Na, akkó keltsük életre...
Röviden: Mindenki kerülje el kurva messzire őket, amennyire csak lehet.
Alapvetően lenne benne ráció, még működne is a dolog, csak a cég hozzáállása miatt bukik el.
Nálam most nyáron szerelték be. A kiépítők totál dilettánsok voltak, nagyjából az ütvefúró kezelése szintjén kimerültek a technikai ismereteik; nekem kellett bekonfigni a dolgot, úgy, hogy előtte még életembe nem láttam wlant.
Kezdetben totálisan megbízhatatlan volt, a helpdesk hosszas basztatás után érte el azt a szintet, hogy csak hetente párszor álljon le egy-két órára. Hameg jött egy nagyobb eső, akkor baszhattam az egészet, amíg fel nem száradt, mert eláztak az antennák.
A névleges 512-őt persze hozta a rendszer, amikor éppen működött, de úgy 40 másodpercenként van benne egy másodperces leállás (ócska az acces pointjuk) ami normál használatnál mondjuk nagyon nem zavar, de az online játékot azt felejtsd el.
Viszont most több mint egy hónapja masszívan nem működik. Örülök, ha egy 14.4-es modem sebességével jön, amikor éppen jön (min garantált 128kbps van a szerződésben), de álltalában annál is lassabb, vagy csak simán behalnak a tornyok, és csönd. A helpdesk (egyetlen emberük van a feladatra, aki simán hülyének nézi a fizető ügyfelet) baszik kijönni, hiába hivogatom hetek óta.
Én meg szép csöndben szívom a faszt, és keresek egy ADSL szolgáltatót, mert annyival ezek nem olcsóbbak, amennyivel szarabbak. (8900-at fizetek bruttó; 512-ért.)
SZVSZ a cégnek nem jósolok nagy jövőt: ha a többi userükkel is így bánnak, rövid úton tönkre fognak menni; de az is lehet, hogy valaki, aki jobban ráér, előbb utóbb rájuk akaszt egy pert, mondjuk mert csesznek teljesíteni a szerződésben vállalt kötelezettségeiket. (Rosszul gondolom, hogy egy ilyen kicsi, gyakorlatilag egyetlen kerületre kiterjedő cég nem engedheti meg magának azt a luxust, hogy nagy ívben beleszarik az ügyfelei szájába?)