Commons License 2020.06.03 0 0 2964

Előzmény: hadny (2963)
hadny Creative Commons License 2020.06.03 0 0 2963

Hellló,

 

Én 2004-ben vettem egyet, alkatrészeket a lengyel odlaról rendeltem, elég jók voltak, mindenük van. A motor sajnos nem papíros, illetve csináltunk adásvételit, de a folytonosság nincs meg. Beadtam a kérelmemet a központi adatbázisba, hogy az eredeti tulajdonssal felvegyem a kapcsolatot, de kiderült, hogy az Émász volt a tulaj. Ott egy segítőkész úriemberrel felvettem a kapcsolatot, de tájéoztatott, hogy költözésük volt, minden papír eltűnt. A digitális rendszerben meg nincs benne. Marad a hamisítás, de én ebben nem vagyok partner. Ha vkinek van erre ötlete, azt szívesen venném.

Előzmény: Koyasu+ (2957)
szőrmók Creative Commons License 2020.02.21 0 0 2962

Hivták gruznak kirgiznek is.A neve meg K55 Moszkva.Egyebekben meg a DKW 125 amit a háboruban,vagy utána hazavittek.Mindene csereszabatos azzal.Az első tulajtól vettem.A motor most 66 éves.Ez is kosárban van a padláson.

Előzmény: Koyasu+ (2961)
Koyasu+ Creative Commons License 2020.02.21 0 0 2961

Egy vicc a papírokkal a cirkusz. Egyszer volt egy 125-ös MZ motorom. Valami nagytudásu ember azt írta be a kétlapos zöld forgalmiba a gépjármű neméhez,hogy "egynyomonhaladó"!

Az átírás során ebből akkora botrány lett,hogy két napig úgy tűnt 

KPM műszaki lesz a vége!

Hála istennek megoldódott.

A K55 ha jól emlékszem valami 125-ös kétütemű ruszki csoda?!

Talán azt hívták Grúz kecskének?!

 

 

Előzmény: szőrmók (2960)
szőrmók Creative Commons License 2020.02.21 0 0 2960

Akkor képben vagy.Ne add fel.Mivel magam is 65 vagyok reménykedhetnek a vevők.(:-))).Nekem pl : szürke forgalmiban bejegyzett 3 betu 3 szám ,meg rendszám van kiadva.(a Junakra)Multkor megkérdeztem az okmányirodát :a számitógépes rendszerben nem vagyok benn,meg van egy K55 öm,az meg ugyanigy2lapos zöldön :ráirva,hogy csak müszaki vizsgával érvényes.Na az sose volt. Nem tudnak mit kezdeni vele. Viszont eladhatók,a vevő kezdhet 0-ról.Majd irok előre egy bianco adásvételit.

Előzmény: Koyasu+ (2959)
Koyasu+ Creative Commons License 2020.02.21 0 0 2959

Ismerős a probléma. Most intézem egy MZ TS 250 OT minősítését ez sem egyszerű, pedig minden papírja rendben,a nevemen van, műszakival rendelkezik.

A Junakkal az a baj, hogy tényleg csak minden szökőévben látok felbukkanni egy eladó példányt és alkatrészt is ritkán dob fel az internet egy-egy vödör ócskavas képében :( .

 

Előzmény: szőrmók (2958)
szőrmók Creative Commons License 2020.02.21 0 0 2958

Talán nem is az alkatrész a gond,hanem az első papiros motort megvenni.Úgy tünnek el a motorok,hogy papának van egy motorja és van forgalmija is csak nincs műszaki.Papa meghal,hagyatéki eljárásba nincs benne a motor,innentől max alkatrésznek lehet megvenni,forgalomba nem tudod tenni.Vagy póthagyatékit csinálni ,ujra beletenni a motort.Közjegyző ,utazás,kenőpénz az örökösnek,hogy ezt a cécót végigcsinálja.Szóval csak kezdeni nehéz,utána meg csak idő kérdése ,hogy összejöjjön.Ami nehéz: mágnesgyujtó(ez a 250 es Simsoné ezért ezt ők is gyüjtik.).a másik a dinamó.Persze mindegyik kiváltható csak azt kell eldönteni ,hogy veteránnak,vagy közlekedőnek kell-e.

Előzmény: Koyasu+ (2957)
Koyasu+ Creative Commons License 2020.02.21 0 0 2957

Heló!

Köszi szépen az infót!

Sajnos akkor ez nem egyszerű feladat.

Megnéztem a Lengyel cég oldalát, valóban sok minden van náluk.

Azt hittem több Junak és alkatrész van nálunk, legalábbis a rendelkezésre álló adatok alapján ezt véltem gondolni.

Valamivel több mint 91.000 db. Junak motorkerékpárt gyártottak és ebből a mennyiségből 2500 darabot vásárolt anno Magyarország.

A számoknál maradva ez azt jelenti, hogy minden településen kellene lennie 1 darabnak.

Nyílván ennyi már nem lehet,de nem tudom vajon mennyi lehet ténylegesen az országban???!

Én életemben egyetlen egy darabot láttam egy veterán rendezvényen.

Gondolom az utóbbi időben a Lengyelek hazahordták a még fellelhető állomány jó részét mint a Németek az MZ-t, Simsont.

Előzmény: szőrmók (2956)
szőrmók Creative Commons License 2020.02.20 0 0 2956

Üdv ! Egyre ritkábban,néha néha.Alkatrész veteránbörzéken,veteránapron,de ez is egyre ritkábban.Viszont nagyon sok minden van a lengyel jófogáson.www.allegro.pl .És van egy cég a Lengyelországi Debica helységben ( mint az autógumi) scooterdebica.pl vagy com. Sok utángyártott alkatrész van,de hogy küldik-e M ora azt le kell levelezni.Esetleg járni lengyel börzékre.

Előzmény: Koyasu+ (2955)
Koyasu+ Creative Commons License 2020.02.20 0 0 2955

Üdv. Mindenkinek!

Nem tudom ez a fórum működik e még???

Más lehetőség hiányában teszek egy próbát!

Több veterán motort restauráltam az elmúlt években és most a Junak M10 tetszett meg mint restaurálási alany.

 Az lenne a kérdésem  ( ha Valaki olvassa a soraim) ,hogy jelenleg Magyarországon létezik eladó Junak M10?

Alkatrész beszerzés mennyire körülményes?

Tetszik ez a motorkerékpár, saját részre szeretnék rendbehozni egy gépet.

Ha Valaki tud segíteni adatokkal, egyéb információval azt örömmel venném!

Előre is köszönöm szépen! 

a8d2 Creative Commons License 2019.12.15 0 0 2954

Köszi a választ! 

Előzmény: szőrmók (2953)
szőrmók Creative Commons License 2019.12.13 0 0 2953

Sajnos ezeket a mai tipusokat nem ismerjük.Ferdeszeműek átvették a nevet.Amit itt ismerünk az 1962 környékén készült.

Előzmény: a8d2 (2951)
a8d2 Creative Commons License 2019.12.12 0 0 2951

Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni; tetszik a Junak 904 segédmoci. Szaladgálni, pecázni járni használnám. Szabad ilyet venni? V gyorsan felejtsem el? Köszönöm! 

kisvautas Creative Commons License 2019.09.01 0 0 2951

Sziasztok, van valakinek tapasztalata az új JUnak RS901 hengerfej le és visszaszereléséve? Milyen jelet kell nézni a kupak alatt a lendittokeréken osszangba a szelepvezérlést végzo fogaskerék  betuivel és pontjával?

szőrmók Creative Commons License 2017.11.16 0 0 2950

Ezzel az a baj , hogy nem Junak.Ez egy Ural, vagy Dnyeper a nagy Oroszországbol.A Junak  lengyel, és egyhengeres.Ez egy kéthengeres boxer motor.

Előzmény: 100s (2949)
100s Creative Commons License 2017.11.16 0 0 2949

szőrmók Creative Commons License 2017.11.16 0 0 2948

Hali! Ez egy sokismeretlenes egyenlet.A vevő olcsón venne az eladónak meg a drága a jó.Képpel okosabbak lennénk. Én 100-150 ezer közé tenném.A papir hiánya nagyon baj, igy csak alkatrészként értékesithető.

Előzmény: 100s (2947)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!