hogy ne csak a rosszat irjam le:
Most kaptam egy levelet az Axelerotól, hogy kivizsgálták a panaszomat, és a kérdéses idökben valóban nem volt nálam net, ezért a következö számlámban jóváirják nekem.
A héten megint nem volt net egy ideig.
Kedden felhivtam Suxxelerot, szokásos duma, hogy szólnak a kábeltévéseknek (akik csak napközben dolgoznak...) szóval legkorábban másnapra lehetett netem - nem azért, mert megszállott vagyok, hanem mert dolgozom itthon.
Természetesen kb. negyedórát zenéltek a fülembe.
Másnap jövök haza, net sehol. Ismét telefon, 10 perc zene, aztán a gyerek mondja, hogy húzzam ki a kábelmodemet félórára. Mondok: oké, akkor fél óra múlva megint zenélhetnek vagy 10 percet a fülembe.
Természetesen nem kelt életre a modem, telefon, zene, aztán egy sokkal empatikusabb veresgyerek, mondá, hogy 72 óra alatt kell elháritaniuk a hibát a szerzödés szerint. Mondom, oké, akkor az elözö naptól ketyek, mert akkor jelentettem be. Mire a gyerek, hogy az nincs regisztrálva.
Hát, ennyit a HelpDeskröl Suxxeleroéknál...
Ja, valamelyik mondta, hogy a többi internetszolgáltatónál nem is volt ingyenes a HelpDesk. Mondtam, hogy ez marhára nem érdekel, a szerzödés szerint az övéké ingyenes volt, amikor megkötöttem.
Fuu ez tényleg mocsok egy eljárás..:) Képesek voltak áttérni kék számra, a magyar internetszolgáltatók közül utolsóként..:)
Ezt az aljas népséget.. nem is hiszem el:)
Függő vagy fiam..:) "jajjistenkém ha nem lesz netem és tévém akkor mihez fogok kezdeni? Jaaaáááj mi lesz velem? Unatkozni fogok hüp-hüp.. hiszen ez a két dolog silány életem értelme.. bbrrühühüüü.. és még fizetnem is kell érte.. mocsokos axelero hát mitképzel he?"
Nézd meg a szerződést mert abban benne van, hogy milyen felmondási határidőt kötött(etek) ki a zaxelero(val). Ha a szerződésben benne van, hogy ingyé lehet őket hívni, de ez időközben megszűnik, akkor
1. kötelesek erről nyilvános és/vagy személyre szóló tájékoztatást adni:
1.1. 3-4 országos napilapban
1.2 és(/vagy) a honlapjukon
1.3 és(/vagy) e-mailben
ezután neked lehetőséged van ilyen feltételekkel a szerződéstől - a kikötött felmondási határidő figyelembevételével - elállni.
mellesleg betárcsázásos, vagy ADSL kapcsolatod van?
Axelero kábelnetem van egy ideje.
Valamikor februárban jött egy e-mail, melyben tájékoztattak, hogy megszünik az ingyenes zöld száma a HelpDesknek, és az 1234-en lehet elérni öket.
Mostanság gyengélkedik a net nálam, igy felhivtam ezt a számot. Azzal kezdödött, hogy az éppen aktuális akcióikról tájékoztattak - az én pénzemért - aztán végre eljutottam a menüben a müszaki segitséghez, ott pedig negyed órát zenéltek a fülembe.
Megnéztem az Axelero Kábelnet Otthon szolgáltatás leirását. Eszerint a Kábelnet egyebek közt ezt is tartalmazza:
- 24 órás Help Desk szolgáltatás (ingyenesen hivható zöldszám...)
Véleményetek szerint követett-e el egyoldalú szerzödésszegést az Axelero, ha igen, lehet-e valamit tenni, vagy csak nyeljek egy nagyot?
Másrészt egyszerüen felháboritónak, ugyanakkor röhejesnek tartom, hogy az Axelero RT-nek, a Matáv csoport tagjának ne futná ingyenes ügyfélszolgálatra.
A következö lépés az lesz, hogy 06/90-es számot vezetnek be 240 Ft + ÁFÁ-ért??????