Szerintem biztos, hogy majd szinte mindent eldobhatunk az ERŐVEL!!! Tudtátok, hogy nem lesz pályákra osztva és te fogod megválasztani, hogy éppen mikor melyik küldetést akarod csinálni?! Ráadásul az NPC-ktől is lehet majd felvenni küldetéseket!!! Lehet majd rúgni (gondolom ütni is) és a karakter folyamatosan fejlődni fog!!! Valószínű olyan lesz a fejlődési rendszer mint a BG-ben!!!!
Azt azért remélem, hogy az irányításon nem változtatnak nagyon, sem az Erő használatán. Az is jó lenne, ha kicsit interaktívabb lenne, mint a Jedi Outcast pl. több tárgyat lehetne mozgatni (mondjuk az ellenhez vágni) az Erővel...
Elég ígéretes játéknak tűnik a progi!!!!! Még a lézerkard markolatát is megválasztathatjuk majd!!!! QRVA JÓ!!!!! Egyébként aki jól tud angolul és mindig naprakész infókat akar szerezni a játéról, az menjen a "www.lucasarts.com/e3"-as címre!!!! Ott még a Galaxies-ról is sok újdonságot megtudhat ha rákattinz a megfelelő linkre!!!
A történet nem sokkal a Jedi Outcast vége után kezdődik. Luke Skywalker Jedi Akadémiájának gyakornokaként tanulhatjuk meg az Erő használatát, a Jedi Outcasthoz képest kétszer annyi helyszínen kalandozva. Karakterünknek olyan tulajdonságait állíthatjuk be, mint a faja, neme, ruházata, haja és az arca, és a fénykardot is módosíthatjuk, a markolattól a lézerpenge színéig. Ahogy haladunk előre az akadémián, újabb lézerkardok is elérhetőek lesznek, mint a dupla-pengéjű vagy a duál-lézerkard. Az ígéretek szerint egyszemélyes módban a küldetések nem lineárisan követik majd egymást, és természetesen lesznek multiplayer játékmódok is.
Én láttam képeket a Gamestar-onlineon, és nagyon cool! Tényleg a fénykardpárbajokra esik hangsúly, és aminek én én nagyon örülök, lehet kétrészes vagy milyen (olyan, mint Darth Maulnak) fénykardunk!
Tudtátok, hogy lesz Jedi Knight 3? Itt egy kis cikk a starwars.hu-ról:
"Érdekes hírek terjengnek a neten, mégpedig a Jedi Knight 3-ról, amit én elsőre áprilisi tréfának tudtam be. Ám úgy tűnik, talán mégsem az...
A Jedi Knight 2 kétségkívül a 2002-es év egyik nagy sikere lett, következésképpen borítékolható volt a folytatás. A JK3 egyik nagy újítása az lesz, hogy nem Kyle Katarn bőrébe bújunk, hanem egy ifjonc Jedi-tanoncként kezdjük (ez a baj akkor, ha a játék főhőse félistenként fejezi be az előző részt). Itt rögtön szembesülhetünk az egyik újdonsággal, mégpedig azzal, hogy még jobban rá szeretnének játszani az RPG elemekre (még jobban? Hiszen ezek ugye keményen kimaradtak a második részből...), és ennek megfelelően nekünk kell kialakítani azt a karaktert, amivel végig szeretnénk küzdeni magunkat a játékon. Várhatóan az SW világának főbb fajai fognak a repertoárban szerepelni (ha Ewok-ok is lesznek, én fénykarddal rohamozom meg a Lucasarts főhadiszállását), és mi szabhatjuk meg a kinézete mellett azt is, miben legyen erős és gyenge a karakterünk, valamint nekünk kell kiválasztanunk fénykardunk kinézetét és színét (jajj, megint jönnek a rózsaszín fénykardok...).
A történetről eddig nem lehet túl sokat tudni, de annyi már kiderült, hogy a fénykardpárbajok köré fog épülni az egész, ami előre vetíti az újabb Sötét Jedi-rajzás képét (hogy ez milyen fantáziadús...). A játékmenet lényege egy fő szálat követ, amit mellékszálak fűszereznek, ám ezeket a mellékszálakat nem muszáj elvégezni, sőt! Függően attól, melyik oldalhoz állunk közelebb, ezen szálak végkifejlete gyökeres eltérést mutathat. Az RPG elemeknek hála ugyanis immár végre nem csak jófiúk lehetünk, hiszen "szintlépéskor" mi dönthetjük el, hogy a jó- vagy a sötét-jedi erőket preferáljuk.
A játék motorja továbbra is a Quake 3 átdolgozott változata, ám a hírek szerint immár vezethető járművek is lesznek benne, amitől én egy kicsit félek, mert a JK2 "járműves" részei valahogy nem sikerültek túlságosan."