Komáré hollanderrel csatlakozik a b.tartályhoz, az enyém betekerős. A komár BENZINCSAP KARJA FÉM ÉS EGY LEMEZ TARTJA KÉTOLDALT CSAVARRAL. sZOVAL EGÉSZ MÁS A MAI jUNAKOKÉ és Komároké IS. Az enyém a 70-es évekböl való
A linkelt oldalon az a kar jó lenne, de 1Zloty=80HUF. 4800 + posta két karért vicc. Egyelőre marad a 6-os villáskulcs :)
Nem tudom máshol van-e Junak fórum ,de az itteni kihalt.Nagyon kevéscuccot látni a kispesti börzéken.Én csak oda járok.Szükségből Komáré nem tudom jó-e bele.
Tudom hogy ez egy oldtimer fórum, ezért elnézést is kérek hogy ide írok!
Junak 904 49 ccm motor tulajdonos jelentkezését várom Zala megye térségéből!
Kereskedő persze dicséri a az általa forgalmazott terméket de én a szubjektív véleményére vagyok kíváncsi és ha mód lenne rá testközelből megismerném a motort!
A helyedben futnék még egy kört a papírok miatt... !
Ez a motor sehol nem szerepel semmilyen adatbázisban.
Se papíron,se digitális formában nem létezikl,egyedi azonosító számai (alváz, motor) sehol sem található.
A Pannónia fórumon olvastam a reménytelen helyzetű motorok papírozásáról. Ha van adásvételi a motorblokkról és külön az alvázról amiben szerepelnek a számok akkor állítólag lehet kérni összeépítési engedélyt?!
Ezt az egészet össze kell kötni egy OT vizsgával és akkor kaphat forgalmit és rendszámot a jármű.
Ez nem kevés pénzt és ügyintézést igényel,de kapsz érte 5 év műszakit és egy használható motort.
A veterán társadalom pedig gazdagabb lehet egy papírral rendelkező járművel aminek az értéke is jóval magasabb.
Én 2004-ben vettem egyet, alkatrészeket a lengyel odlaról rendeltem, elég jók voltak, mindenük van. A motor sajnos nem papíros, illetve csináltunk adásvételit, de a folytonosság nincs meg. Beadtam a kérelmemet a központi adatbázisba, hogy az eredeti tulajdonssal felvegyem a kapcsolatot, de kiderült, hogy az Émász volt a tulaj. Ott egy segítőkész úriemberrel felvettem a kapcsolatot, de tájéoztatott, hogy költözésük volt, minden papír eltűnt. A digitális rendszerben meg nincs benne. Marad a hamisítás, de én ebben nem vagyok partner. Ha vkinek van erre ötlete, azt szívesen venném.
Hivták gruznak kirgiznek is.A neve meg K55 Moszkva.Egyebekben meg a DKW 125 amit a háboruban,vagy utána hazavittek.Mindene csereszabatos azzal.Az első tulajtól vettem.A motor most 66 éves.Ez is kosárban van a padláson.
Egy vicc a papírokkal a cirkusz. Egyszer volt egy 125-ös MZ motorom. Valami nagytudásu ember azt írta be a kétlapos zöld forgalmiba a gépjármű neméhez,hogy "egynyomonhaladó"!
Az átírás során ebből akkora botrány lett,hogy két napig úgy tűnt
KPM műszaki lesz a vége!
Hála istennek megoldódott.
A K55 ha jól emlékszem valami 125-ös kétütemű ruszki csoda?!
Akkor képben vagy.Ne add fel.Mivel magam is 65 vagyok reménykedhetnek a vevők.(:-))).Nekem pl : szürke forgalmiban bejegyzett 3 betu 3 szám ,meg rendszám van kiadva.(a Junakra)Multkor megkérdeztem az okmányirodát :a számitógépes rendszerben nem vagyok benn,meg van egy K55 öm,az meg ugyanigy2lapos zöldön :ráirva,hogy csak müszaki vizsgával érvényes.Na az sose volt. Nem tudnak mit kezdeni vele. Viszont eladhatók,a vevő kezdhet 0-ról.Majd irok előre egy bianco adásvételit.
Ismerős a probléma. Most intézem egy MZ TS 250 OT minősítését ez sem egyszerű, pedig minden papírja rendben,a nevemen van, műszakival rendelkezik.
A Junakkal az a baj, hogy tényleg csak minden szökőévben látok felbukkanni egy eladó példányt és alkatrészt is ritkán dob fel az internet egy-egy vödör ócskavas képében :( .
Talán nem is az alkatrész a gond,hanem az első papiros motort megvenni.Úgy tünnek el a motorok,hogy papának van egy motorja és van forgalmija is csak nincs műszaki.Papa meghal,hagyatéki eljárásba nincs benne a motor,innentől max alkatrésznek lehet megvenni,forgalomba nem tudod tenni.Vagy póthagyatékit csinálni ,ujra beletenni a motort.Közjegyző ,utazás,kenőpénz az örökösnek,hogy ezt a cécót végigcsinálja.Szóval csak kezdeni nehéz,utána meg csak idő kérdése ,hogy összejöjjön.Ami nehéz: mágnesgyujtó(ez a 250 es Simsoné ezért ezt ők is gyüjtik.).a másik a dinamó.Persze mindegyik kiváltható csak azt kell eldönteni ,hogy veteránnak,vagy közlekedőnek kell-e.
Üdv ! Egyre ritkábban,néha néha.Alkatrész veteránbörzéken,veteránapron,de ez is egyre ritkábban.Viszont nagyon sok minden van a lengyel jófogáson.www.allegro.pl .És van egy cég a Lengyelországi Debica helységben ( mint az autógumi) scooterdebica.pl vagy com. Sok utángyártott alkatrész van,de hogy küldik-e M ora azt le kell levelezni.Esetleg járni lengyel börzékre.
Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni; tetszik a Junak 904 segédmoci. Szaladgálni, pecázni járni használnám. Szabad ilyet venni? V gyorsan felejtsem el? Köszönöm!
Sziasztok, van valakinek tapasztalata az új JUnak RS901 hengerfej le és visszaszereléséve? Milyen jelet kell nézni a kupak alatt a lendittokeréken osszangba a szelepvezérlést végzo fogaskerék betuivel és pontjával?